Το 2000 είχα πάρει το επόμενο μοντέλο. Στα χέρια του πατέρα μου πλέον, έχει ξεπεράσει αισίως τα 320.000km και συνεχίζει. Χρήση ζόρικη, μπορεί να μαζεύει ελιές και να...κυλιέται μεσ' τα χωράφια(στην Μεσσηνία) και το μεσημέρι να έρχεται Αθήνα. Πάμπολες παρόμοιες περιπτώσεις. Πέραν από τα τσιμουχάκια βαλβίδων(γνωστό θέμα) ουδένα πρόβλημα. Λάδια-ξύδια όμως στην ώρα τους.
Να παρατηρήσω επίσης πως τα 1341cc -τώρα που τα εισοδήματα είναι πενιχρά όσο ποτέ, κάνουν μια κάποια διαφορά στα ΤΚ όπου με 135 ευρώ ξεμπερδεύεις.
Latest posts made by edmond
-
RE: HYUNDAI FORUM
-
RE: Νissan Qashqai J11 [2014-__]
Το φίλτρο πετρελαίου θέλει προσοχή. Στο sprinter της δουλειάς μου, έτυχε να το πάω σε μάστορα της πλάκας(όπως αποδείχτηκε) και το μοτέρ δεν δούλευε σωστά. Είχε βάλει οτινάναι. Στα πρωινά κρύα ξεκινήματα μάλιστα, ήθελε μπόλικες μιζιές για να πάρει μπρός μιας και αποβραδίς 'στέγνωνε' από πετρέλαιο. Προσοχή και στα παρελκόμενα σωληνάκια τα οποία μπορεί να έχουν αλλαχθεί για να ταιριάζουν στο γιαλατζί φίλτρο. Ειδικά αυτό της επιστροφής πετρελαίου.
-
RE: HYUNDAI FORUM
Ο χρήστης xplicit έγραψε:
Παρκοκρέβατο για που??Για εκεί που πηγαίνει και που -προφανώς- δεν υπάρχει. Για λίγο καιρό αυτή η φάση βέβαια αλλά πρέπει. Και εγω για κανα χρόνο το κουβάλαγα, κυρίως στο χωριό. Σε ξενοδοχεία βέβαια υπάρχει σαν παροχή 99%.
Φίλος μεγάλωσε δίδυμα με 206 3d!!! Με το ζόρι χωράγανε τα 2 καθισματάκια πίσω. Με μπαγκαζιέρα βέβαια. -
RE: HYUNDAI FORUM
Ο χρήστης Mr.copen έγραψε:
Hyundai atos + Getz 1100 φοράνε τον ίδιο κινητηρα?
Ναι......υπάρχουν όμως ατος και στα 1000cc
Λες για τα πρώτης γενιάς atos?το ξέρω είναι χιλιάρικο μετά όμως και το δεύτερης και ειδικά το Τρίτης στο οποίο αναφέρομαι εγώ μετά το 2004 δηλαδή δεν είναι όλα 1100?κοιτάει φίλος να πάρει ένα από τα 2 getz 2007 και ένα atos του 2005 έχει δει αλλά και τα λένε 1100 και έχουν 135 αντί 120 τέλη κυκλοφορίας...
Οι 2 πρώτες γενιές είχαν 1.000 κ.εκ.
Η τρίτη γενιά πήγε στα 1.100(1086 για την ακρίβεια) και ναι είναι το ίδιο με το getz εκείνης της εποχής. Τέτοιο atos (μοντ '04) έιχα για δεύτερο αμάξι για 8 περίπου χρόνια. Γι' αυτό που είναι φτιαγμένο να κάνει, είναι αστέρι. -
RE: SKODA FORUM
Καλοτάξιδο.
5άρι σασμάν είπες έχει? Δεν είναι 6άρι? Το μοτέρ με τα 110 άλογα δεν είναι? (Euro6) -
RE: ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ - ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ...
ΣΚ ήμουν βόρεια Εύβοια και είδα για πρώτη φορά την κατάργηση των φαναριών που αναφέρεται πιο πάνω. Καλή η ουρίτσα μέχρι να φτάσεις στον κυκλικό κόμβο, όμως ξεμπέρδεψα σχετικά γρήγορα.
Θα ήταν ιδανικό αν παρακάμπτονταν η Αρτάκη, ωστόσο είμαι σίγουρος πως οι μαγαζάτορες εκεί δεν θα το αφήσουν να γίνει εύκολα. Για ευνόητους λόγους βέβαια. -
RE: Οδήγησα....
Ο χρήστης kpsig έγραψε:
To tipo οντως δεν ειναι αξιος αντακαταστατης του πολυ καλου τελευταιου bravo.
Όντως, απίστευτο το τι έκαναν στη Φίατ.....
Δεν μου κάνει και μεγάλη εντύπωση τι έκαναν στην Fiat κρίνοντας απο το budget που ΔΕΝ έχουν αφενός, αφετέρου απο το target που θέλουν να στοχεύσουν.
-
RE: HYUNDAI FORUM
Ο χρήστης johnkarak έγραψε:
Απο τον Κόμβο ειχα παρει το πρώτο μου αυτοκίνητο.. Hyundai i10 το 2011... νομίζω εκλεισε πριν καμια διετία ο Κόμβος.Sent from my iPhone using Tapatalk
Μέχρι και τον χειμώνα που μας πέρασε, υπήρχε ένας υπάλληλος-πωλητής μέσα και μόνο αυτός. Στην ουσία ήταν για να δείχνει οτι το μαγαζί δεν είναι κλειστό γιατί απο πωλήσεις άστα να πάνε. Στην πορεία είχε αναρτηθεί και πανό απ' έξω όπου οι υπάλληλοι ζητούσαν δεδουλευμένα μηνών. Ξευτίλα δηλαδή. Τους τελευταίους 2 μήνες είχε κλείσει τελείως. Είχα υπ' όψιν μου -μιας και περνάω καθημερινά απ' έξω- ότι κάτι καινούργιο θα γίνει, αλλά δεν περίμενα να δωθεί αλλού. Τέλος πάντων τι να πεις, αυτοί ξέρουν καλύτερα.