-
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Ναι όμως αυτός που το αγόρασε , για να το αγοράσει κάθισε και συνυπολογίσε τους φόρους που θα πλήρωνε στο μέλλον.
Γιατι να του παίξεις ξαφνικά πουστια και να του τα πάρεις;Γιατι πολυ απλα γνωριζουμε εδω και μια δεκαετια πως η φορολογια 'και καλα' θα γινοταν οπως στην Γερμανια με βαση τα αλογα οποτε αν γινοταν κατι τετοιο κανεις δεν θα μπορουσε να διαφωνησει. Ασχετα με αυτο ομως το ιδιο 'κακο' με την αυξηση των φορων επαθαν ΟΛΟΙ οσοι αγορασαν απο διλιτρο και πανω, εκεινοι δλδ ειναι οι μαμακες ?
Όχι δεν ειναι, το κράτος μαμιεται
Να θες όμως να βγει το μάτι και του γείτονα ειναι απλά κακεντρεχειαΘελω ΙΣΗ μεταχειριση απλα. Αν εκανε 15-20.000ε το εν λογω αυτοκινητο δεν θα με ενδιεφεραν ουτε τα αλογα, ουτε το 'μαιμου' 1300αρι ουτε τπτ. Οταν ομως κοστιζει οσα ΠΟΛΛΑ διλιτρα και εχει και επιδοσεις διλητρου αλλα φορολογειται σχεδον σαν Smart τοτε ναι εχω.
-
Το σύστημα είναι άδικο, θα έπρεπε τα κριτήρια να είναι ένας συνδυασμός τιμής προ φόρων (εργοστασιακή), βάρος, ΠΜΥ, ρύποι, αριθμός αξόνων, μήνες κυκλοφορίας. Επίσης θα έπρεπε να μπορεί κανείς να πληρώσει ιδεατά άνα μήνα αλλά τουλάχιστον ανά τρίμηνο. Ο δηλωμένος σκοπός των τελών οδικής κυκλοφορίας είναι η συντήρηση του οδικού δικτύου επομένως θα πρέπει να ληφθεί υπόψη η φθορά του οδοστρώματος που προκύπτει από το βάρος και το μέγεθος του αυτοκινήτου, η επιβάρυνση του περιβάλοντος που προκύπτει από τους ρύπους και η φοροδοτική ικανότητα που προκύπτει από την τιμή. Για μένα αυτός θα ήταν ο σωστός τρόπος.
-
Ο χρήστης 206xs έγραψε:
Το σύστημα είναι άδικο, θα έπρεπε τα κριτήρια να είναι ένας συνδυασμός τιμής προ φόρων (εργοστασιακή), βάρος, ΠΜΥ, ρύποι, αριθμός αξόνων, μήνες κυκλοφορίας. Επίσης θα έπρεπε να μπορεί κανείς να πληρώσει ιδεατά άνα μήνα αλλά τουλάχιστον ανά τρίμηνο. Ο δηλωμένος σκοπός των τελών οδικής κυκλοφορίας είναι η συντήρηση του οδικού δικτύου επομένως θα πρέπει να ληφθεί υπόψη η φθορά του οδοστρώματος που προκύπτει από το βάρος και το μέγεθος του αυτοκινήτου, η επιβάρυνση του περιβάλοντος που προκύπτει από τους ρύπους και η φοροδοτική ικανότητα που προκύπτει από την τιμή. Για μένα αυτός θα ήταν ο σωστός τρόπος.Καλα εσυ το μαμησες το θεμα....Ετσι δεν ειναι κανενα κρατος στον κοσμο, δεν θα μπορουσε να ηταν το Ελλαντα.....Αυτο ομως στο οποιο αναφερομαι εγω ειναι κατι Πανευκολο και αρκει μια εντολη απο τον αρμοδιο Υπουργο η μια Εγκυκλιος. Ωστοσο ουτε αυτο δεν θα γινει ποτε γιατι ενω υπαρχουν τροποι το κρατος να βγαζει κουβαδες χρηματα (βλεπε πχ παρανομες σταθμευσεις - εκατονταδες οχηματα καθε μερα εδω που μενω σε κεντρικους δρομους που εχουν πινακιδες απαγορευσης παρκαρισματος ανα 5 μετρα - και παραβιασεις κοκκινου σηματοδοτη με αφαντη κυριολεκτικα την τροχαια) απλα δεν το κανει γιατι ειναι ολοι ασχετοι και δεν τους νοιαζει να κανουν την δουλεια τους.
-
Ο χρήστης 206xs έγραψε:
Το σύστημα είναι άδικο, θα έπρεπε τα κριτήρια να είναι ένας συνδυασμός τιμής προ φόρων (εργοστασιακή), βάρος, ΠΜΥ, ρύποι, αριθμός αξόνων, μήνες κυκλοφορίας. Επίσης θα έπρεπε να μπορεί κανείς να πληρώσει ιδεατά άνα μήνα αλλά τουλάχιστον ανά τρίμηνο. Ο δηλωμένος σκοπός των τελών οδικής κυκλοφορίας είναι η συντήρηση του οδικού δικτύου επομένως θα πρέπει να ληφθεί υπόψη η φθορά του οδοστρώματος που προκύπτει από το βάρος και το μέγεθος του αυτοκινήτου, η επιβάρυνση του περιβάλοντος που προκύπτει από τους ρύπους και η φοροδοτική ικανότητα που προκύπτει από την τιμή. Για μένα αυτός θα ήταν ο σωστός τρόπος.καλα σούπερ επιστημονικός και ψαγμένος ο τρόπος υπολογισμού τελών κυκλοφοριας που προτείνεις.
Ξεχάσεις πλην του βάρους του αυτοκινητου να συνυπολογίσεις το βάρος του ιδιοκτητη -
Καλησπέρα σας. Πριν 2 χρόνια μου κλέψανε ένα yaris που είχα. Δήλωσα κανονικά κλοπή στην αστυνομία αλλά δεν ξέρω και δεν θυμάμαι τι έγινε με το Υπουργείο μεταφορών. Το θέμα είναι ότι τώρα μου στειλε η Εφορία μέσω μαιλ το σήμα τελών κυκλοφορίας μαζί με πρόστιμο λόγω μη καταβολής τους.
Τι κάνω εγώ; Ξέρετε που πρέπει να απευθυνθώ; -
Αρκετά απλός... δεν βλέπω που είναι το δύσκολο όλα δημοσιευμένα στοιχεία είναι.
-
Ο χρήστης 206xs έγραψε:
Αρκετά απλός... δεν βλέπω που είναι το δύσκολο όλα δημοσιευμένα στοιχεία είναι.Εδω λεμε πως δεν μπορουν να φορολογησουν ενα αυτοκινητο σωστα και εσυ θελεις να φορολογησουν εκατομμυρια αυτοκινητα με 10 διαφορετικες μεταβλητες ?
-
Θα πας με το χαρτί της κλοπής και την βεβαίωση ότι δεν βρέθηκε, στο τοπικό παράρτημα του Υπουργείου Μεταφορών και θα κάνεις εκπρόθεσμη δήλωση διαγραφής.
Μετά το χαρτί αυτό θα το πας στην εφορία. Υποθέτω ότι θα σου πούνε ότι διαφράφεται η οφειλή. -
Ο χρήστης Salvation81 έγραψε:
Αρκετά απλός... δεν βλέπω που είναι το δύσκολο όλα δημοσιευμένα στοιχεία είναι.
Εδω λεμε πως δεν μπορουν να φορολογησουν ενα αυτοκινητο σωστα και εσυ θελεις να φορολογησουν εκατομμυρια αυτοκινητα με 10 διαφορετικες μεταβλητες ?
Σε ένα ιδανικό σύμπαν, αυτό θα γινόταν. Δεν είναι και τόοοοοσο δύσκολο όσο φαίνεται αν και εδώ - εκεί μάλλον - είναι Ελλάντα...
Πολύ δίκαιος ο τρόπος που προτείνει ο φίλος, αλλά μάλλον πρέπει να αρκεστούμε σε πιο 'γήινες' μεθόδους.
Συμφωνώ, πάντως, σε γενικές γραμμές με όσους 'φωνάζουν' για την τεράστια διαφορά των δίλιτρων από τα υπόλοιπα.
-
Μικρότερα τέλη κυκλοφορίας θα καλούνται να πληρώσουν όσοι επιθυμούν να ενεργοποιήσουν κατατεθειμένες πινακίδες των αυτοκινήτων τους μέσα στο έτος σε σχέση με την ετήσια συνολική επιβάρυνση.
Πηγή -
Ο χρήστης lleonidas έγραψε:
Μικρότερα τέλη κυκλοφορίας θα καλούνται να πληρώσουν όσοι επιθυμούν να ενεργοποιήσουν κατατεθειμένες πινακίδες των αυτοκινήτων τους μέσα στο έτος σε σχέση με την ετήσια συνολική επιβάρυνση.
ΠηγήΑν διαβαζαν αυτες τις σελιδες θα ειχαν αρκετες λυσεις στο πως να βαλουν λεφτα στα ταμεια τους αλλα οταν μιλαμε για ατομα που ολη μερα την περνανε ειτε στο καφενειο ειτε στο σπιτι ειτε στο γραφειο (και σιγουρα οχι μπροστα απο εναν υπολογιστη) αυτο δεν θα γινει ποτε.
-
Ο χρήστης lleonidas έγραψε:
Μικρότερα τέλη κυκλοφορίας θα καλούνται να πληρώσουν όσοι επιθυμούν να ενεργοποιήσουν κατατεθειμένες πινακίδες των αυτοκινήτων τους μέσα στο έτος σε σχέση με την ετήσια συνολική επιβάρυνση.
Πηγήτο υπουργείο Οικονομικών εξετάζει τη δυνατότητα μιας ελαστικότερης αντιμετώπισης, που θα έδινε τη δυνατότητα σε όσους έχουν καταθέσει πινακίδες και θέλουν να επαναενεργοποιήσουν τα οχήματά τους κατά τη διάρκεια του έτους, να μπορούν να το κάνουν με μικρότερη από τη συνολική ετήσια επιβάρυνση.
Σκέφτονται λέει, να κανουν αυτο που εγινε περυσι και δεν προλαβαν (λενε) να το ψηφισουν και για φετος
'καινοτομία'
-
H ουσια ειναι μια,σαν οικογενεια πληρωσαμε 1000 στο subaru και 300 στο mercedes για τελη κυκλοφοριας.
Αλλα,δωσαμε και στα 2 αυτοκινητα περιπου 400 ευρω για επισκευες στο συστημα διευθυνσης(μπαλακια,ακρομπαρα ημιμπαρα κτλ)συν ενα σκασμενο ολοκαινουριο ελαστικο το οποιο ευτηχως επισκευασθηκε.
Νομιζω οτι πρεπει να παω να ζητησω τα ρεστα απο το υπουργειο μεταφορων. -
Νέο,σημερινό δημοσίευμα...
http://www.dikaiologitika.gr/eidhseis/o ... senodoxeia
-
Παλι απο 2λιτρα και πανω.........Ισως οι νεες γενεες να ειναι πιο εξυπνες και οταν ψοφησουν ολοι οι ασχετοι να τα κανουν καλυτερα....Δυστυχως εμεις δεν θα ζουμε για να το δουμε αυτο μαλλον.....
-
εψαξα λιγο για τον φορο πολυτελειας.
πρωτη παρατηρηση: Λένε ολοι οτι 'αυξανεται κατα 3%'.
'ξεχνανε' ομως να μας επισημανουν οτι δεν ειναι 3% η αύξηση του ποσου (πχ απο 100 σε 103€), αλλα η αυξηση του ποσοστου του φορου...μέχρι στιγμής επιβάλλεται φόρος με συντελεστή πέντε τοις εκατό (5%) επί του ποσού της ετήσιας αντικειμενικής δαπάνης ενώ με την αύξηση θα φτάσει το 8%...
αρα **η αυξηση σ'αυτα που θα πληρωσουμε ειναι 60% **
ελπίζω να καταλαβα λαθος, γιατι αν καταλαβα σωστα, το Φ.Π. για ενα διλητρο μεχρι 5ετιας θα παει απο τα 440€ στα 704€
δευτερη παρατηρηση:
αν δει κανεις τη ροή ειδησεων απο περυσι τετοια εποχη, βλεπει συνεχεις 'μειώσεις' εως και 'καταργηση' των φορων.
μεχρι να φτασει παλι η εποχη που πλησιαζουμε στο ταμείο...http://www.dikaiologitika.gr/site/tag/% ... E%91%CE%A3
-
Σωστά τα λες...αν τελικά ο φόρος από 5% επί του τεκμηρίου διαβίωσης ανέβει στο 8%,τότε αντί για 0,05χ8800(τεκμήριο για 2λιτρα αυτοκίνητα 5ετίας)=440€, θα πληρώνουμε 0,08χ8800=704€.
Το caranddriver αναφέρει ότι αντί για 8% ίσως να ανέβει τελικά στο 6,5% αλλά όπου και να ''κουμπώσει'' τελικά,είναι παράλογο αυτό που κάνουν.Οδηγούν πάρα πολλούς ιδιοκτήτες και πάλι στην κατάθεση πινακίδων και ακόμα πιο πολλούς απ'όσους ψάχνουμε αμάξι και θα θέλαμε πολύ ένα δίλιτρο πετρελαιοκίνητο να αναγκαστούμε να στραφούμε σε κάτι άλλο.
Είναι απορίας άξιο πώς δεν καταλαβαίνουν ότι και την αγορά γονατίζουν και κανένα ουσιαστικό αποτέλεσμα δε θα έχουν ενώ αν άφηναν ελεύθερη την αγορά μέχρι 2.000-2.500cc σίγουρα τα φορολογικά έσοδα θα ήταν πολύ περισσότερα.
Μεγάλη απογοήτευση,θα στοιχημάτιζα πριν από λίγους μήνες ότι θα τον καταργήσει η νέα κυβέρνηση και όχι μόνο δεν τον καταργεί αλλά τον αυξάνει.Παραφροσύνη... -
Να εκαναν μονο αυτο θα ηταν 'καλα'....Εδω λενε εκτακτο φορο για ΟΛΟΥΣ και ουτε κουβεντα για τον ΕΜΦΙΑ που πριν βγουν τον ελεγαν αντισυνταγματικο και ζητουσαν απο τον κοσμο να μην τον πληρωνει....Εκανε ο ΣΥΡΙΖΑ οτι και το ΠΑΣΟΚ και η Ν.Δ εδω και 20 χρονια και ο Ελληνας τους πιστεψε....Καλα να παθουμε λοιπον.
-
Ο χρήστης Salvation81 έγραψε:
Να εκαναν μονο αυτο θα ηταν 'καλα'....Εδω λενε εκτακτο φορο για ΟΛΟΥΣ και ουτε κουβεντα για τον ΕΜΦΙΑ που πριν βγουν τον ελεγαν αντισυνταγματικο και ζητουσαν απο τον κοσμο να μην τον πληρωνει....Εκανε ο ΣΥΡΙΖΑ οτι και το ΠΑΣΟΚ και η Ν.Δ εδω και 20 χρονια και ο Ελληνας τους πιστεψε....Καλα να παθουμε λοιπον.+1
μετα την κολοτουμπα για τον ΕΝΦΙΑ οπου φωνάζανε ότι θα καταργηθεί, σειρα εχει ο ΦΠ. και μαλιστα με αυξητικες τασεις!
μου δίνεται η εντύπωση πως είναι τελείως άσχετοι και απλα ακουμπάνε πανω στα μετρα των προηγουμένων και τα πλάθουν αναλόγως των περιστάσεων.
πχ παίζει και να μην εχουν ιδεα τι είναι ο ΦΠ. απλα τον είδαν στους πίνακες και να ειπαν ...ωπα, τι ειναι αυτό? εισπρακτικο μετρο? ε ας 'ακουμπήσουμε' πανω του... -
Και στο autoblog η πληροφορία περί Φόρου Πολυτελείας 6,5% και όχι 8% επί του τεκμηρίου για αυτοκίνητα από 1929-2500cc και για αύξηση από 10 σε 13% για τα μεγαλύτερα αυτοκίνητα.
Αν επαληθευτεί αυτό το σενάριο,ένα 2λιτρο αμάξι με ''ηλικία'' μικρότερη των 5 ετών αντί για 440€ Φ.Π. θα πληρώνει πλέον 572€.
Ίσως έχουμε νεότερα μετά το τέλος του αποψινού Υπουργικού Συμβουλίου αν και η ουσία δυστυχώς παραμένει ίδια.
Τέλη κυκλοφορίας