-
Καλημέρα σε όλους,
Για αρκετό καιρό παρακολουθώ το forum αλλά τώρα που ήρθε το πλήρωμα του χρόνου για αλλάγη αυτοκινήτου, αυτούς τους χαλεπούς καιρούς, χρειάζομαι βοήθεια.
Κάτοχος nissan almera(japan) n16 ''00 με 260.000χλμ με καμμία βλάβη μέχρι πρόσφατα, είμαι... κακομαθημένος και εξηγούμαι πάνω σε αυτό. Στο αυτοκίνητο δεν έχει αλλαχθεί ούτε δίσκο πλατώ...και δεν χρειάζεται να αλλάχθεί, ο καταλύτης μετρημένος πρίν 5 μέρες είναι σε άριστη κατάσταση, λάδια δεν καίμε ούτε ml... τι να πώ το αυτοκίνητο δεν με προβλημάτισε ποτέ.
Τα γηρατειά δεν κρύβονται άλλο όμως πιά και θέλει κανάκεμα. Δηλαδή την προγούμενη βδομάδα αλλάξαμε MAF 250€ και πλέον ψαλίδια,ημίμπαρα και ακρόμπαρα παραδίδουν πνεύμα, αναμενόμενο κόστος 500€. Και επειδή όσο ψάχνεις βρίσκεις, θέλουμε και φλαντζούλα και ποιός ξέρει τι άλλο. Άρα προφανώς ήρθε η ώρα της αλλαγής προκειμένου να μην μπώ σε μια περίοδο αβεβαιότητας με το υπέροχο αυτό όχημα. Να προσθέσω πως στο εσωτερικό του δεν τρίζει τίποτα(απαγορευεταί αυτό στην ιαπωνία λένε) και είναι όπως όταν αγοράσθηκέ χωρίς υπερβολές. Τέλος το αυτοκίνητο έχει υγραέριο για τα τελευταία 120.000χλμ με οικονομία για όσκαρ...
Η όλη μου φλυαρία έχει ως σκοπό να θέσει τον άξονα πάνω στον οποίο θέλω να κινηθώ. Κοινώς, ψάχνω το τέλειο αυτοκίνητο.
Απαραίτητα στοιχεία είναι, μέχρι 18.000€, καδένα χρονισμού, άνεση στα ταξίδια και φυσικά ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ.
Μακριά από συνεργεία κι όπου θέλει ας είναι... -
Καλημέρα σε όλους,
Για αρκετό καιρό παρακολουθώ το forum αλλά τώρα που ήρθε το πλήρωμα του χρόνου για αλλάγη αυτοκινήτου, αυτούς τους χαλεπούς καιρούς, χρειάζομαι βοήθεια.
Κάτοχος nissan almera(japan) n16 ''00 με 260.000χλμ με καμμία βλάβη μέχρι πρόσφατα, είμαι... κακομαθημένος και εξηγούμαι πάνω σε αυτό. Στο αυτοκίνητο δεν έχει αλλαχθεί ούτε δίσκο πλατώ...και δεν χρειάζεται να αλλάχθεί, ο καταλύτης μετρημένος πρίν 5 μέρες είναι σε άριστη κατάσταση, λάδια δεν καίμε ούτε ml... τι να πώ το αυτοκίνητο δεν με προβλημάτισε ποτέ.
Τα γηρατειά δεν κρύβονται άλλο όμως πιά και θέλει κανάκεμα. Δηλαδή την προγούμενη βδομάδα αλλάξαμε MAF 250€ και πλέον ψαλίδια,ημίμπαρα και ακρόμπαρα παραδίδουν πνεύμα, αναμενόμενο κόστος 500€. Και επειδή όσο ψάχνεις βρίσκεις, θέλουμε και φλαντζούλα και ποιός ξέρει τι άλλο. Άρα προφανώς ήρθε η ώρα της αλλαγής προκειμένου να μην μπώ σε μια περίοδο αβεβαιότητας με το υπέροχο αυτό όχημα. Να προσθέσω πως στο εσωτερικό του δεν τρίζει τίποτα(απαγορευεταί αυτό στην ιαπωνία λένε) και είναι όπως όταν αγοράσθηκέ χωρίς υπερβολές. Τέλος το αυτοκίνητο έχει υγραέριο για τα τελευταία 120.000χλμ με οικονομία για όσκαρ...
Η όλη μου φλυαρία έχει ως σκοπό να θέσει τον άξονα πάνω στον οποίο θέλω να κινηθώ. Κοινώς, ψάχνω το τέλειο αυτοκίνητο.
Απαραίτητα στοιχεία είναι, μέχρι 18.000€, καδένα χρονισμού, άνεση στα ταξίδια και φυσικά ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ.
Μακριά από συνεργεία κι όπου θέλει ας είναι... -
Καλημέρα σε όλους,
Για αρκετό καιρό παρακολουθώ το forum αλλά τώρα που ήρθε το πλήρωμα του χρόνου για αλλάγη αυτοκινήτου, αυτούς τους χαλεπούς καιρούς, χρειάζομαι βοήθεια.
Κάτοχος nissan almera(japan) n16 ''00 με 260.000χλμ με καμμία βλάβη μέχρι πρόσφατα, είμαι... κακομαθημένος και εξηγούμαι πάνω σε αυτό. Στο αυτοκίνητο δεν έχει αλλαχθεί ούτε δίσκο πλατώ...και δεν χρειάζεται να αλλάχθεί, ο καταλύτης μετρημένος πρίν 5 μέρες είναι σε άριστη κατάσταση, λάδια δεν καίμε ούτε ml... τι να πώ το αυτοκίνητο δεν με προβλημάτισε ποτέ.
Τα γηρατειά δεν κρύβονται άλλο όμως πιά και θέλει κανάκεμα. Δηλαδή την προγούμενη βδομάδα αλλάξαμε MAF 250€ και πλέον ψαλίδια,ημίμπαρα και ακρόμπαρα παραδίδουν πνεύμα, αναμενόμενο κόστος 500€. Και επειδή όσο ψάχνεις βρίσκεις, θέλουμε και φλαντζούλα και ποιός ξέρει τι άλλο. Άρα προφανώς ήρθε η ώρα της αλλαγής προκειμένου να μην μπώ σε μια περίοδο αβεβαιότητας με το υπέροχο αυτό όχημα. Να προσθέσω πως στο εσωτερικό του δεν τρίζει τίποτα(απαγορευεταί αυτό στην ιαπωνία λένε) και είναι όπως όταν αγοράσθηκέ χωρίς υπερβολές. Τέλος το αυτοκίνητο έχει υγραέριο για τα τελευταία 120.000χλμ με οικονομία για όσκαρ...
Η όλη μου φλυαρία έχει ως σκοπό να θέσει τον άξονα πάνω στον οποίο θέλω να κινηθώ. Κοινώς, ψάχνω το τέλειο αυτοκίνητο.
Απαραίτητα στοιχεία είναι, μέχρι 18.000€, καδένα χρονισμού, άνεση στα ταξίδια και φυσικά ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ.
Μακριά από συνεργεία κι όπου θέλει ας είναι... -
Μηπως σε κοροιδευει το συνεργειο τωρα πια. Μπορει να το επαιζε τιμιος παλια και τωρα βρηκε την ευκαιρια του. Ψαλιδια δεν δικαιολογουνται να χαλασουν, πηγσινε και αλλου. Περιμενε πρωτα να καουν οι βαλβιδες απο το υγραεριο αλλιως που να βρεις τοσο καλο αυτοκινητο με βαση τα θελω σου. Υπαρχουν κσλυτερα αλλα θα μπεις σε εξοδα φυσικα
-
Ειναι αλήθεια αυτό με τα ψαλίδια αφού με ειχε προειδοποιήσει πριν κανένα χρόνο οτι θα έπρεπε να αλλάξουμε τα σιλεντμπλοκ καποια στιγμή αλλα το ξέχασα εντελώς μιας κι οι επισκέψεις μου ειναι πολυ αραιες.
Το ίδιο μου λεει κι ο μάστορας πάντως, πως τέτοιο αυτοκίνητο δεν ξαναβρισκω και για αυτό χρειάζομαι βοήθεια στην επιλογή, ούτως ώστε να φτάσω κοντά σε μια τέτοια κατάσταση.
Αποκλείω εκ προοιμίου τα γαλλικά, αρα και τα nissan που συνεργάζεται με τη Ρενώ και ειναι αστείο... -
Μη συγκρίνεις αμάξι 15ετίας με τα σημερινά...δεν είναι ίδια...Είχα κι εγώ micra (του 99) για 10 χρόνια και 150.000 χλμ και δεν είχα αλλάξει τίποτα...Πώς το άλλαξα ; Με τράκαραν σε μετωπική σε περιφερειακό δρόμο ...Η καμπίνα άθικτη...εμείς με σημάδια μόνο από τις ζώνες.
Για να είχες βάλει υγραέριο θα κάνεις χλμ, άρα αναγκαστικά diesel σε κόβω...κι αφού είσαι φαν των ιαπωνικών σε κόβω για κανένα toyota (165.000 χιλιόμετρα το δικό μου - 100.000 με υγραέριο...), κανένα honda, mazda...Πάντως και το τελευταίο i30 πρέπει να είναι πολύ αξιόπιστο αμάξι...και ας είναι Κορέα...(αν δεν κάνω λάθος...)
Δεν έγραψες χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου που θες, σεντάν, χατς κτλ κυβικά κτλ -
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
Μη συγκρίνεις αμάξι 15ετίας με τα σημερινά...δεν είναι ίδια...Είχα κι εγώ micra (του 99) για 10 χρόνια και 150.000 χλμ και δεν είχα αλλάξει τίποτα...Πώς το άλλαξα ; Με τράκαραν σε μετωπική σε περιφερειακό δρόμο ...Η καμπίνα άθικτη...εμείς με σημάδια μόνο από τις ζώνες.
Για να είχες βάλει υγραέριο θα κάνεις χλμ, άρα αναγκαστικά diesel σε κόβω...κι αφού είσαι φαν των ιαπωνικών σε κόβω για κανένα toyota (165.000 χιλιόμετρα το δικό μου - 100.000 με υγραέριο...), κανένα honda, mazda...Πάντως και το τελευταίο i30 πρέπει να είναι πολύ αξιόπιστο αμάξι...και ας είναι Κορέα...(αν δεν κάνω λάθος...)
Δεν έγραψες χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου που θες, σεντάν, χατς κτλ κυβικά κτλΗ αληθεια ειναι πως πήγαινα με χίλια για diesel. Αλλα μετα την κουβέντα με 2-3 φίλους που ξέρουν περισσότερα απο εμένα προβληματίστηκα για τις βλάβες τους. Τρόμπες πετρελαίου με την πρώτη αν το καύσιμο ειναι μάπα, κατι φίλτρα που κοστίζουν χιλιάρικα και μου κόπηκε η λαλιά. Άρα θα ήθελα να ακούσω γνώμες κάποιων που εχουν ασχοληθεί με το θεμα προκειμένου να προσανατολιστω.
Το αυτοκίνητο θα ήθελα να ειναι 5θυρο, μέχρι 1600cc. Κανονικά ειμαι για diesel αφού κανω 25-30.000 χλμ το χρόνο. Αλλα αν ειναι να πουλήθω επειδή ο βενζινάς θελει να βγαλει τα έξοδα του μήνα του νοθεύοντας το πετρέλαιο τι να πω... Και δεν ειναι και περίεργο αυτό στην ελλαδα της κρίσης. -
Δεν νομίζω να βρεις αυτοκίνητο που να μπορεί να συγκριθεί σε αξιοπιστία με το Almera.
Έτσι όπως έχουν γίνει οι πλέον οι κατασκευαστές, όλα βγάζουν κάποια κουσούρια.Το 'δεν σπάει, δε χαλάει' είναι πλέον στο χρονοντούλαπο της ιστορίας...
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Δεν νομίζω να βρεις αυτοκίνητο που να μπορεί να συγκριθεί σε αξιοπιστία με το Almera.
Έτσι όπως έχουν γίνει οι πλέον οι κατασκευαστές, όλα βγάζουν κάποια κουσούρια.Το 'δεν σπάει, δε χαλάει' είναι πλέον στο χρονοντούλαπο της ιστορίας...
Ετσι φαίνεται, εχεις πολυ δίκιο.
Αλλα τι να κανω τώρα που κάτι πρέπει να πάρω. -
Εγώ στη θέση σου θα κοιτούσα αποκλειστικά λόγω Ιαπωνίας:
Μitsubishi, Subaru, Honda και μάλλον θα κατέληγα σε κάποιο ASX ή XV. -
Αν και το Αλμέρα με λίγα έξοδα θα μπορούσες να το φτιάξεις μια χαρά (μόνο το ότι έδωσες 250 για MAF.... μεταχειρισμένο δεν έβρισκες; ebay???)
έχεις θέμα, θα δυσκολευτείς πάρα πολύ γιατί σε αυτά τα λεφτά τα Ευρωπαικά υπερτερούν σαν αυτοκίνητα πια... Όλα πια βγάζουν μικρές βλάβες... honda, Mitshubishi, Nissan, toyota.... και φυσικά όλα τα Ευρωπαικά...
Και καδένα... ΓΙΑΤΙ ΘΕΣ καδένα;;;; -
[quote='kpsig']Αν και το Αλμέρα με λίγα έξοδα θα μπορούσες να το φτιάξεις μια χαρά (μόνο το ότι έδωσες 250 για MAF.... μεταχειρισμένο δεν έβρισκες; ebay???)
έχεις θέμα, θα δυσκολευτείς πάρα πολύ γιατί σε αυτά τα λεφτά τα Ευρωπαικά υπερτερούν σαν αυτοκίνητα πια... Όλα πια βγάζουν μικρές βλάβες... honda, Mitshubishi, Nissan, toyota.... και φυσικά όλα τα Ευρωπαικά...
Και καδένα... ΓΙΑΤΙ ΘΕΣ καδένα;;;;[/quoΜε 700-800€ σιγουρα θα έπαιρνε καλή παραταση ζωής. Αλλα οπως είπε και πιο πάνω ο φίλος δεν μπορώ να ξερω ποτε θα χάσει την ισορροπία του ο κινητήρας και αρχίσει να καίει βαλβίδες λόγω υγραερίου. Άρα μπαίνω σε φαύλο κύκλο νομιζω.
Θα προτιμούσα καδένα γιατι δεν χρειάζεται αλλαγή ποτε και άρα δεν επεμβαίνει ανθρώπινο χέρι στο χρονισμό της μηχανής. -
Ότι και να πάρεις δεν μπορείς να είσαι 100% σίγουρος ότι δεν θα σου βγάλει τίποτα. Τα σημερινά αυτοκίνητα είναι πολύ πιο περίπλοκα όσον αφορά τα ηλεκτρικά/ηλεκτρονικά τους, έχουν πολύ καλύτερο εξοπλισμό από τότε, είνα απείρως πιο ασφαλή αλλά όχι για μια ζωή.
Και εγώ γιαπωνέζικο θα πρότεινα αφού βάζεις σαν πρώτη προτεραιότητα την αξιοπιστία αλλά τα σημερινά γιαπωνέζικα δεν έχουν σχέση όσον αφορά την αξιοπιστία με τα παλιάς κοπής.
Επίσης θα σου έλεγα να πάρεις diesel από την στιγμή που κάνεις αρκετά χιλιόμετρα και θα κρατήσεις το αμάξι πολλά χρόνια. Μην ακούς για αντλίες κλπ, αφενός η κατανάλωση του diesel κίνησης έχει αυξηθεί σημαντικά αφετέρου όλες οι εταιρείες έχουν μπει στο παιχνίδι και προσφέρουν καλής ποιότητας πετρέλαιο. Αρκεί να προσέχεις σε ποιον φουλάρεις και να μην επιλέγεις πρατήριο με κριτήριο την χαμηλότερη τιμή.
Μέχρι 18 χιλιάρικα δεν έχεις πολλές επιλογές σε γιαπωνέζικο καινούριο diesel. Παίρνεις το auris ή το corolla αν θες sedan. Το civic i-dtec είναι πολύ καλή επιλογή αν μπορείς να κάνεις την υπέρβαση. -
Ο χρήστης mrclouzo έγραψε:
Ότι και να πάρεις δεν μπορείς να είσαι 100% σίγουρος ότι δεν θα σου βγάλει τίποτα. Τα σημερινά αυτοκίνητα είναι πολύ πιο περίπλοκα όσον αφορά τα ηλεκτρικά/ηλεκτρονικά τους, έχουν πολύ καλύτερο εξοπλισμό από τότε, είνα απείρως πιο ασφαλή αλλά όχι για μια ζωή.
Και εγώ γιαπωνέζικο θα πρότεινα αφού βάζεις σαν πρώτη προτεραιότητα την αξιοπιστία αλλά τα σημερινά γιαπωνέζικα δεν έχουν σχέση όσον αφορά την αξιοπιστία με τα παλιάς κοπής.
Επίσης θα σου έλεγα να πάρεις diesel από την στιγμή που κάνεις αρκετά χιλιόμετρα και θα κρατήσεις το αμάξι πολλά χρόνια. Μην ακούς για αντλίες κλπ, αφενός η κατανάλωση του diesel κίνησης έχει αυξηθεί σημαντικά αφετέρου όλες οι εταιρείες έχουν μπει στο παιχνίδι και προσφέρουν καλής ποιότητας πετρέλαιο. Αρκεί να προσέχεις σε ποιον φουλάρεις και να μην επιλέγεις πρατήριο με κριτήριο την χαμηλότερη τιμή.
Μέχρι 18 χιλιάρικα δεν έχεις πολλές επιλογές σε γιαπωνέζικο καινούριο diesel. Παίρνεις το auris ή το corolla αν θες sedan. Το civic i-dtec είναι πολύ καλή επιλογή αν μπορείς να κάνεις την υπέρβαση.To civic είναι καταπληκτικό αυτοκίνητο, θα πρέπει να ζοριστώ αλλά αξίζει τον κόπο.
-
Με βάση αυτά που θέλεις πιστεύω ότι είναι για σένα ιδανική επιλογή. Έχει και καδένα.
Από το να δώσεις 18-19 χιλιάρικα για το auris με τον οριακά επαρκή 1.4 diesel αξίζει η υπέρβαση. Το civic είναι συνολικά ένα πολύ καλύτερο αυτοκίνητο. -
Για το Kia ceed και το i30 τι γνώμη έχετε;
-
Αξιόλογες επιλογές και με καλή τιμή (τα 1.4 diesel). Επίσης πολύ αξιόπιστα (το kia έχει και 7 χρόνια εγγύηση).
-
Αλέξη πάλι νισσαν , κασκάι τώρα , αφου ξέρεις........
-
Ο χρήστης takisc έγραψε:
Αλέξη πάλι νισσαν , κασκάι τώρα , αφου ξέρεις........Μισό νισσαν και αν, μισό Ρενώ, thanks but no thanks...
-
Σαφώς και δεν είναι λιγότερο αξιόπιστα τα σημερινά αυτοκίνητα στα βασικά μηχανικά μέρη και στο αμάξωμα. Έχουν όμως πολύ περισσότερα υποσυστήματα και ηλεκτρονικά κι εξοπλισμό και άρα μεγαλύτερες πιθανότητες να μπλοκάρει κάποιος εγκέφαλος ή να καεί καμιά πλακέτα. Είναι όμως και πολύ καλύτερα από τα παλιά σχεδόν σε όλους τους άλλους τομείς.
Την Renault/Nissan πάντως κακώς την φοβάσαι. Οι κινητήρες Diesel των Γάλλων έχουν αποδείξει την αξία τους στον χρόνο.
Από την στιγμή όμως που δεν τα γουστάρεις και δεδομένου ότι ζητάς αξιοπιστία, κοίτα Toyota Auris-Corolla, Kia Ceed, Hyundai i30 κι αν μπορείς να ανέβεις σε budget Hona Civic που είναι καλύτερο από όλα αυτά. Φυσικά όλα σε Diesel για λόγους οικονομίας από την στιγμή που κάνεις αρκετά χλμ. Ένας ακόμα λόγος να προτιμήσεις αυτά τα μοντέλα είναι οι μεγάλες εγγυήσεις τους.
Ένα αυτοκίνητο με εργοστασιακό σύστημα LPG ή CNG πάντως είναι ακόμα πιο οικονομικό. Αν μιλήσουμε για βενζίνη προφανώς αλλάζουν όλα τα παραπάνω.
Επιλογή αξιόπιστου καινούργιου αυτοκινήτου