Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περί Συμπλέκτη/Δίσκων/Πλατώ
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Περί Συμπλέκτη/Δίσκων/Πλατώ
    • 1
    • 2
    • 35
    • 36
    • 37
    • 38
    • 39
    • 54
    • 55
    • 37 / 55
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    24
    1090
    49933
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      golf-iii last edited by

      έχει και συνέχεια.. μετά από την αλλαγή δίσκο - πλατώ - ρουλεμάν και έπειτα από μια ώρα(ολα normal) πάλι τα ίδια.. το ρουλεμάν σφυρίζει. Όταν λέω σφυρίζει ακούγετε ένας ήχος σαν στεγνό ρουλεμάν (όχι συνεχόμενα αλλά αρκετά συχνά και γίνετε συχνότερος με περισσότερες στροφές) και όταν πατάω τον συμπλέκτη σταματά. Από προέρχετε αυτός ο ήχος ?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • I
        ilias-a last edited by

        Ο χρήστης Golf III έγραψε:
        έχει και συνέχεια.. μετά από την αλλαγή δίσκο - πλατώ - ρουλεμάν και έπειτα από μια ώρα(ολα normal) πάλι τα ίδια.. το ρουλεμάν σφυρίζει. Όταν λέω σφυρίζει ακούγετε ένας ήχος σαν στεγνό ρουλεμάν (όχι συνεχόμενα αλλά αρκετά συχνά και γίνετε συχνότερος με περισσότερες στροφές) και όταν πατάω τον συμπλέκτη σταματά. Από προέρχετε αυτός ο ήχος ?

        ρουλεμαν πριζντιρεκ ειναι αυτο, βρισκετε μεσα στο σαζμαν.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          piii last edited by

          Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:

          έχει και συνέχεια.. μετά από την αλλαγή δίσκο - πλατώ - ρουλεμάν και έπειτα από μια ώρα(ολα normal) πάλι τα ίδια.. το ρουλεμάν σφυρίζει. Όταν λέω σφυρίζει ακούγετε ένας ήχος σαν στεγνό ρουλεμάν (όχι συνεχόμενα αλλά αρκετά συχνά και γίνετε συχνότερος με περισσότερες στροφές) και όταν πατάω τον συμπλέκτη σταματά. Από προέρχετε αυτός ο ήχος ?

          ρουλεμαν πριζντιρεκ ειναι αυτο, βρισκετε μεσα στο σαζμαν.

          @@μησέ τα. Είναι αυτό που πρέπει και εγώ να αλλάξω, αλλά έχει δουλειά η υπόθεση+λεφτά.
          Τι επιπτώσεις έχει στο σαζμάν αν τα παίζει εντελώς;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • E
            edmond last edited by

            Ο χρήστης piii έγραψε:

            έχει και συνέχεια.. μετά από την αλλαγή δίσκο - πλατώ - ρουλεμάν και έπειτα από μια ώρα(ολα normal) πάλι τα ίδια.. το ρουλεμάν σφυρίζει. Όταν λέω σφυρίζει ακούγετε ένας ήχος σαν στεγνό ρουλεμάν (όχι συνεχόμενα αλλά αρκετά συχνά και γίνετε συχνότερος με περισσότερες στροφές) και όταν πατάω τον συμπλέκτη σταματά. Από προέρχετε αυτός ο ήχος ?

            ρουλεμαν πριζντιρεκ ειναι αυτο, βρισκετε μεσα στο σαζμαν.

            @@μησέ τα. Είναι αυτό που πρέπει και εγώ να αλλάξω, αλλά έχει δουλειά η υπόθεση+λεφτά.
            Τι επιπτώσεις έχει στο σαζμάν αν τα παίζει εντελώς;

            συνηθως, σπανια ανοιγεται το σασμαν για να αλλαχτει κατι, ειδικα και αν ειναι απροσδιοριστος καποιος ηχος εκ των εσω.
            το κοστος ειναι σεβαστο και η λυση για αλλαγη με αλλο σασμαν -μτχ προφανως- μοιαζει να εχει καποια υποσταση.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              margm last edited by

              Αλλάχτηκε πρόσφατα σετ συμπλέκτη στο Αccord. Τοποθετήθηκε σετ της LUK. Πριν είχε της VALEO.
              Νομίζω είναι πιο μαλακό το πεντάλ.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                dimtzo last edited by

                Σε Mini Countryman S All4 εχει αλλαξει κανεις δισκο πλατω (εχει θεμα) και αν ναι τι εχει βαλει?Εχω βρει Valeo με 200 ευρω (απο 290) και ειναι παρομοιος με τον μαμησιο

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • B
                  bebes last edited by

                  μαλλον εχω κακα 'μαντατα'

                  κατα τη διαρκεια προσπερασης με 5η και 110 χιλιομετρα περιπου, αρχισε να ανεβαζει στροφες σαν...μηχανάκι ενω αντιστοιχα τα χιλιομετρα δεν ανεβαιναν...

                  το ξαναδοκιμασα με 4η και δυνατο γκαζι, τα ιδια

                  εντωμεταξυ, οταν ανέβαζε τις στροφες 'κουφια', άλλαζε και ο ηχος σε πιο μπασο (αφου νομιζα προς στιγμη οτι εχω και τρυπουλα στην εξατμιση)

                  Αργοτερα το δοκιμασα σε επιταχυνσεις με μικροτερες ταχυτητες (2η, 3η), αλλα επιταχυνε κανονικα.

                  Ειναι αυτα συμπτωματα δισκου;
                  Ποτε 'ναι' και ποτε 'οχι';

                  το αυτοκινητο ειναι Outback Diesel του 2008 με 112000 χιλιμετρα και ελαχιστα δουλεμενο στην πολη


                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • F
                    fokion_sportage last edited by

                    Θα ελεγα ναι....

                    ειδικά αν το κανει λιγοτερο κρυο και περισσότερο δουλεμενο....
                    Αν νιωθεις ενα τρεμουλο στο πατιναρισμα του ξεκινηματος

                    Θα μπορουσε βεβαια να ειναι και πιο 'κουλα' πραγματα απο φθαρμενο δισκο μια που τα χλμ δε δικαιολογουν ακομα την αλλαγη ( εκτος.... αν τωρα μαθαινεις να οδηγης ( ) οπως πχ μια διαρροη λαδιου ή οτιδηποτε αλλου πανω στο δισκο... Αλλα και παλι αυτο θα ηταν παντα.....

                    Βεβαια με ολα αυτα τα 'συγχρωνα' και 'οικολογικα' υλικά τριβής....

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • B
                      bebes last edited by

                      αυτο με τα 'οικολογικά' υλικα τριβης ηταν ενα θεμα που με απασχολησε απο τις πρωτες μερες που πηρα το αυτοκινητο (μυριζε με το παραμικρο)

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • F
                        fokion_sportage last edited by

                        ΙΣΩΣ καθοτι δεν εχω εμπειρεια απο πρωτο χερι ενας 'φτιαχτος' δισκος να ηταν καλυτερος μια που η ροπή ειναι πανω απο μπολικη....

                        Ειδικά αν τυχει και δεις οτι βενζινα - πετρελαιο εχουν τον ιδιο κωδικό ανταλλακτικου.... ( Δε ξερω αν ισχυει - λεω..)

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • B
                          bebes last edited by

                          μιλησα πριν λιγο με τον πωλητη απο οπου το ειχα παρει.

                          εχει φτιαξει ενα εξειδικευμενο συνεργειο για Σουμπαρου (ασχολειται πολλα χρονια μ'αυτα τα αυτοκινητα)

                          μπου ειπε για παρομοια περιπτωση σε Φορεστερ που αλλαξαν τον δισκο και στον καινουριο 'καρφωσαν' ανθεκτικοτερο υλικο τριβης

                          μολις εμαθα και τις τιμες απο την αντιπροσωπια, 324€ δισκος-πλατω-ρουλεμαν και αλλα 200€ η εργασια...

                          αουτς

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • F
                            fokion_sportage last edited by

                            Για την εργασια που εχω αποψη ( προφανως οχι στο συγκεκριμενο αυτοκινητο ) ΔΕΝ ειναι εκτος τοπου και χρονου....
                            Και για αντιπροσωπεια.
                            Περιξ του 150 εχω ακουσει, για 4κινητο παντα...

                            τωρα για δισκο ισως σε 'παραεισαγωγη' ευρισκες φτυνοτερα το γνησιο, αλλα αν αποδεικνειεται μη ανθεκτικός.... Χμ.....

                            Απο ιμπρεζα τιποτα ενισχυμενο??

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              trident1971 last edited by

                              Ο χρήστης dimtzo έγραψε:
                              Σε Mini Countryman S All4 εχει αλλαξει κανεις δισκο πλατω (εχει θεμα) και αν ναι τι εχει βαλει?Εχω βρει Valeo με 200 ευρω (απο 290) και ειναι παρομοιος με τον μαμησιο

                              Αν ειναι αυτο με τα πολλα (~180) αλογα, απο γνωστο που ταλαιπωρηηκε εμαθα οτι εχει θεμα με τους δισκους μεχρι που αλλαξε το ανταλλακτικο η BMW. Τα νουμερα που ακουσα οτι του ζητησαν για το μαμισιο μαζιμε εργασια ειναι ενα ΧΙΛΙΑΡΙΚΟ πανω απο αυτο που λες, οποτε παρτον-βαλτον και μη μιλας καθολου.
                              Δες και sachs

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • B
                                bebes last edited by

                                Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
                                Για την εργασια που εχω αποψη ( προφανως οχι στο συγκεκριμενο αυτοκινητο ) ΔΕΝ ειναι εκτος τοπου και χρονου....
                                Και για αντιπροσωπεια.
                                Περιξ του 150 εχω ακουσει, για 4κινητο παντα...

                                τωρα για δισκο ισως σε 'παραεισαγωγη' ευρισκες φτυνοτερα το γνησιο, αλλα αν αποδεικνειεται μη ανθεκτικός.... Χμ.....

                                Απο ιμπρεζα τιποτα ενισχυμενο??

                                τον δκιμασαμε μαζι με τον τεχνικο και οντως ειναι δισκος

                                Την Πεμπτη κατεβαζουμε το κιβωτιο να δουμε τι γινεται 'μεσα'
                                150€ εργατικα.
                                Απο'κει και περα, αν τα υλικα ειναι σε καλη κατασταση λεμε μηπως 'καρφωσουμε' στον παλιο, νεο (πιο ανθεκτικο) υλικο τριβης.
                                Ειναι μια πρακτικη που την εχουν ξανακανει σε καινουρια Σουμπαρου λογω του ευαίσθητου οικολογικου εργοστασιακου δισκου του.
                                Αν υπαρχει προβλημα στα μεταλλα ή σε κανα ρουλεμαν μαλλον θα πρεπει να παω στο 'επισημο' ανταλλακτικο.

                                Η λυση ενισχυμενου (αγωνιστικου;) δισκου που βαζουν σε πολυ δυνατα Φορεστερ ή Ιμπρεζα, μαλλον δεν παιζει γιατι θελει πανω απο 500αρικο μονο το υλικο

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • F
                                  fokion_sportage last edited by

                                  οσο πιο 'αγωνιστικο' το υλικο τοσο δεν κανει για καθημερινη χρηση καθοτι 'δαγωνει' χωρις προοδευτικοτητα....

                                  ενα θεμα ειναι το 'γιατι'
                                  ειναι 'κακη' η παστα ή 'αδυναμο' το πλατω να πιεζει?

                                  αυτο μονο η εμπειρια του μηχανικου θα το πει...

                                  καρφωμα υλικου σε μεταχειρ δισκο ειναι μια λυση αλλα και ενα θεμα....
                                  τα ελατηριακια στο κεντρο που δουλια τους ειναι να αποροφουν το 'χτυπημα' στη συμπλεξη ενιωται ειναι ταλαιπωρημενα και στο πορεια σπανε....

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • I
                                    ilias-a last edited by

                                    Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
                                    οσο πιο 'αγωνιστικο' το υλικο τοσο δεν κανει για καθημερινη χρηση καθοτι 'δαγωνει' χωρις προοδευτικοτητα....

                                    ενα θεμα ειναι το 'γιατι'
                                    ειναι 'κακη' η παστα ή 'αδυναμο' το πλατω να πιεζει?

                                    αυτο μονο η εμπειρια του μηχανικου θα το πει...

                                    καρφωμα υλικου σε μεταχειρ δισκο ειναι μια λυση αλλα και ενα θεμα....
                                    τα ελατηριακια στο κεντρο που δουλια τους ειναι να αποροφουν το 'χτυπημα' στη συμπλεξη ενιωται ειναι ταλαιπωρημενα και στο πορεια σπανε....

                                    επειδη εχουν μεγαλυτερο συντελεστη τριβης αρα δεν υπαρχει το θεμιτο πατιναρισμα κατα την συμπλεξη, εχουν ομως και μικροτερη διαρκεια ζωης απο τα καθημερινα φερμουιτ.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      cson last edited by

                                      Αμα καρφωσεις ενισχυμενο φερμουιτ να το κανεις στον καινουριο δισκο οχι στον παλιο.
                                      Παντως για 110.000κμ σε ανοιχτο δρομο ειναι λιγα χλμ, μηπως πολυ χρησιμοποιεις τον συμπλεκτη?
                                      Μηπως παρκαρεις καθημερινα σε ανηφορες?

                                      Εγω εβγαλα προσφατα το συμπλεκτη απο το tucson στα 130.000χλμ με μικτη χρηση Αθηνα, βουνα(off-road), ταξιδια και ειχε 20% ζωη ακομη. Που σε αυτο το αμαξι θεωρητε πολυ ευαισθητος και το πατιναρισμα παει συννεφο αφου χαμηλα δεν εχει ροπη. Μου χε μυρισει και απειρες φορες. Παρολα αυτα αντεξε τοσο.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • B
                                        bebes last edited by

                                        oλα θα εξαρτηθουν απο το πως θα βγει αυριο ο δισκος.
                                        Πιθανον να φανει και ο λογος του προβληματος.

                                        Παντως δε νομιζω να ειναι απο κακη χρηση, εκτος αν προλαβε η γυναικα μου να τον καταστρεψει σε 20 μερες.

                                        Η αληθεια ειναι οτι οταν πρωτοπηρα το αυτοκινητο μυριζε με το παραμικρο, οποτε απεφευγα και το παραμικρο πατιναρισμα.

                                        Σε αλλα αυτοκιητα που ειχα οι δισκοι κρατησαν πολυ πολυ περισσοτερο, οποτε για το συγκεκριμενο (που ειναι και το πιο 'καλοζωισμένο') ήτα μεγαλη η εκπληξη μου οταν διαπιστωσα πατιναρισμα

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • B
                                          bebes last edited by

                                          κατεβηκε το κιβωτιο και δυστυχως ο δισκος ειχε τα μαυρα του τα χαλια.
                                          Ηταν πληρως φαγωμενος και εκανε γραμμη και στο πλατο.
                                          Επισης ¨ακουγοταν' και το ρουλεμαν

                                          Μου εκανε εντυπωση η τοση φθορα για 112000 'ξεκουραστα' χιλιομετρα

                                          οποτε τωρα ψαχνουμε δισκο.
                                          Ο παλιος ηταν της sachs ενω τα Σουμπαρου φορανε συνηθως EXEDY της DAIKIN, αυτο ειναι και το ανταλλακτικο που δινει η αντιπροσωπια.

                                          Μεγαλη δουλεια ομως να κατεβει το κιβωτιο, 'λυθηκε' σχεδον ολο το αυτοκινητο απο κατω + το intercooler που εφυγε απο πανω

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • I
                                            ilias-a last edited by

                                            ή το γνησιο ή κατασκευη

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 35
                                            • 36
                                            • 37
                                            • 38
                                            • 39
                                            • 54
                                            • 55
                                            • 37 / 55
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr