Το προγραμμα μου το φτιαξανε στην AUTO TURBO στην Ιερα Οδο.Οπως και του αδερφου μου που εχει ενα Mini Cooper S του 2007 αυτοματο και δεν εχει κανει ουτε κιχ(κ εχει βγαλει και 10 αλλογα παραπανω).Απο συνεργεια εχω περασει απο 2 εξειδικευμενα(τοτε δεν μου εκανε εντονα το προβλημα οποτε δεν τους το χα αναφερει) αλλα οι τυποι ξερανε τα βασικα και εχω καταληξει σε καποιον μηχανικο φιλο του αδερφου μου που δεν ειναι εξειδικευμενος απλα το παιδι εχει μερακι κ ορεξη κ το ψαχνει.Επισης τον εμπιστευομαι απο την αποψη οτι δεν μου λεει παπατζες προκειμενου να μου φαει λεφτα.
Latest posts made by dimtzo
-
RE: New MINI Forum
-
RE: New MINI Forum
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Τι πρόγραμμα έχει βάλει?Κατά 99% (από την εμπειρία μου με αυτά τα μοτέρ) φταίει το πρόγραμμα. Γενικά, εκτός ελαχίστων συγκεκριμένων εξαιρέσεων, αυτοί οι κινητήρες δεν αγαπάνε τα προγράμματα και τις αναβαθμίσεις.
Τι εννοεις τι προγραμμα?Αρχικα το φτιαξε πανω στο δυναμομετρο κ οταν επεστρεψα μετα απο καιρο κ του ειπα οτι μου κανει το προβλημα με το check engine ολο κ συχνοτερα ,κατεβασε πιεση(οποτε το αυτοκινητο πηγαινε μετρια) αλλα συνεχισε να παρουσιαζει το προβλημα κ μου εβαλε ενα ετοιμο με το οποιο το αυτοκινητο σκοτωνει αλλα ξανακανει το ιδιο που κ που(με σχεσεις απο 5η σε 6η.Το αρχικο προγραμμα εβγαζε 219 αλογα και 340 Nm ροπης.
Ενας φιλος που πηρε το ιδιο ακριβως αυτοκινητο λιγο μετα απο μενα,με προγραμμα schnitzer δεν εχει κανενα θεμα παντως (αλλα ο προηγουμενος ιδιοκτητης που το εβαλε πληρωσε κ ενα καρο χρηματα). -
RE: New MINI Forum
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
Τελείως πολύπλοκο το θέμα καθώς δε μπορείς να ξέρεις αν είναι από τη βελτίωση ή όχι. Πρέπει να ρθει δηλαδή στην εργοστασιακή του κατάσταση και να δεις τι κάνει εκεί.Ναι αυτη ειναι η απλοτερη λυση αλλα 1ον ουτε να το σκεφτω δεν μπορω τ αυτοκινητο μαμα(σερνεται)κ δευτερον πρεπει παλι να πηγαινω στον προγραμματιστη 1 να το επαναφερει στην αρχικη κατασταση κ μετα εφοσον δεν υπαρχει μηχανικη βλαβη να μπει εξαρχης προγραμμα.Ελεγα μηπως σωνοταν αλλιως.
-
RE: New MINI Forum
Καλησπερα κ απο μενα.Θα προσπαθησω να μαι συντομος ωστε να μην σας κουρασω.
Κατοχος R60 S All4 με προγραμμα στα 220 αλογα.Ποιο ειναι το προβλημα:Οταν ο κινητηρας εχει μεγαλο φορτιο συνηθως στην εθνικη με φουλ γκαζι κ αλλαγη απο 5 σε 6 μου βγαζει check engine κ μπαινει σε safe mode οποτε το turbo βγαινει off.Σβηνω κινητηρα οποτε σβηνει το λαμπακι κ ολα δουλευουν κανονικα.Το διαγνωστικο στον μηχανικο κ στον προγραμματιστη διαβαζει πυρακια σε διαφορους κυλινδρους.Εχω ψαξει ολα τα φορουμς παγκοσμιως κ το προβλημα μπορει να ειναι ηταν στην μακα που μαζευεται στις βαλβιδες(πηγα προσφατα κ εκανα καθαρισμο χωρις ν ανοιχτει ο κινητηρας),στην diverter valve(την αλλαξα),στην βενζινη(μονο 100αρα εδω και 4 μηνες),ελεγχος των μπουζι(τα οποια ειχαν αλλαχτει πριν 10.000 χλμ αλλα κ πριν κ μετα το προβλημα υπαρχει) και των πολλαπλασιαστων.Επισης ελεγχθηκε το κυκλωμα μηπως χανει καποιο σωληνακι πιεση αλλα δεν φανηκε κατι τετοιο , στη συνεχεια καθαριστηκε ο αισθητηρας για τα πυρακια(αλλα δεν αλλαχθηκε)διοτι μπορει να φταιει αυτος η ο MAF sensor.Μενει ο χρονισμος,η καδενα και η αντλια υψηλης.Το θεμα ειναι οτι δεν μπορουν ν αλλαχθουν αυτα αν δεν αποδειχθει με σιγουρια οτι φταιει κατι απο αυτα.Να προσθεσω οτι 2 φορες μου εχει βγαλει check engine με σταθερες στροφες και 5η στα 120χλμ.(δηλαδη χωρις να ζοριζεται ο κινητηρας η η τουρμπινα).
Πιθανολογειται οτι αιτια αυτων ειναι το προγραμμα(το αυτοκινητο το πηρα μεταχειρισμενο κ εβαλα προγραμμα σχεδον αμεσως κ η αληθεια ειναι οτι πρωτη φορα μου το κανε αφου το πηρα απο τον προγραμματιστη) κ γι αυτο επεστρεψα στον προγραμματιστη καποια στιγμη κ εκανε αλλαγες αλλα συνεχισαν τα ιδια.Μετα εστειλε τα code errors στο εξωτερικο και με βαση αυτα του στειλανε αλλο προγραμμα το οποιο μαμαει στο δρομο αλλα κ πλαι κανει το ιδιο στις υψηλες σχεσεις.
Κλεινοντας να πω οτι επειδη οδηγω 3 χρονια τ αυτοκινητο πολυ ομαλα(πολλα χλμ εθνικη καθημερινα) μου το εβγαζε πολυ σπανια κ γι αυτο δεν ειχα ασχοληθει αρχικα ,αλλα τωρα που αλλαξα δουλεια κ το χρησιμοποιω λιγοτερο το πιεζω παραπανω γιατι δεν με νοιαζει κ τοσο η καταναλωση, οποτε το προβλημα εχει βγει στην επιφανεια.
Αυτα τα ολιγα[color=#FF4000].Καμια συμβουλη η κανας εξειδικευμενος μαστορας?[/color]
Υ.Γ. Δεν εχω παει σε κεντρικη αντιπροσωπεια γιατι δεν τους εμπιστευομαι , ξερω οτι το θεμα ειναι πολυπλοκο κ δεν θελω να μου βγαλουν κανα κουστουμι προσπαθοντας να βρουνε την λυση. -
RE: Περί Συμπλέκτη/Δίσκων/Πλατώ
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
Σε Mini Countryman S All4 εχει αλλαξει κανεις δισκο πλατω (εχει θεμα) και αν ναι τι εχει βαλει?Εχω βρει Valeo με 200 ευρω (απο 290) και ειναι παρομοιος με τον μαμησιο
Αν ειναι αυτο με τα πολλα (~180) αλογα, απο γνωστο που ταλαιπωρηηκε εμαθα οτι εχει θεμα με τους δισκους μεχρι που αλλαξε το ανταλλακτικο η BMW. Τα νουμερα που ακουσα οτι του ζητησαν για το μαμισιο μαζιμε εργασια ειναι ενα ΧΙΛΙΑΡΙΚΟ πανω απο αυτο που λες, οποτε παρτον-βαλτον και μη μιλας καθολου.
Δες και sachsΝαι αυτο ειναι κ μαλιστα πουσαρισμενο στα 220 πλεον ,κ σημερα τα φτυσε τελειως ο δισκος στην εθνικη μετα απο γκαζι στο πατωμε με 6η κ φουλ πατιναρισμα.Ναιστην αντιπροσωπεια εχει 1100 κ αλλου το φτιαχνω με κανα 450αρι.Οποτε παω για valeo γιατι κατι πιο αξιοπιστο κ με νορμαλ χρηματα δεν εχω βρει
-
RE: Περί Συμπλέκτη/Δίσκων/Πλατώ
Σε Mini Countryman S All4 εχει αλλαξει κανεις δισκο πλατω (εχει θεμα) και αν ναι τι εχει βαλει?Εχω βρει Valeo με 200 ευρω (απο 290) και ειναι παρομοιος με τον μαμησιο
-
RE: ΦΙΜΕ ΤΖΑΜΙΑ
Καλησπερα σε ολους.Αγορασα ενα μεταχειρισμενο Countryman με εργοστασιακα φιμε πισω κ θελω να βαλω αυτες τις μερες μεμβρανες στις μπροστινες πορτες και στις ηλιοροφες.Ισχυει οτι τα εργοστασιακα φιμε δεν κανουν δουλεια οπως οι μεμβρανες απο θεμα θερμομονωσης η ειναι παραμυθι για να σου πουλανε περισσοτερες μεμβρανες?Η Mini παντως στο φυλλαδιο της τα λεει θερμομονωτικα κρυσταλλα(και εχεις εξαιρετικη ορατοτητα απο μεσα).
-
RE: New MINI Forum
Γεια σας!!!Πριν λιγες μερες πηρα ενα μεταχειρισμενο Countryman S All4 φαινομενικα σε αψογη κατασταση του 2010 με 43000 χμ αλλα εκτος απο λαστιχα,μπαταρια(παμακριβη) και ενα θερμοστατη παω και για δισκο σασμαν κ μικρη πιθανοτητα κ για βολαν.Κανωερευνα αγορας απο το πρωι κ οι τιμες για δισκο πλατο παιζουν πολυ.Η Mini εχει κανει την βλακεια να βαζει στο τετρακινητο (οπου οι ροπες ειναι πολυ μεγαλες) τον δισκο του δικινητου με αποτελεσμα να τον λειωνει πολυ γρηγορα.Εχει κανεις αντιστοιχη εμπειρια στο τι να βαλω?Δηλαδη: 1)Original ? που απ οτι φαινεται κ δεν αντεχει κ ειναι ακριβoς,2)ιμιτασιον? τουλαχιστον ναναι φθηνος 3) ενισχυμενο κ αν ναι ποιον κ με τι κοστος? και 4)αυτοματο σασμαν μεταχειρισμενο ωστενα μην εχω παλι τετοια θεματα(το κακο ειναι οτι ειναι αργο το συγκεκριμενο κ ανεβαζει 1,5 λιτρο περιπου την καταναλωση)