-
έχει και συνέχεια.. μετά από την αλλαγή δίσκο - πλατώ - ρουλεμάν και έπειτα από μια ώρα(ολα normal) πάλι τα ίδια.. το ρουλεμάν σφυρίζει. Όταν λέω σφυρίζει ακούγετε ένας ήχος σαν στεγνό ρουλεμάν (όχι συνεχόμενα αλλά αρκετά συχνά και γίνετε συχνότερος με περισσότερες στροφές) και όταν πατάω τον συμπλέκτη σταματά. Από προέρχετε αυτός ο ήχος ?
-
Ο χρήστης Golf III έγραψε:
έχει και συνέχεια.. μετά από την αλλαγή δίσκο - πλατώ - ρουλεμάν και έπειτα από μια ώρα(ολα normal) πάλι τα ίδια.. το ρουλεμάν σφυρίζει. Όταν λέω σφυρίζει ακούγετε ένας ήχος σαν στεγνό ρουλεμάν (όχι συνεχόμενα αλλά αρκετά συχνά και γίνετε συχνότερος με περισσότερες στροφές) και όταν πατάω τον συμπλέκτη σταματά. Από προέρχετε αυτός ο ήχος ?ρουλεμαν πριζντιρεκ ειναι αυτο, βρισκετε μεσα στο σαζμαν.
-
Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
έχει και συνέχεια.. μετά από την αλλαγή δίσκο - πλατώ - ρουλεμάν και έπειτα από μια ώρα(ολα normal) πάλι τα ίδια.. το ρουλεμάν σφυρίζει. Όταν λέω σφυρίζει ακούγετε ένας ήχος σαν στεγνό ρουλεμάν (όχι συνεχόμενα αλλά αρκετά συχνά και γίνετε συχνότερος με περισσότερες στροφές) και όταν πατάω τον συμπλέκτη σταματά. Από προέρχετε αυτός ο ήχος ?
ρουλεμαν πριζντιρεκ ειναι αυτο, βρισκετε μεσα στο σαζμαν.
@@μησέ τα. Είναι αυτό που πρέπει και εγώ να αλλάξω, αλλά έχει δουλειά η υπόθεση+λεφτά.
Τι επιπτώσεις έχει στο σαζμάν αν τα παίζει εντελώς; -
Ο χρήστης piii έγραψε:
έχει και συνέχεια.. μετά από την αλλαγή δίσκο - πλατώ - ρουλεμάν και έπειτα από μια ώρα(ολα normal) πάλι τα ίδια.. το ρουλεμάν σφυρίζει. Όταν λέω σφυρίζει ακούγετε ένας ήχος σαν στεγνό ρουλεμάν (όχι συνεχόμενα αλλά αρκετά συχνά και γίνετε συχνότερος με περισσότερες στροφές) και όταν πατάω τον συμπλέκτη σταματά. Από προέρχετε αυτός ο ήχος ?
ρουλεμαν πριζντιρεκ ειναι αυτο, βρισκετε μεσα στο σαζμαν.
@@μησέ τα. Είναι αυτό που πρέπει και εγώ να αλλάξω, αλλά έχει δουλειά η υπόθεση+λεφτά.
Τι επιπτώσεις έχει στο σαζμάν αν τα παίζει εντελώς;συνηθως, σπανια ανοιγεται το σασμαν για να αλλαχτει κατι, ειδικα και αν ειναι απροσδιοριστος καποιος ηχος εκ των εσω.
το κοστος ειναι σεβαστο και η λυση για αλλαγη με αλλο σασμαν -μτχ προφανως- μοιαζει να εχει καποια υποσταση. -
Αλλάχτηκε πρόσφατα σετ συμπλέκτη στο Αccord. Τοποθετήθηκε σετ της LUK. Πριν είχε της VALEO.
Νομίζω είναι πιο μαλακό το πεντάλ. -
Σε Mini Countryman S All4 εχει αλλαξει κανεις δισκο πλατω (εχει θεμα) και αν ναι τι εχει βαλει?Εχω βρει Valeo με 200 ευρω (απο 290) και ειναι παρομοιος με τον μαμησιο
-
μαλλον εχω κακα 'μαντατα'
κατα τη διαρκεια προσπερασης με 5η και 110 χιλιομετρα περιπου, αρχισε να ανεβαζει στροφες σαν...μηχανάκι ενω αντιστοιχα τα χιλιομετρα δεν ανεβαιναν...
το ξαναδοκιμασα με 4η και δυνατο γκαζι, τα ιδια
εντωμεταξυ, οταν ανέβαζε τις στροφες 'κουφια', άλλαζε και ο ηχος σε πιο μπασο (αφου νομιζα προς στιγμη οτι εχω και τρυπουλα στην εξατμιση)
Αργοτερα το δοκιμασα σε επιταχυνσεις με μικροτερες ταχυτητες (2η, 3η), αλλα επιταχυνε κανονικα.
Ειναι αυτα συμπτωματα δισκου;
Ποτε 'ναι' και ποτε 'οχι';το αυτοκινητο ειναι Outback Diesel του 2008 με 112000 χιλιμετρα και ελαχιστα δουλεμενο στην πολη
-
Θα ελεγα ναι....
ειδικά αν το κανει λιγοτερο κρυο και περισσότερο δουλεμενο....
Αν νιωθεις ενα τρεμουλο στο πατιναρισμα του ξεκινηματοςΘα μπορουσε βεβαια να ειναι και πιο 'κουλα' πραγματα απο φθαρμενο δισκο μια που τα χλμ δε δικαιολογουν ακομα την αλλαγη ( εκτος.... αν τωρα μαθαινεις να οδηγης ( ) οπως πχ μια διαρροη λαδιου ή οτιδηποτε αλλου πανω στο δισκο... Αλλα και παλι αυτο θα ηταν παντα.....
Βεβαια με ολα αυτα τα 'συγχρωνα' και 'οικολογικα' υλικά τριβής....
-
αυτο με τα 'οικολογικά' υλικα τριβης ηταν ενα θεμα που με απασχολησε απο τις πρωτες μερες που πηρα το αυτοκινητο (μυριζε με το παραμικρο)
-
ΙΣΩΣ καθοτι δεν εχω εμπειρεια απο πρωτο χερι ενας 'φτιαχτος' δισκος να ηταν καλυτερος μια που η ροπή ειναι πανω απο μπολικη....
Ειδικά αν τυχει και δεις οτι βενζινα - πετρελαιο εχουν τον ιδιο κωδικό ανταλλακτικου.... ( Δε ξερω αν ισχυει - λεω..)
-
μιλησα πριν λιγο με τον πωλητη απο οπου το ειχα παρει.
εχει φτιαξει ενα εξειδικευμενο συνεργειο για Σουμπαρου (ασχολειται πολλα χρονια μ'αυτα τα αυτοκινητα)
μπου ειπε για παρομοια περιπτωση σε Φορεστερ που αλλαξαν τον δισκο και στον καινουριο 'καρφωσαν' ανθεκτικοτερο υλικο τριβης
μολις εμαθα και τις τιμες απο την αντιπροσωπια, 324€ δισκος-πλατω-ρουλεμαν και αλλα 200€ η εργασια...
αουτς
-
Για την εργασια που εχω αποψη ( προφανως οχι στο συγκεκριμενο αυτοκινητο ) ΔΕΝ ειναι εκτος τοπου και χρονου....
Και για αντιπροσωπεια.
Περιξ του 150 εχω ακουσει, για 4κινητο παντα...τωρα για δισκο ισως σε 'παραεισαγωγη' ευρισκες φτυνοτερα το γνησιο, αλλα αν αποδεικνειεται μη ανθεκτικός.... Χμ.....
Απο ιμπρεζα τιποτα ενισχυμενο??
-
Ο χρήστης dimtzo έγραψε:
Σε Mini Countryman S All4 εχει αλλαξει κανεις δισκο πλατω (εχει θεμα) και αν ναι τι εχει βαλει?Εχω βρει Valeo με 200 ευρω (απο 290) και ειναι παρομοιος με τον μαμησιοΑν ειναι αυτο με τα πολλα (~180) αλογα, απο γνωστο που ταλαιπωρηηκε εμαθα οτι εχει θεμα με τους δισκους μεχρι που αλλαξε το ανταλλακτικο η BMW. Τα νουμερα που ακουσα οτι του ζητησαν για το μαμισιο μαζιμε εργασια ειναι ενα ΧΙΛΙΑΡΙΚΟ πανω απο αυτο που λες, οποτε παρτον-βαλτον και μη μιλας καθολου.
Δες και sachs -
Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
Για την εργασια που εχω αποψη ( προφανως οχι στο συγκεκριμενο αυτοκινητο ) ΔΕΝ ειναι εκτος τοπου και χρονου....
Και για αντιπροσωπεια.
Περιξ του 150 εχω ακουσει, για 4κινητο παντα...τωρα για δισκο ισως σε 'παραεισαγωγη' ευρισκες φτυνοτερα το γνησιο, αλλα αν αποδεικνειεται μη ανθεκτικός.... Χμ.....
Απο ιμπρεζα τιποτα ενισχυμενο??
τον δκιμασαμε μαζι με τον τεχνικο και οντως ειναι δισκος
Την Πεμπτη κατεβαζουμε το κιβωτιο να δουμε τι γινεται 'μεσα'
150€ εργατικα.
Απο'κει και περα, αν τα υλικα ειναι σε καλη κατασταση λεμε μηπως 'καρφωσουμε' στον παλιο, νεο (πιο ανθεκτικο) υλικο τριβης.
Ειναι μια πρακτικη που την εχουν ξανακανει σε καινουρια Σουμπαρου λογω του ευαίσθητου οικολογικου εργοστασιακου δισκου του.
Αν υπαρχει προβλημα στα μεταλλα ή σε κανα ρουλεμαν μαλλον θα πρεπει να παω στο 'επισημο' ανταλλακτικο.Η λυση ενισχυμενου (αγωνιστικου;) δισκου που βαζουν σε πολυ δυνατα Φορεστερ ή Ιμπρεζα, μαλλον δεν παιζει γιατι θελει πανω απο 500αρικο μονο το υλικο
-
οσο πιο 'αγωνιστικο' το υλικο τοσο δεν κανει για καθημερινη χρηση καθοτι 'δαγωνει' χωρις προοδευτικοτητα....
ενα θεμα ειναι το 'γιατι'
ειναι 'κακη' η παστα ή 'αδυναμο' το πλατω να πιεζει?αυτο μονο η εμπειρια του μηχανικου θα το πει...
καρφωμα υλικου σε μεταχειρ δισκο ειναι μια λυση αλλα και ενα θεμα....
τα ελατηριακια στο κεντρο που δουλια τους ειναι να αποροφουν το 'χτυπημα' στη συμπλεξη ενιωται ειναι ταλαιπωρημενα και στο πορεια σπανε.... -
Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
οσο πιο 'αγωνιστικο' το υλικο τοσο δεν κανει για καθημερινη χρηση καθοτι 'δαγωνει' χωρις προοδευτικοτητα....ενα θεμα ειναι το 'γιατι'
ειναι 'κακη' η παστα ή 'αδυναμο' το πλατω να πιεζει?αυτο μονο η εμπειρια του μηχανικου θα το πει...
καρφωμα υλικου σε μεταχειρ δισκο ειναι μια λυση αλλα και ενα θεμα....
τα ελατηριακια στο κεντρο που δουλια τους ειναι να αποροφουν το 'χτυπημα' στη συμπλεξη ενιωται ειναι ταλαιπωρημενα και στο πορεια σπανε....επειδη εχουν μεγαλυτερο συντελεστη τριβης αρα δεν υπαρχει το θεμιτο πατιναρισμα κατα την συμπλεξη, εχουν ομως και μικροτερη διαρκεια ζωης απο τα καθημερινα φερμουιτ.
-
Αμα καρφωσεις ενισχυμενο φερμουιτ να το κανεις στον καινουριο δισκο οχι στον παλιο.
Παντως για 110.000κμ σε ανοιχτο δρομο ειναι λιγα χλμ, μηπως πολυ χρησιμοποιεις τον συμπλεκτη?
Μηπως παρκαρεις καθημερινα σε ανηφορες?Εγω εβγαλα προσφατα το συμπλεκτη απο το tucson στα 130.000χλμ με μικτη χρηση Αθηνα, βουνα(off-road), ταξιδια και ειχε 20% ζωη ακομη. Που σε αυτο το αμαξι θεωρητε πολυ ευαισθητος και το πατιναρισμα παει συννεφο αφου χαμηλα δεν εχει ροπη. Μου χε μυρισει και απειρες φορες. Παρολα αυτα αντεξε τοσο.
-
oλα θα εξαρτηθουν απο το πως θα βγει αυριο ο δισκος.
Πιθανον να φανει και ο λογος του προβληματος.Παντως δε νομιζω να ειναι απο κακη χρηση, εκτος αν προλαβε η γυναικα μου να τον καταστρεψει σε 20 μερες.
Η αληθεια ειναι οτι οταν πρωτοπηρα το αυτοκινητο μυριζε με το παραμικρο, οποτε απεφευγα και το παραμικρο πατιναρισμα.
Σε αλλα αυτοκιητα που ειχα οι δισκοι κρατησαν πολυ πολυ περισσοτερο, οποτε για το συγκεκριμενο (που ειναι και το πιο 'καλοζωισμένο') ήτα μεγαλη η εκπληξη μου οταν διαπιστωσα πατιναρισμα
-
κατεβηκε το κιβωτιο και δυστυχως ο δισκος ειχε τα μαυρα του τα χαλια.
Ηταν πληρως φαγωμενος και εκανε γραμμη και στο πλατο.
Επισης ¨ακουγοταν' και το ρουλεμανΜου εκανε εντυπωση η τοση φθορα για 112000 'ξεκουραστα' χιλιομετρα
οποτε τωρα ψαχνουμε δισκο.
Ο παλιος ηταν της sachs ενω τα Σουμπαρου φορανε συνηθως EXEDY της DAIKIN, αυτο ειναι και το ανταλλακτικο που δινει η αντιπροσωπια.Μεγαλη δουλεια ομως να κατεβει το κιβωτιο, 'λυθηκε' σχεδον ολο το αυτοκινητο απο κατω + το intercooler που εφυγε απο πανω
-
ή το γνησιο ή κατασκευη
Περί Συμπλέκτη/Δίσκων/Πλατώ