-
Φίλοι του φόρουμ,
παρακολουθώ τις συζητήσεις αρκετό καιρό και θα ήθελα πλέον μιά βοήθεια καθώς πιστεύω ότι ήρθε η ώρα να αλλάξω το xsara 1.6 exclusive πρώτη σειρά που έχω από το 98.
Η βασική μου επιλογή είναι ένα αυτοκίνητο με κίνηση στους 4 τροχούς, έστω και περιστασιακή διότι η καθημερινή βόλτα στα γραφείο σημαίνει γιά μένα γύρω στα 40-50 χλμ στον περιφερειακό Θεσσαλονίκης, αλλά και αρκετά ξαφνικά ταξιδάκια επαγγελματικά μέσα στο πρωινό. Επίσης η διαμονή μου σε ορεινό προάστειο της πόλης κάνει απαραίτητο το αυτοκίνητο αυτό καθώς σχεδόν κάθε χρόνο μπορεί να αποκλειστώ σχεδόν γιά 3-4 μέρες από χιόνια και είναι και ανήφορος.
Από την άλλη όμως δεν είμαι και τύπος που κάνει εξορμήσεις γιά να πάρω ένα suv.
Γιά να μην πολυλογώ οι επιλογές ξεκίνησαν από το παλιό octavia 4χ4. Δυστυχώς το εσωτερικό και οι χώροι του σχεδόν δεν βλέπονται και αν και η εταιρεία λέει ότι θα αποσυρθεί κατά το 2008? δεν μου καλοκάθεται. Θα ήθελα βέβαια πάρα πολύ τον κινητήρα αυτόν.
Το καινούργιο γιά την ώρα ήρθε μόνο σε combi. Κάτι που δεν ενθουσίασε τη σύζυγο. Επίσης είναι και το θέμα του fsi που τρώει καθημερινά θάψιμο.
Οι άλλες επιλογές είναι ενδεχομένως ένα golf 4motion αλλά τα λεφτά είναι αρκετά γιά ένα golf. Το Α3 και Α4 ξεφεύγουν στα λεφτά ~35000 η βασική τους και μάλλον λέω να τα αφήσω στην άκρη.
Αν βάλω όριο κάπου στις 30000 άλλες επιλογές είναι το forester ή βία βία το legacy.
Αφ ενός το forester με προβληματίζει λόγω των 125 ίππων και το ότι θα πάει γιά αλλαγή. Το legacy πολύ χλιδάτο μέσα, απρόσωπο έξω, μακρύ και ακριβό πάλι....
Δεν ανέφερα ότι στην πόλη έχω και θέμα στάθμευσης, στο σπίτι όχι.
Αν τώρα κάνω πως ξεχνάω το θέμα 4χ4 (γιά λόγους οδηγικής ασφάλειας και συμπεριφοράς) και πάω σε 2χ τότε υπάρχουν οι επιλογές
volvo 1.8, peugeot 407, mondeo, audi a3 2.0, octavia 5 2.0 όλα γύρω στα 25000-30000.
Παίζει ίσως και το δίλιτρο focus. Αλλά πάλι μήπως είναι πολλά λεφτά γιά ένα focus?
Φυσικά θα αναγκαστώ στα 407 και mondeo να πάω στα 2 λίτρα και να πάρω πολύ μακρυά αυτοκίνητα.
Ήδη το 407 1.8 που πήρα γιά δοκιμή μου έδωσε την εντύπωση ότι αρχική σπρώχνει το αυτοκίνητο να ξεκινήσει και μετά το τραβάει. Το octavia 1.8τ 4x4 που δοκίμασα με ενθουσίασε ο κινητήρας. Το καινούργιο γιά την ώρα δεν το βλέπω διαθέσιμο γιά δοκιμή.
Γενικά προβληματίζομαι με την ροπή του fsi.
Σε τεστ των 4τ τα διαγράμματα ροπών πχ του altea και golf με τον ίδιο κινητήρα διέφεραν δραματικά με ένα κουφό σκαλοπάτι στο altea.
Θα ήθελα σε γενικές γραμμές το αυτοκίνητο να είναι και σχετικά σβέλτο, τουλάχιστον το ίδιο ή λίγο παραπάνω από την xsara μου που έκανε ήδη 160000 χλμ. Όταν συγκρίνω τις τιμές των ρεπρίζ της με αυτές των νέων αυτοκινήτων που ψάχνω που έχουν ήδη 300 κιλά πάνω, με πιάνει απελπισία.Δεν ξέρω αν σας κούρασα. Το θέμα είναι γιά μένα δύσκολο, δεν αλλάζω αυτοκίνητο κάθε χρόνο, ούτε μου αρέσει να πετάω 25000 ή 30000 έτσι αβίαστα.
Αν μπορείτε να δώσετε λίγο φως με υποχρεώνετε. -
Φίλοι του φόρουμ,
παρακολουθώ τις συζητήσεις αρκετό καιρό και θα ήθελα πλέον μιά βοήθεια καθώς πιστεύω ότι ήρθε η ώρα να αλλάξω το xsara 1.6 exclusive πρώτη σειρά που έχω από το 98.
Η βασική μου επιλογή είναι ένα αυτοκίνητο με κίνηση στους 4 τροχούς, έστω και περιστασιακή διότι η καθημερινή βόλτα στα γραφείο σημαίνει γιά μένα γύρω στα 40-50 χλμ στον περιφερειακό Θεσσαλονίκης, αλλά και αρκετά ξαφνικά ταξιδάκια επαγγελματικά μέσα στο πρωινό. Επίσης η διαμονή μου σε ορεινό προάστειο της πόλης κάνει απαραίτητο το αυτοκίνητο αυτό καθώς σχεδόν κάθε χρόνο μπορεί να αποκλειστώ σχεδόν γιά 3-4 μέρες από χιόνια και είναι και ανήφορος.
Από την άλλη όμως δεν είμαι και τύπος που κάνει εξορμήσεις γιά να πάρω ένα suv.
Γιά να μην πολυλογώ οι επιλογές ξεκίνησαν από το παλιό octavia 4χ4. Δυστυχώς το εσωτερικό και οι χώροι του σχεδόν δεν βλέπονται και αν και η εταιρεία λέει ότι θα αποσυρθεί κατά το 2008? δεν μου καλοκάθεται. Θα ήθελα βέβαια πάρα πολύ τον κινητήρα αυτόν.
Το καινούργιο γιά την ώρα ήρθε μόνο σε combi. Κάτι που δεν ενθουσίασε τη σύζυγο. Επίσης είναι και το θέμα του fsi που τρώει καθημερινά θάψιμο.
Οι άλλες επιλογές είναι ενδεχομένως ένα golf 4motion αλλά τα λεφτά είναι αρκετά γιά ένα golf. Το Α3 και Α4 ξεφεύγουν στα λεφτά ~35000 η βασική τους και μάλλον λέω να τα αφήσω στην άκρη.
Αν βάλω όριο κάπου στις 30000 άλλες επιλογές είναι το forester ή βία βία το legacy.
Αφ ενός το forester με προβληματίζει λόγω των 125 ίππων και το ότι θα πάει γιά αλλαγή. Το legacy πολύ χλιδάτο μέσα, απρόσωπο έξω, μακρύ και ακριβό πάλι....
Δεν ανέφερα ότι στην πόλη έχω και θέμα στάθμευσης, στο σπίτι όχι.
Αν τώρα κάνω πως ξεχνάω το θέμα 4χ4 (γιά λόγους οδηγικής ασφάλειας και συμπεριφοράς) και πάω σε 2χ τότε υπάρχουν οι επιλογές
volvo 1.8, peugeot 407, mondeo, audi a3 2.0, octavia 5 2.0 όλα γύρω στα 25000-30000.
Παίζει ίσως και το δίλιτρο focus. Αλλά πάλι μήπως είναι πολλά λεφτά γιά ένα focus?
Φυσικά θα αναγκαστώ στα 407 και mondeo να πάω στα 2 λίτρα και να πάρω πολύ μακρυά αυτοκίνητα.
Ήδη το 407 1.8 που πήρα γιά δοκιμή μου έδωσε την εντύπωση ότι αρχική σπρώχνει το αυτοκίνητο να ξεκινήσει και μετά το τραβάει. Το octavia 1.8τ 4x4 που δοκίμασα με ενθουσίασε ο κινητήρας. Το καινούργιο γιά την ώρα δεν το βλέπω διαθέσιμο γιά δοκιμή.
Γενικά προβληματίζομαι με την ροπή του fsi.
Σε τεστ των 4τ τα διαγράμματα ροπών πχ του altea και golf με τον ίδιο κινητήρα διέφεραν δραματικά με ένα κουφό σκαλοπάτι στο altea.
Θα ήθελα σε γενικές γραμμές το αυτοκίνητο να είναι και σχετικά σβέλτο, τουλάχιστον το ίδιο ή λίγο παραπάνω από την xsara μου που έκανε ήδη 160000 χλμ. Όταν συγκρίνω τις τιμές των ρεπρίζ της με αυτές των νέων αυτοκινήτων που ψάχνω που έχουν ήδη 300 κιλά πάνω, με πιάνει απελπισία.Δεν ξέρω αν σας κούρασα. Το θέμα είναι γιά μένα δύσκολο, δεν αλλάζω αυτοκίνητο κάθε χρόνο, ούτε μου αρέσει να πετάω 25000 ή 30000 έτσι αβίαστα.
Αν μπορείτε να δώσετε λίγο φως με υποχρεώνετε. -
Φίλοι του φόρουμ,
παρακολουθώ τις συζητήσεις αρκετό καιρό και θα ήθελα πλέον μιά βοήθεια καθώς πιστεύω ότι ήρθε η ώρα να αλλάξω το xsara 1.6 exclusive πρώτη σειρά που έχω από το 98.
Η βασική μου επιλογή είναι ένα αυτοκίνητο με κίνηση στους 4 τροχούς, έστω και περιστασιακή διότι η καθημερινή βόλτα στα γραφείο σημαίνει γιά μένα γύρω στα 40-50 χλμ στον περιφερειακό Θεσσαλονίκης, αλλά και αρκετά ξαφνικά ταξιδάκια επαγγελματικά μέσα στο πρωινό. Επίσης η διαμονή μου σε ορεινό προάστειο της πόλης κάνει απαραίτητο το αυτοκίνητο αυτό καθώς σχεδόν κάθε χρόνο μπορεί να αποκλειστώ σχεδόν γιά 3-4 μέρες από χιόνια και είναι και ανήφορος.
Από την άλλη όμως δεν είμαι και τύπος που κάνει εξορμήσεις γιά να πάρω ένα suv.
Γιά να μην πολυλογώ οι επιλογές ξεκίνησαν από το παλιό octavia 4χ4. Δυστυχώς το εσωτερικό και οι χώροι του σχεδόν δεν βλέπονται και αν και η εταιρεία λέει ότι θα αποσυρθεί κατά το 2008? δεν μου καλοκάθεται. Θα ήθελα βέβαια πάρα πολύ τον κινητήρα αυτόν.
Το καινούργιο γιά την ώρα ήρθε μόνο σε combi. Κάτι που δεν ενθουσίασε τη σύζυγο. Επίσης είναι και το θέμα του fsi που τρώει καθημερινά θάψιμο.
Οι άλλες επιλογές είναι ενδεχομένως ένα golf 4motion αλλά τα λεφτά είναι αρκετά γιά ένα golf. Το Α3 και Α4 ξεφεύγουν στα λεφτά ~35000 η βασική τους και μάλλον λέω να τα αφήσω στην άκρη.
Αν βάλω όριο κάπου στις 30000 άλλες επιλογές είναι το forester ή βία βία το legacy.
Αφ ενός το forester με προβληματίζει λόγω των 125 ίππων και το ότι θα πάει γιά αλλαγή. Το legacy πολύ χλιδάτο μέσα, απρόσωπο έξω, μακρύ και ακριβό πάλι....
Δεν ανέφερα ότι στην πόλη έχω και θέμα στάθμευσης, στο σπίτι όχι.
Αν τώρα κάνω πως ξεχνάω το θέμα 4χ4 (γιά λόγους οδηγικής ασφάλειας και συμπεριφοράς) και πάω σε 2χ τότε υπάρχουν οι επιλογές
volvo 1.8, peugeot 407, mondeo, audi a3 2.0, octavia 5 2.0 όλα γύρω στα 25000-30000.
Παίζει ίσως και το δίλιτρο focus. Αλλά πάλι μήπως είναι πολλά λεφτά γιά ένα focus?
Φυσικά θα αναγκαστώ στα 407 και mondeo να πάω στα 2 λίτρα και να πάρω πολύ μακρυά αυτοκίνητα.
Ήδη το 407 1.8 που πήρα γιά δοκιμή μου έδωσε την εντύπωση ότι αρχική σπρώχνει το αυτοκίνητο να ξεκινήσει και μετά το τραβάει. Το octavia 1.8τ 4x4 που δοκίμασα με ενθουσίασε ο κινητήρας. Το καινούργιο γιά την ώρα δεν το βλέπω διαθέσιμο γιά δοκιμή.
Γενικά προβληματίζομαι με την ροπή του fsi.
Σε τεστ των 4τ τα διαγράμματα ροπών πχ του altea και golf με τον ίδιο κινητήρα διέφεραν δραματικά με ένα κουφό σκαλοπάτι στο altea.
Θα ήθελα σε γενικές γραμμές το αυτοκίνητο να είναι και σχετικά σβέλτο, τουλάχιστον το ίδιο ή λίγο παραπάνω από την xsara μου που έκανε ήδη 160000 χλμ. Όταν συγκρίνω τις τιμές των ρεπρίζ της με αυτές των νέων αυτοκινήτων που ψάχνω που έχουν ήδη 300 κιλά πάνω, με πιάνει απελπισία.Δεν ξέρω αν σας κούρασα. Το θέμα είναι γιά μένα δύσκολο, δεν αλλάζω αυτοκίνητο κάθε χρόνο, ούτε μου αρέσει να πετάω 25000 ή 30000 έτσι αβίαστα.
Αν μπορείτε να δώσετε λίγο φως με υποχρεώνετε. -
από αυτά που ανέφερες, αν αντέχεις το κόστος, νο1 κατά τη γνώμη μου το Legacy για τη χρήση που το θέλεις. Αμαξάρα με τα όλα του!
-
Mazda 6 Sedan 2λιτρο με 24,155
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
από αυτά που ανέφερες, αν αντέχεις το κόστος, νο1 κατά τη γνώμη μου το Legacy για τη χρήση που το θέλεις. Αμαξάρα με τα όλα του!Θα συμφωνησω απολυτα με τον φιλο Krusenstern αν και κρινοντας ισως οχι τοσο αντικειμενικα μια και εχω subaru.
-
Εγώ δεν καταλαβαίνω την τοποθέτηση σου σχετικά με τα SUV...
Aφού όπως λες χρειάζεσαι την 4κίνηση, μένεις σε βουνό με χιόνια κλπ, κάνεις ταξίδια, θέλεις χώρους και άνεση και το ποσό που θέλεις να δώσεις είναι στα 30.000 τότε η καλύτερη λύση είναι ένα SUV.
RAV4, XTRAIL, CRV, Maverick, Tuscon, SantaFe, Tribute, Sportage κλπ κλπ κλπ θα σε καλύψουν 100% στις ανάγκες που αναφέρεις ότι θες να καλύψεις.
Τα οχήματα αυτά είναι περισσότερο σχεδιασμένα για την πόλη και ταξίδια με αυξημένες όμως δυνατότητες για κίνηση εκτός δρόμου.
Και δόξα το Θεό οι επιλογές είναι πραγματικά ΠΟΛΛΕΣ... -
αφού δεν σου αρέσει το οκτάβια το παλιό, μην το πάρεις μόνο και μόνο επειδή έχει κινητήρα διαμάντι, πιστέυω θα το μετανιώσεις. Από αυτά που αναφέρεις σε 2χ προτείνω βόλβο 1,8. Τα 4χ4 καίνε περισσότερο βενζίνη από τα δικίνητα(δεδομένου ότι κάνεις αρκετά χιλιόμετρα). Όσο για τα χιόνια ακόμα και σε 4χ4 χρειάζονται τα κατάλληλα λάστιχα ή αλυσίδες(αν μιλάμε για χιόνι σε επίπεδο αποκλεισμού). Είσαι αρκετά μπερδεμένος. Το όριο σου είναι τα 30.000ευρώ;
-
Ο χρήστης panoss έγραψε:
από αυτά που ανέφερες, αν αντέχεις το κόστος, νο1 κατά τη γνώμη μου το Legacy για τη χρήση που το θέλεις. Αμαξάρα με τα όλα του!
Θα συμφωνησω απολυτα με τον φιλο Krusenstern αν και κρινοντας ισως οχι τοσο αντικειμενικα μια και εχω subaru.
+3
-
Σε συγκριτικό 4Χ4 SUV διάβαζα την κατανάλωσή τους και τράβαγα τα μαλλιά μου. 20 λίτρα κατ'ελάχιστον στην πόλη; Τι λέτε ρε παιδιά; Μόνο το Vitara ήταν στα 16 λίτρα, πάλι καλά (;). Άσε τα τέλη και τις ασφάλειες, που σκαρφαλώνουν με γεωμετρική πρόοδο πάνω από τα 2000 κ.εκ.
Τι θα έλεγες για το Daihatsu Terios; 1,3 με ό,τι αυτό συνεπάγεται, αλλά σχετικά αξιοπρεπές για την κατηγορία των 4Χ4. Στη δουλειά σου πας, τετρακίνηση έχεις, μέγεθος συμμαζεμένο, έξοδα και κατανάλωση χαμηλά, τιμή γύρω στα 17-18 χιλιάρικα. -
Ας τα πάρουμε ένα ένα.
Βασικά δε μένω σε βουνό. Μένω στο Ωραιόκαστρο, που αυτό μπορεί να μην αποκλειστεί, αλλά τα 100 τελευταία μέτρα μέχρι το σπίτι μου, που είναι και ανήφορος αποκλείονται. Αλλά όχι βουνό. Πχ μου έχει τύχει να φτάσω μπροστά στην πόρτα μου με 2 πόντους πάγο, και προσπαθώντας να παρκάρω να το φέρω κάθετα στο δρόμο και μετά να αναγκαστώ να βάλω spikes.
Την τετρακίνηση τη θέλω γιά ασφάλεια, στη βροχή, στον περιφερειακό, σε μιά έκτακτη φάση που θα παρουσιαστεί - θέλω το αυτοκίνητο να έχει μεγάλα αποθέματα ενεργειακής ασφάλειας και πρόσφυσης.
Επίσης δεν τρελαίνομαι με την ιδέα να κατεβάζω κάθε μέρα στο κέντρο της Θεσσαλονίκης ένα τεράστιο suv. Εννοείται κάτι maverick, τουσόνια, σπορτάζια αποκλείονται λόγω του ότι είναι βαρειά, πάναργα και βενζινοφάγα. αν θα πάρω θα πάρω καθαρά γιαπωνέζικο.
Για το λόγο αυτό είπα κουρσα με 4χ4. Ποιές είναι? audi, vw, seat, skoda και κανα δυό άλλα αλλά σε μεγαλύτερες κατηγορίες.
terios αποκλείεται είναι εξαιρετικά μικρό, seat δεν μου αρέσει με τίποτα.
Τα λεφτά ξεκίνησα μεταξύ 25-35. αλλά γιά να πάω στα audi πρέπει να τα ξεπεράσω. Δεν νομίζω είναι καιρός γιά σπατάλες.
Αν φτάσω στα 35 παίρνω το forester 2.0ΧΤ ή το Rav.
Απλά είπα να περιοριστώ.Δεν θέλω να πω: 'combi octavia 5 και αυτό είναι',
έτσι απλά, αν και το octavia το παλιό ήταν η αρχική μου επιλογή πριν από 5 μήνες. Δεν μπορεί θα υπάρχει και άλλη επιλογή.
Το θέμα του station το ξεπερνάω με τη γυναίκα μου. Μου είπε είναι δικιά μου επιλογή. Απλά δεν της πέφτει λόγος. Εκείνη έχει το δικό της.
Εννοείται ότι το χειμωνα θα έχω λάστιχα χειμωνιάτικα!Σκέφτομαι όμως μην κάνω λάθος κάπου.
Λέω μήπως λοιπόν πρέπει να δώ κάποιο, δικίνητο με πολύ καλή ενεργητική ασφάλεια κλπ, οπωσδήποτε θα πάρω βοηθήματα ό,τι υπάρχει ESP κλπ, αλλά βέβαια αυτά είναι σχεδόν παθητικά.Οι φίλοι που έγραψαν καλά λόγια γιά τα subaru τι έχουν να πουν ανάμεσα στο legacy και το forester το απλό.
Μήπως από κόστος χρήσης συντήρησης πάνε μακρυά? Ξέρω είναι γιαπωνέζικα καθαρά και αυτό σημαίνει πολλά.
Ανταλλακτικά, καταναλώσεις κλπ?
Επίσης ένα άλλο κουσουράκι είναι ότι το legacy και άλλα sedan δεν έχουν αναδιπλούμενο πίσω κάθισμα με αποτέλεσμα ποτέ να μην μπορείς να κουβαλήσεις κάτι.
Θα μου πείτε ρε φίλε κάτσε όλα τα θέλεις. Και όμως η χρηστικότητα της 5ης πόρτας θα έλεγα πως είναι κάτι που δεν μπορεί να παραβλέψει κανείς.Δεν υπάρχει και κανένα δυνατό πολυμορφικό 4χ4 στα λεφτά αυτά....
-
Καρντασι μηπως να εβαζες και μια ψηφοφορια? Ισως να σε βοηθουσε να διαμορφωσεις εικονα.
Οσο για το τι θα παρεις, θα σου προτεινα να οδηγησεις τα παντα (οπως προτεινουν ολοι ) και να παρεις ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ αυτο που σου λεει η καρδια σου... Follow your heart και μη σε νοιαζει για λεπτομερεις και τεχνοκρατικες αναλυσεις... (εντος των πλαισιων της κατηγοριας αυτοκινητου που επιθυμεις φυσικα, ετσι? )
-
Eγώ θα σου έλεγα να μαζέψεις 35000 και να πας για το Α3 2ΤFSI quattro Sportback.
Aξίζει να δώσεις +5000 για ένα αυτοκίνητο που τα κάνει ΟΛΑ με εξαίρεση ίσως τους χώρους. Ο κινητήρας του (200 ίπποι) είναι ο διάδοχος του 1.8Τ!
Αν τελικά πας σε προσθιοκίνητο και σε απασχολεί να έχει και χώρους αλλά και μικρό μήκος δες και τη νέα A class, την Α170! Έχει το μήκος του Punto με χώρους μικρομεσαίου και πόρτμπαγκάζ σχεδόν όσο η C-class! -
Μazda 6 2.3 4X4 ίσως? Το έχεις σκεφτεί καθόλου; Είναι στα 33 χιλιάρικα
-
Νομιζω οτι το RAV ειναι η καλυτερη επιλογη.
-
Με τα χαρακτηριστικά που δίνεις είναι πιθανόν να σου ταιριάζει το Mitsubishi Outlander (το συγκεκριμένο είναι γνήσιο γιαπωνέζικο).
-
Ο χρήστης skye έγραψε:
Μazda 6 2.3 4X4 ίσως? Το έχεις σκεφτεί καθόλου; Είναι στα 33 χιλιάρικαδεν λεει......πολλα λεφτα για το τιποτε......
-
Ο χρήστης dimitrisp έγραψε:
Ας τα πάρουμε ένα ένα.
Βασικά δε μένω σε βουνό. Μένω στο Ωραιόκαστρο, που αυτό μπορεί να μην αποκλειστεί, αλλά τα 100 τελευταία μέτρα μέχρι το σπίτι μου, που είναι και ανήφορος αποκλείονται. Αλλά όχι βουνό. Πχ μου έχει τύχει να φτάσω μπροστά στην πόρτα μου με 2 πόντους πάγο, και προσπαθώντας να παρκάρω να το φέρω κάθετα στο δρόμο και μετά να αναγκαστώ να βάλω spikes.
Την τετρακίνηση τη θέλω γιά ασφάλεια, στη βροχή, στον περιφερειακό, σε μιά έκτακτη φάση που θα παρουσιαστεί - θέλω το αυτοκίνητο να έχει μεγάλα αποθέματα ενεργειακής ασφάλειας και πρόσφυσης.
Επίσης δεν τρελαίνομαι με την ιδέα να κατεβάζω κάθε μέρα στο κέντρο της Θεσσαλονίκης ένα τεράστιο suv. Εννοείται κάτι maverick, τουσόνια, σπορτάζια αποκλείονται λόγω του ότι είναι βαρειά, πάναργα και βενζινοφάγα. αν θα πάρω θα πάρω καθαρά γιαπωνέζικο.
Για το λόγο αυτό είπα κουρσα με 4χ4. Ποιές είναι? audi, vw, seat, skoda και κανα δυό άλλα αλλά σε μεγαλύτερες κατηγορίες.
terios αποκλείεται είναι εξαιρετικά μικρό, seat δεν μου αρέσει με τίποτα.
Τα λεφτά ξεκίνησα μεταξύ 25-35. αλλά γιά να πάω στα audi πρέπει να τα ξεπεράσω. Δεν νομίζω είναι καιρός γιά σπατάλες.
Αν φτάσω στα 35 παίρνω το forester 2.0ΧΤ ή το Rav.
Απλά είπα να περιοριστώ.Δεν θέλω να πω: 'combi octavia 5 και αυτό είναι',
έτσι απλά, αν και το octavia το παλιό ήταν η αρχική μου επιλογή πριν από 5 μήνες. Δεν μπορεί θα υπάρχει και άλλη επιλογή.
Το θέμα του station το ξεπερνάω με τη γυναίκα μου. Μου είπε είναι δικιά μου επιλογή. Απλά δεν της πέφτει λόγος. Εκείνη έχει το δικό της.
Εννοείται ότι το χειμωνα θα έχω λάστιχα χειμωνιάτικα!Σκέφτομαι όμως μην κάνω λάθος κάπου.
Λέω μήπως λοιπόν πρέπει να δώ κάποιο, δικίνητο με πολύ καλή ενεργητική ασφάλεια κλπ, οπωσδήποτε θα πάρω βοηθήματα ό,τι υπάρχει ESP κλπ, αλλά βέβαια αυτά είναι σχεδόν παθητικά.Οι φίλοι που έγραψαν καλά λόγια γιά τα subaru τι έχουν να πουν ανάμεσα στο legacy και το forester το απλό.
Μήπως από κόστος χρήσης συντήρησης πάνε μακρυά? Ξέρω είναι γιαπωνέζικα καθαρά και αυτό σημαίνει πολλά.
Ανταλλακτικά, καταναλώσεις κλπ?
Επίσης ένα άλλο κουσουράκι είναι ότι το legacy και άλλα sedan δεν έχουν αναδιπλούμενο πίσω κάθισμα με αποτέλεσμα ποτέ να μην μπορείς να κουβαλήσεις κάτι.
Θα μου πείτε ρε φίλε κάτσε όλα τα θέλεις. Και όμως η χρηστικότητα της 5ης πόρτας θα έλεγα πως είναι κάτι που δεν μπορεί να παραβλέψει κανείς.Δεν υπάρχει και κανένα δυνατό πολυμορφικό 4χ4 στα λεφτά αυτά....
αν θελεις μια περιστασιακη τετρακινηση για να σε βγαζει που και που απο την δυσκολη κατασταση, τοτε πας σε στυλ HALDEX
με αλλα λογια οπως ειπες και εσυ παραπανω octavia 5 (περιμενεις να μπει και ο TFSI και η τετρακινηση και αιντεεεεε) -
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
από αυτά που ανέφερες, αν αντέχεις το κόστος, νο1 κατά τη γνώμη μου το Legacy για τη χρήση που το θέλεις. Αμαξάρα με τα όλα του!απόλυτη ταύτιση,και σε s/w γίνεται ενδιαφέρον εξωτερικά!
-
Έτσι ακριβώς γιατρέ. Αν και του φίλου δεν του αρέσουν τα s/w από ότι κατάλαβα.
Βοήθεια γιά επιλογή