ας απαντήσω και εγώ.
Είχα το ίδιο δίλημα πριν από 8 μήνες.
Οι επιλογές ήταν τα ίδια σχεδόν αυτοκίνητα (octavia fsi 4x4 combi, V50, 6,forester).
Η μόνη διαφοροποίηση το forester και το ότι δεν έχω μεγάλη οικογένεια.
Τελικά βρίσκομαι ήδη με το octavia και κάπου 18000 km.
Δεν ξέρω γιά τον 1.8Τ (οδήγησα σε τεστ το αντίστοιχο), αλλά εσωτερικά δεν βλέπεται.
Ο fsi είναι αρκετά έως πολύ εύστροφος χαμηλά και μετά τις 3.5 ξαναζωντανεύει. Κατά τα άλλα σκυλι, σκληρό, η τετρακίνηση άψογη, διαφανής, καλό τιμόνι, λίγος θόρυβος.
Αν γιά κάτι θα έπαιρνα τον 1.8Τ θα ήταν σαφώς τα τέλη κυκλοφορίας και το 5άρι κιβώτιο, γιατί το 6άρι είναι πυκνό. Θα ήθελα πχ μιά ακόμα πιό μακρυά 6η, (τώρα έχει 30 στην 5η 33.5 στην έκτη). Βέβαια προσπεράσεις και τέτοια καθαρίζεις άνετα με ό,τι ταχύτητα θες.
Τώρα γιατί απορρίφθηκαν τα άλλα?
Το 6 επειδή ήταν δικίνητο και έκανε μερικά τσικ στις ανωμαλίες. (όχι ότι δεν κάνει και αυτό - ΟΛΑ ΚΑΝΟΥΝ , αλλά σε κινητήρες δεν συγκρίνονται).
Το V50, γιατί ήταν δικίνητο και δεν είχε καθόλου χώρους και ούτε κάπου να βάλεις το κινητό σου. Χώρια που οι αντιπρόσωποι ήταν με τη μύτη στο ταβάνι.
Το forester, ήταν εκείνο που μπήκα τελικά να αγοράσω μετά από προτροπή της συζύγου γιά καθαρόαιμο 4Χ4. Υπήρχαν διαθέσιμα μόνο μαύρα και ενδεχομένως ένα κόκκινο γιά όλη την ελλάδα. Αλλιώς έπρεπε να περιμένω το νέο. Τελικά καλά που δεν το πήρα γιατί δυό μήνες μετά ήρθε το νέο.
Στο φινάλε όποιο βλέπω σήμερα λέω 'αχ θα είχα πάρει αυτό...'