Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    D
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 34
    • Best 0
    • Groups 0

    dimitrisp

    @dimitrisp

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    34
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    dimitrisp Unfollow Follow

    Latest posts made by dimitrisp

    • RE: Nα το δώσω το ρολόι;;;; Και να πάρω κομπολόι;;;;;

      ας απαντήσω και εγώ.
      Είχα το ίδιο δίλημα πριν από 8 μήνες.
      Οι επιλογές ήταν τα ίδια σχεδόν αυτοκίνητα (octavia fsi 4x4 combi, V50, 6,forester).
      Η μόνη διαφοροποίηση το forester και το ότι δεν έχω μεγάλη οικογένεια.

      Τελικά βρίσκομαι ήδη με το octavia και κάπου 18000 km.
      Δεν ξέρω γιά τον 1.8Τ (οδήγησα σε τεστ το αντίστοιχο), αλλά εσωτερικά δεν βλέπεται.
      Ο fsi είναι αρκετά έως πολύ εύστροφος χαμηλά και μετά τις 3.5 ξαναζωντανεύει. Κατά τα άλλα σκυλι, σκληρό, η τετρακίνηση άψογη, διαφανής, καλό τιμόνι, λίγος θόρυβος.
      Αν γιά κάτι θα έπαιρνα τον 1.8Τ θα ήταν σαφώς τα τέλη κυκλοφορίας και το 5άρι κιβώτιο, γιατί το 6άρι είναι πυκνό. Θα ήθελα πχ μιά ακόμα πιό μακρυά 6η, (τώρα έχει 30 στην 5η 33.5 στην έκτη). Βέβαια προσπεράσεις και τέτοια καθαρίζεις άνετα με ό,τι ταχύτητα θες.

      Τώρα γιατί απορρίφθηκαν τα άλλα?
      Το 6 επειδή ήταν δικίνητο και έκανε μερικά τσικ στις ανωμαλίες. (όχι ότι δεν κάνει και αυτό - ΟΛΑ ΚΑΝΟΥΝ , αλλά σε κινητήρες δεν συγκρίνονται).
      Το V50, γιατί ήταν δικίνητο και δεν είχε καθόλου χώρους και ούτε κάπου να βάλεις το κινητό σου. Χώρια που οι αντιπρόσωποι ήταν με τη μύτη στο ταβάνι.
      Το forester, ήταν εκείνο που μπήκα τελικά να αγοράσω μετά από προτροπή της συζύγου γιά καθαρόαιμο 4Χ4. Υπήρχαν διαθέσιμα μόνο μαύρα και ενδεχομένως ένα κόκκινο γιά όλη την ελλάδα. Αλλιώς έπρεπε να περιμένω το νέο. Τελικά καλά που δεν το πήρα γιατί δυό μήνες μετά ήρθε το νέο.

      Στο φινάλε όποιο βλέπω σήμερα λέω 'αχ θα είχα πάρει αυτό...'

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dimitrisp
    • RE: AUDI Α3 - Σύστημα κλιματισμού - απορίες

      τα παιδιά τα είπαν απλά.
      Όταν το θέσεις σε λειτουργία λειτουργεί πάντα ο κομπρέσορας με ότι σημαίνει αυτό . Δηλαδή ac.
      Στο auto ρυθμίζει μόνο του τη ροή του ανεμιστήρα.
      Αν πατήσεις το econ κλείνεις απλά το ac.
      Μερικές λειτουργίες όμως πχ defrost ή ξεθόλωμα απαιτούν το ac οπότε αν επιλεγούν θα δείτε ότι το econ σβήνει.

      Είναι θέμα συνήθειας.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      D
      dimitrisp
    • RE: ESP και 4X4 μαζί....

      Ο χρήστης dimitrisp έγραψε:
      Πάς σε μιά στροφή και ο εξωτερικός πχ τροχός χάνει την πρόσφυση. Σπινάρει.

      Άλλο σπινάρει λόγω απώλειας ελκτικής πρόσφυσης, πράγμα που μπορεί να συμβεί και σε ευθεία. Αν συμβεί στην έξοδο της στροφής, αυτό θα γίνει με τον εσωτερικό τροχό όχι τον εξωτερικό.
      Αν μπείς γρήγορα και χάσεις την (πλευρική) πρόσφυση, αυτό δεν λέγεται σπινάρισμα.

      Τέλος πάντων όταν σπινάρει τροχός μπαίνει τετρακίνηση, αν δεν σταματήσει το σπινάρισμα λειτουργεί το ηλεκτρονικό διαφορικό (χωρίς να βγεί εκτός η τετρακίνηση), και αν συνεχίσουν να σπινάρουν τα πάντα, κόβει γκάζι.

      Αν μπείς γρήγορα σε στροφή και υποστρέψεις ή υπερστρέψεις, δουλεύει το ESP.

      Ναι έχεις δίκιο εσωτερικός είναι.

      Διαβάζοντας στο site βλεπω γενικά να δίνεται μιά προτεραιότητα στο esp από την ίδια τη haldex.

      Ναι γιατί την ώρα που έχεις μπεί γρήγορα στην στροφή, έχεις αφήσει το γκάζι, και υποστρέφεις, η τετρακίνηση δεν θα σου προσφέρει (νομίζω) τίποτα. Μπορεί να σου πρόσφερε αν ήταν ενεργοποιημένη πριν μπείς στην στροφή (πιό μικρή κατανομή της δύναμης σε κάθε τροχό, είτε πατούσες γκάζι είτε φρενάριζες με κινητήρα).

      Λογικό φαίνεται. Αν μπεις όμως με τετρακίνηση θα μείνει μέχρι την έξοδο? Δεν θα υπάρχει λόγος επέμβασης του esp. Τελικά υποψιάζομαι ότι αυτά τα δυό μαζί δεν πρέπει να δουλέψουν ποτέ....

      Μήπως είναι καλύτερο ένα αυτοκίνητο με μόνιμη τετρακίνηση σαν το forester, legasy rav ή ένα αντίστοιχο και με esp?

      ναι ίσως, απλά εγώ θα τσεκάριζα πρώτα πως ακριβώς λειτουργούν τα 4χ4 και esp ταυτόχρονα, σε κάθε αυτοκίνητο (όχι οτι αυτό θα ήταν και καθοριστικό για το πιό αυτοκίνητο θα διάλεγα)
      forester και legasy δεν έχουν esp
      άλλωστε μόνο το legasy είναι στην ίδια κατηγορία με το skoda (μή-SUV), οπότε εξαρτάται και τι ψάχνεις
      θα κοίταγα και το legasy αν είχα τα παραπάνω χρήματα, βέβαια είναι αρκετά πιό αργό από το δικό μου με τον 1.8Τ

      το legacy κάνει τα ίδια λεφτά ευτυχώς ή δυστυχώς με το 5άρι το κόμπι...Και σίγουρα είναι πιό αργό, πιό μακρύ και πιό χαμηλό. Δεν μπορείς να τα έχεις όλα....

      Ευχαριστώ γιά τις απαντήσεις.
      Ήσουν κατατοπιστικότατος...

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      D
      dimitrisp
    • RE: ESP και 4X4 μαζί....

      sorry γιά το διπλό.
      Μου φάνηκε ότι κόλλησε....

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      D
      dimitrisp
    • RE: ESP και 4X4 μαζί....

      όταν εννοώ σπινάρισμα εννοώ την επι τουτου απώλεια πρόσφυσης,
      ενώ στη δεύτερη περίπτωση είναι εκείνη που χάνεται λόγω γρήγορης εισαγωγής σε στροφή ή κακή εκτίμηση.
      Το αποτέλεσμα και στις δύο περιπτώσεις είναι ίδιο.

      Διαβάζοντας στο site βλεπω γενικά να δίνεται μιά προτεραιότητα στο esp από την ίδια τη haldex.
      Και σκέφτομαι ότι αυτό αποδεικνύει ίσως ότι τα συστήματα είναι ανταγωνιστικά. (εν μέρει ίσως).
      Στην περίπτωση αυτή μήπως είναι η συμπεριφορά του ανάλογη με ένα απλό προσθιοκίνητο με ένα esp?
      Μήπως είναι καλύτερο ένα αυτοκίνητο με μόνιμη τετρακίνηση σαν το forester, legasy rav ή ένα αντίστοιχο και με esp?

      Αυτά είναι προβληματάκια εν όψει πιθανής αγοράς του.
      Βλέπω επίσης ότι αναφέρεσαι σ αυτό λέγοντας ότι 'δεν έχει ιπποδύναμη'. σίγουρα 200 άλογα είναι καλύτερα από 150, αλλά εννοείς ότι γιά τέτοια πράγματα που συζητάμε τα 150 είναι λίγα?

      Δυστυχώς όπως ξαναείπα περίμενα από τους 4Τ ένα πιό αναλυτικό τεστ μιά και το αυτοκίνητο δοκιμάστηκε πριν ένα μήνα. Αν και οδήγησα το αυτοκίνητο θα ήθελα μιά 4Τ γνώμη....

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      D
      dimitrisp
    • RE: ESP και 4X4 μαζί....

      όταν εννοώ σπινάρισμα εννοώ την επι τουτου απώλεια πρόσφυσης,
      ενώ στη δεύτερη περίπτωση είναι εκείνη που χάνεται λόγω γρήγορης εισαγωγής σε στροφή ή κακή εκτίμηση.
      Το αποτέλεσμα και στις δύο περιπτώσεις είναι ίδιο.

      Διαβάζοντας στο site βλεπω γενικά να δίνεται μιά προτεραιότητα στο esp από την ίδια τη haldex.
      Και σκέφτομαι ότι αυτό αποδεικνύει ίσως ότι τα συστήματα είναι ανταγωνιστικά. (εν μέρει ίσως).
      Στην περίπτωση αυτή μήπως είναι η συμπεριφορά του ανάλογη με ένα απλό προσθιοκίνητο με ένα esp?
      Μήπως είναι καλύτερο ένα αυτοκίνητο με μόνιμη τετρακίνηση σαν το forester, legasy rav ή ένα αντίστοιχο και με esp?

      Αυτά είναι προβληματάκια εν όψει πιθανής αγοράς του.
      Βλέπω επίσης ότι αναφέρεσαι σ αυτό λέγοντας ότι 'δεν έχει ιπποδύναμη'. σίγουρα 200 άλογα είναι καλύτερα από 150, αλλά εννοείς ότι γιά τέτοια πράγματα που συζητάμε τα 150 είναι λίγα?

      Δυστυχώς όπως ξαναείπα περίμενα από τους 4Τ ένα πιό αναλυτικό τεστ μιά και το αυτοκίνητο δοκιμάστηκε πριν ένα μήνα. Αν και οδήγησα το αυτοκίνητο θα ήθελα μιά 4Τ γνώμη....

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      D
      dimitrisp
    • RE: ESP και 4X4 μαζί....

      ναι ναι
      στπ θέμα μας!

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      D
      dimitrisp
    • RE: ESP και 4X4 μαζί....

      Εγώ συμπέρασμα ακόμα σίγουρο δεν έβγαλα...
      (γιατί υποτίεθεται ότι το ένα φρενάρει τον τροχό ενώ το άλλο δίνει κίνηση στους πίσω....) θεωρητικά είναι ανταγωνιστικά

      Περιμένω και άλλες γνώμες....

      Α και η ερώτηση ξεκίνησε επειδή υπάρχει ενδιαφέρον γιά το octavia 5 combi γιά το οποίο είμαι στο παρα πέντε....
      Το έχω οδηγήσει κλπ αλλά και πάλι οι 4Τ (φτου....) δεν βάλανε το τεστ αν και το το δοκίμασαν ένα μήνα πριν...

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      D
      dimitrisp
    • RE: ESP και 4X4 μαζί....

      εξαρτάται προς τα που στρίβεις νομίζω, αλλά το θέμα δεν είναι εκεί....

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      D
      dimitrisp
    • ESP και 4X4 μαζί....

      Έχω την εξής απορία.
      Υποθέτουμε ότι έχουμε ένα αυτοκίνητο με τεχνολογία 4Χ4 τύπου VAG, δηλαδή ουσιαστικά προσθιοκίνητο. (με haldex).
      Και το αυτοκίνητο έχει ESP.
      Πάς σε μιά στροφή και ο εξωτερικός πχ τροχός χάνει την πρόσφυση. Σπινάρει. Θεωρητικά τι γίνεται επεμβαίνει το ESP και τον φρενάρει ή προλαβαίνει το haldex και παίρνει μπρος?
      Ή γίνεται κάτι και με τα δύο?
      Μήπως το ένα αναιρεί το άλλο?

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      dimitrisp
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr