-
Μεγαγιαννης στο Κορώπι.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης xristos1111 έγραψε:
Μεγαγιαννης στο Κορώπι.Sent from my iPhone using Tapatalk
Αυτός είναι μόνο service δεν έχει πωλήσεις
-
Αν μπορεί ας με βοηθήσει κάποιος στα εξής διλήμματα:
-
Να πάρω το εργοστασιακό Becker Map Pilot (1.080 ευρώ) ή αυτό http://www.kalogeropoulos.gr/displayITM ... =11811#tmp
-
Να βάλω το εργοστασιακό active park tronic (950 ευρώ) ή να βάλω κάποιο aftermarket parktronic?
Επειδή θα το παραγγείλω μάλλον θέλω τη γνώμη σας..
-
-
Το park tronic της Mercedes είναι μακράν καλύτερο από όποιο after market κατά την άποψη μου
-
Ο χρήστης limited_one έγραψε:
Το park tronic της Mercedes είναι μακράν καλύτερο από όποιο after market κατά την άποψη μουΕίναι πολύ πιθανό, απλώς αυτό που με κάνει να το σκέφτομαι είναι το γεγονός ότι έχει αισθητήρες και 'λαμπάκια' χωρίς να σου δείχνει όμως το ολόγραμμα του αυτοκινήτου. Επίσης παρκάρει μόνο του αλλά αυτό μάλλον δε θα το χρησιμοποιώ. Το θέμα είναι αν οι αισθητήρες και τα λαμπάκια αξίζουν τα 950 ευρώ ?
-
Όσες φορές οδήγησα Mercedes τα λαμπάκια ήταν πιο χρήσιμα από οποιοδήποτε απλό parktronic.
Προσωπικά δεν θα αγόραζα ούτε μεταχειρισμένο Mercedes αν δεν είχε γνήσιο parktronic -
Ο χρήστης panosk8 έγραψε:
Το park tronic της Mercedes είναι μακράν καλύτερο από όποιο after market κατά την άποψη μου
Είναι πολύ πιθανό, απλώς αυτό που με κάνει να το σκέφτομαι είναι το γεγονός ότι έχει αισθητήρες και 'λαμπάκια' χωρίς να σου δείχνει όμως το ολόγραμμα του αυτοκινήτου. Επίσης παρκάρει μόνο του αλλά αυτό μάλλον δε θα το χρησιμοποιώ. Το θέμα είναι αν οι αισθητήρες και τα λαμπάκια αξίζουν τα 950 ευρώ ?
Είναι το λιγότερο τραγικό σε αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας (premium εννοώ) και της τιμής να βάλεις aftermarket αισθητήρες παρκαρίσματος. Μόνο να σου τρυπάνε τον προφυλακτήρα και να φαίνονται οι άβαφοι αισθητήρες φτάνει.
Τόσα λεφτά θα δώσεις δώσε 1000€ παραπάνω για το εργοστασιακό. Αν βέβαια δε δείχνει το σχεδιάγραμμα του αυτοκινήτου και το πού είναι το εμπόδιο είναι foul, αλλά σε αυτή την περίπτωση εγώ δεν θα έβαζα καθόλου παρά να 'μαϊμουδιάσω' το αυτοκίνητο. -
Το θέμα είναι αν οι αισθητήρες και τα λαμπάκια αξίζουν τα 950 ευρώ ?
Όχι, το ότι παρκάρει μόνο του είναι αυτό που πληρώνεις στην περίπτωσή σου.
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Το park tronic της Mercedes είναι μακράν καλύτερο από όποιο after market κατά την άποψη μου
Είναι το λιγότερο τραγικό σε αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας (premium εννοώ) και της τιμής να βάλεις aftermarket αισθητήρες παρκαρίσματος. Μόνο να σου τρυπάνε τον προφυλακτήρα και να φαίνονται οι άβαφοι αισθητήρες φτάνει.
Τόσα λεφτά θα δώσεις δώσε 1000€ παραπάνω για το εργοστασιακό. Αν βέβαια δε δείχνει το σχεδιάγραμμα του αυτοκινήτου και το πού είναι το εμπόδιο είναι foul, αλλά σε αυτή την περίπτωση εγώ δεν θα έβαζα καθόλου παρά να 'μαϊμουδιάσω' το αυτοκίνητο.Συμφωνούμε κατά βάση. Απλά θα ήθελα να έχει και κάποια οπτική ένδειξη και όχι μόνο ηχητική. Ειδικά στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο στο οποίο πίσω δεν έχεις καλή ορατότητα.
Αν πας σε ένα aftermarket παίρνεις σχεδόν το ίδιο πράγμα με αυτό που δίνει η mercedes. Αυτό είναι που με χαλάει λίγο.
Όσον αφορά το ότι παρκάρει μόνο του. Αυτό εντός αττικής πολύ δύσκολα θα το χρησιμοποιήσει κάποιος. Χεριάζεται ένα μέτρο και 30 πόντους παραπάνω από το μήκος του αυτοκινήτου. -
Επειδή την έχει φίλος μου και από εξοπλισμό της έχει βάλει σχεδόν τα πάντα, θα ρωτήσω σχετικά με το σύστημα παρκαρίσματος και θα επανέλθω.
-
950 ευρώ είναι πολλά λεφτά για σύστημα παρκαρίσματος. Το σύστημα που παρκάρει μόνο του το αυτοκίνητο στην πράξη δεν θα χρησιμοποιηθεί ποτέ. Υπάρχουν αρκετά ποιοτικές aftermarket λύσεις που δουλεύουν εξαιρετικά και έχουν και oem look (αισθητήρες σαν τους μαμά και βαμμένοι στο χρώμα του αυτοκινήτου). Λαμπάκια και λοιπά κολοκυθάκια τα θεωρώ περιττά, όπως πάει το πράγμα θα ξεχάσουμε να οδηγούμε σε λίγο. Η ακουστική ένδειξη είναι υπεραρκετή (και σε συνδυασμό με παραδοσιακό γύρισμα της κεφαλής προς τα πίσω κατά την όπισθεν απόλυτα αξιόπιστη). Καλύτερα τα 950 ευρώ να επενδυθούν σε πιο χρήσιμα extra, πχ xenon.
-
Σε καινούριο αυτοκίνητο δε θα άφηνα ποτέ να ξηλώσουν ταμπλο για aftermarket stereo ή να κατεβάσουν προφυλακτήρα για να βάλουν αισθητήρες. Μετά μπορεί να μη τον βάλουν σωστά και να τρέχεις. Τα εργοαστασιακά gps, αν δεν ειναι κάποιας εταιρίας πχ garmin, igo, navigon, που να αναβαθμίζονται σε τακτά χρονικά διαστήματα, δεν ειναι καθόλου εύχρηστα. Εχω οδηγήσει pasat με GPS και ήμουν αναγκασμένος να έχω και το κινητό δίπλα για να πάω εκεί που θέλω! Δεν εχουν όλους τους δρόμους, δεν ανανεώνονται για μονοδρομήσεις κλπ. Απλά ειναι για 'φιγούρα'! Το σύστημα παρκαρίσματος το δοκίμασα και άν εχει χώρο αρκετό παρκάρει πραγματικά μόνο του. Σε στενές θέσεις, απλά το ξεχνάς. Οι εργοστασιακοί όμως αισθητήρες ειναι σαφώς ανώτεροι.
-
Τα εργοαστασιακά gps, αν δεν ειναι κάποιας εταιρίας πχ garmin, igo, navigon, που να αναβαθμίζονται σε τακτά χρονικά διαστήματα, δεν ειναι καθόλου εύχρηστα.
Η GLA έχει GPS της Becker ενώ στη νέα C Class έβαλαν της Garmin.
-
Μπορεί να ακουστεί περίεργο αλλά τελικά παρήγγειλα την c180 από τον Ισμαήλο. Για την Gla πηγαίναμε αλλά επειδή η C είναι πολύ ανώτερη καταλήξαμε σε αυτήν.
-
Καλοτάξιδη!!!!
-
Με το καλό να παραλάβεις, Πάνο!
Διασαφηνίζεις λίγο το 'πολύ ανώτερη' συγκριτικά με τη C180;Οδηγικά, αισθητικά ή σε χώρους;
Και αν μπορείς δώσε ένα στίγμα εδώ ή σε PM για το συγκεκριμένο έμπορο όσον αφορά τα παζάρια για τιμή κ εξοπλισμό. -
Πολύ καλή επιλογή. Καλοταξιδη!
Nokia 730 & Tapatalk
-
Καλοτάξιδη, σοφή επιλογή αφού δεν υπήρχε θέμα με το οικονομικό. Άλλη κατηγορία η c-class από την υπερυψωμένη a-class.
-
Ο χρήστης lleonidas έγραψε:
Με το καλό να παραλάβεις, Πάνο!
Διασαφηνίζεις λίγο το 'πολύ ανώτερη' συγκριτικά με τη C180;Οδηγικά, αισθητικά ή σε χώρους;
Και αν μπορείς δώσε ένα στίγμα εδώ ή σε PM για το συγκεκριμένο έμπορο όσον αφορά τα παζάρια για τιμή κ εξοπλισμό.Καλησπέρα!
Βασικά λίγο πολύ σε όλα είναι καλύτερη.
Οδηγικά: η GLA έχει άλλη λογική. Το πλεονέκτημά της είναι θεωρητικά ότι έχει και κάποιες εκτός δρόμου δυνατότητες αλλά επί της ουσίας χωρίς τετρακίνηση δεν έχει. Μπορεί να πατήσει χώμα άντε και πετρούλες αλλά μέχρι εκεί. Επί της ουσίας το μόνο που μπορεί να κάνει ευκολότερα είναι να καβαλήσει πεζοδρόμια. Η C Class έχει χαμηλότερο αεροδυναμικό συντελεστή (0,27 έναντι 0,34) επομένως είναι σταθερότερη, έχει μικρότερη κατανάλωση και καλύτερες (έστω και κατά λίγο) επιταχύνσεις (π.χ. 0-100 σε 8,2 έναντι 8,8). Οδηγικά, καθότι χαμηλότερη, είναι σταθερότερη και στρίβει με περισσότερα. Έχει καλύτερη ανάρτηση (πίσω πέντε συνδέσμων) και συνεχώς ελεγχόμενη απόσβεση. Επίσης, το Collision attention assist Plus (στανταρ) μπορεί να επιβραδύνει από τα 7 έως τα 200 χλμ το αυτοκίνητο και αν δεν είναι πολλά τα χλμτρα το σταματάει τελείως. Στο εσωτερικό η ποιότητα απλά δεν υπάρχει (σκεφτείτε ότι έχω την XF). Παντού ξύλο, αλουμίνιο, δέρμα. Το 'ποντίκι αφής' δίνει μια πολύ high tech εικόνα και είναι πολύ εύχριστο (μεγάλη γκατζετιά). Επίσης έχει μεγαλύτερη οθόνη (7 έναντι 5,8 της GLA) και με τη διπλάσια ανάλυση (800χ480 έναντι 480χ240 της GLA). Επίσης, έχει LED σαν έξτρα και όχι XENON. Επίσης, έχει στάνταρ ημι-ηλεκτρικά καθίσματα. Επίσης, έχει GPS με χάρτες της Garmin αντί της Becker που έχει Gla. Σχετικά με τους χώρους φυσικά και είναι μεγαλύτεροι της C Class (ειδικά των πίσω επιβατών). Της Gla το πορτ παγκάζ έχει μεγαλύτερο άνοιγμα βέβαια. Επίσης η GLA έχει στάνταρ το πακέτο καθρεπτών και τα αναδιπλούμενα καθίσματα (που στη C είναι extra).
Το αισθητικό κομμάτι είναι σχετικό. Εμένα και τα δυο μου αρέσουν.
Εγώ πήρα C180 μαύρο με έξτρα:- αυτόματο κιβώτιο (7G-DCT),
- Συνθετικό δέρμα ARTICO 'sahara' μπεζ,
- Εξωτερικό πακέτο Avantgarde
- Εσωτερικό πακέτο Avantgarde
- ACTIVE PARKING ASSIST περιλ. PARKTRONIC
- Προβολείς LED
- Garmin Map Pilot
- Cruise Control
- Διακόπτης χειρισμού AGILITY SELECT
- KEYLESS GO λειτουργία έναρξης
- Ρεζερβουάρ καυσίμου με αυξημένη χωρητικότητα 66 λίτρα
- Πακέτο άνεσης καθισμάτων (Οσφυϊκή υποστήριξη)
- Radio Audio 20 CD με χειριστήριο αφής
- Υαλοκαθαριστήρες με αισθητήρα βροχής
- Ανεξάρτητο κλείδωμα πορτ-μπαγκάζ
Αρχικό κόστος ήταν 44.670 και μου το άφισαν 39.360. Νομίζω καλή έκπτωση για mercedes.
-
Ο χρήστης panosk8 έγραψε:
Η C Class έχει χαμηλότερο αεροδυναμικό συντελεστή (0,27 έναντι 0,34) επομένος είναι σταθερότερηΑυτό δεν ισχύει. Η C Class είναι σταθερότερη επειδή έχει μεγαλύτερο μεταξόνιο και μετατρόχια και κυρίως χαμηλότερο κέντρο βάρους. Ο μικρότερος αεροδυναμικός συντελεστής της προσδίδει μικρότερη αεροδυναμική αντίσταση. Η σταθερότητα όμως δεν έχει σχέση με αυτό, αλλά με την αρνητική άνωση (downforce).
ΥΓ: Ένα μονοθέσιο Formula 1 έχει Cd πάνω από 0,60...
GLA 200 7G-DCT ή κάτι άλλο για οικογένεια με 2 παιδιά