-
Ο χρήστης vasil έγραψε:
Καλησπέρα φίλε μου! 550.000 σε 16 χρόνια;; Καλά εσείς το ξεσκίσατε και άντεξε τόσο;; Ο 1.1;; Να τα βλέπουν αυτά μερικοί μερικοί... Προφανώς θα κάνατε πολύ καλή συντήρηση...Ναι αυτή η έκδοση είναι!
Τουλάχιστον για τον κινητήρα ακόμα και οι αντι-fiat φίλοι μου έχουν πει τα καλύτερα...Το γιατί κάποιος είναι αντι-fiat δεν θα το συζητήσω γιατί θα ανάψω πολλές ραγισμένες καρδιές και άσε που θα βγω εκτός θέματος και θα σβηστούν τα μηνύματα (και ορθώς) απο τους admins...
Το αμαξάκι μας είχε πάει 4μελή οικογένεια σε όλη την Ευρώπη παρακαλώ με 1100 κυβικά μοτεράκι...
Όσο για την συντήρηση ΜΟΝΟ οτι προέβλεπε ο κατασκευαστής και στα km ή χρόνια που έλεγε...Οπότε περιμένουμε ενημέρωση και νέα όταν με το καλό θα έχεις φίλε μου!!
Καλή συνέχεια -
Ο χρήστης evo471 έγραψε:
-Φίλε vasil μη το κάνεις αυτό το έγκλημα με τα λάδια του lidl... Πίστεψε με αν βάλεις κάποιο σοβαρό λάδι (για αυτο το αμαξι εγω προτείνω selenia 20K ή agip i-sint 10-40) θα δεις βελτίωση σε πολλούς τομείς...ίσως όχι τοσο μεγάλη αλλά αξίζει ενα καλό λάδι...Τα λάδια του lidl είναι για παλιατζούρες αμάξια που δεν εχουν στον ηλιο μοίρα ή για τίποτα αγροτικά που ειναι μονο για μεσα στο χωριο και κλαιν μαιν... Στην επομενη αλλαγή ΜΗ τα ξανα βάλεις ! Προτίμησε ενα απο αυτά τα 2 που σου λέω...
Είσαι λίγο υπερβολικός.
Τη στιγμή που αναφέρει το μπιτόνι κάποια προδιαγραφή αυτή υπάρχει όχι για εφέ.
Εδώ μέσα υπάρχει και γκουρού της βελτίωσης και χρησιμοποιεί χρόνια τώρα αυτό το λάδι σε τουρμποκίνητο θηρίο που κατέχει. -
Το λάδι που φέρνει το LIDL είναι της παγκοσμίου φήμης Pennasol, με την ετικέτα του γερμανικού σούπερ μάρκετ. Το ότι είναι φτηνότερο από πολλά επώνυμα (σε 10W-40 ακόμα και το 5λιτρο της GM που είναι πάμφθηνο είναι ένα δίφραγκο ακριβότερο στη λιανική από το W5), δε λέει κάτι για την ποιότητά του. Για κινητήρες παλαιότερης τεχνολογίας και με αλλαγές λαδιού ανά τακτά χρονικά διαστήματα είναι μια χαρά.
Προσωπικά, έφυγα από τα Castrol όταν άρχισε να ανεβαίνει η τιμή τους στη λιανική και κατέληξα στα GM. Στην τελευταία αλλαγή (πάντα κάθε 5000km μαζί με φίλτρο) έβαλα Febi. Πρόβλημα ουδέν.
-
Ο χρήστης evo471 έγραψε:
Καλησπέρα φίλε μου! 550.000 σε 16 χρόνια;; Καλά εσείς το ξεσκίσατε και άντεξε τόσο;; Ο 1.1;; Να τα βλέπουν αυτά μερικοί μερικοί... Προφανώς θα κάνατε πολύ καλή συντήρηση...
Το αμαξάκι μας είχε πάει 4μελή οικογένεια σε όλη την Ευρώπη παρακαλώ με 1100 κυβικά μοτεράκι...
Όσο για την συντήρηση ΜΟΝΟ οτι προέβλεπε ο κατασκευαστής και στα km ή χρόνια που έλεγε...Μα για αυτό ακριβώς άντεξε τόσο.
Όποιος νομίζει ότι ξέρει καλύτερα από τον κατασκευαστή είναι ξερόλας, απλά.
Ακόμα και οι συντομότερες αλλαγές λαδιών δεν κάνουν καλό στο μοτέρ. -
Για πες, τι κακο μπορουν να κανουν οι συχνες αλλαγες λαδιων;
Sent from my Neo V using Tapatalk.
-
εγω με τα καθαριστικα που ριχνεις μεσα στο ντεπόζιτο διαφωνω
μαζι με τα υπολοιπα που καθαριζει, καθαριζει και το ντεποζιτο μαζι και ολη η βρωμα καταληγει στα μπεκ
ειδικα σε αυτοκινητο που δεν εχει ριξει ποτε καθαριστικο και δεν εχει καθαρισει ποτε το ντεποζιτο τουαν παρολαυτα το κανεις, θα πρεπει να κανεις ολα τα χλμ μονοκοπανιά (να μεινει το λιγοτερο δυνατο χρονο το καθαριστικο μεσα στο ρεζερβουαρ, δλδ θα πρεπει να καψεις ολη την βενζινη) και μετα απο αυτο θα πρεπει να αλλαξεις και το φιλτρο βενζινης
οσο για τα λιπαντικα απο Lidl κτλ , το πιθανο προβλημα που θα σου δημιουργησουν, δεν θα στο κανουν σε 10,000χλμ
τη ζημια θα την παθεις σε βαθος χρονου , πχ μετα απο 40-50.000χλμ , οταν το μοτερ σου θα εχει βρωμισει, θα εχει πιασει λασπη,θα αρχισει να καιει λαδια γιατι το λιπαντικο που βαζεις δεν θα σου προσφερει καλη λιπανση, κτλ -
Ότι αφορούσε λιπαντικά μεταφέρθηκε εδώ
-
Ο χρήστης stergiosbik έγραψε:
Fiat Brava με ιδιο κινητηρα-ρεζερβουαρ 50lt-μου 'καιει' σε ταξιδι σε ηρεμους ρυθμους περιπου 5.8-5.9 lt.Aναβει το λαμπακι της ρεζερβας γυρω στα 840 km.Αρκετα καλα νομιζω γι αυτοκινητο του '01.Τοσο μου 'εκαιγε' και οταν ηταν καινουριο.Βεβαια στην πολη ανεβαινει η καταναλωση αλλα ειναι φυσιολογικο.Λαδι Selenia 20k παντα και αλλαγη καθε 10.000 χλμ.Εγω εχω το ιδιο αλλα σε τριθυρο.
Οντως η καταναλωση του στην εθνικη ειναι αρκετα καλη αλλα απο επιδοσεις νομιζω οτι υπαρχει θεμα.
Εαν το πιεσεις η καταναλωση αυξανει .
Πριν λιγες μερες αλλαξα φιλτρο αερα και δεν εβαλα γνησιο φιατ.
Νομιζω οτι η καταναλωση του εχει αυξηθει καπως.
\Μαλλον θα το αντικαταστησω με το γνησιο. -
Ο χρήστης italakias έγραψε:
Fiat Brava με ιδιο κινητηρα-ρεζερβουαρ 50lt-μου 'καιει' σε ταξιδι σε ηρεμους ρυθμους περιπου 5.8-5.9 lt.Aναβει το λαμπακι της ρεζερβας γυρω στα 840 km.Αρκετα καλα νομιζω γι αυτοκινητο του '01.Τοσο μου 'εκαιγε' και οταν ηταν καινουριο.Βεβαια στην πολη ανεβαινει η καταναλωση αλλα ειναι φυσιολογικο.Λαδι Selenia 20k παντα και αλλαγη καθε 10.000 χλμ.
Εγω εχω το ιδιο αλλα σε τριθυρο.
Οντως η καταναλωση του στην εθνικη ειναι αρκετα καλη αλλα απο επιδοσεις νομιζω οτι υπαρχει θεμα.
Εαν το πιεσεις η καταναλωση αυξανει .
Πριν λιγες μερες αλλαξα φιλτρο αερα και δεν εβαλα γνησιο φιατ.
Νομιζω οτι η καταναλωση του εχει αυξηθει καπως.
\Μαλλον θα το αντικαταστησω με το γνησιο.Αυτο που του λειπει κυριως ειναι ΡΟΠΗ.Αλλωστε ειναι νομιζω παραλογο να ζηταμε επιδοσεις απο ενα τετοιο οχημα.Αν δεν ζητας παραλογα πραγματα,κινεισαι αξιοπρεπως.Δοξα τω Θεω μεχρι στιγμης αποδειχθηκε 'σκυλι' το Φιατακι χωρις να ζητησει τιποτε αλλο εκτος απο τα προβλεπομενα.
-
Τελικά το fiatάκι μου καλούτσικα πάει από κατανάλωση. Είχατε δίκιο. Ο δείκτης δεν είναι τόσο ακριβείας και ξεγελά όταν βάζεις λίγο λίγο βενζίνη... Πριν λίγο διάστημα του είχα βάλει 32l. και έβγαλε άνετα 440km με οδήγηση περίπου 70% σε εθνικές και 30% εντός πόλης και χωρίς ιδιαίτερα προσεκτική οδήγηση. Δηλαδή κάπου 7,3l/100km. Δεν είναι και άσχημα θαρρώ για αμάξι 16ετίας και μάλιστα λίγο προ του γενικού σέρβις του. Μετά το σέρβις θα το φουλάρω για ακόμα πιο ακριβή αποτελέσματα κατανάλωσης.
-
Εμενα το starlet gt turbo απο την μερα που καθαρισα τα μπεκ,καιει περισσοτερο απο πριν.
Βαζω 20 ευρω και κανω το πολυ 125 χιλιομετρα,μεσα στην πολη και με νορμαλ οδηγηση.
Δεν ξερω! μου φαινεται παρα πολυ,πριν στο 10αρικο εβγαζα 80-90 χιλιομετρα και τωρα γυρω στα 65 χιλ.
Μπουζι μπηκαν καλα επανω,σερβις γενικο εγινε,με το που καθαρισα τα μπεκ ειδα διαφορα στην καταναλωση 20 χιλιομετρα μειον.Που οφειλεται αυτο; -
Έχω την εξής απορία: το αυτοκίνητο καίει περισσότερη βενζίνη όταν δουλεύει σταματημένο στο ρελαντί με νεκρά ή στις ίδιες συνθήκες με ταχύτητα; Πχ κάποιες φορές όταν φτάνω σε φανάρια και δεν υπάρχει πολύ περίμενε, δεν βάζω νεκρά αλλά περιμένω με 1η ταχύτητα για να ξεκινήσω πιο γρήγορα (έχω και ένα θεματάκι ώρες ώρες με την 1η, δεν την παίρνει κάποιες φορές εύκολα).
-
Ο χρήστης vasil έγραψε:
Έχω την εξής απορία: το αυτοκίνητο καίει περισσότερη βενζίνη όταν δουλεύει σταματημένο στο ρελαντί με νεκρά ή στις ίδιες συνθήκες με ταχύτητα; Πχ κάποιες φορές όταν φτάνω σε φανάρια και δεν υπάρχει πολύ περίμενε, δεν βάζω νεκρά αλλά περιμένω με 1η ταχύτητα για να ξεκινήσω πιο γρήγορα (έχω και ένα θεματάκι ώρες ώρες με την 1η, δεν την παίρνει κάποιες φορές εύκολα).Βενζινη καίει το ιδιο, στην 2η περιπωση ομως 'καίς' και το γενικοτερο συστημα του συμπλεκτη. Για 5-10 sec μπορει να μη μετραει, αλλα ειναι καλυτερο γενικα να ΜΗΝ περιμενεις με ταχυτητα και πατημενο πενταλ συμπλέκτη.
Σκεψου επισης την πιθανοτητα να γινει κατι (πχ να σε τρομαξει η ξερογκαζια ενος μηχανακια απο διπλα, ή οτιδηποτε αλλο, να αφαιρεθεις, ανθρωποι ειμαστε) και να αφησεις πενταλ την ωρα που περναει ενας πεζος. Αμα του σπασεις κανα ποδαρι τι θα πεις, 'δεν μπαινει καμμια φορα η 1η'??? -
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
Έχω την εξής απορία: το αυτοκίνητο καίει περισσότερη βενζίνη όταν δουλεύει σταματημένο στο ρελαντί με νεκρά ή στις ίδιες συνθήκες με ταχύτητα; Πχ κάποιες φορές όταν φτάνω σε φανάρια και δεν υπάρχει πολύ περίμενε, δεν βάζω νεκρά αλλά περιμένω με 1η ταχύτητα για να ξεκινήσω πιο γρήγορα (έχω και ένα θεματάκι ώρες ώρες με την 1η, δεν την παίρνει κάποιες φορές εύκολα).
Βενζινη καίει το ιδιο, στην 2η περιπωση ομως 'καίς' και το γενικοτερο συστημα του συμπλεκτη. Για 5-10 sec μπορει να μη μετραει, αλλα ειναι καλυτερο γενικα να ΜΗΝ περιμενεις με ταχυτητα και πατημενο πενταλ συμπλέκτη.
Σκεψου επισης την πιθανοτητα να γινει κατι (πχ να σε τρομαξει η ξερογκαζια ενος μηχανακια απο διπλα, ή οτιδηποτε αλλο, να αφαιρεθεις, ανθρωποι ειμαστε) και να αφησεις πενταλ την ωρα που περναει ενας πεζος. Αμα του σπασεις κανα ποδαρι τι θα πεις, 'δεν μπαινει καμμια φορα η 1η'???Για το ενδεχόμενο που περιγράφεις, δε το θεωρώ τόσο πιθανό. Το ίδιο 'πιθανό' είναι να με δει σταματημένο από απόσταση κάποιος που έρχεται με φόρα και βλέποντας ότι έχει ανάψει πράσινο να θεωρήσει πως ξεκινάω, όμως να μην παίρνει την 1η και να μην προλάβει να φρενάρει και να πέσει πάνω μου.
Ωστόσο για τον συμπλέκτη συμφωνώ απόλυτα, έχεις δίκιο και το γνωρίζω. Απλά το είχα απορία για την κατανάλωση, αν επηρεάζει αν έχεις ταχύτητα... Θα την κόψω τη συνήθεια αυτή πάντως με τον συμπλέκτη... Δεν μου συμβαίνει άλλωστε και ιδιαίτερα συχνά να μην πάρει αμέσως την 1η... Και στην τελική, ας περιμένει και λίγα δευτερόλεπτα παραπάνω ο πίσω, αν τυχόν δεν την πάρει αμέσως. -
Το λιπαντικό του κιβωτίου σου είναι σε καλή κατάσταση;
-
Ο χρήστης Κώστας-Χανιά έγραψε:
Το λιπαντικό του κιβωτίου σου είναι σε καλή κατάσταση;Το λιπαντικό ναι, το καλοκαίρι έβαλε ο μηχανικός. Αλλά πάλι τελευταία έχω κάπου κάπου θέμα με την 1η (κυρίως). Μου είπε όταν μπλοκάρει να βάζω 2α και μετά 1η, και έτσι όντως την παίρνει. Μάλλον το σασμάν σιγά σιγά πάει για αλλαγή ε;
-
καλησπέρα,
βοήθησα έναν φίλο και φτιάξαμε μια σελίδα σχετική με την πραγματική κατανάλωση αυτοκινήτων και μηχανών.Site: http://www.automotonet.com (στην Αγγλική γλώσσα)
Μέσα απο το περιβάλλον της σελίδας ο κάθε χρήστης μπορεί να καταχωρήσει τις μετρήσεις που είναι σχετικές με την κατανάλωση του αυτοκινήτου ή της μοτοσυκλέτας του.
Δηλαδή καταχωρεί τα λίτρα που κατανάλωσε και τα χιλιόμετρα που διένυσε με τα λίτρα αυτά καθώς και μια σειρά απο παράγοντες που επηρρεάζουν την κατανάλωση.
Έτσι σιγά-σιγά θα δημιουργηθεί μια μεγάλη βάση απο μετρήσεις και θα είναι εύκολο για τον οποιονδήποτε επισκέπτη να δει τις πραγματικές καταναλώσεις του κάθε αυτοκινήτου ή μοτοσυκλέτας. Παράλληλα ο κάθε χρήστης δημιουργεί ένα αρχείο με τις καταναλώσεις του αυτοκινήτου ή της μοτοσυκλέτας του.
Οι παράμετροι που έχουν επίδραση στην κατανάλωση (κλιματισμός, διαδρομές σε πόλη, ελαστικά κλπ) έχουν συμπεριληφθεί και μπορούν να δράσουν ως φίλτρα (πχ μπορεί κάποιος να δει την κατανάλωση για τις περιπτώσεις όπου το μεγαλύτερο μέρος των διαδρομών είναι εντός πόλης).
Φυσικά τα αποτελέσματα φιλτράρονται και για βενζινοκίνητα και για πετρελαιοκίνητα.
Περιμένω σχόλια (καλά και κακά), παρατηρήσεις και υποδείξεις.....άλλα και την συμμετοχή σας.
-
Κάτι σαν το fuelly , καλη φάση .
-
Μια και ζήτησε κουβέντα για κατανάλωση ο lap.
Οταν είχα το προηγούμενο swift, 1300cc, ζούσα και οδηγούσα μια τριετία στην Αθήνα. Η κατανάλωση στην πόλη, οριακά ήταν κάτω των 10 λίτρων, συχνά πάνω. Κατεβαίνοντας να ζήσω στην Κρήτη, η κατανάλωσή του ήταν γύρω στα 7,5 αν οδηγούσε η σύζυγος, γύρω στα 6,5 αν οδηγούσα εγώ. Μια φορά, η μόνη που πρόσεχα την κατανάλωση, λόγω μιας απεργίας στα πρατήρια, εκμεταλλευόμουν κυριολεκτικά και τον ...άνεμο, έπεσε στα 5,5.
Αγοράζοντας το νέο swift, 1000cc, η μέση κατανάλωση εδώ, είναι γύρω στα 5-5,5 λίτρα, όποιος και αν οδηγεί από τους δυο μας. Αν παρ΄ελπίδα βρεθείς σε ουρά, πέφτει χαλαρά στα κάτω από τα 4,5.
Μια εβδομάδα στην Αθήνα, αρχές του έτους, το swift, στις γνωστές μου διαδρομές, "έκαιγε" γύρω στο 6,5! από 10 το παλιό.
Αυτό το λέω βελτίωση, αλλά προέκυψε. Δεν ήταν το ζητούμενο στην αγορά του. Το ζητούμενο ήταν πως πάει το swift στο δρόμο. Αυτό αγόρασα.
Δεν αμφιβάλω ότι πολλοί αγοράζουν αλλιώς. Μην το κάνουμε μείζον. -
Η κατανάλωση για κάποιους είναι αυτοσκοπός. Κάποτε ήταν η τελική ή η ταχύτητα εισόδου πέταλο. Όπως τη βρίσκει ο καθένας.
Απλά καλό είναι να υπολογίζει κανείς και τι απόσβεση κάνει, αν απλά αγοράζει νέο αυτοκίνητο για οικονομία σε σχέση με το παλιό.
Κατανάλωση Βενζίνης