-
Μια λύση που εφαρμόζω είναι να πηγαίνω πολύ πρωί ή πολύ βράδυ
-
Πριν κάνα χρόνο ενώ είχα μπει σε πρατήριο είδα το βυτιοφόρο να αδειάζει και έστριψα να φύγω. Ο ιδιοκτήτης που με είδα να φεύγω και του είπα τον λόγο μου απάντησε ότι τυχόν ίζημα θα κατακρατηθεί από το φίλτρο της αντλίας του πριν καταλήξει στο ρεζερβουάρ του αυτοκινήτου. Εννοείται ότι δεν με έπεισε.
-
Εγώ πάντα βάζω V-POWER από ένα εταιρικό της περιοχής όπου το προτιμούν πολλοί ιδιώτες και επαγγελματίες.Ένα καιρό έβαζα και ΕΚΟ δεν παρατήρησα κάποια αλλαγή στον θόρυβο η στην λειτουργία της μηχανής κτλ.. αλλά στην κατανάλωση σαφώς καλύτερα με το v power!Το μόνο που παρατήρησα ήτανε ότι το καύσιμο της ΕΚΟ άφριζε πάρα πολύ..έκανε πόση ώρα να το γεμίσει..ενώ στην σελ δεν έχω τέτοιο πρόβλημα. τώρα γιατί γινότανε αυτό δεν γνωρίζω!
-
Βενζινάς δεν έχω κάνει για να έχω εμπεριστατωμένη άποψη, αλλά μπορώ να υποθέσω 2 πράγματα:
- Η πίεση στη αντλία ήταν διαφορετική (πιο υψηλή στην ΕΚΟ)
- Με κάποιο τρόπο το καύσιμο που έπεφτε στο τεπόζιτο σου περιείχε πολύ διαλυμένο αέρα, ένα πράγμα όπως η coca-cola όταν την ανοίγεις. Τώρα αν συνυπολογίσω αυτό που λες ότι έβλεπες και αυξημένη κατανάλωση σε σχέση με την Shell με βάζει σε κακές σκέψεις για το πρατήριο.
Επαναλαμβάνω, πρατήριο δεν είχα ποτέ, οπότε με κάθε επιφύλαξη...
-
Είμαι πολύ καινούριος στο diesel και διάβασα πολλούς στο forum και σε άλλα forum που γράφουν τα καλύτερα για το BP Ultimate. Έκανα μια δοκιμή, ένα γέμισμα και μπορώ να πω από την εμπειρία μου ότι:
- το αμάξι 'τράβαγε' καλύτερα, πιο άνετα και πιο ήσυχα
- στο ρελαντί επίσης πιο ήσυχο
- η κατανάλωσή μου αυξήθηκε σε σημείο να το καταλάβω...
*τα δύο πρώτα τα παρατήρησα αφού ξαναέβαλα απλό καύσιμο (γιατί σταδιακά συνήθισα τον ήχο και τις επιδώσεις).
** τα πρατήρια που έβαλα δεν μπορώ να πω ότι τα εμπιστεύομαι ή κάτι τέτοιο, είναι τα πρατήρια που έβαζα βενζίνη στο παλιό μου αυτοκίνητο (το ένα κοντά στο σπίτι μου και το άλλο κοντά στη δουλειά μου).την κατανάλωσή μου την καταγράφω εδώ:
https://www.spritmonitor.de/en/detail/663484.htmlΑκόμα θέλω να δοκιμάσω και το vpower diesel... στο επόμενο γέμισμα ίσως.
-
Ο χρήστης Κώστας-Χανιά έγραψε:
Εχω την εντυπωση πως βαζοντας καυσιμο απο την ΕΚΟ εχω** λιγακι παραπανω αυτονομια **αε σχεση με το revoil που ειναι το εναλλακτικο μου. Ομως, κατι που ακομη δεν το εχω εξακριβωση σιγουρα, νομιζω πως με το ΕΚΟ για να βαλω 'μπροστα' το μιζαρισμα διαρκει περισσοτερο. Ενα δυο δεπτερολεπτα θα ελεγα. Το καταλαβα μιας και τελευταια εβαζα μονο ΕΚΟ και τελευταια πηγα revoil και αποκομισα αυτη την εντυπωση.
Αυτό που γράφεις ισχύει . Εάν το καύσιμο έχει μεγαλύτερη (μιλάμε για ελάχιστη) πυκνότητα, υπάρχουν ακριβός τα 2 χαρακτηριστικά που έγραψες.
πυκνοτητα σε τι? αυτο ειναι που κανει την ΕΚΟ να διαφημιζει το χαρακτηριστικο των πςρισσοτερων χιλιομετρων?μδιοτι και αυτο το παρατηρησα με τους υπολογισμους μου ανα γεμισμα ελαφρα μεν διαπιστωση υπαρκτη ομως.
Πυκνότητα καυσίμου. Π.χ αντί να είναι 0,814 (που είναι συνήθως το πετρέλαιο) να είναι 0,816.
Και γιατι το μιζαρισμα να διαρκει εστω αυτομτο ελαχιστο χρονο παραπανω? μπορει να κανει κακο μακροπροθεσμα στο κινητηρα ή καπουβαλλου? δηλαδη λεω αυτη η επιπλεον αυτονομια. Μηπως επιφερει καπου αλλου μειονεκτημα?
-
Ο χρήστης nEK έγραψε:
Εχω την εντυπωση πως βαζοντας καυσιμο απο την ΕΚΟ εχω** λιγακι παραπανω αυτονομια **αε σχεση με το revoil που ειναι το εναλλακτικο μου. Ομως, κατι που ακομη δεν το εχω εξακριβωση σιγουρα, νομιζω πως με το ΕΚΟ για να βαλω 'μπροστα' το μιζαρισμα διαρκει περισσοτερο. Ενα δυο δεπτερολεπτα θα ελεγα. Το καταλαβα μιας και τελευταια εβαζα μονο ΕΚΟ και τελευταια πηγα revoil και αποκομισα αυτη την εντυπωση.
Αυτό που γράφεις ισχύει . Εάν το καύσιμο έχει μεγαλύτερη (μιλάμε για ελάχιστη) πυκνότητα, υπάρχουν ακριβός τα 2 χαρακτηριστικά που έγραψες.
πυκνοτητα σε τι? αυτο ειναι που κανει την ΕΚΟ να διαφημιζει το χαρακτηριστικο των πςρισσοτερων χιλιομετρων?μδιοτι και αυτο το παρατηρησα με τους υπολογισμους μου ανα γεμισμα ελαφρα μεν διαπιστωση υπαρκτη ομως.
Πυκνότητα καυσίμου. Π.χ αντί να είναι 0,814 (που είναι συνήθως το πετρέλαιο) να είναι 0,816.
Και γιατι το μιζαρισμα να διαρκει εστω αυτομτο ελαχιστο χρονο παραπανω? μπορει να κανει κακο μακροπροθεσμα στο κινητηρα ή καπουβαλλου? δηλαδη λεω αυτη η επιπλεον αυτονομια. Μηπως επιφερει καπου αλλου μειονεκτημα?
Διότι αναφλέγεται κάτι ελάχιστο ποιο αργά όταν είναι κρύο το μοτέρ. Εάν δεν ακούς κάποιον έντονο «κτύπο» κατά την επιτάχυνση όταν είναι κρύο,(με ανοικτό παράθυρο θα το καταλάβεις) σημαίνει ότι ο κινητήρας σου το δέχεται άνετα. Προσωπικά δε θα ανησυχούσα.
-
συνεχως βγαζουν οι εταιρίες 'βελτιωμενα' πετρελαια και ειναι λογικο αφου η καταναλωση αυξανεται συνεχως.
Παλαιοτερα εβαζα πετρελαιο εγω και τα επαγγελματικα στην αντλια του πετρελαιου.
Τον τελευταιο καιρο οι ανλιες στα μεγαλα πρατηρια εχουν αυξηθει και τις μερες που εχει προσφορα το V-power diesel γινεται πανικος απο πολλα μικρα και μεγαλα ΙΧ.Οποτε βγαινουν συνεχως και νεα 'ευγενη' πετρελαια
Ενδιαφερον μου φανηκε αυτο της ΕΛΙΝ, κυριως λογω του ισχυρισμου της εταιριας περι 'διαλυσης της μικροβιακης μολυνσης'
http://www.elin.gr/images/stories/pdf/D ... EAFLET.pdfΤης ΕΚΟ το 'καλο' εχει και εξτρα φιλτρο εξω απο την αντλια που φιλτραρει το πετρελαιο πριν μπει στο ρεζεβουαρ.
http://www.eko.gr/Text.aspx?menuitemid=912&lan=1Προσωπικα λεω να δοκιμασω της Ελιν, μου φανηκε πολυ 'προσεγμενη' και η παρουσιαση του προϊοντος με πολλες πληροφοριες κλπ.
Θα στειλω και καποια μαιιλστις εταιριες για περισσοτερες πληροφοριες...
-
Το ελίν το δοκίμασα και είμαι πολύ ευχαριστημένος. 2η επιλογή το jetoil
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Ο χρήστης bebes έγραψε:
συνεχως βγαζουν οι εταιρίες 'βελτιωμενα' πετρελαια και ειναι λογικο αφου η καταναλωση αυξανεται συνεχως.
Παλαιοτερα εβαζα πετρελαιο εγω και τα επαγγελματικα στην αντλια του πετρελαιου.
Τον τελευταιο καιρο οι ανλιες στα μεγαλα πρατηρια εχουν αυξηθει και τις μερες που εχει προσφορα το V-power diesel γινεται πανικος απο πολλα μικρα και μεγαλα ΙΧ.Οποτε βγαινουν συνεχως και νεα 'ευγενη' πετρελαια
Ενδιαφερον μου φανηκε αυτο της ΕΛΙΝ, κυριως λογω του ισχυρισμου της εταιριας περι 'διαλυσης της μικροβιακης μολυνσης'
http://www.elin.gr/images/stories/pdf/D ... EAFLET.pdfΤης ΕΚΟ το 'καλο' εχει και εξτρα φιλτρο εξω απο την αντλια που φιλτραρει το πετρελαιο πριν μπει στο ρεζεβουαρ.
http://www.eko.gr/Text.aspx?menuitemid=912&lan=1Προσωπικα λεω να δοκιμασω της Ελιν, μου φανηκε πολυ 'προσεγμενη' και η παρουσιαση του προϊοντος με πολλες πληροφοριες κλπ.
Θα στειλω και καποια μαιιλστις εταιριες για περισσοτερες πληροφοριες...
Αυτό για την έκο είχε ποσταριστεί και στην 20τη σελίδα. Ο καθένας προσπαθεί να λανσάρει το δικό του και προσπαθεί να μας πείσει ότι μέχρι τώρα δε ξέραμε τι βάναμε. Όπου να ναι θα μας πούνε ότι όλα αυτά τα κάνουν για μας επειδή μας αγαπάνε.
-
Το ΕΛΙΝ που είχα δοκιμάσει και παλιότερα ως απλό diesel μου είχε αρέσει.
-
Η Eλλάδα παράγει το ποιοτικότερο ντίζελ!
Διαβάστε το εξής άρθρο εδώ: http://www.gazzetta.gr/in-motion/articl ... ero-ntizel
Έχουμε όντως ντίζελ 57 κετανίων ρε παιδιά ή το όλο άρθρο είναι μούφα;
-
Διαφήμιση ονομάζεται αυτο? Δεν κατάλαβα, υποτίθεται ότι αυτό είναι άρθρο ή ξεκάθαρα δηλωνεται ως διαφήμιση???
-
Προς αποφυγή παρεξήγησης, δεν είναι δικό μου το άρθρο και για να πώ την αλήθεια μου φένεται περισσότερο για τοποθέτηση προιόντος, το πόσταρα απλά για να γίνει συζήτηση επί του θέματος.
-
Διαφημιση το κοβω.... αλλα η αληθεια ειναι πως με το bp ultimate εχω δει μεγαλη διαφορα στο αμαξι μου σε σχεση με ΕΚΟ απλο.... shell απλο και shell vpower diesel.
-
Εστειλα mail σε ΕΛΙΝ και Coral ρωτωντας καποιες λεπτομερειες για τα 'ευγενη' τους πετρελαια.
Η Coral ανταποκριθηκε σε 15' !!!, η ΕΛΙΝ μετα απο μια εβδομαδα ακομα δεν εχει απαντησει
Για την ιστορια, μου ειπαν οτι το V-power diesel:
περιεχει 6,5-7% Βιοντιζελ
παγωνει απο τους -5 εως του -10 oC (αναλογα την παρτιδα)
ΔΕΝ περιεχει καποιου ειδους αντιμουχλικο για το Βιοντιζελ.Μιας και βαζω V-power diesel τα τελευταια χρονια, αγορασα αυτο
http://wurth.gr/gr/products/?MG=2&Cid=5 ... roid=14631
Το πηρα σε συσκευασια 250ml με δοσομετρητη και ηδη τοποθετησα την πρωτη δοση -
Το δικό μου στην τάπα το γράφει καθαρά, no additives. Συνεπώς δεν έχω σκοπό να κάνω πειράματα με διάφορα ματζούνια. Περιμένω να αδειάσει το ρεζερβουάρ για να φουλάρω με elin diesel crystal. Πάντως και από το avin diesel best είχα μείνει ευχαριστημένος, το έβαζα για 10.000 χλμ. Τα υπόλοιπα 20.000 χλμ τα έχω κάνει με v-power diesel, επίσης ευχαριστημένος.
-
Ο χρήστης mrclouzo έγραψε:
Το δικό μου στην τάπα το γράφει καθαρά, no additives. Συνεπώς δεν έχω σκοπό να κάνω πειράματα με διάφορα ματζούνια. Περιμένω να αδειάσει το ρεζερβουάρ για να φουλάρω με elin diesel crystal. Πάντως και από το avin diesel best είχα μείνει ευχαριστημένος, το έβαζα για 10.000 χλμ. Τα υπόλοιπα 20.000 χλμ τα έχω κάνει με v-power diesel, επίσης ευχαριστημένος.και το ΕΛΙΝ (οπως και τα αλλα 'ευγενη' πετρελαια) προσθετα εχει, απλα τα βαζει η εταιρια στην ακριβή δοσολογία
επίσης ολα τα καινουρια αυτοκινητα γραφουν στην ταπα 'NO BIODIESEL', τι κανουμε γι'αυτο;
-
Προφανώς και έχει πρόσθετα, δεν θα βάλω elin πιστεύοντας ότι δεν έχει καθόλου βιοντίζελ αλλά για δοκιμή και για μην βάζω συνέχεια v-power. Και το δικό μου στην τάπα γράφει no biodiesel (max b7). Αυτό σημαίνει ότι ο κινητήρας είναι κατασκευασμένος για να λειτουργεί με ασφάλεια μέχρι αυτό το ποσοστό ανάμειξης βιοντίζελ. Γιατί να μπω στην διαδικασία να βάλω σε καινούριο αμάξι διάφορα aftermarket πρόσθετα αμφίβολης ποιότητας και αποτελεσματικότητας?
-
Ο χρήστης mrclouzo έγραψε:
Το δικό μου στην τάπα το γράφει καθαρά, no additives. Συνεπώς δεν έχω σκοπό να κάνω πειράματα με διάφορα ματζούνια. Περιμένω να αδειάσει το ρεζερβουάρ για να φουλάρω με elin diesel crystal. Πάντως και από το avin diesel best είχα μείνει ευχαριστημένος, το έβαζα για 10.000 χλμ. Τα υπόλοιπα 20.000 χλμ τα έχω κάνει με v-power diesel, επίσης ευχαριστημένος.Πιστεύεις οτι τα Ευρωπαικά καύσιμα είναι ίδια με της χώρας μας?
Βάζε χημικά γιατί σε λίγο καιρό,με χρήση Ελληνικού πετρελαίου,ούτε μπρός δεν θα μπορείς να βάλεις,απο τη μούργα που θα έχει δημιουργηθεί.
Καύσιμα Diesel: Απόψεις;