Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Καύσιμα Diesel: Απόψεις;
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Καύσιμα Diesel: Απόψεις;
    • 1
    • 2
    • 12
    • 13
    • 14
    • 15
    • 16
    • 92
    • 93
    • 14 / 93
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    18
    1855
    78501
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kospapad last edited by

      Μια λύση που εφαρμόζω είναι να πηγαίνω πολύ πρωί ή πολύ βράδυ

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        astra_n last edited by

        Πριν κάνα χρόνο ενώ είχα μπει σε πρατήριο είδα το βυτιοφόρο να αδειάζει και έστριψα να φύγω. Ο ιδιοκτήτης που με είδα να φεύγω και του είπα τον λόγο μου απάντησε ότι τυχόν ίζημα θα κατακρατηθεί από το φίλτρο της αντλίας του πριν καταλήξει στο ρεζερβουάρ του αυτοκινήτου. Εννοείται ότι δεν με έπεισε.

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • K
          karatzitz last edited by

          Εγώ πάντα βάζω V-POWER από ένα εταιρικό της περιοχής όπου το προτιμούν πολλοί ιδιώτες και επαγγελματίες.Ένα καιρό έβαζα και ΕΚΟ δεν παρατήρησα κάποια αλλαγή στον θόρυβο η στην λειτουργία της μηχανής κτλ.. αλλά στην κατανάλωση σαφώς καλύτερα με το v power!Το μόνο που παρατήρησα ήτανε ότι το καύσιμο της ΕΚΟ άφριζε πάρα πολύ..έκανε πόση ώρα να το γεμίσει..ενώ στην σελ δεν έχω τέτοιο πρόβλημα. τώρα γιατί γινότανε αυτό δεν γνωρίζω!

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • A
            astronautis last edited by

            Βενζινάς δεν έχω κάνει για να έχω εμπεριστατωμένη άποψη, αλλά μπορώ να υποθέσω 2 πράγματα:

            1. Η πίεση στη αντλία ήταν διαφορετική (πιο υψηλή στην ΕΚΟ)
            2. Με κάποιο τρόπο το καύσιμο που έπεφτε στο τεπόζιτο σου περιείχε πολύ διαλυμένο αέρα, ένα πράγμα όπως η coca-cola όταν την ανοίγεις. Τώρα αν συνυπολογίσω αυτό που λες ότι έβλεπες και αυξημένη κατανάλωση σε σχέση με την Shell με βάζει σε κακές σκέψεις για το πρατήριο.

            Επαναλαμβάνω, πρατήριο δεν είχα ποτέ, οπότε με κάθε επιφύλαξη...

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • E
              esti last edited by

              Είμαι πολύ καινούριος στο diesel και διάβασα πολλούς στο forum και σε άλλα forum που γράφουν τα καλύτερα για το BP Ultimate. Έκανα μια δοκιμή, ένα γέμισμα και μπορώ να πω από την εμπειρία μου ότι:

              1. το αμάξι 'τράβαγε' καλύτερα, πιο άνετα και πιο ήσυχα
              2. στο ρελαντί επίσης πιο ήσυχο
              3. η κατανάλωσή μου αυξήθηκε σε σημείο να το καταλάβω...

              *τα δύο πρώτα τα παρατήρησα αφού ξαναέβαλα απλό καύσιμο (γιατί σταδιακά συνήθισα τον ήχο και τις επιδώσεις).
              ** τα πρατήρια που έβαλα δεν μπορώ να πω ότι τα εμπιστεύομαι ή κάτι τέτοιο, είναι τα πρατήρια που έβαζα βενζίνη στο παλιό μου αυτοκίνητο (το ένα κοντά στο σπίτι μου και το άλλο κοντά στη δουλειά μου).

              την κατανάλωσή μου την καταγράφω εδώ:
              https://www.spritmonitor.de/en/detail/663484.html

              Ακόμα θέλω να δοκιμάσω και το vpower diesel... στο επόμενο γέμισμα ίσως.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • N
                nek last edited by

                Ο χρήστης Κώστας-Χανιά έγραψε:

                Εχω την εντυπωση πως βαζοντας καυσιμο απο την ΕΚΟ εχω** λιγακι παραπανω αυτονομια **αε σχεση με το revoil που ειναι το εναλλακτικο μου. Ομως, κατι που ακομη δεν το εχω εξακριβωση σιγουρα, νομιζω πως με το ΕΚΟ για να βαλω 'μπροστα' το μιζαρισμα διαρκει περισσοτερο. Ενα δυο δεπτερολεπτα θα ελεγα. Το καταλαβα μιας και τελευταια εβαζα μονο ΕΚΟ και τελευταια πηγα revoil και αποκομισα αυτη την εντυπωση.

                Αυτό που γράφεις ισχύει . Εάν το καύσιμο έχει μεγαλύτερη (μιλάμε για ελάχιστη) πυκνότητα, υπάρχουν ακριβός τα 2 χαρακτηριστικά που έγραψες.

                πυκνοτητα σε τι? αυτο ειναι που κανει την ΕΚΟ να διαφημιζει το χαρακτηριστικο των πςρισσοτερων χιλιομετρων?μδιοτι και αυτο το παρατηρησα με τους υπολογισμους μου ανα γεμισμα ελαφρα μεν διαπιστωση υπαρκτη ομως.

                Πυκνότητα καυσίμου. Π.χ αντί να είναι 0,814 (που είναι συνήθως το πετρέλαιο) να είναι 0,816.

                Και γιατι το μιζαρισμα να διαρκει εστω αυτομτο ελαχιστο χρονο παραπανω? μπορει να κανει κακο μακροπροθεσμα στο κινητηρα ή καπουβαλλου? δηλαδη λεω αυτη η επιπλεον αυτονομια. Μηπως επιφερει καπου αλλου μειονεκτημα?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  kostas-chania last edited by

                  Ο χρήστης nEK έγραψε:

                  Εχω την εντυπωση πως βαζοντας καυσιμο απο την ΕΚΟ εχω** λιγακι παραπανω αυτονομια **αε σχεση με το revoil που ειναι το εναλλακτικο μου. Ομως, κατι που ακομη δεν το εχω εξακριβωση σιγουρα, νομιζω πως με το ΕΚΟ για να βαλω 'μπροστα' το μιζαρισμα διαρκει περισσοτερο. Ενα δυο δεπτερολεπτα θα ελεγα. Το καταλαβα μιας και τελευταια εβαζα μονο ΕΚΟ και τελευταια πηγα revoil και αποκομισα αυτη την εντυπωση.

                  Αυτό που γράφεις ισχύει . Εάν το καύσιμο έχει μεγαλύτερη (μιλάμε για ελάχιστη) πυκνότητα, υπάρχουν ακριβός τα 2 χαρακτηριστικά που έγραψες.

                  πυκνοτητα σε τι? αυτο ειναι που κανει την ΕΚΟ να διαφημιζει το χαρακτηριστικο των πςρισσοτερων χιλιομετρων?μδιοτι και αυτο το παρατηρησα με τους υπολογισμους μου ανα γεμισμα ελαφρα μεν διαπιστωση υπαρκτη ομως.

                  Πυκνότητα καυσίμου. Π.χ αντί να είναι 0,814 (που είναι συνήθως το πετρέλαιο) να είναι 0,816.

                  Και γιατι το μιζαρισμα να διαρκει εστω αυτομτο ελαχιστο χρονο παραπανω? μπορει να κανει κακο μακροπροθεσμα στο κινητηρα ή καπουβαλλου? δηλαδη λεω αυτη η επιπλεον αυτονομια. Μηπως επιφερει καπου αλλου μειονεκτημα?

                  Διότι αναφλέγεται κάτι ελάχιστο ποιο αργά όταν είναι κρύο το μοτέρ. Εάν δεν ακούς κάποιον έντονο «κτύπο» κατά την επιτάχυνση όταν είναι κρύο,(με ανοικτό παράθυρο θα το καταλάβεις) σημαίνει ότι ο κινητήρας σου το δέχεται άνετα. Προσωπικά δε θα ανησυχούσα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • B
                    bebes last edited by

                    συνεχως βγαζουν οι εταιρίες 'βελτιωμενα' πετρελαια και ειναι λογικο αφου η καταναλωση αυξανεται συνεχως.
                    Παλαιοτερα εβαζα πετρελαιο εγω και τα επαγγελματικα στην αντλια του πετρελαιου.
                    Τον τελευταιο καιρο οι ανλιες στα μεγαλα πρατηρια εχουν αυξηθει και τις μερες που εχει προσφορα το V-power diesel γινεται πανικος απο πολλα μικρα και μεγαλα ΙΧ.

                    Οποτε βγαινουν συνεχως και νεα 'ευγενη' πετρελαια

                    Ενδιαφερον μου φανηκε αυτο της ΕΛΙΝ, κυριως λογω του ισχυρισμου της εταιριας περι 'διαλυσης της μικροβιακης μολυνσης'
                    http://www.elin.gr/images/stories/pdf/D ... EAFLET.pdf

                    Της ΕΚΟ το 'καλο' εχει και εξτρα φιλτρο εξω απο την αντλια που φιλτραρει το πετρελαιο πριν μπει στο ρεζεβουαρ.
                    http://www.eko.gr/Text.aspx?menuitemid=912&lan=1

                    Προσωπικα λεω να δοκιμασω της Ελιν, μου φανηκε πολυ 'προσεγμενη' και η παρουσιαση του προϊοντος με πολλες πληροφοριες κλπ.

                    Θα στειλω και καποια μαιιλστις εταιριες για περισσοτερες πληροφοριες...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      ss_76 last edited by

                      Το ελίν το δοκίμασα και είμαι πολύ ευχαριστημένος. 2η επιλογή το jetoil

                      Sent from my iPad using Tapatalk

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • K
                        kostas-chania last edited by

                        Ο χρήστης bebes έγραψε:
                        συνεχως βγαζουν οι εταιρίες 'βελτιωμενα' πετρελαια και ειναι λογικο αφου η καταναλωση αυξανεται συνεχως.
                        Παλαιοτερα εβαζα πετρελαιο εγω και τα επαγγελματικα στην αντλια του πετρελαιου.
                        Τον τελευταιο καιρο οι ανλιες στα μεγαλα πρατηρια εχουν αυξηθει και τις μερες που εχει προσφορα το V-power diesel γινεται πανικος απο πολλα μικρα και μεγαλα ΙΧ.

                        Οποτε βγαινουν συνεχως και νεα 'ευγενη' πετρελαια

                        Ενδιαφερον μου φανηκε αυτο της ΕΛΙΝ, κυριως λογω του ισχυρισμου της εταιριας περι 'διαλυσης της μικροβιακης μολυνσης'
                        http://www.elin.gr/images/stories/pdf/D ... EAFLET.pdf

                        Της ΕΚΟ το 'καλο' εχει και εξτρα φιλτρο εξω απο την αντλια που φιλτραρει το πετρελαιο πριν μπει στο ρεζεβουαρ.
                        http://www.eko.gr/Text.aspx?menuitemid=912&lan=1

                        Προσωπικα λεω να δοκιμασω της Ελιν, μου φανηκε πολυ 'προσεγμενη' και η παρουσιαση του προϊοντος με πολλες πληροφοριες κλπ.

                        Θα στειλω και καποια μαιιλστις εταιριες για περισσοτερες πληροφοριες...

                        Αυτό για την έκο είχε ποσταριστεί και στην 20τη σελίδα. Ο καθένας προσπαθεί να λανσάρει το δικό του και προσπαθεί να μας πείσει ότι μέχρι τώρα δε ξέραμε τι βάναμε. Όπου να ναι θα μας πούνε ότι όλα αυτά τα κάνουν για μας επειδή μας αγαπάνε.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • S
                          ss_76 last edited by

                          Το ΕΛΙΝ που είχα δοκιμάσει και παλιότερα ως απλό diesel μου είχε αρέσει.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • L
                            lifestealer last edited by

                            Η Eλλάδα παράγει το ποιοτικότερο ντίζελ!

                            Διαβάστε το εξής άρθρο εδώ: http://www.gazzetta.gr/in-motion/articl ... ero-ntizel

                            Έχουμε όντως ντίζελ 57 κετανίων ρε παιδιά ή το όλο άρθρο είναι μούφα;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              astronautis last edited by

                              Διαφήμιση ονομάζεται αυτο? Δεν κατάλαβα, υποτίθεται ότι αυτό είναι άρθρο ή ξεκάθαρα δηλωνεται ως διαφήμιση???

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • L
                                lifestealer last edited by

                                Προς αποφυγή παρεξήγησης, δεν είναι δικό μου το άρθρο και για να πώ την αλήθεια μου φένεται περισσότερο για τοποθέτηση προιόντος, το πόσταρα απλά για να γίνει συζήτηση επί του θέματος.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  alexis-5 last edited by

                                  Διαφημιση το κοβω.... αλλα η αληθεια ειναι πως με το bp ultimate εχω δει μεγαλη διαφορα στο αμαξι μου σε σχεση με ΕΚΟ απλο.... shell απλο και shell vpower diesel.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • B
                                    bebes last edited by

                                    Εστειλα mail σε ΕΛΙΝ και Coral ρωτωντας καποιες λεπτομερειες για τα 'ευγενη' τους πετρελαια.

                                    Η Coral ανταποκριθηκε σε 15' !!!, η ΕΛΙΝ μετα απο μια εβδομαδα ακομα δεν εχει απαντησει

                                    Για την ιστορια, μου ειπαν οτι το V-power diesel:
                                    περιεχει 6,5-7% Βιοντιζελ
                                    παγωνει απο τους -5 εως του -10 oC (αναλογα την παρτιδα)
                                    ΔΕΝ περιεχει καποιου ειδους αντιμουχλικο για το Βιοντιζελ.

                                    Μιας και βαζω V-power diesel τα τελευταια χρονια, αγορασα αυτο
                                    http://wurth.gr/gr/products/?MG=2&Cid=5 ... roid=14631
                                    Το πηρα σε συσκευασια 250ml με δοσομετρητη και ηδη τοποθετησα την πρωτη δοση

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      mrclouzo last edited by

                                      Το δικό μου στην τάπα το γράφει καθαρά, no additives. Συνεπώς δεν έχω σκοπό να κάνω πειράματα με διάφορα ματζούνια. Περιμένω να αδειάσει το ρεζερβουάρ για να φουλάρω με elin diesel crystal. Πάντως και από το avin diesel best είχα μείνει ευχαριστημένος, το έβαζα για 10.000 χλμ. Τα υπόλοιπα 20.000 χλμ τα έχω κάνει με v-power diesel, επίσης ευχαριστημένος.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • B
                                        bebes last edited by

                                        Ο χρήστης mrclouzo έγραψε:
                                        Το δικό μου στην τάπα το γράφει καθαρά, no additives. Συνεπώς δεν έχω σκοπό να κάνω πειράματα με διάφορα ματζούνια. Περιμένω να αδειάσει το ρεζερβουάρ για να φουλάρω με elin diesel crystal. Πάντως και από το avin diesel best είχα μείνει ευχαριστημένος, το έβαζα για 10.000 χλμ. Τα υπόλοιπα 20.000 χλμ τα έχω κάνει με v-power diesel, επίσης ευχαριστημένος.

                                        και το ΕΛΙΝ (οπως και τα αλλα 'ευγενη' πετρελαια) προσθετα εχει, απλα τα βαζει η εταιρια στην ακριβή δοσολογία

                                        επίσης ολα τα καινουρια αυτοκινητα γραφουν στην ταπα 'NO BIODIESEL', τι κανουμε γι'αυτο;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          mrclouzo last edited by

                                          Προφανώς και έχει πρόσθετα, δεν θα βάλω elin πιστεύοντας ότι δεν έχει καθόλου βιοντίζελ αλλά για δοκιμή και για μην βάζω συνέχεια v-power. Και το δικό μου στην τάπα γράφει no biodiesel (max b7). Αυτό σημαίνει ότι ο κινητήρας είναι κατασκευασμένος για να λειτουργεί με ασφάλεια μέχρι αυτό το ποσοστό ανάμειξης βιοντίζελ. Γιατί να μπω στην διαδικασία να βάλω σε καινούριο αμάξι διάφορα aftermarket πρόσθετα αμφίβολης ποιότητας και αποτελεσματικότητας?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            tzakos last edited by

                                            Ο χρήστης mrclouzo έγραψε:
                                            Το δικό μου στην τάπα το γράφει καθαρά, no additives. Συνεπώς δεν έχω σκοπό να κάνω πειράματα με διάφορα ματζούνια. Περιμένω να αδειάσει το ρεζερβουάρ για να φουλάρω με elin diesel crystal. Πάντως και από το avin diesel best είχα μείνει ευχαριστημένος, το έβαζα για 10.000 χλμ. Τα υπόλοιπα 20.000 χλμ τα έχω κάνει με v-power diesel, επίσης ευχαριστημένος.

                                            Πιστεύεις οτι τα Ευρωπαικά καύσιμα είναι ίδια με της χώρας μας?
                                            Βάζε χημικά γιατί σε λίγο καιρό,με χρήση Ελληνικού πετρελαίου,ούτε μπρός δεν θα μπορείς να βάλεις,απο τη μούργα που θα έχει δημιουργηθεί.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 14
                                            • 15
                                            • 16
                                            • 92
                                            • 93
                                            • 14 / 93
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr