Προς αποφυγή παρεξήγησης, δεν είναι δικό μου το άρθρο και για να πώ την αλήθεια μου φένεται περισσότερο για τοποθέτηση προιόντος, το πόσταρα απλά για να γίνει συζήτηση επί του θέματος.
Latest posts made by lifestealer
-
RE: Καύσιμα Diesel: Απόψεις;
-
RE: Καύσιμα Diesel: Απόψεις;
Η Eλλάδα παράγει το ποιοτικότερο ντίζελ!
Διαβάστε το εξής άρθρο εδώ: http://www.gazzetta.gr/in-motion/articl ... ero-ntizel
Έχουμε όντως ντίζελ 57 κετανίων ρε παιδιά ή το όλο άρθρο είναι μούφα;
-
RE: Καύσιμα Diesel: Απόψεις;
Σας παραθέτω μια πολύ ενδιαφέρουσα (κατά την αποψή μου) απάντηση μέλους από το Opel-club σχετικά με τα εταιρικά πρατήρια:
Δεν θα έκανα παρέμβαση στη συζήτηση, γιατι δεν έχω πετρελαιοκίνητο... αλλά 'γαργαλήθηκα' επειδή για περίπου 20 χρόνια ήμουν βενζινάς. (έκλεισα στις 31-12-2010 το πρατηριό μου γιατί για να βγάλω τα έξοδα μου θα έπρεπε να αρχίσω να κλέβω).
Μερικές βασικές παρατηρήσεις..
- Δεν υπάρχουν πρατήρια εταιρειών ... στη πραγματικότητα τα λεγόμενα εταιρικά πρατήρια (Μιρτέα, Ερμής, Μακραίων κλπ δίνονται σε 'διαχειριστές' ιδιώτες, οι οποίοι παραλαμβάνουν καύσιμο, το πουλάνε και στη συνέχεια εισπράττουν προμήθεια από την ¨εταιρεία' για πώληση εμπορευμάτων τρίτων.
Αν κάποιος (ασχετος) θελήσει να γίνει διαχειριστής σε πρατήριο θα πρέπει να απευθυνθεί σε κάποια απο τις ανωτέρω εταιρείες και να κάνει τα εξής :
α) Να δώσει γύρω στα 1500-3000 ευρώ για εκπαίδευση
β) Να βάλει σαν εγγύηση 10.000 - 40.000 ευρώ
γ) Να υπογράψει ιδιωτικό συμφωνητικό συνεργασίας με την εταιρεία. (Συνήθως σε αυτό το σημείο την πατάει, γιατί σε αυτά τα συμφωνητικά μπαίνουν ελάχιστες καταναλώσεις με ποινικές ρήτρες στη περίπτωση που αυτές δεν καλυφθούν.... οταν αυτές δεν καλύπτονται.. ακόμα και στα 'εταιρικά' μπορεί να παρουσιαστεί απο τον διαχειριστή λαμογιά ). Για το πώς μπορείτε να 'αυτοκτονήσετε' αναλαμβάνοντας πρατήριο, διαβάστε ενδεικτικά εδώ : http://www.coralenergy.gr/el-gr/h-co...-pratirioy.cmt
2.Το τι ποιότητα καυσίμου θα πουλήσει το κάθε πρατήριο (ιδίως στην επαρχία) , σε πολύ μεγάλο ποσοστό επαφίεται στη συνείδηση του πρατηριούχου. Απο προσωπική πείρα σας λέω, ότι τουλάχιστον ανα 3 χρόνια οι δεξαμενές πετρελαίου ενός πρατηρίου θέλουν καθαρισμό (οι δεξαμενές 'μένουν' από καύσιμο, πλένονται με νερό το οποίο στη συνέχεια αντλείται μαζί με τη λάσπη που συσσωρεύεται στο πυθμένα της δεξαμενής και παραδίδεται σε 'πιστοποιημένο συλλέκτη επικύνδυνων αποβλήτων'.) Το κόστος για να γίνει νόμιμα αυτή η δουλειά είναι τεράστιο... και γι αυτό δεν το κάνει σχεδόν κανείς. Αν λάβουμε υπόψη μας οτι το πετρέλαιο όπως και οι βενζίνες μπαίνουν πάντα στις δεξαμενές του πρατηρίου με φυσική ροή, η οποία έχει ταχύτητα 800 λίτρα περίπου το λεπτό, καταλαβαίνετε τι 'σκατολογίδια' βάζετε στα αμάξια σας όταν τα ανεφοδιάζετε την ώρα που το πρατήριο παραλαμβάνει καύσιμα. (Για το πετρέλαιο, προσωπικα επέτρεπα την πώληση τουλάχιστον 45 λεπτά μετά την παραλαβή του)
- Τα πρόσθετα που μπαίνουν (σε όλα τα καυσιμα) απο τις εταιρείες κάνουν την ίδια σχεδόν δουλειά. Ο βασικός όμως λόγος για τον οποίο η κάθε εταιρεία χρησιμοποιεί τα δικά της .. ειναι ότι τα χρησιμοποιεί σαν δείκτες για να διαπιστώνει αν το πρατήριο αγοράζει απο αυτή και όχι απο κάπου αλλού.
Ας ονομάσουμε τα πρόσθετα ....'είδη μαρμελάδας'
Η Shell βάζει 'μαρμελάδα βερύκοκκο'
Η Έκο βάζει 'μαρμελάδα κεράσι' κλπ.
Ο 'ποιοτικός έλεγχος' στα πρατήρια απο τις ίδιες τις εταιρείες είναι.... 'αρχ..δια Γεωργίτσα μου'. Το βασικό τους μέλημα ειναι να διαπιστώσουν αν κάποιος πουλάει καύσιμο με σωστή, λάθος ή καθόλου ...'μαρμελάδα' για να καταλάβουν αν έχει αγοράσει απο αυτές ή απο κάποια άλλη εταιρεία ή απο κανα λαθρέμπορο. Τα υπόλοιπα προβλήματα συνήθως... παραβλέπονται..
- Δεν υπάρχουν πρατήρια εταιρειών ... στη πραγματικότητα τα λεγόμενα εταιρικά πρατήρια (Μιρτέα, Ερμής, Μακραίων κλπ δίνονται σε 'διαχειριστές' ιδιώτες, οι οποίοι παραλαμβάνουν καύσιμο, το πουλάνε και στη συνέχεια εισπράττουν προμήθεια από την ¨εταιρεία' για πώληση εμπορευμάτων τρίτων.
-
RE: Καύσιμα Diesel: Απόψεις;
Ο χρήστης otso έγραψε:
ενας πρατηριουχος μου ειπε οτι πετρελαιο τωρα με το φυτικο λαδι μεσα παγωνει στους -3 βαθμους.
μπορει να ειναι αληθεια; ξαναγυριζουμε στα παλια που ξεπαγωναμε τα φιλτρα πετρελαιου; και που ριχναμε στις εξωτερικες δεξαμενες του καλοριφερ φωτιστικο για να μην παγωνει;
ξερει κανεις στους ποσο μειον παγωνει το σημερινο ντηζελ;Την ερώτηση αυτή έκανα στη Shell πριν περίπου ένα χρόνο, η απάντησή τους παρακάτω:
Όλα τα καύσιμα Shell ακολουθούν τις κρατικές προδιαγραφές οι οποίες απαιτούν αντοχή στους μέχρι τους -5 βαθμούς Κελσίου. Ωστόσο το Shell V-Power Diesel εξασφαλίζει πολύ χαμηλότερες θερμοκρασίες για ασφαλέστερη χρήση. Για οποιαδήποτε διευκρίνιση που σχετίζεται με τη χρήση του Shell V-Power Diesel, μπορείτε να μας στείλετε τον αριθμό τηλεφώνου σας σε εδώ έτσι ώστε το αρμόδιο τεχνικό τμήμα της εταιρείας να επικοινωνήσει μαζί σας.
Φιλικά, Shell Smart Club Greece
Αφού η κρατική προδιαγραφή είναι αντοχή μέχρι τους -5, λογικά όλα τα 'απλά' diesel αντέχουν μέχρι αυτή τη θερμοκρασία. Τα ενισχυμένα έχουν σχεδόν πάντα αντιπαγωτικά πρόσθετα το χειμώνα.
Σε ερώτησή μου και πάλι στη Shell για τη θερμοκρασία αντοχής του V-Power Diesel μου είπαν ότι το χειμώνα το ενισχύουν με επιπλέον αντιπαγωτικό το οποίο το κάνει να αντέχει μέχρι και τους -15 βαθμούς.
-
RE: Καύσιμα Diesel: Απόψεις;
Δείτε το εξής ενδιαφέρον βιντεάκι από το 28:20 και μετά!!
-
RE: Κατανάλωση εκδώσεων Opel Corsa.
Ο χρήστης dleyteris έγραψε:
Καλησπέρα.Έχει κάποιος το μοντελο των 1000 κυβικών με τα 65 άλογα;
Γράφει κατανάλωση μικτη 5.1
Για βενζινοκινητήρα να υπολογίζεις τουλάχιστον 1-1,5 λίτρο επιπλέον απο ότι λέει ο κατασκευαστής.
-
RE: Καύσιμα Diesel: Απόψεις;
Βλέπω γενικώς οι απόψεις σας είναι θετικές όσο αναφορά το V Power Diesel, πιστεύω εκτός το φίλτρο πετρελαίου που μπορεί να μην έχει καμία διαφορά στη χρήση όπως είπε ο Puntofato, τουλάχιστον ότι αφορά το φίλτρο μικροσωματιδίων (DPF) θα κρατηθεί σίγουρα σε καλύτερη κατάσταση. Έχουν ακουστεί πολλά για το εν λόγω φίλτρο και ότι αν χρειαστεί να αλλαχτεί νωρίς θα αναγκαστούμε να βάλουμε το χέρι βαθιά στη τσέπη μας... αλήθεια γνωρίζει κάποιος αν το φίλτρο μικροσωματιδίων πρέπει να αλλαχτεί αναγκαστικά μετά από κάποια χιλιόμετρα και περίπου για τι κόστος μιλάμε;
BILL αν θέλεις δώσε μας και τι γνώμη σου επί του θέματος γενικώς μιας που έχεις άμεση σχέση
-
RE: Καύσιμα Diesel: Απόψεις;
'Οταν λες βάζεις συνήθως από Shell/BP εννοείς το V-Power ή το απλό diesel; Έχεις δει κάποια διαφορά στο φίλτρο πετρελαίου με τη χρήση V-Power αντί του απλού (εννοείτε σε βάθος χρόνου), μήπως το κρατάει σε καλύτερη κατάσταση; Και κάτι ακόμα.. έχω ακούσει άτομα να λένε ότι το V-Power Diesel δεν λυπαίνει σωστά την αντλία και δεν θα πρέπει να χρησιμοποιείται συνέχεια παρά μόνο σε μία αναλογία 4-5 γεμίσματα απλού και μετά ένα V Power αλλιώς μπορεί να πάρεις την αντλία στο χέρι γρήγορα... Μήπως είναι υπερβολές;
-
RE: Καύσιμα Diesel: Απόψεις;
Ο χρήστης pointer έγραψε:
Αν όντως βάζεις αυτό το καύσιμο τότε είναι αρκετά καλό για χρήση και ειδικά τον χειμώνα.Απλά εγώ έχω ένα βασικό ερώτημα είναι όντως αυτό το καύσιμο ή είναι το απλό και το πληρώνουμε για καλό??Ακριβώς την ίδια απορία έχω και εγώ φίλε μου. Πληροφοριακά έχω βάλει V-Power Diesel 2-3 φορές και μόνο όταν η Shell το είχε σε προσφορά (στην ίδια τιμή με αυτή του απλού πετρελαίου). Δεν γνωρίζω αν αξίζει το επιπλέον κόστος για όσα υπόσχεται ότι κάνει, αυτό που παρατήρησα είναι ότι ο κινητήρας λειτουργούσε με λιγότερο θόρυβο σε σχέση με το απλό πετρέλαιο. Δεν έχω προσέξει καμία αλλαγή στη κατανάλωση...
Επίσης αυτό που λες για τη χρήση τον χειμώνα έχω ακούσει ότι δεν παγώνει τόσο εύκολα όσο το απλό, ισχύει; Σε αυτή την περίπτωση ίσως είναι προτιμότερο από την αγορά αντιπαγωτικού.
Πολύ καλά όσα γράφει και υπόσχεται αλλά είναι όντως αλήθεια ή απλά μάρκετινγκ;
-
RE: Καύσιμα Diesel: Απόψεις;
Θα ήθελα να ξεκινήσω αυτό το θέμα ώστε να γράψουμε και να κουβεντιάσουμε τις απόψεις μας σχετικά με το καύσιμο Diesel και τις διάφορες 'παραλλαγές' του απο εταιρεία σε εταιρεία. Ένα μεγάλο ερώτημα: προτιμάτε το Shell V-Power Diesel (ή αντίστοιχο άλλης εταιρείας) και γιατί;
Υπάρχουν πραγματικά κίνδυνοι στη συνεχόμενη χρήση του (μη επαρκή λίπανση κινητήρα-μπεκ κτλ) όπως κάποιοι ισχυρίζονται; Αξίζουν γενικά αυτά τα καύσιμα ή μήπως πρέπει να αρκεστούμε μόνο στο απλό Diesel κίνησης;
Ας δώσουμε λοιπόν όλοι τις εμπειρίες μας για τα καύσιμα Diesel που χρησιμοποιούμε.