-
Βάρκα το Φόκους, το οποίο ήταν το 2ο καλύτερο μικρομεσαίο σε οδική συμπεριφορά μετά την 147; Επίσης αθάνατα τα Τογιότα τα οποία είναι για γέλια μπροστά στα Μάζντα στον συγκεκριμένο τομέα; Μάλιστα...
-
Το δεύτερο focus που εχει ο θείος μου ηταν απαράδεκτο. Μεγάλο σαν μαούνα. Τα καλα λόγια αφορούσαν το πρώτο.....
-
Τα καλα λογια αφορουσαν και το 2ο. Το 3ο χαλασε αλλα λενε οτι το διορθωσαν στο facelift.
Sent from my Neo V using Tapatalk.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Τα καλα λογια αφορουσαν και το 2ο. Το 3ο χαλασε αλλα λενε οτι το διορθωσαν στο facelift.Sent from my Neo V using Tapatalk.
Το δεύτερο του θείου μου έχω οδηγήσει και σε ταξίδι και ο όγκος του ήταν πρόβλημα. Προσωπικη εμπειρία πάντα όχι από περιοδικά.
-
Κι εγω απο προσωπικη εμπειρια, ως κατοχος Φοκους 1 κι εχοντας οδηγησει οτι υπαρχει σε Φοκους (1, 2, 3, απλα, ST, RS κλπ). Απορω δε πως μπορει να ενοχλησει ενα αυτοκινητο 4,3 μετρων σε ανοιχτο δρομο. Δηλαδη μια Μερκ 5 μετρων πως θα σου φαινονταν;
Sent from my Neo V using Tapatalk.
-
Προφανώς δεν είναι μόνο οι διαστάσεις άλλα το όλο στήσιμο... για τα μέτρα και τον όγκο του (η μεγάλη ουρά του δεν σου έδινε καλή αίσθηση τι γίνεται πίσω) σε συνδυασμό με τον κινητήρα των 115 ίππων στα 1,6, χωρίς δύναμη χαμηλά εμένα δεν μου άρεσαν... τεσπα γούστα είναι αυτά....
-
Το φόκους 1 ήταν αλλά και στις νεώτερες εκδώσεις είναι ένα άριστο μικρομεσαίο αυτοκίνητο. Στη σύγκριση με τις Αλφα υστερούσε κυρίως στις μακρυές σχέσεις καθώς το συνολικό στήσιμο ήταν για ήρεμη οδήγηση ταξιδίου. Εντούτοις λόγω σωστής κατανομής η δύναμη του κινητήρα σε συνάρτηση με το στήσιμο της ανεξάρτητης ανάρτησης το καθιστούσε εξίσου αποτελεσματικό σε στροφές, ανηφόρες και κατηφόρες. Ένα αυτοκίνητο που πραγματικά ξέρει να συγχωρεί κάποιες υπερβολές του οδηγού. Στο θέμα της αξιοπιστίας τώρα... Δεν μπορώ να πω ότι θα έμπαινε στην πρώτη θέση αλλά μη το παρακάνουμε. Συνολικά και εκεί μια χαρά αυτοκίνητο ήταν και είναι. Η μόνη εκδοχή που πραγματικά ακύρωνε την συνολική εικόνα του ήταν αυτή με τον κινητήρα 1.4 όπου πραγματικά ζητούσε από τον οδηγό να είναι πιο προσεκτικός σε προσπεράσματα. Τα υπόλοιπα είναι να 'χουμε να λέμε! Αν κάποιος οικογενειάρχης θεωρεί πως τα 115 άλογα είναι λίγα για αυτό το αυτοκίνητο, μάλλον θα πρέπει να το ψάξει. Τα αυτοκίνητα αυτών των προδιαγραφών υπερκαλύπτουν τον μέσο οδηγό. Όχι όμως αυτόν που θεωρεί πως η οδήγηση και η αξία των αυτοκινήτων είναι μια διαρκής ανάβαση της Ριτσώνας.
-
Τελικά που καταλήξατε για το ζημιάρη 60αρι;
Γιατί δεν βλέπετε και κανα μτχ 5ετίας ίσως και με αέριο...
Αν είχα περιπτωση απρόσεκτου οδηγού τέτοιο θα του έπαιρνα να μην νοιάζομαι για τις μικροζημιές -
Κάνε μια χάρη στη μητέρα σου (και στην κοινωνία) και πάρτης ένα αυτόματο. Το έζησα με τον δικό μου πατέρα, σώθηκε κυριολεκτικά όταν του το πήρα στα 65+ του.Στις μεγάλες ηλικίες μετράει πολύ η ευχρηστία και η βολή. Πάρε μετάχειρο αν δεν βγαίνουν τα όβολα. Αν μπορείς Και καινούργιο Και αυτόματο Και πετρέλαιο είσαι και Νο1. Αυτόματο κλασσικό και ας καίει λίγο παραπάνω, μην το σκέφτεσαι. Ειδικά αν είναι πετρέλαιο.
Άποψή μου για τις προτεραιότητες που πρέπει να έχεις σε μεγάλης ηλικίας οδηγό, όχι τον Λάουντα, και ζημιάρη και από πάνω. -
Ήμασταν έτοιμοι για το Corsa Diesel το οποίο υπάρχει προσφορά full extra στα 13χιλιάρικα (από 17+ που έκανε κανονικά). Πραγματικά απίστευτης αισθητικής αυτοκίνητο, οι εσωτερικοί του χώροι υπερπολυτελείς, δέρμα παντού κ.τ.λ. Πολύ ποιοτικό, με navi κτλ, αλλά περιμένουμε και προσφορά από μάστορα που θα επισκευάσει το focus (με ιμιτασιόν ανταλλακτικά κ.τ.λ), οπότε αν πάει λιγότερο από χιλιάρικο η επισκευή και τα λάστιχα, μας βλέπω να κρατάμε το focus μέχρι να διαλυθεί στα εξ ων συνετέθη !!
Για κάποιον που ψάχνει αυτοκίνητο στα 13χιλιάρικα, πάντως, θα πρότεινα ΑΣΥΖΗΤΗΤΙ το Corsa. Ειλικρινά ενθουσιάστηκα και το θεωρώ απίστευτο value for money (ενημερωτικά και μόνον, είδαμε και τα fiesta, i20, ceed με τα οποία δεν ενθουσιαστήκαμε, ειδικά με τα kia-hyundai που το εσωτερικό του ήταν σαν παιδικό παιχνίδι και έκαναν κι αυτά 13 χιλιάρικα).
-
Ένα αυτοκίνητο είναι πολλά περισσότερα από ένα σαλόνι...
-
@iparout@ Μιλάς για το καινούριο corsa ή για το προηγούμενο μοντέλο? Γιατί αν μιλάς για το προηγούμενο ποιοτικά (και όχι μόνο) είναι μετριότατο (γενικά η κατηγορία έχει πολύ καλύτερα αυτοκίνητα). Το καινούριο πάλι, επειδή έτυχε και το είδα από κοντά, έχει κάνει άλματα όσον αφορά την ποιότητα κατασκευής και το φινίρισμα και είναι απείρως ομορφότερο από το παλιό. Δεν ξέρω πόσο πολύ έχει βελτιωθεί στον δρόμο. Αλλά είναι μάλλον απίθανο να το δίνουν 13 χιλιάρικα με δέρματα και navi.
-
Ο χρήστης iparout έγραψε:
Ήμασταν έτοιμοι για το Corsa Diesel το οποίο υπάρχει προσφορά full extra στα 13χιλιάρικα (από 17+ που έκανε κανονικά).Πραγματικά απίστευτης αισθητικής αυτοκίνητο, οι εσωτερικοί του χώροι υπερπολυτελείς, δέρμα παντού κ.τ.λ. Πολύ ποιοτικό, με navi κτλ, αλλά περιμένουμε και προσφορά από μάστορα που θα επισκευάσει το focus (με ιμιτασιόν ανταλλακτικά κ.τ.λ), οπότε αν πάει λιγότερο από χιλιάρικο η επισκευή και τα λάστιχα, μας βλέπω να κρατάμε το focus μέχρι να διαλυθεί στα εξ ων συνετέθη !!Για κάποιον που ψάχνει αυτοκίνητο στα 13χιλιάρικα, πάντως, θα πρότεινα ΑΣΥΖΗΤΗΤΙ το Corsa. Ειλικρινά ενθουσιάστηκα και το θεωρώ απίστευτο value for money (ενημερωτικά και μόνον, είδαμε και τα fiesta, i20, ceed με τα οποία δεν ενθουσιαστήκαμε, ειδικά με τα kia-hyundai που το εσωτερικό του ήταν σαν παιδικό παιχνίδι και έκαναν κι αυτά 13 χιλιάρικα).
Λογικά μιλάς για το παλιό corsa που θα κάνουν προσφορές για να ξεστοκάρουν τα τελευταία κομμάτια.
Μάλλον υπερβάλλεις λίγο -
Ο χρήστης Γιώργος_i20 έγραψε:
Ήμασταν έτοιμοι για το Corsa Diesel το οποίο υπάρχει προσφορά full extra στα 13χιλιάρικα (από 17+ που έκανε κανονικά).Πραγματικά απίστευτης αισθητικής αυτοκίνητο, οι εσωτερικοί του χώροι υπερπολυτελείς, δέρμα παντού κ.τ.λ. Πολύ ποιοτικό, με navi κτλ, αλλά περιμένουμε και προσφορά από μάστορα που θα επισκευάσει το focus (με ιμιτασιόν ανταλλακτικά κ.τ.λ), οπότε αν πάει λιγότερο από χιλιάρικο η επισκευή και τα λάστιχα, μας βλέπω να κρατάμε το focus μέχρι να διαλυθεί στα εξ ων συνετέθη !!
Για κάποιον που ψάχνει αυτοκίνητο στα 13χιλιάρικα, πάντως, θα πρότεινα ΑΣΥΖΗΤΗΤΙ το Corsa. Ειλικρινά ενθουσιάστηκα και το θεωρώ απίστευτο value for money (ενημερωτικά και μόνον, είδαμε και τα fiesta, i20, ceed με τα οποία δεν ενθουσιαστήκαμε, ειδικά με τα kia-hyundai που το εσωτερικό του ήταν σαν παιδικό παιχνίδι και έκαναν κι αυτά 13 χιλιάρικα).
Λογικά μιλάς για το παλιό corsa που θα κάνουν προσφορές για να ξεστοκάρουν τα τελευταία κομμάτια.
Μάλλον υπερβάλλεις λίγοΔεν υπερβάλλω καθόλου. Το θεωρώ πολύ μεγάλη ευκαιρία γιατί από πλευράς ανέσεων και παροχών είναι φουλ, δεν του λείπει κάτι. Σημειωτέον, το αυτοκίνητο πήγα και το είδα στην έκθεση οπότε έχω προσωπική άποψη. Ομολογώ ότι ενθουσιάστηκα. Οδηγικά, βέβαια δεν μπορώ να το κρίνω γιατί δεν το οδήγησα, αν όμως ήθελα να πάρω τώρα αυτοκίνητο σε αυτή την κατηγορία τιμής, σίγουρα αυτό θα διάλεγα.
-
Ο χρήστης Γιώργος_i20 έγραψε:
Ήμασταν έτοιμοι για το Corsa Diesel το οποίο υπάρχει προσφορά full extra στα 13χιλιάρικα (από 17+ που έκανε κανονικά).Πραγματικά απίστευτης αισθητικής αυτοκίνητο, οι εσωτερικοί του χώροι υπερπολυτελείς, δέρμα παντού κ.τ.λ. Πολύ ποιοτικό, με navi κτλ, αλλά περιμένουμε και προσφορά από μάστορα που θα επισκευάσει το focus (με ιμιτασιόν ανταλλακτικά κ.τ.λ), οπότε αν πάει λιγότερο από χιλιάρικο η επισκευή και τα λάστιχα, μας βλέπω να κρατάμε το focus μέχρι να διαλυθεί στα εξ ων συνετέθη !!
Για κάποιον που ψάχνει αυτοκίνητο στα 13χιλιάρικα, πάντως, θα πρότεινα ΑΣΥΖΗΤΗΤΙ το Corsa. Ειλικρινά ενθουσιάστηκα και το θεωρώ απίστευτο value for money (ενημερωτικά και μόνον, είδαμε και τα fiesta, i20, ceed με τα οποία δεν ενθουσιαστήκαμε, ειδικά με τα kia-hyundai που το εσωτερικό του ήταν σαν παιδικό παιχνίδι και έκαναν κι αυτά 13 χιλιάρικα).
Λογικά μιλάς για το παλιό corsa που θα κάνουν προσφορές για να ξεστοκάρουν τα τελευταία κομμάτια.
Μάλλον υπερβάλλεις λίγοΔεν υπερβάλλω καθόλου. Το θεωρώ πολύ μεγάλη ευκαιρία γιατί από πλευράς ανέσεων και παροχών είναι φουλ, δεν του λείπει κάτι. Σημειωτέον, το αυτοκίνητο πήγα και το είδα στην έκθεση οπότε έχω προσωπική άποψη. Ομολογώ ότι ενθουσιάστηκα. Οδηγικά, βέβαια δεν μπορώ να το κρίνω γιατί δεν το οδήγησα, αν όμως ήθελα να πάρω τώρα αυτοκίνητο σε αυτή την κατηγορία τιμής, σίγουρα αυτό θα διάλεγα.
-
μια προσωπικη γνωμη επειδη στην εταιρία ειχαμε 6-7 corsa με leasing. Αν θεωρεις ποιοτικό αυτό το εσωτερικο σε συγκριση με τα λοιπά που ανέφερες επέτρεψε μου να σου πω πως στο 3 μηνο είχαμε παρει στα χέρια ΣΕ ΟΛΑ ανεξαιρετως τους αεραγωγούς (σπαγαν για πλάκα ) .Αφηνω το οτι σαν αμαξια ειναι μια χαρα αλλά για χρήση ζόρικη δεν κανουν. Στην 4ετια με 70-75χιλ χλμ ειχαν αρχίσει να διαλύονται. Απο πρόβλημα εγκεφαλου το ενα σασμαν το αλλο λάδια φουλ κάποιο τριτο Και χαλασμένο αιρκοντισιον επίσης νομιζω αυτό που εβγαλε πρόβλημα εγκεφαλου μετα.. Τα αντίστοιχα αουρις (3) και ενα γκετζακι με τα ίδια χλμ.... ΚΙΧ... μοναχα τα σερβις .... ... αα και ενα focus με 110000 παρακαλω επίσης τίποτα,,,
-
Ο χρήστης burbos έγραψε:
μια προσωπικη γνωμη επειδη στην εταιρία ειχαμε 6-7 corsa με leasing. Αν θεωρεις ποιοτικό αυτό το εσωτερικο σε συγκριση με τα λοιπά που ανέφερες επέτρεψε μου να σου πω πως στο 3 μηνο είχαμε παρει στα χέρια ΣΕ ΟΛΑ ανεξαιρετως τους αεραγωγούς (σπαγαν για πλάκα ) .Αφηνω το οτι σαν αμαξια ειναι μια χαρα αλλά για χρήση ζόρικη δεν κανουν. Στην 4ετια με 70-75χιλ χλμ ειχαν αρχίσει να διαλύονται. Απο πρόβλημα εγκεφαλου το ενα σασμαν το αλλο λάδια φουλ κάποιο τριτο Και χαλασμένο αιρκοντισιον επίσης νομιζω αυτό που εβγαλε πρόβλημα εγκεφαλου μετα.. Τα αντίστοιχα αουρις (3) και ενα γκετζακι με τα ίδια χλμ.... ΚΙΧ... μοναχα τα σερβις .... ... αα και ενα focus με 110000 παρακαλω επίσης τίποτα,,,Δεκτόν.
Αγορά αυτοκινήτου (καινούριο ή μτχ) για ζημιάρη 60άρη ?