-
Ο χρήστης Dasimo έγραψε:
Δεν διαφωνώ ιδιαίτερα πάντως αλλά παραπέμπω σε άρθρο του γερμανικού auto bild σύγκρισης βενζίνης πετρελαίου στην ίδια καρότα και ίδιους δρόμουςSent from my Sony Xperia z Ultra
Μα τι νόημα έχει επιτέλους!!
Ας γίνει η σύγκριση για ίδιες επιδόσεις!
Με τα 1.6 turbodiesel συγκρίνονται πια τα τρικύλινδρα χιλιάρια σε επιδόσεις που είναι εμφανώς καλύτερα σε οδική συμπεριφορά και ενεργητική ασφάλεια χάρη στο πολύ ελαφρύτερο εμπρός μέρος, τα μοτεράκια έχουν πολύ πιο ωραία λειτουργία και τελικά υστερούν μόνο σε παρατεταμένα ταξίδια με υψηλές ταχύτητες. -
Ορισμένοι είμαι σίγουρος χωρίς κακή πρόθεση.... Αδικητε τα μικρομεσαία turbo diesel... Τα οποία οδηγούνται με την ροπή τους και όχι για τα άλογα τους
Sent from my Sony Xperia z Ultra
-
@kpsig
Προφανώς και είναι άσχετο αυτό που λες. Για να μη συγκρίνουμε αγγούρια με ντομάτες, κάποιοι κάποτε καθισαν και έδωσαν τους όρους 'ιπποδύναμη', 'ροπή' και 'βάρος'. Με βάση αυτά συγκρίνεις τα αμάξια. Κάπου χάνουν κάποια, κάπου κερδίζουν.@VAG
Nομίζω πως είστε λίγο μακρυά από τα σύγχρονα ντιζελ. Καταρχάς μου φαίνεται αόριστο αυτό που λες για το φορτίο.. Το 50-60% που λες είναι σχεδόν 'ρελαντί'. Αν ίσχυε δεν θα εκαιγες 12-13 λτ/100χλμ όταν κινεισαι με 180.Σε τελική ανάλυση, ο Dasimo δεν έχει άδικο όταν λέει ότι η c4 diesel ταξιδεύει ανετοτατα με υψηλές ταχύτητες. Δεν βάζει φωτιές στην άσφαλτο, αλλά με 180, ταξιδεύεις κύριος με ούτε 3000 στροφές, χωρίς θόρυβο και με κοστος κατανάλωσης που ένα βενζίνοκινητο δυσκολεύεται να πετύχει κινούμενο ακόμη και με 80χλμ/ω λιγότερα.. Σε τελική ανάλυση, μου είναι πολύ πιο απολαυστικό και πιο χρήσιμο (λόγω ροπής χαμηλά!) ένα turbo diesel 115-130 ίππων, παρά ένα ατμοσφαιρικό ίδιας ιπποδύναμης. Αν όμως βάλουμε στο παιχνίδι και τα downsized petrol turbo, εκεί τον λόγο τον έχει η τσέπη. Γιατί το κόστος χρήσης είναι χαλαρά x2.. Οπότε, αφού είμαστε ελεύθερη αγορά, διαλέγεις και παίρνεις, ανάλογα με τις δυνατότητες και τις ανάγκες. Τέλος, αν κάποιο ήταν το ΙΔΑΝΙΚΟ, ή κάποιο άλλο ήταν ΤΡΑΓΙΚΑ χειρότερο, είμαι σίγουρος πως θα υπήρχε μόνο ένας τύπος.. Όμως;;
-
Και επειδή είναι καλό να λέμε πολλά... 4η χρόνια χωρίς τέλη κυκλοφορίας.. 2012,13,14,15....σύνολικο όφελος από το πιο φθηνό τότε downsized βενζίνης.... 800 ευρω....τα λάδια λαστιχα και σερβις του για 50 χιλιάδες χλμ
Sent from my Sony Xperia z Ultra
-
55 ΟΛΑΚΕΡΑ λεπτά του ευρώ την ημέρα δηλαδή
-
Daihatsu Cuore '08 με υγραεριο για καμια ωρα στο κεντρο της Λαρισας.. Δεν ξερω αν ειναι εντυπωση μου και δε ξερω και ποσο εκανε σε συγκριση με τους ανταγωνιστες του αλλα πρεπει να ηταν πριν 5 χρονια οτι καλυτερο στην κατηγορια του... Μεχρι και το τιμονι του ηταν καλο.
-
Ο χρήστης UnHackAble έγραψε:
55 ΟΛΑΚΕΡΑ λεπτά του ευρώ την ημέρα δηλαδήΜΟΝΟ από τα τέλη που ΔΕΝ έχει πληρώσει επί 4 χρόνια..?
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Daihatsu Cuore '08 με υγραεριο για καμια ωρα στο κεντρο της Λαρισας.. Δεν ξερω αν ειναι εντυπωση μου και δε ξερω και ποσο εκανε σε συγκριση με τους ανταγωνιστες του αλλα πρεπει να ηταν πριν 5 χρονια οτι καλυτερο στην κατηγορια του... Μεχρι και το τιμονι του ηταν καλο.Ο ΕΣ σε έχει καταστρέψει...
-
Απο τα 3διμα καλυτερο πρεπει να ναι.. στο εσωτερικο του σιγουρα.
-
... το 140άρι φιεστάκι στην Έκθεση Αυτοκινήτου .... και έχασα το μυαλό μου! Απίστευτο το πως πηγαίνει για 1000 κυβικά, οδηγούσα και γέλαγα με κάτι κολλημένους που μιλάνε για πιεσμένους κινητήρες . Ανεβάζει άνετα και αβίαστα μέχρι 6500+ στροφές και το μόνο που ενδεχομένως θα ξενίσει κάποιον είναι ο ήχος του τρικύλινδρου από κάποιες στροφές και πάνω, αν και εμένα, θα τολμήσω να πω ότι μου άρεσε.
Επίσης το ibizaκι με τα 140 (το ACT) το οποίο πήγαινε μεν το ίδιο καλά (αλλά με 400 κυβικά παραπάνω), μου έκανε ωστόσο εντύπωση η απροθυμία του μετά τις 4000 στροφές.
Έκανα και το λάθος να οδηγήσω στο καπάκι και το Clio το dci ... μιλάμε για τον απόλυτο τάφο ....Πραγματικά, πρέπει να είσαι πολύ πορωμένος ντιζελάκιας και να κάνεις τα άπειρα χιλιόμετρα για να δώσεις τα ίδια λεφτά και να το προτιμήσεις έναντι του Fiesta. Για να μη βάλω στην εικόνα το πως έστριβε σε σχέση με τα άλλα δύο, είδικά με το Fiesta! Συνολικά, καλό το Clio ίσως για μέσα στην πόλη μόνο, δεν συζητάω καν για τη διαφορά με το Fiesta σε οδηγική εμπειρία αν πιάσεις κανα στροφιλίκι.
-
Ο χρήστης UnHackAble έγραψε:
... το 140άρι φιεστάκι στην Έκθεση Αυτοκινήτου .... και έχασα το μυαλό μου! Απίστευτο το πως πηγαίνει για 1000 κυβικά, οδηγούσα και γέλαγα με κάτι κολλημένους που μιλάνε για πιεσμένους κινητήρες .πως καταλαβες οτι οτι δεν ειναι πιεσμενος?
απο οτι διαβασα ανεβαζει πιεση μεχρι 2,6 bar
αν δεν ειναι αυτο πιεσμενος, τοτε ποιο ειναι? -
Δεν πα να ανεβάζει και 26. Δεν πα να ναι και 100 κυβικά. Αν πάει έτσι και μπορεί και μετά από κάποια χρόνια να πηγαίνει το ίδιο χωρίς να έχει βγάλει προβλήματα, τι με νοιάζει πόσα κυβικά είναι και τι πίεση ανεβάζει ? Ούτε ποτέ φαν της Ford ήμουν αλλά αυτό που έχουν καταφέρει είναι αξιοθαύμαστο. Εγώ σε αυτά τα χρήματα για μικρό αυτοκίνητο, μάλλον θα το είχα πάνω πάνω στη λίστα επιλογών (αν διάλεγα βενζίνη φυσικά).
Από εκεί και πέρα για όλα υπάρχουν αγοραστές. Όποιος θεωρεί το συγκεκριμένο κινητήρα πιεσμένο, μια χαρά δίνει 16κ για γιαρις 1.33 που δε-σπαει-δε-χαλαει και είναι happy. Εγώ από την άλλη ... θα αισθανόμουν τελείως μ....ξ αν έκανα μια τέτοια ή παρόμοια επιλογή ... (και δεν βάζω καν στην εικόνα το 'υπόλοιπο' αμάξι, βλέπε κυρίως την οδική του συμπεριφορά ... εκεί παίζει απλά σε άλλο επίπεδο)
-
Ο χρήστης UnHackAble έγραψε:
... το 140άρι φιεστάκι στην Έκθεση Αυτοκινήτου .... και έχασα το μυαλό μου! Απίστευτο το πως πηγαίνει για 1000 κυβικά, οδηγούσα και γέλαγα με κάτι κολλημένους που μιλάνε για πιεσμένους κινητήρες . Ανεβάζει άνετα και αβίαστα μέχρι 6500+ στροφές και το μόνο που ενδεχομένως θα ξενίσει κάποιον είναι ο ήχος του τρικύλινδρου από κάποιες στροφές και πάνω, αν και εμένα, θα τολμήσω να πω ότι μου άρεσε.Επίσης το ibizaκι με τα 140 (το ACT) το οποίο πήγαινε μεν το ίδιο καλά (αλλά με 400 κυβικά παραπάνω), μου έκανε ωστόσο εντύπωση η απροθυμία του μετά τις 4000 στροφές.
Έκανα και το λάθος να οδηγήσω στο καπάκι και το Clio το dci ... μιλάμε για τον απόλυτο τάφο ....Πραγματικά, πρέπει να είσαι πολύ πορωμένος ντιζελάκιας και να κάνεις τα άπειρα χιλιόμετρα για να δώσεις τα ίδια λεφτά και να το προτιμήσεις έναντι του Fiesta. Για να μη βάλω στην εικόνα το πως έστριβε σε σχέση με τα άλλα δύο, είδικά με το Fiesta! Συνολικά, καλό το Clio ίσως για μέσα στην πόλη μόνο, δεν συζητάω καν για τη διαφορά με το Fiesta σε οδηγική εμπειρία αν πιάσεις κανα στροφιλίκι.
Έτσι ακριβώς.
-
Λιγο αλλα ειναι τελειως ακυρο να λεει καποιος οτι ενα εργοστασιακο αυτοκινητο ειναι πιεσμενο.
Αφου το φτιαχνουν με 140 αλογα θα εχει και σωθικα για 140 αλογα,το a class amg π.χ εχει 360 αλογα δηλαδη 180 αλογα στο λιτρο με αυτη τη λογικη στη δευτερη βολτα θα πρεπει να σπασει. -
πιεσμενο δεν σημαινει οτι θα σπασει κιολας
-
Τι σημαίνει δηλαδή?
-
σημαινει οτι σε καποια σημεια του (αν οχι σε ολα) εχει γινει προσπαθεια να βγαλει μεγαλη αποδοση
δλδ μεγαλη πιεση τουρμπινας, αγριοι εκκεντροφόροι, μεγαλο αβανς,μεταβλητοι χρονισμοι εισαγωγης εξαγωγης, μεγαλη συμπιεση κτλ
(δεν μιλαω για το fiesta, γενικα μιλαω)
το αν θα σπασει ειναι θεμα κατασκευης(ποσο καλα υλικα εχουν χρησιμοποιηθει , ποση μελετη εχει γινει στη διαχειρηση κτλ)
αν και συνηθως αν πασχει καπου το μοτερ, θα βγει στην επιφανεια πιο ευκολα απο οτι σε ενα αλλο που δουλευει πιο 'χαλαρα'
οχι πουσαρισμενο δλδ
αυτο ομως δεν σημαινει οτι τα 'πιεσμενα' σπανε και τα άλλα οχι -
Εγω παντως δεν διαβασα πουθενα να λεει κανεις για πιεσμενο μοτερ σε οποιαδηποτε διλιτρη κατασκευη με 300 και βαλε αλογα αλλα το χιλιαρι ειναι,κατι δεν στεκει.
Ενα μικρο παραδειγματακι αμα παρω το forester και απο 180 το κανω 230 αλογα ναι ειναι πιεσμενο γιατι η subaru για το κανει 230 αλογα αυτο το μοτερ και να το βαλει στο wrx τα εχει αλλαξει ολα,απο πιστονια μεχρι μπεκ,οπως επισης και για να το κανει 300 αλογα και να μπει στο sti.
Πιεσμενο ειναι ενα μοτερ που δουλευει εξω απο τα ορια του κατασκευαστη,αρα ενα στοκ μοτερ δεν εχει νοημα να λεμε οτι ειναι πιεσμενο οποτε συμφωνω με τον Κωνσταντινο οταν βαλει καποιος χερι στον κινητηρα αλλα οχι οταν βγαινει ετσι απο το εργοστασιο. -
Ο χρήστης alexandros.K έγραψε:
σημαινει οτι σε καποια σημεια του (αν οχι σε ολα) εχει γινει προσπαθεια να βγαλει μεγαλη αποδοση
δλδ μεγαλη πιεση τουρμπινας, αγριοι εκκεντροφόροι, μεγαλο αβανς,μεταβλητοι χρονισμοι εισαγωγης εξαγωγης, μεγαλη συμπιεση κτλ
(δεν μιλαω για το fiesta, γενικα μιλαω)
το αν θα σπασει ειναι θεμα κατασκευης(ποσο καλα υλικα εχουν χρησιμοποιηθει , ποση μελετη εχει γινει στη διαχειρηση κτλ)
αν και συνηθως αν πασχει καπου το μοτερ, θα βγει στην επιφανεια πιο ευκολα απο οτι σε ενα αλλο που δουλευει πιο 'χαλαρα'
οχι πουσαρισμενο δλδ
αυτο ομως δεν σημαινει οτι τα 'πιεσμενα' σπανε και τα άλλα οχιEιδικα αυτη την εποχη, με τις αυστηρες νορμες περι ρυπων, οι περισσοτεροι υπερτροφοδοτουμενοι κινητηρες, μονο πιεσμενοι δεν ειναι, το αντιθετο ισχυει.
Επι του συγκεκριμενου, χωρις να γνωριζω λεπτομερειες, στα περι πιεσης Turbo, τυχον αλλαγες σε εσωτερικα κινουμενα μερη και προφανως διαφοροποιησεις σε χαρτογραφηση σε σχεση με τον γνωστο 125αρη, σιγουρα, οπως εχουν λανσαριστει στην αγορα οι εκδοσεις, δινουν αυτη την εντυπωση, του πουσαρισμενου, και σιγουρα επισης μια τετοιου επιπεδου ειδικη αποδοση, ειναι αρκετα σπανια.
Εφοσον ομως λαβουμε υποψιν οτι ηδη οι περισσοτεροι κινητηρες ουσιαστικα βγαινουν 'φιμωμενοι' σε ενα βαθμο, για ρυπους, ενα 'εξτρα διχτυ ασφαλειας' για μακροζωια κινητηρα/κακομεταχειριση κατοχου, κτλ, σημερα πλεον, και με την βοηθεια της τεχνολογιας, θεωρω οτι -παροτι θα συμφωνησω οτι μπορει να θεωρηθει πουσαρισμενος ο συγκεκριμενος, με βαση την ειδικη αποδοση του περι ιππων/λιτρο- οι κινητηρες αυτοι, δεν εχουν κανενα θεμα ευαισθησιας, εφοσον γινεται προβλεπομενη συντηρηση και σωστη χρηση, (οχι 'πλακωμα' σε κρυο μοτερ πχ, αλλα ουτε και να μην εχει φτασει ποτε τις 5-6κ σαλ) και φυσικα καλυπτονται απο εργοστασιακη εγγυηση.
Παρεπιπτοντως εκανα και εγω μια πολυ συντομη βολτα, με το Fiesta 140 Black Edition και πραγματι, ηταν εξαιρετικος ο κινητηρας, γραμμικος και με δυναμη που θυμιζε τουλαχιστον καλο 1600αρι ατμοσφαιρικο σε επιταχυνση, αλλα με καλυτερη αισθηση ομως σε ρεπριζ (αν και λιγο 'σφιχτος' μου φανηκε, ειχε κατω απο 1,000χλμ στα χερια μου...) , πολυ καλο επισης σε αισθηση το κιβωτιο, και το γενικοτερο, σπορτιφ στησιμο του.
Το θεμα imo με το Fiesta ειναι -παρολο το fl- η καπως 'κουρασμενη' βασικη σχεδιαση του, που μετραει 6-7 χρονια εαν δεν κανω λαθος, αλλα και το γεγονος, οτι λογω αποσυρσης-προσφορων στην χωρα μας, (μετρο που ευνοει μεγαλυτερο κυβισμο) η διαφορα με το ST ειναι σχετικα μικρη για να δικαιολογησει την αγορα του...
-
+1 για την €€€ διαφορά με το ST.
Οδήγησα....