-
Ο χρήστης cctop έγραψε:
Εξωφρενικές τιμές για Dacia. Με τα ίδια λεφτά παίρνεις Nissan Κασκάι. Οι τιμές της Dacia πρέπει να πέσουν τουλάχιστον 40% για να γίνουν ανταγωνιστικές.
Προφανώς δεν έχεις γνωρίσει καθόλου το αυτοκίνητο και στέκεσαι μόνο στο σήμα. Αλήθεια μήπως θα 'θελες να σου χαρίσουν ένα; Θα σου έρχονταν πιο οικονομικό; Εγώ πάντως περνώ πολύ καλά μαζί του και πίστεψε με δεν είναι καν το έκτο ή εβδομο αυτοκίνητο που έχω οδηγήσει. Πάντως το έχω λατρέψει.
Με τέτοια τιμή δεν θέλω να το γνωρίσω και δεν στέκομαι καθόλου στο σήμα. Πλαστικά, διακόπτες και γενικότερα ποιότητα ρενό δεκαετίας 90.. Low Cost θυγατρική με 17 χιλιάρικα το 1.2; Εάν είχε τετρακίνηση θα μπορούσα εν μέρει να το δικαιολογήσω. Πες μου έναν λόγο να μην αγοράσει κανείς το νέο Κασκάι 1.2 που κοστίζει 150 ευρώ παραπάνω. Και το τετρακίνητο diesel επίσης πανάκριβο. Με το κλειδί στο χέρι κοντά στα 22 χιλιάρικα; Δεν δίνω άλλα 2,5 χιλιάρικα για το Κασκάι 4χ4 130 ps; Μη τρελαθούμε τώρα σύγκριση δεν υπάρχει και αυτός που έχει να δώσει 22 χιλιάρικα για Dacia δεν μπορεί να δώσει άλλα 2.5 για Nissan καλύτερο από κάθε άποψη και όχι λόγω σήματος;
Φίλε καλησπέρα. Φυσικά και μπορείς να δώσεις άλλα 2,5 χιλιάρικα και να πας στο qq. Σε αυτά μπορείς βέβαια να προσθέσεις άλλα 2,5 και να πας σε ένα άλλο κοκ. Όταν φτάσεις κάπου, πες μας για να ξέρουμε τι πήρες έχοντας δαπανήσει σίγουρα περισσότερα από αυτά που ζητά το dacia duster. Φιλικά. .
Παρεμπιπτόντως ο φίλος cosneo νομίζω πως το τοποθέτησε καλύτερα το ζήτημα... Είναι άλλο να συζητήσουμε για ένα αξιοπρεπές πακέτο ΣΕ μια καλύτερη τιμη και άλλο να απαιτήσουμε να μας το χάριζαν και μάλιστα δίχως να το έχουμε δει. -
Ο χρήστης jackdaniels έγραψε:
Εξωφρενικές τιμές για Dacia. Με τα ίδια λεφτά παίρνεις Nissan Κασκάι. Οι τιμές της Dacia πρέπει να πέσουν τουλάχιστον 40% για να γίνουν ανταγωνιστικές.
Προφανώς δεν έχεις γνωρίσει καθόλου το αυτοκίνητο και στέκεσαι μόνο στο σήμα. Αλήθεια μήπως θα 'θελες να σου χαρίσουν ένα; Θα σου έρχονταν πιο οικονομικό; Εγώ πάντως περνώ πολύ καλά μαζί του και πίστεψε με δεν είναι καν το έκτο ή εβδομο αυτοκίνητο που έχω οδηγήσει. Πάντως το έχω λατρέψει.
Σώθηκες τώρα.! Αν είχες πάρει qashqai θα σου έλεγαν ότι με τα ίδια λεφτά παίρνεις bmw. Αν είχες πάρει bmw... κι ούτω κάθε εξής μέχρι που θα κατέληγες να κατηγορείσαι ότι θα μπορούσες να έχεις S class
φίλε jackdaniels συμφωνούμε απόλυτα.
-
- Οι πωλήσεις θα κρίνουν το κατά πόσο η τιμολογιακή του τοποθέτηση είναι σωστη ή όχι.
- Τα 1.6 βενζίνης πιστεύω ότι δεν έχουν λόγο ύπαρξης. Παλαιάς κοπής βενζινοκινητήρας και αυξημένες εκπομπές co2 (=υψηλά τέλη κυκλοφορίας) για 14.500 ή 18.000 ευρώ; Ειδικά στο 4x4 γελάμε!!!
- Το 1.2 είναι περί τα 1.500 ευρώ φθηνότερο από ένα qashqai αντίστοιχου εξοπλισμού ή περί τα 900 ευρώ ακριβότερο από ένα qashqai με ελαφρώς λιγότερο εξοπλισμό. Οι ίδιες αντιστοιχίες περίπου ισχύουν και για το 1.5 dci 4χ2, ενώ στις εκδόσεις 4x4 οι διαφορές υπέρ του duster είναι μεγάλες, για τον απλό λόγο ότι δεν διατίθεται qashqai 1.5 dci 4x4, παρά μόνο 1.6 dci 4x4. Οπότε, μάλλον μόνο στην έκδοση 1.5 dci 4x4 έχει κάποιο τιμολογιακό πλεονέκτημα, ενώ στις υπόλοιπες εκδόσεις χάνει ξεκάθαρα, ειδικά εάν συνυπολογίσουμε αφενός μεν την βαρύτητα του brand name (το οποίο σαφώς καθορίζει σε μεγάλο ποσοστό και τις τιμές μεταπώλησης), αφετέρου δε την διαφορά ετών μεταξύ των εσωτερικών των δύο αυτών οχημάτων.
- Η dacia του 2014 δεν είναι skoda του 2014 αλλά του 1996.
-
προ facelift το 1.5 4χ4 εβγαινε κατω απο 19 full extra, μια χαρα. το facelift η αληθεια ειναι οτι ειναι κατα 1-2 χιλιαρικα υπερτιμημενο. καποια εκπτωση σιγουρα θα γινει καποια στιγμη, ηδη προστεθηκε 5 χρόνια απο 3 εγγυηση.
αλλα και παλι οποιος θέλει παίρνει qq, αλλα σε δυσκολους χωματοδρομους θα κολλησει εκει που το duster θα παει αερα.. -
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Εξωφρενικές τιμές για Dacia. Με τα ίδια λεφτά παίρνεις Nissan Κασκάι. Οι τιμές της Dacia πρέπει να πέσουν τουλάχιστον 40% για να γίνουν ανταγωνιστικές.
Προφανώς δεν έχεις γνωρίσει καθόλου το αυτοκίνητο και στέκεσαι μόνο στο σήμα. Αλήθεια μήπως θα 'θελες να σου χαρίσουν ένα; Θα σου έρχονταν πιο οικονομικό; Εγώ πάντως περνώ πολύ καλά μαζί του και πίστεψε με δεν είναι καν το έκτο ή εβδομο αυτοκίνητο που έχω οδηγήσει. Πάντως το έχω λατρέψει.
Με τέτοια τιμή δεν θέλω να το γνωρίσω και δεν στέκομαι καθόλου στο σήμα. Πλαστικά, διακόπτες και γενικότερα ποιότητα ρενό δεκαετίας 90.. Low Cost θυγατρική με 17 χιλιάρικα το 1.2; Εάν είχε τετρακίνηση θα μπορούσα εν μέρει να το δικαιολογήσω. Πες μου έναν λόγο να μην αγοράσει κανείς το νέο Κασκάι 1.2 που κοστίζει 150 ευρώ παραπάνω. Και το τετρακίνητο diesel επίσης πανάκριβο. Με το κλειδί στο χέρι κοντά στα 22 χιλιάρικα; Δεν δίνω άλλα 2,5 χιλιάρικα για το Κασκάι 4χ4 130 ps; Μη τρελαθούμε τώρα σύγκριση δεν υπάρχει και αυτός που έχει να δώσει 22 χιλιάρικα για Dacia δεν μπορεί να δώσει άλλα 2.5 για Nissan καλύτερο από κάθε άποψη και όχι λόγω σήματος;
Φίλε καλησπέρα. Φυσικά και μπορείς να δώσεις άλλα 2,5 χιλιάρικα και να πας στο qq. Σε αυτά μπορείς βέβαια να προσθέσεις άλλα 2,5 και να πας σε ένα άλλο κοκ. Όταν φτάσεις κάπου, πες μας για να ξέρουμε τι πήρες έχοντας δαπανήσει σίγουρα περισσότερα από αυτά που ζητά το dacia duster. Φιλικά. .
Παρεμπιπτόντως ο φίλος cosneo νομίζω πως το τοποθέτησε καλύτερα το ζήτημα... Είναι άλλο να συζητήσουμε για ένα αξιοπρεπές πακέτο ΣΕ μια καλύτερη τιμη και άλλο να απαιτήσουμε να μας το χάριζαν και μάλιστα δίχως να το έχουμε δει.Νομίζω πως είμαι σαφής. Αναφέρω το Duster και το Κασκάι και την μεταξύ τους οικονομική διαφορά η οποία είναι από μηδέν μέχρι 2.500 ευρώ. Δεν προσθέτω άλλα 5.000 ούτε άλλα 10.000 ευρώ για κάποιο άλλο αμάξι. Στις τιμές λοιπόν αυτές που ισχύουν σήμερα, σοφή και σαφώς πολύ καλύτερη επιλογή είναι το Κασκάι. Και δεν χρειάζεται να το δω το Duster από πολύ κοντά, το έχω δει στο δρόμο, δίπλα μου όπως έχω δει και το Κασκάι. Ούτε σε Κασκάι παλαιό δεν έχει τύχει να μπω αλλά η διαφορά στην ποιότητα κατασκευής, τα υλικά και το σχεδιασμό είναι εμφανής και χωρίς απόλυτα κοντινή προσέγγιση. Εσύ τώρα φίλε υπερασπίζεσαι το Duster ως κάτοχος αυτού, σε καταλαβαίνω αλλά αντικειμενικός δεν είσαι αγαπητέ. Εγώ δεν είπα ότι το Duster είναι κακό αμάξι, είπα απλά πως το πουλάνε χρυσάφι και αν μη τι άλλο νομίζω πως σε αυτό είμαι αντικειμενικός. Και φαντάσου πως μιλάμε για ρουμάνικο αμάξι δηλαδή για μισθούς των 150 ευρώ. Εάν δηλαδή το Duster κατασκευαζόταν στην Γαλλία από την Ρενό πόσο θα το πουλούσαν; Υπόψιν πως το Κασκάι κατασκευάζεται στην Αγγλία με μισθούς σχεδόν 20 φορές ψηλότερους από την Ρουμανία...Δηλαδή με το σκεπτικό της Dacia θα έπρεπε το βασικό Κασκάι να ξεκινάει από τα 60.000 ευρώ;
-
Ο χρήστης riverael1 έγραψε:
αλλα και παλι οποιος θέλει παίρνει qq, αλλα σε δυσκολους χωματοδρομους θα κολλησει εκει που το duster θα παει αερα..
Αυτό που το στηρίζεις ; Θεωρητικά έχουν το ίδιο σύστημα τετρακίνησης.
-
Το Duster έχει μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος και καλύτερες γωνίες πρόσβαση, ράμπας και διαφυγής. Επίσης έχει μια θεόκοντη 1η που λειτουργεί σαν 'αργό' κιβώτιο. Για αυτό είναι καλύτερο εκτός δρόμου.
-
Και μια ποδια απο κατω που προστατευει καποια βασικα μερη του αυτοκινητου θα προσθετα..
-
Έχοντας διανύσει πλέον 11000 χλμ από τον Ιούλιο, μπορώ να γράψω με σχετική ασφάλεια τα ακόλουθα:
- Στην πόλη κινείται αξιοπρεπώς. Δεν μπορείς να το χαρακτηρίσεις δυσκίνητο αλλά σίγουρα το 'σταμάτα - ξεκίνα' δεν του πάει.
- Στην Αττική οδό έχεις την αίσθηση πως είσαι σε airbus και πραγματικά εάν κινηθείς εντός ορίων ταχύτητας η κατανάλωση είναι της πλάκας (4,9 - 5,3). Το ECO πάντως δεν μπήκα στον πειρασμό να το χρησιμοποιήσω.
3)Εκτός δρόμου. Σε σημεία που άλλα suv θα τα βρουν λίγο σκούρα, κινείται με χαρακτηριστική άνεση. Στα δύσκολα θα πάει αξιοπρεπώς (4χ2 1.5 dci βλεπεις...)
4)Η ποιότητα των υλικών είναι κάτι σχετικό. Κραδασμοί συντονισμοί κλπ δεν υπάρχουν ούτε για αστείο. Καλή λοιπόν η συναρμογή. - Φρένα. Παρόλο που έχει abs και που όπως όλοι κάποια στιγμή το χρειάστηκα και λειτούργησε αποτελεσματικά, εντούτοις σαν την alfa που είχα δεν σταματά. Τα φρένα στο Ιταλικό ήταν άγκυρες. Στο duster δεν είναι κορυφαία αλλά είναι αξιοπρεπή.
- Πλοηγός, μουσική κλπ. Το συστηματάκι είναι μια χαρά στην πλοήγηση ενώ λειτουργεί άψογα η σύνδεση μέσω bleutooth με το κινητό για κλήσεις και αναπαραγωγή μουσικής από την κάρτα μνήμης. Το usb επίσης με έχει βολέψει στην ακρόαση μουσικής.
- Καθίσματα και θέση οδήγησης. Αριστη θέση οδήγησης αρκεί να μην υπερβαίνεις το 1,85μ σε ύψος και 110 κιλά. Η πλευρική στήριξη των καθισματων μέτρια αλλά η θέαση του δρόμου μπρος πίσω και πλαγίως είναι σαν να βλέπεις τα πάντα σε σινεμά.
Α... μπορεί να ταξιδέψεις 2 ώρες δίχως να νιώσεις την ανάγκη να σταματήσεις. Για όποιον δεν κατάλαβε είναι ακριβώς το αντίθετο από το ταξίδι Αθήνα - Θεσσαλονίκη με seat leon cupra.
Τελικά γνωρίζει κάποιος εάν χρειάζεται για ένα τέτοιο κινητήρα να τσεκάρεις στάθμη λαδιού; Πάντως δεν χρειάστηκε να συμπληρώσω ούτε γραμμάριο. Στα Ιταλικά που είχα κατα καιρούς, όλα τσίμπαγαν. Μου θυμίζει περισσότερο το πρώτο μου αυτοκίνητο (corolla 1.6 LB GLi). Ελπίζω να βγει το ίδιο αξιόπιστο. - Απόκριση γκαζιού. Αν κάποιος έχει οδηγήσει το opel astra 1,4 πρώτης γενιάς θα καταλάβει πως είναι ακριβώς το ίδιο σε 3η,4η και 5η. Στην πρώτη είπαμε... Μόνο όσοι έχουν οδηγήσει καρτ.
- Δεν υπάρχει κάτι άλλο. Καλημέρα!
-
Παρατήρησα σε test drive που έκανα οτι σε κάποιες μικρές λακούβες όταν ανασηκώνετε το πίσω μέρος του αυτ/του να κάνει ένα μικρό παίξιμο σαν να χάνει την πρόσφυση.
πες αν το πρόσεξες? και τι είναι. -
Γιώργο καλημέρα. Επί της ουσίας η πρόσφυση του αυτοκινήτου βρίσκεται σε πολύ καλά επίπεδα. Η αίσθηση σου αυτή πιθανόν ωφείλεται στο γεγονός ότι το αυτοκίνητο έχει ιδιαίτερα σκληρα ελατήρια και μαλακά αμορτισέρ. Ο προσανατολισμός του όσον αφορά την ανάρτηση είναι κυρίως για χωμάτινες διαδρομές ενώ η Γαλλική σχολή κάνει και εδώ ιδιαίτερα εμφανή την παρουσία της ώστε να έχουν τόσο ο οδηγός όσο και οι επιβάτες περισσότερη άνεση. Βέβαια όπως έχω ξαναγράψει αυτό γίνεται σε βάρος της σπορ οδήγησης. Το qq ας πούμε είναι προσανατολισμένο σε πιο σπορ συμπεριφορά καθώς είναι μερικά εκατοστά χαμηλότερο, με σκληρά επίσης ελατήρια αλλά και σκληρότερα αμορτισερ από το duster. Επιπλέον οι σχέσεις του δεν είναι τόσο κοντές όπως στο duster. Το ρουμάνικο όμως θα το εκτιμήσεις εάν έχεις για παράδειγμα να κινηθείς στην εθνική οδό δίχως πολλές στροφές αλλά και σε κακοτράχαλα μέρη όπου δεν θα ακούσεις ούτε υποψία τριγμών αποτέλεσμα των μαλακών αμορτισερ. Εάν πάλι τα είχα και τα δύο... και ήθελα να ταξιδέψω σε δρόμους με στροφιλίκια όπως είναι ας πούμε να ταξιδέψεις από Αθήνα στην Βόρειο Εύβοια, τότε το qq θα ήταν σαφώς πιο αποτελεσματικό. Για ατελείωτες ευθείες μέχρι την Λαμία και από εκεί ανάβαση στο Καρπενήσι, τότε το duster θα ήταν μονόδρομος.
-
-
riverael1 καλό το βιντεάκι. Το δικό μου είναι το νέο 4χ2 το οποίο έχει επάνω του όλα τα καλούδια ESP κλπ. Σε τέτοιο ρυθμό με στροφιλίκια δεν έχω κινηθεί. Δεν ξέρω βέβαια εάν το ESP θα βελτίωνε και πόσο την είσοδο μου με τέτοια ταχύτητα σε στροφή και στη συνέχεια με αλλαγή πορείας. .. Πάντως νομίζω πως ενισχύει την άποψη μου πως το duster είναι για πιο ήρεμη οδηγηση. Σε τέτοια δοκιμασία θα προτιμούσα πιο πολύ να βρίσκομαι στην 146 ts 1.4 που είχα.
-
καλησπερα και απο μενα...νεο μελος και νεος κατοχος ενος ολοκαινουργιου duster diesel 4x4 που δεν εχει κλεισει καλα καλα ακομα το μηνα του αλλα παρολα αυτα με τη μουρλα που κουβαλαω πηγα να το ανεβασω στο εκκλησακι που βρισκεται στην κορυφη του καϊμακτσαλαν (οσοι κανουν σκι στο καϊμακτσαλαν ξερουν)....μιλαμε για μια αρκετα δυσκολη διαδρομη με πετρες να προεξεχουν απο το εδαφος και ο δρομος εχει κλιση περιπου 45 μοιρες οπως το υπολογισα με το ματι...ανεβαινα λοιπον με την επιλογη 2χ4 μεχρι να κολλησω...τοτε εβαλα το 4χ4...οταν αρχισαν λοιπον να πατιναρουν οι τροχοι και να μην μπορει να ανεβει(πιθανως λογο του οτι εκανε τη διαγωνιο και ολη τη δυναμη την εδινε στους τροχους που δεν πατουσαν καλα στο εδαφος) συνεβει το εξης...κλειδωσαν οι ζωνες με αποτελεσμα να μην μπορω να τις τραβηξω προς τα μπροστα και αρχισε να χανει νερο η πισω πιτσιλιθρα και να μην σταματαει!!!!!!!την πατησα εγω απο το διακοπτη για να πεταξει νερο ενεργοποιωντας παραλληλα και καθαριστηρα,εβγαλε νερο με δυναμη και οταν την εκλεισα αυτη συνεχισε να ''κατουραει'' για κανα 5λεπτο ακομα μεχρι να σταματησει μονη της!!αποφασισα να μην το ζορισω αλλο και γυρισα πισω...κατι ακομα που μου εκανε και δεν μπορεσα να βρω απαντηση μεσα στο εγχειριδιο ηταν οτι μου αναψε καποια στιγμη το λαμπακι του ΕSC οταν κατεβαινα απο το καϊμακτσαλαν στις στροφες πανω στην ασφαλτο οχι αυτο με το off απο κατω οταν αναβει οταν το απενεργοποιεις αλλα αυτο που βρισκεται ακριβως δεξια του χωρις το off απο κατω......εψαξα να βρω μεσα τι σημαινει οταν αναβει απο μονο του αλλα δεν εδινε καποια εξηγηση γιαυτο....εξηγουσε δηλαδη για το αλλο με το off απο κατω....βασικα δεν λεει τιποτα μεσα γιαυτο το λαμπακι του esc και μου εκανε εντυπωση....τελος παντων αυτα..αν καποιος εχει καποια ιδεα για ποιο λογο τα κανε αυτα ας μου πει...εδω ειμαι δε φευγω...ηρθα για να μεινω αχαχαχα......sorry αν σας κουρασα και ευχαριστω εκ των προτερων!
-
45 μοίρες είναι τεράστια κλίση και δεν πιστεύω ότι ήταν τόσο γιατί αυτό είναι στα όρια των θηρίων 4χ4 (Land Rover κλπ).
Από εκεί και πέρα πρέπει να μάθεις να οδηγείς εκτός δρόμου. Την τετρακίνηση/κοντές σχέσεις/μπλοκέ κλπ τα βάζουμε πριν αντιμετωπίσουμε το κάθε εμπόδιο και μετά οδηγούμε με συγκεκριμένο τρόπο ώστε να μην χρειαστεί να ακινητοποιηθούμε.
Όσο για τις ζώνες, μάλλον το αυτοκίνητο διέκρινε ενδεχόμενο τουμπάρισμα καθώς έφτασε τις μοίρες κλίσης που έχει ορίσει ο κατασκευαστής ως όριο ασφαλείας. Όσον αφορά στην πιτσιλίθρα, μάλλον άδειασε λόγω κλίσης το νερό που είχε στο σωληνάκι.
Αν το λαμπάκι του ESC άναψε στιγμιαία σημαίνει ότι ενεργοποιήθηκε το σύστημα. Αν άναψε για αρκετή ώρα υποδηλώνει βλάβη. Αν έχει πρόβλημα θα ξανανάψει.
-
ωραιο συγκριτικο duster vs subaru
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
45 μοίρες είναι τεράστια κλίση και δεν πιστεύω ότι ήταν τόσο γιατί αυτό είναι στα όρια των θηρίων 4χ4 (Land Rover κλπ).Από εκεί και πέρα πρέπει να μάθεις να οδηγείς εκτός δρόμου. Την τετρακίνηση/κοντές σχέσεις/μπλοκέ κλπ τα βάζουμε πριν αντιμετωπίσουμε το κάθε εμπόδιο και μετά οδηγούμε με συγκεκριμένο τρόπο ώστε να μην χρειαστεί να ακινητοποιηθούμε.
Όσο για τις ζώνες, μάλλον το αυτοκίνητο διέκρινε ενδεχόμενο τουμπάρισμα καθώς έφτασε τις μοίρες κλίσης που έχει ορίσει ο κατασκευαστής ως όριο ασφαλείας. Όσον αφορά στην πιτσιλίθρα, μάλλον άδειασε λόγω κλίσης το νερό που είχε στο σωληνάκι.
Αν το λαμπάκι του ESC άναψε στιγμιαία σημαίνει ότι ενεργοποιήθηκε το σύστημα. Αν άναψε για αρκετή ώρα υποδηλώνει βλάβη. Αν έχει πρόβλημα θα ξανανάψει.
το λαμπακι αναψε για αρκετη ωρα μεχρι που εσβησε μονο του...βλαβη ακομη δεν το πηρα??αχ dacia δεν μας τα λες καλα!!ευχαριστω 'REALZEUS'
-
Συμφωνώ απόλυτα με τον REALZEUS σε όσα ανέφερε. Τώρα για το ESC... Σίγουρα θα πρέπει να το κοιτάξεις με τους αρμόδιους. Ομως το συγκεκριμένο συστημα δεν είναι και κάτι διαστημικό. Περιγράφει το σύνολο επιμέρους μηχανικών λειτουργιών που σκοπό έχουν την ασφαλή οδική συμπεριφορά του οχήματος. Μοιράζει την κίνηση στους τροχούς αλλά και στο φρενάρισμα προκειμένου να εξαλειφθούν φαινόμενα ολίσθησης και υπερστροφής (ιδιαίτερα συνεργατικό με ABS) καθώς φυσικά και μειώνει τις στροφές της μηχανής όπου απαιτηθεί. Εχω εντυπωσιαστεί πως γίνεται το αυτοκίνητο να έχει μπει σε ένα παρατεταμένο φαινόμενο που να απαιτεί το ESC να δρα τόσο πολύ. Εχω ακούσει για υπερδιόρθωση ή αλλιώς πρώιμη ενεργοποίηση του μηχανισμού, αλλά για συνεχή επέμβαση του όχι . Μόλις δύο φορές, αντε τρεις μου συνέβει αυτό σε κάτι παραπάνω από 11000 χλμ, αρκετά εκ των οποίων στο χώμα, και με διάρκεια 1 ή 2 ή 3 δευτερόλεπτα . Εντούτοις όλα μπορούν να συμβούν και στις καλύτερες οικογένειες. Πάντως πιστεύω πως ανεξάρτητα από την γνώμη των ειδικών, θα πρέπει να δώσεις λίγο χρόνο στον εαυτό σου και το αυτοκίνητο ώστε να 'μάθετε ο ένας το άλλο'. Καλώς ήρθες στο club.
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Συμφωνώ απόλυτα με τον REALZEUS σε όσα ανέφερε. Τώρα για το ESC... Σίγουρα θα πρέπει να το κοιτάξεις με τους αρμόδιους. Ομως το συγκεκριμένο συστημα δεν είναι και κάτι διαστημικό. Περιγράφει το σύνολο επιμέρους μηχανικών λειτουργιών που σκοπό έχουν την ασφαλή οδική συμπεριφορά του οχήματος. Μοιράζει την κίνηση στους τροχούς αλλά και στο φρενάρισμα προκειμένου να εξαλειφθούν φαινόμενα ολίσθησης και υπερστροφής (ιδιαίτερα συνεργατικό με ABS) καθώς φυσικά και μειώνει τις στροφές της μηχανής όπου απαιτηθεί. Εχω εντυπωσιαστεί πως γίνεται το αυτοκίνητο να έχει μπει σε ένα παρατεταμένο φαινόμενο που να απαιτεί το ESC να δρα τόσο πολύ. Εχω ακούσει για υπερδιόρθωση ή αλλιώς πρώιμη ενεργοποίηση του μηχανισμού, αλλά για συνεχή επέμβαση του όχι . Μόλις δύο φορές, αντε τρεις μου συνέβει αυτό σε κάτι παραπάνω από 11000 χλμ, αρκετά εκ των οποίων στο χώμα, και με διάρκεια 1 ή 2 ή 3 δευτερόλεπτα . Εντούτοις όλα μπορούν να συμβούν και στις καλύτερες οικογένειες. Πάντως πιστεύω πως ανεξάρτητα από την γνώμη των ειδικών, θα πρέπει να δώσεις λίγο χρόνο στον εαυτό σου και το αυτοκίνητο ώστε να 'μάθετε ο ένας το άλλο'. Καλώς ήρθες στο club.Καλως σας βρηκα 'SPI_duster'!!σημερα μου αναψε για δευτερη φορα το ESC κατεβαινοντας κατι στροφες με νεκρα χωρις μεγαλη ταχυτητα και χωρις να εχει παρει επικινδυνη κλιση το αυτοκινητο ωστε να δικαιολογειται η ενεργοποιηση του... μετα απο κανα 5λεπτο περιπου παλι εσβησε μονο του..
-
Πήγαινέ το στην αντιπροσωπεία να το βάλουν στο διαγνωστικό για να δεις τι θα δείξει. Α και κάτι άλλο: Ποτέ δεν κατεβαίνουμε κατηφόρα με νεκρά!
Dacia Duster