-
Ότι και αν είναι θα πουλήσει όπως και το προηγούμενο.
-
Το προηγούμενο εξωτερικά είναι κλάσεις ομορφότερο.....μηχανολογικά είναι ακριβώς τα ίδια....το μόνο που ξεχωρίζει είναι εσωτερικά...
-
http://www.4troxoi.gr/default.php?pname=Article&cat_id=12&art_id=16816
Τιμές: http://www.autoblog.gr/2014/10/23/times-opel-corsa-2015/
Οδήγησα το 1000άρι με τους 115 ίππους. Σαφώς βελτιωμένο παντού σε σχέση με το προηγούμενο αλλά αυτό που με εξέπληξε είναι το μοτερ. Μου φάνηκε ισάξιο με το εκπληκτικό 1000αρι ecoboost της Ford
-
Ο χρήστης vespas έγραψε:
...Οδήγησα το 1000άρι με τους 115 ίππους. Σαφώς βελτιωμένο παντού σε σχέση με το προηγούμενο αλλά αυτό που με εξέπληξε είναι το μοτερ. Μου φάνηκε ισάξιο με το εκπληκτικό 1000αρι ecoboost της Ford
+00
-
Όμορφο είναι,ελπίζω να του έβαλαν κανένα μαλακό ταμπλό γιατί το προηγούμενο ήτανε χάλια
-
Κανενα τιμονι της προκοπης ειναι το θεμα αν εβαλαν...
Sent from my Neo V using Tapatalk.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Κανενα τιμονι της προκοπης εινσι το θεμα αν εβαλαν...Sent from my Neo V using Tapatalk.
+1
Αυτα τα χιλιαρια τα τουρμπισμενα, ποτε ληγουν?
-
Νεο;
Το 3θυρο απο τα πλαγια ειναι οπως ηταν... Κοτσαραν μια μουρη απο το adam και κωλο απο το astra... Πεταξαν και μερικα καινουργια μοτερ και κοτσαραν ταμπελα νεο;Η πλατφορμ αλλαξε ή ειναι η ιδια με το παλιο;
Θυμιζει φαση fiat grande punto/punto evo/punto
-
Το πλαίσιο είναι ίδιο με το προηγούμενο. Κάποιες βελτιώσεις έχουν γίνει στη γεωμετρία των αναρτήσεων και στο σύστημα διεύθυνσης. Το εσωτερικό του πάντως είναι αρκετά ομορφότερο και σίγουρα πιο ποιοτικό σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο.
-
-
Λοιπον,
κατοχος του εν λογω αυτοκινητακιου εδω και περιπου 2 εβδομαδες.
Με τον 1.0 Turbo Ecoflex (Start & Stop) 66kw/90hp, 5θυρο, εκδοση Enjoy
Προτιμησα βενζινη διοτι το πετρελαιο ηταν αρκετα παραπανω απο το budget μου και λογω λιγοτερων χιλιομετρων (κυριως εντος πολεως) ετησιως.Μεχρι τωρα εχω αντυπωσιαστει απο (κατα σειρα προτεραιοτητας)
- Αναρτηση. Εξαιρετικη στην απορροφηση των κραδασμων,εντονη αισθηση μεγαλυτερου αυτοκινητου
- Ηχομονωση καμπινας. Απλα κορυφαια
- Κινητηρας. Το start/stop δουλευει εξαιρετικα,ειναι αποκρισιμος,εχει δυναμη απο χαμηλα, δεν το εχω ζορισει ακομη
- Χωροι. Ανεση παντου. Απροβληματιστα 4 ατομα (γονατα,κεφαλια)και καλο πορτ μπαγκαζ. Επισης ανετα και ο πεμπτος με την προυποθεση να μην ειναι ο Σουγλακος
- Το εσωτερικο ειναι αρκετα προσεγμενο με ωραιες πινελιες πχιοτητας (δακτυλιοι γυρω απο κουμπια κτλ). Ειδικα η εκδοση μου (ENjoy) εχει μια πινελια μαυρου ματ πλαστικου στο ταμπλο που το κανει πολυ ομορφο
- Κιβωτιο. 6ταχυτο βουτηρο
- Αλλα. Με εξεπληξε το γεγονος οτι εχει μεχρι και συστημα ενδειξης πιεσης ελαστικων,δεν το περιμενα,το trip computer ειναι ευαναγνωστο και ευκολο. Στην εκδοση μου δεν εχει την 7'' οθονη αλλα ενα εξισου καλαισθητο radio CD με bluetooth τα οποιο συνδεθηκε στο λεπτο με το κινητο μου. Πλεον streamαρω την μουσικη μου απο το κινητο κατευθειαν στο CD. Πολυ βολικο
Τα πρωτα μειον (που ομως νομιζω οτι δεν ειναι τοσο σημαντικα)
- Το τιμονι ειναι αρκετα ελαφρυ,οπως εγω το αντιλαμβανομαι αλλα νομιζω ειναι θεμα συνηθειας. Η γυναικα ομως μου το εξυμνει
- Το ντουλαπακι του συνοδηγου μου φαινεται αρκετα μικρο αλλα μπορει να επηρεαζομαι απο το ντουλαπακι του δικου μου αυτοκινητου που ειναι μεγαλυτερο
Γενικως δινει αισθηση μεγαλυτερου αυτοκινητου.
Καταναλωση νομιζω οτι ακομη δεν μπορω να βγαλω ασφαλη συμπερασματα,παντως στα πρωτα 200 χλμ εντος πολης ειναι στο 5,7-6 -
Εγώ δεν βρίσκω αισθητικά όμορφο το νέο Corsa 5 στο εξωτερικό του, όσο θαυμάσιο και να είναι εσωτερικά.
Προτιμώ απείρως περισσότερο το Adam κι ας έχει μικρότερους χώρους πίσω. Θεωρείτε ότι μια τέτοια προτίμηση είναι άστοχη για κάποιο συγκεκριμένο λόγο και θα έπρεπε να προτιμηθεί το Corsa; Μιλάμε πάντα για περιβάλλον αστικό.
Νεο OPEL CORSA 2014