Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    V
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 14
    • Best 0
    • Groups 0

    valder

    @valder

    Χρηματιστής - Επενδύσεις, ΙΤ, υπολογιστές, bowling, μπιλιάρδο

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    14
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online
    Website arxontas.blogspot.com Location Αθήνα

    valder Unfollow Follow

    Latest posts made by valder

    • RE: Renault Clio IV

      Κι όμως Θάνο βοήθησες μ αυτά που μου είπες και σε ευχαριστώ πάρα πολύ! Δεν αποκλείεται αν δεν με καλύψει η φιλοσοφία του πετρελαιοκίνητου, να κατευθυνθώ στη βενζίνη και να τελειώνει το πράγμα. Κρίμα που όπως βλέπω δεν έχει αυτόματο κιβωτιάκι σε βενζίνη η Κλειώ.

      Θα ρωτήσω δεξιά κι αριστερά κι αν δεν, το σφυρίζω το ματσάκι!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      valder
    • RE: Renault Clio IV

      Ο χρήστης tsabasid έγραψε:

      Γνωρίζει κανείς αν το Clio diesel αυτόματο κιβώτιο (dci 90 EDC) είναι κατάλληλη επιλογή αποκλειστικά για μέσα στην Αθήνα; (καθόλου έξω προς το παρόν άρα όχι >70χαω)

      Ρωτώ κυρίως για το φίλτρο σωματιδίων και την αναγέννησή του, που έχω ακούσει/διαβάσει ότι αντιμετωπίζει διαφορετικά το Clio αυτό το θέμα σε σχέση με άλλα dieselάκια άλλων εταιριών.

      Θα μπορούσε όντως να αναγεννηθεί σε συνθήκες Αθηνας και κίνησης;

      Ευχαριστώ θερμά.

      Αν και πράγματι η διαδικασία αυτοκαθαρισμού στα ρενώ είναι πιο εύκολη συγκριτικά με άλλους κατασκευαστές, αν το αυτοκίνητο προορίζεται αποκλειστικά για εντός πόλης, θα βάλεις πιθανά προβλήματα στο κεφάλι σου κατά τη γνώμη μου. Και ανάλογα με το πόσα θα είναι τα χιλιόμετρα που θα κάνεις, πιθανόν και η απόσβεση συγκριστικά με ένα 1000cc turbo βενζινοκίνητο να σου έρθει πααρα πολύ αργά. Θα σε προέτρεπα να ξαναδείς τις αναγκες σου και τα χιλιόμετρα που υπολογίζεις να βγάζει το αυτοκίνητο ώστε να δεις αν σε συμφέρει και οικονομικά, και ότι αφορά πιθανούς 'πονοκεφάλους' αργότερα.

      Καταρχάς σε ευχαριστώ πολύ για την απάντησή σου,

      Θέλω να επιμείνω μόνο στο τεχνικό κομμάτι εντός πόλεως. Με λίγα λόγια, αν και πιό εύκολος ο αυτοκαθαρισμός, με ταχύτητες Μεσογείων και Αλεξάνδρας, τι 'πονοκεφάλους' πιθανόν να αντιμετώπιζε ο οδηγός ενός Clio Diesel;

      Δεν υποτίθεται ότι η λύση της Renault θα έλυνε τα χέρια στον οδηγό και δεν θα τον ανάγκαζε να τρέχει σαν παλαβός πχ. στην Αττική οδό με 100 χαω για 15'; Εκτός αν δεν έχω καταλάβει καλά κάτι και δεν μπορεί να γίνει η δουλειά καν αστικά, ούτε έτσι.

      Βεβαίως αργότερα θα πατηθεί και εκτός πόλεως αλλά προς το παρόν αυτό δε θα είναι δυνατόν.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      valder
    • RE: Renault Clio IV

      Γνωρίζει κανείς αν το Clio diesel αυτόματο κιβώτιο (dci 90 EDC) είναι κατάλληλη επιλογή αποκλειστικά για μέσα στην Αθήνα; (καθόλου έξω προς το παρόν άρα όχι >70χαω)

      Ρωτώ κυρίως για το φίλτρο σωματιδίων και την αναγέννησή του, που έχω ακούσει/διαβάσει ότι αντιμετωπίζει διαφορετικά το Clio αυτό το θέμα σε σχέση με άλλα dieselάκια άλλων εταιριών.

      Θα μπορούσε όντως να αναγεννηθεί σε συνθήκες Αθηνας και κίνησης;

      Ευχαριστώ θερμά.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      valder
    • RE: Νεο OPEL CORSA 2014

      Εγώ δεν βρίσκω αισθητικά όμορφο το νέο Corsa 5 στο εξωτερικό του, όσο θαυμάσιο και να είναι εσωτερικά.

      Προτιμώ απείρως περισσότερο το Adam κι ας έχει μικρότερους χώρους πίσω. Θεωρείτε ότι μια τέτοια προτίμηση είναι άστοχη για κάποιο συγκεκριμένο λόγο και θα έπρεπε να προτιμηθεί το Corsa; Μιλάμε πάντα για περιβάλλον αστικό.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      valder
    • RE: Αρχικό αυτοκίνητο πόλης - αυτόματο κιβώτιο

      Φίλοι μου ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας. Θα ήθελα να ξεκαθαρίσω τι εννοώ τελείως αυτόματο τουλάχιστον για την περίπτωσή μου, γιατί απ οτι βλέπω υπάρχουν διαφόρων ειδών αυτόματα.

      Κανονικά εγώ θα έχω το ένα χέρι στο τιμόνι και το άλλο σε χειρόγκαζο. Τα 2 πεντάλ κάτω μπλοκαρισμένα και τα πόδια να ξεκουράζονται, επ αόριστον. Οπότε το κιβωτιο το θέλω όπως το είχα στο εκπαιδευτικό μου όχημα, δηλαδή P, D, N, R (είχε και δυο θέσεις 1 και 2 που δεν τις χρησιμοποιήσαμε ποτέ στην εκμάθηση παρά μόνο έτσι για την ιστορία). Όχι δηλαδή ημίμετρα τύπου δυο κουμπάκια στο τιμόνι, ανέβασμα κατέβασμα ταχύτητας κλπ σειριακά δεν ξερω πως στην ευχή τα λένε. Τα χέρια μου πρέπει να είναι σε συγκεκριμένες διασκευές και οι ταχύτητες να μπαίνουν μόνες τους.

      Το πόρισμα (αμεα stuff μη σας ζαλίσω) μεταξύ των μετατροπών έλεγε απλώς αυτόματο κιβώτιο χωρίς να εξειδικεύει τεχνολογία κλπ.

      Αυτά τα ολίγα!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      valder
    • Αρχικό αυτοκίνητο πόλης - αυτόματο κιβώτιο

      Χαίρετε!

      Σε αντίθεση με ότι υπολόγιζα πριν λίγα χρόνια σε δημοσιεύσεις μου, αξιώθηκα μόλις φέτος να αποκτήσω το δίπλωμα οδήγησης τελικά και αναζητώ το πρώτο μου όχημα.

      Θα ήθελα να σας παραθέσω τις ανάγκες μου για να μπορέσω να σας βοηθήσω ώστε με τη σειρά σας να με βοηθήσετε κι εσείς εαν μπορείτε:

      Οπωσδήποτε αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Είμαι αμεα και εκ των υστέρων θα φάει και διασκευή σε συνεργείο, οπότε έξτρα κόστος. Αλλά να είναι αυτόματο. Τελείως αυτόματο, όχι ημίμετρα και ταχύτητες στα χέρια και κουλά. Στα χέρια θα έχω τις διασκευές που μου έχουν υποδείξει ούτως ή άλλως.

      Τιμή γύρω στο μέσο όρο των αυτοκινήτων πόλης τύπου Ibiza, Yaris και λοιπών (όχι όμως πόλης τύπου mini cooper τα οποία στην τιμή που προσφέρονται, αν και πανέμορφα, είναι πολύ ακριβά). Απλά καθημερινά αυτοκινητάκια για Ευρωπαική πόλη.

      Χρήση: Προσωρινά μόνο εντός αστικών περιοχών, Αθήνα ή και βορειοευρωπαικές πόλεις (ενδεχόμενο μετανάστευσης αρκετά ισχυρό).

      Προφανώς και με ενδιαφέρει η οικονομία στο καύσιμο και η χαμηλή συντήρηση/σέρβις/ανταλλακτικά (χτυπα ξύλο μη μας χρειαστούν σύντομα)

      Σχεδιαστικά: Προτιμώ ελαφρά πιό κλασσικές γραμμές, όχι και ιδιαίτερος λάτρης κορεατο-γαλλοσαρκοζικών αυγών, κουβάδων, σμαρτο-πλαστικών, γυναικουλίστικων ή παιδικών.

      Εσωτερικά (Σημαντικότατο όσο και η τιμή): Ευρύχωρο καθώς είμαι και 1.80βάλε, πορτ-μπαγκαζ και ανέσεις - προσθήκες (είδα το Opel Astra του αδερφού μου και μου άρεσε πολύ σ' αυτόν τον τομέα, είναι μεγάλο όμως σαν αμάξι γι αυτά που ζητάω)

      Μεταχείριση: Προτιμώ μακράν ένα καινούριο αν και δεν αποκλείω ακόμα τα μεταχειρισμένα (2010 και ύστερα), καθώς βρίσκεις και Audi A1 με 12 χιλιάρικα στα τελευταία (αν και έχω ακούσει εντυπώσεις για το εσωτερικό του και μάλλον θα το αποφύγω τελείως)

      Ότι μπορείτε να προσφέρετε σαν πληροφορίες, καλό θα μου κάνει, διότι εγώ κινούμαι σ' αυτά που παίρνει πρέφα ένας μέσος οδηγός (πχ. για να πάμε στο σάιτ του Ίμπιζα ή του Πόλο ή του Γιάρις να χαζέψουμε), αγνοώντας τυχόν διαμαντάκια από άλλες μάρκες ή τυχόν λεπτομέρειες σ' αυτά τα καλά μοντέλα που μόνο που κάποιος που τα χει δει, θα μετρήσει και ο λόγος του.

      Ευχαριστώ εκ των προτέρων και συγγνώμη εαν κούρασα με το μέγεθος της δημοσίευσης.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      valder
    • RE: Αρχικό αυτοκίνητο πόλης - αυτόματο κιβώτιο

      Χαίρετε!

      Σε αντίθεση με ότι υπολόγιζα πριν λίγα χρόνια σε δημοσιεύσεις μου, αξιώθηκα μόλις φέτος να αποκτήσω το δίπλωμα οδήγησης τελικά και αναζητώ το πρώτο μου όχημα.

      Θα ήθελα να σας παραθέσω τις ανάγκες μου για να μπορέσω να σας βοηθήσω ώστε με τη σειρά σας να με βοηθήσετε κι εσείς εαν μπορείτε:

      Οπωσδήποτε αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Είμαι αμεα και εκ των υστέρων θα φάει και διασκευή σε συνεργείο, οπότε έξτρα κόστος. Αλλά να είναι αυτόματο. Τελείως αυτόματο, όχι ημίμετρα και ταχύτητες στα χέρια και κουλά. Στα χέρια θα έχω τις διασκευές που μου έχουν υποδείξει ούτως ή άλλως.

      Τιμή γύρω στο μέσο όρο των αυτοκινήτων πόλης τύπου Ibiza, Yaris και λοιπών (όχι όμως πόλης τύπου mini cooper τα οποία στην τιμή που προσφέρονται, αν και πανέμορφα, είναι πολύ ακριβά). Απλά καθημερινά αυτοκινητάκια για Ευρωπαική πόλη.

      Χρήση: Προσωρινά μόνο εντός αστικών περιοχών, Αθήνα ή και βορειοευρωπαικές πόλεις (ενδεχόμενο μετανάστευσης αρκετά ισχυρό).

      Προφανώς και με ενδιαφέρει η οικονομία στο καύσιμο και η χαμηλή συντήρηση/σέρβις/ανταλλακτικά (χτυπα ξύλο μη μας χρειαστούν σύντομα)

      Σχεδιαστικά: Προτιμώ ελαφρά πιό κλασσικές γραμμές, όχι και ιδιαίτερος λάτρης κορεατο-γαλλοσαρκοζικών αυγών, κουβάδων, σμαρτο-πλαστικών, γυναικουλίστικων ή παιδικών.

      Εσωτερικά (Σημαντικότατο όσο και η τιμή): Ευρύχωρο καθώς είμαι και 1.80βάλε, πορτ-μπαγκαζ και ανέσεις - προσθήκες (είδα το Opel Astra του αδερφού μου και μου άρεσε πολύ σ' αυτόν τον τομέα, είναι μεγάλο όμως σαν αμάξι γι αυτά που ζητάω)

      Μεταχείριση: Προτιμώ μακράν ένα καινούριο αν και δεν αποκλείω ακόμα τα μεταχειρισμένα (2010 και ύστερα), καθώς βρίσκεις και Audi A1 με 12 χιλιάρικα στα τελευταία (αν και έχω ακούσει εντυπώσεις για το εσωτερικό του και μάλλον θα το αποφύγω τελείως)

      Ότι μπορείτε να προσφέρετε σαν πληροφορίες, καλό θα μου κάνει, διότι εγώ κινούμαι σ' αυτά που παίρνει πρέφα ένας μέσος οδηγός (πχ. για να πάμε στο σάιτ του Ίμπιζα ή του Πόλο ή του Γιάρις να χαζέψουμε), αγνοώντας τυχόν διαμαντάκια από άλλες μάρκες ή τυχόν λεπτομέρειες σ' αυτά τα καλά μοντέλα που μόνο που κάποιος που τα χει δει, θα μετρήσει και ο λόγος του.

      Ευχαριστώ εκ των προτέρων και συγγνώμη εαν κούρασα με το μέγεθος της δημοσίευσης.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      valder
    • RE: Audi A1

      Είμαι ανάμεσα στο Α1 και στη Μιτο, με κλίση προς το Α1. Θα ήθελα να ρωτήσω αν παίζει η Audi να βγάλει αυτόματο κιβώτιο στο Α1 (το θέλω έτσι επειδή έχω ένα θεματάκι με τα πόδια μου που μου καθιστά αρκετά δύσκολα τα χειροκίνητα), ή μήπως αυτό που λέω είναι το ημιαυτόματο 7τάχυτο που λέει στη σελίδα της και μπερδεύομαι άδικα; Για φωτίστε με, γιατί είμαι νεούδι στα αμάξια!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      valder
    • RE: αγορα πρωτου αυτοκινητου

      Ερώτηση επειδή κι εγώ σύντομα θα πιάσω το πρώτο δικό μου τιμόνι στα χέρια μου:

      -- προειδοποιώ ίσως να θελήσετε να μου ρίξετε κατακέφαλο --

      Η Alfa MiTo είναι αμάξι που μπορώ μόνο να ονειρεύομαι ή είναι αμάξι που θα μπορώ να το κουμαντάρω; Θα το συνιστούσατε σε ψάρακλα οδηγό;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      valder
    • RE: Pub-Σουβλατζίδικο: Ολονυχτίς κ Ολημερίς!! [#1]

      Οεο! Ξενύχτι οεο! Αύριο έχουν απεργία μέχρι και οι μύγες οπότε θα κοιμάμαι οεο, οπότε ας 'τα κοπανήσω' στο γραφείο άφοβα ως το πρωί οεο!

      posted in Αντίλογος
      V
      valder
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr