-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
εχθες επαιξε διαφημιστικο στην TV για το Α1......οποτε μαλλον πωλειται ηδηναι.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
να μεταφερθει το θεμα αμεσως απο τα 'μελλοντικα μονταλα'Να προλάβουμε τη Giulietta...?
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
εχθες επαιξε διαφημιστικο στην TV για το Α1......οποτε μαλλον πωλειται ηδη
Και στα έντυπα υπάρχει διαφημιστική καταχώρηση.
Uploaded with ImageShack.us
OJustin ειναι αυτος?
Πως τον κανανε ετσι ? -
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
ειχα κι εγω παντως την εντυπωση οτι ηταν μικροτερη η διαφορα μηπως επεσε θυμα η 4κινηση του φορου πολυτελειας?
οι τιμές τώρα είναι παραμορφωμένες αφού μπορεί ένας ελάχιστος επιπρόσθετος εξοπλισμός να εκτοξεύσει την τιμή του αυτοκινήτου επειδή πέρασε σε άλλο επίπεδο φόρου πολυτελείας!
δεν έχεις δίκιο... στο Α3, όταν το αγόρασα εγώ οι τιμές του αυτόματου με το τετρακίνητο, το οποίο και διάλεξα, ήταν πανομοιότυπες... τώρα, όπως εξήγησα παραπάνω δεν έχει λογική η σύγκριση μετά φόρων, πρέπει να δεις τις τιμές προ φόρων, της εισαγωγής... για να κρίνεις αντικειμενικά το πόσο παραπάνω ή όχι χρεώνει η μαμά εταιρία.
Aκομα και αν υποθεσουμε οτι δεν ειχε αλλαξει ο νομος περι φορολογησης με 10% σε εργοστασιακη 14κ και ανω, και ετσι δεν 'επιανε' ενα S1 το οποιο εβγαινε τελικως με 4κινηση
και η συνολικη διαφορα ηταν ΚΑΙ στην χωρα μας 2-2.5κ συνολικα για την προσθηκη 4κινησης, δεν ειναι μονο εκει το ζητουμενο, αλλα στο συνολικο βαρος, και οταν παραλληλα βλεπεις στο 'ξαδελφακι' Scirocco R πχ να ακολουθειται η τακτικη 'less is more' με απουσια 4κινησης και συγκρατηση συνολικου βαρους στα 1350κιλα, ειναι λογικο, ενα φρεσκο γρηγορο supermini της Audi να ακολουθει την ιδια τακτικη, εφοσον εχει δει οτι αποδιδει, χαρις και τα πιο εξελιγμενα ηλεκτρονικα, τουλαχιστον στην κατηγορια κοινου οπου στοχευει, η οποια δεν θα ειναι σε καμμια περιπτωση ομοια με αυτη που στοχευε βεβαιως με το S3... -
ενταξει δεχομαι οτι δεν ειναι απαραιτητο στο Α1, αλλα στο σιροκο διαφωνω
οκ στη πιστα γ@μαει σχεδον τα παντα στη κατηγορια , αλλα 260 αλογα μπροστα στο δρομο μονο με τα ηλεκτρονικα να δουλευουν υπερωριες μπορεις να εχεις.. και τα ηλεκτρονικα αυτα θα σε φρεναρουν ρε Γρηγορη οπως και να το κανουμε ειναι πολλη η δυναμη
ή ακομα και να μη σε φρεναρουν τοσο πολυ, το ποσο οδηγεις εσυ ή τα ηλεκτρονικα ειναι ενα ζητημα
οκ καταλαβαινω οτι δε μπορουσαν να ανεχονται τη καθε φορντ και ρενω να τους το παιζει ιστορια με τα γυρολογια τους και το φοκους που εχει καλυτερο στριψιμο , αλλα επρεπε να τους γραψουν στα @@ τους
εκαναν και αυτοι τα ιδια.. ασχολουνται δηλαδη με τη ρενω που βγαζει αυτοκινητο χωρις πισω καθισματα και με πλαστικα τζαμια, γιατι μονο ετσι θα παρει κανεις σοβαρα τα αυτοκινητα της , αμα γραψουν τα κορυφαια απο αυτα σοβαρους χρονους σε πιστα
ειναι αυτο που ελεγα οτι η vw βρισκει και τα κανει.. γιατι το σωστο θα ηταν να βαλουν μια καλυτερη 4κινηση , λιγα παραπανω αλογα και να παιζουν σε αλλες κατηγοριες
οσο ομως οι αλλοι ειναι τσιπηδες και βαζουν ημιακαμπτους, η vw γιατι να μπει στο κοπο να ξοδεψει?
ηδη φαινεται οτι ξοδευει πιο πολλα απο τους περισσοτερους και τα μοντελα της ειναι ή δεν ειναι, φαινονται τουλαχιστον απο τα πιο ακριβα.. -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
οκ καταλαβαινω οτι δε μπορουσαν να ανεχονται τη καθε φορντ και ρενω να τους το παιζει ιστορια με τα γυρολογια τους και το φοκους που εχει καλυτερο στριψιμο , αλλα επρεπε να τους γραψουν στα @@ τους
Και τι κατάλαβαν;;;
Με περισσότερα άλογα και μερικά κιλά λιγότερα πάλι δεν είναι πιο γρήγορο...
-
το ροκκο απο το megane εννοεις? εξισου γρηγορα ειναι
τα βαρη τους ειναι περιπου τα ιδια.. ?η διαφορα ιππων ειναι στο 6% σιγα τι διαφορα..
το ρεζουμε ειναι οτι η χαρντκορια και εδω δε βοηθησε
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
το ροκκο απο το megane εννοεις? εξισου γρηγορα ειναι
τα βαρη τους ειναι περιπου τα ιδια.. ?η διαφορα ιππων ειναι στο 6% σιγα τι διαφορα..
το ρεζουμε ειναι οτι η χαρντκορια και εδω δε βοηθησε
Πιο βαρύ το megane και με λιγότερα άλογα(και αν σκεφτούμε πόσα βγάζουν πραγματικά οι υπερ-γερμανικοί κινητήρες πολύ λιγότερα... ).
Φυσιολογικό αυτοκίνητο είναι το 3 RS. Που το είδες το hardcore;
Το ρεζουμέ είναι ότι παρά την προσπάθεια και την εξελιγμένη πίσω ανάρτηση πάλι δεν είναι πιο γρήγορο.
-
που το ειδα το χαρντκορ?
εχει βουηξει το ιντερνετ
και τα καρτ χωρις τη παραμικρη αναρηση στριβουν το κωλο τους εκει που ολα ειναι επιπεδα
-
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
το ροκκο απο το megane εννοεις? εξισου γρηγορα ειναι
τα βαρη τους ειναι περιπου τα ιδια.. ?η διαφορα ιππων ειναι στο 6% σιγα τι διαφορα..
το ρεζουμε ειναι οτι η χαρντκορια και εδω δε βοηθησε
Πιο βαρύ το megane και με λιγότερα άλογα(και αν σκεφτούμε πόσα βγάζουν πραγματικά οι υπερ-γερμανικοί κινητήρες πολύ λιγότερα... ).
Φυσιολογικό αυτοκίνητο είναι το 3 RS. Που το είδες το hardcore;
Το ρεζουμέ είναι ότι παρά την προσπάθεια και την εξελιγμένη πίσω ανάρτηση πάλι δεν είναι πιο γρήγορο.
Το ιδιο γρηγορο και αποτελεσματικο ειναι το Scirocco R, συμφωνα με τις περισσοτερες back to back αναμετρησεις ξενων δοκιμαστων και σε πιστες.
Ακομα και ο Gilles Panizzi ( ) αναφερει οτι ειναι εξισου γρηγορα και αποτελεσματικα, (προτιμοντας το συνολικα!, και για το καλυτερο μοτερ του αλλα και ως πιο ολοκληρωμενη και φιλικη κατασκευη) απλα το Megane εχει πιο εντονο χαρακτηρα, καλυτερα σε αισθηση φρενα, ειναι λιγο πιο απολυτο, και απευθυνεται σε λιγο πιο 'εμπειρο' κοινο εφοσον το ζητουμενο ειναι η μεγιστη εκμεταλλευση των δυνατοτητων του.Επιπλεον συμφωνα και με τα αγαπημενα link πολλων, που βγαζουν τον μεσο ορο επιδοσεων, απο τις μετρησεις διαφορων ξενων περιοδικων, δεν υπερεχει το Megane εναντι του Scirocco.
http://www.zeperfs.com/en/duel2978-2906.htm
http://www.fastestlaps.com/comparisons/ ... cco_R.html
(εδω μ' αρεσει που λεει οτι το Megane ειναι γρηγοροτερο, επειδη κερδιζει στις 3 απο τις 5 πιστες, που συνολικα παραθετει... )H πιο hardcore επιλογη λυσεων στο Megane, (οπως το μηχανικο μπλοκε στο cup edition και ενα πανομοιοτυπο με το revo knuckle συστημα της Ford, για το μπροστινο συστημα...) σαφεστατα και βοηθαει στην καλυτερη αισθηση και σε αρκετα εντονοτερη συμμετοχικοτητα, αλλα σε αποτελεσματικοτητα δεν υπερεχει εναντι του Scirocco απο τις μεχρι στιγμης αναμετρησεις τουλαχιστον, αλλα αμα ειναι να το συνεχισουμε, παμε εδω:
viewtopic.php?f=15&t=38784&start=315
-
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
ενα πανομοιοτυπο με το revo knuckle συστημα της Ford, για το μπροστινο συστημα...)
ποιος ειναι πανομοιοτυπος με ποιον..?
-
ατυχημα σε παρουσιαση Α1 μαλον οφειλεται στον οδηγο λεμε τωρα...http://translate.googleusercontent.com/ ... w#more-681
-
Ο χρήστης qash70 έγραψε:
ατυχημα σε παρουσιαση Α1 μαλον οφειλεται στον οδηγο λεμε τωρα...http://translate.googleusercontent.com/ ... w#more-681εχει ξαναμπει viewtopic.php?f=8&t=17026&start=690#p1880636
-
http://www.autoexpress.co.uk/carreviews ... riven.html
-
Είμαι ανάμεσα στο Α1 και στη Μιτο, με κλίση προς το Α1. Θα ήθελα να ρωτήσω αν παίζει η Audi να βγάλει αυτόματο κιβώτιο στο Α1 (το θέλω έτσι επειδή έχω ένα θεματάκι με τα πόδια μου που μου καθιστά αρκετά δύσκολα τα χειροκίνητα), ή μήπως αυτό που λέω είναι το ημιαυτόματο 7τάχυτο που λέει στη σελίδα της και μπερδεύομαι άδικα; Για φωτίστε με, γιατί είμαι νεούδι στα αμάξια!
-
Ο χρήστης Valder έγραψε:
Είμαι ανάμεσα στο Α1 και στη Μιτο, με κλίση προς το Α1. Θα ήθελα να ρωτήσω αν παίζει η Audi να βγάλει αυτόματο κιβώτιο στο Α1 (το θέλω έτσι επειδή έχω ένα θεματάκι με τα πόδια μου που μου καθιστά αρκετά δύσκολα τα χειροκίνητα), ή μήπως αυτό που λέω είναι το ημιαυτόματο 7τάχυτο που λέει στη σελίδα της και μπερδεύομαι άδικα; Για φωτίστε με, γιατί είμαι νεούδι στα αμάξια!Το ημιαυτόματο 7τάχυτο DSG είναι ό,τι καλύτερο σε αυτόματο μπορείς να βρεις. Μην το σκεφτείς 2η φορά.
-
Πραγματικο μπερδεμα προκυπτει απο την αναγνωση του review που κανει το Αγγλικο
evo για το A1, ειδικα αν εχει διαβασει κανεις το Link πιο πανω που παρεθεσε ο inimic.
Εκει που το 'λεπτομερες' και σχετικα 'αχρωμο' στα reviews του γενικα αλλα και αυστηρο autoexpress δινει 5 αστερια για το 'μικρο', το evo το κρινει ως μετριο με 3 αστερια...http://www.evo.co.uk/carreviews/evocarr ... eview.html
-
Kαι η κριτική του αγγλικού Car συμπίπτει σε γενικές γραμμές με αυτή του αγγλικού Evo.
Απορώ βέβαια ποιός περίμενε κάτι διαφορετικό... Ένα τυπικό μπροστοκίνητο Audi μαζικής παραγωγής, αδιάφορο έως βαρετό.
Clio RS, MiTo QV και Cooper δεν απειλούνται. Εκτός κι αν κάνει καμιά φοβερή έκπληξη με το S1, το οποίο αν ήμουν στη θέση της θα το έστελνα κατ' ευθείαν στην quattro για εξέλιξη.
-
http://www.evo.co.uk/front_website/gall ... ?id=376747
Πάντως είναι πολύ όμορφο , κρίμα που η audi έχασε την ευκαιρία να προσφέρει και ένα οδηγοκεντρικό μικρό ταυτόχρονα .
Audi A1