-
Ο χρήστης xenos έγραψε:
5) octavia: οκ γενικά αλλά άθλιο μέσαδε θα το λεγα αθλιο...
Χαλαρωστε, 13 χιλιαρικα δινει ο ανθρωπος δε γινονται ολα σε αυτο το budget.
Που δηδλαδη και 40 να εδινε παλι δε παιζει κατι που να τα κανει οοοολα.
Στην τελικη με αυτα τα λεφτα παιρνει αυτοκινητα που ειχαν τα τριπλασια πριν 4 χρονια. -
Ο χρήστης roulis21 έγραψε:
Στην τελικη με αυτα τα λεφτα παιρνει αυτοκινητα που ειχαν τα τριπλασια πριν 4 χρονια.
Ε μα! Εκεί πατάμε πλέον!
Το άλφα αν είχε καμιά ωραία οθονούλα θα ήταν το πιο τοπ εσωτερικό.edit: χειριστήρια στο τιμόνι δεν έχει;
-
Για όλα είχαν φροντίσει. Ακόμα τότε η Alfa ήταν ψιλοσοβαρή εταιρία και έβγαζε αμάξια που χτύπαγαν κορυφή στις κατηγορίες τους. Απλά μην περιμένεις και πολλά από το γύφτουλα Έλληνα αγοραστή αυτοκινήτου. Και τόσες λίγες μεταχειρισμένες TBi που κυκλοφορούν θαύμα είναι.
-
Πιο ελλεινη φωτογραφια απο το εσωτερικο του c5 δε μπορουσε να βρεθει..και οντως του octavia μου φαινεται χαλια μεταξυ ολων.
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
-
Εγώ θα κοίταγα και αυτό: http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5340146/
Εξίσου όμορφη με τη berlina, δεν λείπει κάτι από εξοπλισμό, είναι με 17αρια άρα δεν κοπανάει + πιο φθηνά λάστιχα, 4πίστονα, δερματάρες και γενικώς δείχνει 'καθαρό' απ' τις φώτο. Αλλάζεις μια 4αδα πατάκια να μην εχει αυτές τις αηδίες και για πιο προχωρημένους...βρίσκεις ενα μτχ navi από ebay και με κάνα 500αρικο έχει και την οθόνη που θες.
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Απλά μην περιμένεις και πολλά από το γύφτουλα Έλληνα αγοραστή αυτοκινήτου. Και τόσες λίγες μεταχειρισμένες TBi που κυκλοφορούν θαύμα είναι.Καλα η οθονη μπορει να κοστιζε ενα σκασμο λεφτα και αμφιβαλω ποσο χρησιμη ειναι μετα απο 4 χρονια. το θεμα ειναι μηπως εβρησκε μια 159 με πακετο Ti
*The most significant under the skin change is the fitment of sports suspension that lowers the 159 by 20 mm and which provides the 159 with a sharper turn-in response from the steering and less body roll, but without the harsh ride that afflicts some sports suspension systems. This more able chassis is further enhanced by the standard fitment of 19 inch alloy wheels with 235/40 x 19 low profile tyres to provide additional roadholding performance. So that 159 Ti stops as well as it goes, Brembo brakes are standard and they are painted in Alfa Romeo red to highlight their presence and performance.
To further enhance the hunkered down stance of the 159 Ti provided by the sports suspension, the new model is fitted with subtle yet effective body kit, with burnished aluminium finish door mirrors completing the exterior transformation into a 159 Ti.
The inside of the 159 is transformed by the Ti package into a driver focused cockpit of black leather and dark finish materials highlighted by red stitching for the leather and red highlights for the instruments. The sports seats, which are electrically operated and heated, are upholstered in hand-crafted soft Italian leather with the legendary Alfa Romeo logo stitched in red on both the front and rear seats. The same leather and red stitching is used on the steering wheel and the six speed manual gearbox’s gear lever.
The dashboard is trimmed in a unique burnished aluminum that has been darkened so as to show off the red-ringed instruments that are unique to the Alfa Romeo 159 Ti. Aluminium is further used for the drilled sports pedals – an essential icon of Italian sports cars – and the unique Alfa Romeo 159 Ti door sill trim strips which, like the exterior, carry the classic Ti insignia.*
-
έχει τόσο προσεγμένα μινιμαλ εσωτερικό και θέλετε να βάλετε οθόνη ρε κακόγουστοι ?
-
Ο χρήστης roulis21 έγραψε:
Καλα η οθονη μπορει να κοστιζε ενα σκασμο λεφτα και αμφιβαλω ποσο χρησιμη ειναι μετα απο 4 χρονια. το θεμα ειναι μηπως εβρησκε μια 159 με πακετο Ti
Εκεί είναι το θέμα ότι η οθόνη και το νάβι ήταν τσάμπα σε σχέση με τα ανταγωνιστικά. Κοντά 2.000€ ήθελε όταν Audi και Bmw ήθελαν τα 2πλασια. Για μένα δεν είναι θέμα χρησιμότητας όσο και design. Δίνει άλλο αέρα στό ήδη πολύ όμορφο εσωτερικό και το εξυγχρονίζει.
Για την Ti δεν το συζητάμε ότι είναι η καλύτερη επιλογή αλλά εκεί υπάρχουν άλλα θέματα που ίσως ενοχλούν. 19αρες, σπορ ανάρτηση κτλ.
-
Tι 19άρες ρε παιδιά; Έχουμε τρελαθεί; Σιγά το gtr δλδ...
-
Ο χρήστης xenos έγραψε:
Tι 19άρες ρε παιδιά; Έχουμε τρελαθεί; Σιγά το gtr δλδ...εσυ που πεταγεσαι πηγες για κανα test drive?
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Καλα η οθονη μπορει να κοστιζε ενα σκασμο λεφτα και αμφιβαλω ποσο χρησιμη ειναι μετα απο 4 χρονια. το θεμα ειναι μηπως εβρησκε μια 159 με πακετο Ti
Εκεί είναι το θέμα ότι η οθόνη και το νάβι ήταν τσάμπα σε σχέση με τα ανταγωνιστικά. Κοντά 2.000€ ήθελε όταν Audi και Bmw ήθελαν τα 2πλασια. Για μένα δεν είναι θέμα χρησιμότητας όσο και design. Δίνει άλλο αέρα στό ήδη πολύ όμορφο εσωτερικό και το εξυγχρονίζει.
Για την Ti δεν το συζητάμε ότι είναι η καλύτερη επιλογή αλλά εκεί υπάρχουν άλλα θέματα που ίσως ενοχλούν. 19αρες, σπορ ανάρτηση κτλ.
Οταν έψαχνα για αμάξι το 2009-2010 την είχα ψαξει αρκετά την ΤΒi.
Καλα στην αντιπροσωπεία ήταν τραγικοι ,μονο δε με εβρισαν στην όταν τους είπα για xenon και οθόνη.Με την ti ειδικά μου είχαν βγάλει μια τρελη τιμη γύρω στις 41000 αν θυμαμαι καλα.Και φυσικα μόνο με παραγγελία.
Καλα για να βρω sportwagon να δω απο κοντα μαρτύρησα .Η οποία SW δεν έχει και μεγάλη βελτίωση στο πορτμπαγκαζ σε σχεση με τη sedan, ενώ μου έλεγαν οτι δε μπορώ να κάνω παραγγελία τη sportwagon.
Σε κράτημα βεβαια το αμάξι δε παιζεται.Είχα ενθουσιαστει όταν την είχα οδηγησει.
Απο γκάζι πρεπει να πηγαίνει οπως ο διλιτρος TFSI. -
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5326151/
τσαμπα πραμα
-
Δεν ειναι tbi.. Αν και εχω 200αρισει με μια ΟΛΟΙΔΙΑ πανευκολα σε ευθεια χωρις κλιση.
-
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Οταν έψαχνα για αμάξι το 2009-2010 την είχα ψαξει αρκετά την ΤΒi.
Καλα στην αντιπροσωπεία ήταν τραγικοι ,μονο δε με εβρισαν στην όταν τους είπα για xenon και οθόνη.Με την ti ειδικά μου είχαν βγάλει μια τρελη τιμη γύρω στις 41000 αν θυμαμαι καλα.Και φυσικα μόνο με παραγγελία.Από τα καλά της κρίσης είναι ότι κάτι τέτοιο αστείοι εξαφανίστηκαν από το χάρτη. Τώρα η Auto One καααατι πάει να κάνει. Πάντως σαν τιμή τόσο μου είχε βγει εμένα η Brera Ti με xenon, navi κτλ την εποχή του μειωμένου τέλους. Σκέψου όμως ότι το αντίστοιχα εξοπλισμένο Α4 2.0Τ πήγαινε εύκολα 10.000€ πάνω. Πχ μόνο το ΜΜΙ plus σαν έξτρα είχε κοντά 4.000€.
Καλα για να βρω sportwagon να δω απο κοντα μαρτύρησα .Η οποία SW δεν έχει και μεγάλη βελτίωση στο πορτμπαγκαζ σε σχεση με τη sedan, ενώ μου έλεγαν οτι δε μπορώ να κάνω παραγγελία τη sportwagon.
Σε κράτημα βεβαια το αμάξι δε παιζεται.Είχα ενθουσιαστει όταν την είχα οδηγησει.
Απο γκάζι πρεπει να πηγαίνει οπως ο διλιτρος TFSI.Σαν γκάζι και στήσιμο χωρίς να έχω οδηγήσει και Ti, είναι τρομερή. Ίσως το μοναδικό (mainstream) σεντάν που θα καταδεχόμουν να κυκλοφορήσω με περηφάνια στο μάταιο τούτο κόσμο!
-
-
-
Mμμ, ναι μονο που αυτο ειναι euro 4, οποτε δεν κυκλοφορει αθηνα...
-
Και ακόμα χειρότερα... είναι ντίζελ!!!
-
Έχει και μόλις 150κ χλμ. Στο στρώσιμο είναι...
Άξιος αντικαταστάτης του μξ;