-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5340146/σλουρπ σλουρπ...
μονόδρομος... καλοτάξιδο το αργαλείο
-
Ο χρήστης arris έγραψε:
Γιατί δεν κοιτάς και κάτι τέτοιοΑσκημο...
-
τα peugeot δεν μου εκαναν κλικ ποτε. αυτο το 508 παιζει να το βλεπω κ 1η φορα.
Ο χρήστης Άρης έγραψε:
Απλά πετάω και την ιδέα της W211 σε περίπτωση που τα κριτήρια που έχεις θέσει δεν είναι απαράβατα
Π.χ. http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5327791/πωπω, ασχημια και μπαρμπαδοσυνη!
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Βάσει των χαρακτηριστικών που έχεις θέσει ως σημαντικά, έφτιαξα το παρακάτω search:
http://www.car.gr/classifieds/cars/?cat ... E2007&rg=3Βγάζει tbi, superb, insignia και Α4 βασικά.
Κανένα (εδιτ: πλην ΤΒΙ) δεν είναι σπορτίφ πάντως, οπότε νομίζω ίσως χρειαστεί να κάνεις κάπου υποχώρηση.
Αλήθεια, το insignia το έχεις σκεφτεί?
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5244609/Τίμιο αυτοκινητάκι, αν κρίνω από το astra που έχω έχει καλή συμπεριφορά αλλά σπορτίφ δε το λες.
Τροφή για σκέψη...
το superb δεν το λες ωραιο ουτε σπορτιφ μαλλον.
για το α4 ρωταω και δεν μου απανταει κανεις!
το ινσιγκνια καλο πρεπει να ναι για κρουισινγκ αλλα μεχρι εκει μαλλον, ε; βεβαια σε χωρους, κυβικα, δυναμη φαινεται να ναι στο καλυτερο επιπεδο.
πολλες υποχωρησεις βλεπω... νομιζα οτι περισσοτερα απο αυτα τα sedanοειδη θα ειχαν μια σπορτιφ νοτα.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
τι ρωτας για το A4?
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5340146/
σλουρπ σλουρπ...
μονόδρομος... καλοτάξιδο το αργαλείο
προτιμω το sedan σχημα. αυτο δεν...
για πειτε μου για το c5 τπτ. το ειδα στο δρομο, δεν ειναι ασχημο (πολυ).
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
τι ρωτας για το A4?οδ. συνπεριφορα, καταναλωση, αξιοπιστια, κοστος χρησης γενικοτερα...
επισης ωραια η 159, αλλα σαν σχημα γιατι μου αρεσει περισσοτερο αυτη η παλιομοδιτισα 156...
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Μιλαμε για το Β8 ετσι?Το τωρινο μοντέλο προ f/l?
-
Ο χρήστης xenos έγραψε:
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5340146/
σλουρπ σλουρπ...
μονόδρομος... καλοτάξιδο το αργαλείο
προτιμω το sedan σχημα. αυτο δεν...
για πειτε μου για το c5 τπτ. το ειδα στο δρομο, δεν ειναι ασχημο (πολυ).
Sent from my iPhone using Tapatalk
Σπορ και C5 δεν συντασσονται στην ιδια προταση.
Sent from my Neo V using Tapatalk.
-
Το Α4 Β8 1.8 Tfsi, θα προτεινα SW.Προβληματα βγαζει ελαχιστα.Λαδι δεν καινε καθολου με αυτο το κινητηρα.Εχει εμφανιστεί σε ελαχιστα Β8,αλλα καλο είναι να έχεις το νου σου.
Τα ανταλλακτικα εχουν πλεον λογικες τιμες και πολλες φορες σε καλυπτει η αντιπροσωπεια και μετα την εγγυηση αν κανεις εκει τα service. Βεβαια υπαρχουν παρα πολλα εξειδικευμενα που έχουν μάθει καλα το αμάξι.
Τα προβληματα που παρουσιαζει το Α4 Β8 ειναι πραγματικα ελαχιστα.Εγω εχω το Α5 και εχω 50000.Δεν εχει βγαλει τιποτα.Μονο ενα εξαρτημα στο συμπλεκτη στα πρωτα 3000χμ.
Στον 1,8 μονο την αντλια νερου πρεπει να εχεις στο μυαλο σου και εναν ελεγχο ζυγοσταθμισης.
Επίσης καλο θα ήταν να αποφύγεις αυτοκίνητα με το βασικό ηχοσύστημα. -
Εχουμε στην οικογενεια το προηγουμενο A4 Β7 1.8Τ και δεν εχει παρουσιασει κατι. Σε ερευνα αγορας για το Β7 δε βρηκα αλλα μεινοεκτηματα περα του υπερβολικου μηκους (υποκειμενικο) και οτι απο πολλους κατηγορειται για τη κλασσικη αδιαφορη οδικη συμπεριφορα των Audi, (οικογενειακο αμαξι ειναι ομως)
Επειδη το αμαξι οπως λες θα το κρατησεις καιρο προτεινω να βρεις ενα καλα εξοπλισμενο A4 (ambition-xenon) και αν χρειαστει να ανεβεις και ελαχιστα στο budget. (14.-14.5K)
το αμαξι απο μοτερ ειναι super και θα ειναι για πολλα χρονια ακομα. οι καταναλωσεις του ειναι λογικες, και ειναι πολυ ποιοτικο για τα λεφτα του.
Οποτε σκεψου και με ποιο αμαξι θες να κυκλοφορεις το 2020!
Προσοχη γιατι 90% των μτχ ειναι απο leasing οποτε πολυ καλο ελεγχο πριν.
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5410460/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5389049/tip: το insignia καιει κατιτίς παραπανω απο οσο νομιζουμε
-
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Μιλαμε για το Β8 ετσι?Το τωρινο μοντέλο προ f/l?απ οτι γκουγκλαρα, μαλλον ναι (αν φτανει το μπατζετ κοντα). μετα απο αυτο παιζει μονο ενα fl; με πολλες διαφορες ή μπα;
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης roulis21 έγραψε:
Εχουμε στην οικογενεια το ...παροτι δεν με ενθουσιαζουν εμφανησιακα τα vw, τα α4, α5 μου αρεσουν σαν σχημα.
απο καταναλωση σε τι νουμερα παιζουν;
απο οδ. συμπεριφορα;Sent from my iPhone using Tapatalk
-
το δικο μας ειναι το παλιοτερο μοντελο Β7 (5 speed) με s-line αναρτηση.
απο καταναλωσεις 9+ στην πολη.
8.5 σε επαρχιακο δικτυο
8 και κατω σε εθνικη οδο (λογικες ταχυτητηες).Το νεο μοντελο μπορει να κανει καλυτερα νουμερα.
Οδ.συμπεριφορα, χωρις να ειμαι ο μεγιστος χερας, μια χαρα το βρισκω και χωρις να ειναι πολυ σφικτο (sline+ 17'). Γενικοτερα σε εμπνεει το κυνηγησεις και οι γρηγορες καμπες ειναι το φορτε του,Καποιο παιδι να εχει B8 να μας πει τη γνωμη του?
το f/l του Β8 εγινε το 2012 και οι αλλαγες ειναι εδω:
http://library.techlink.gr/4t/article.a ... icle=13525 -
Ο χρήστης Άρης έγραψε:
W211πωπω, ασχημια και μπαρμπαδοσυνη!
Εχεχεχεχε
ok -
Ο χρήστης roulis21 έγραψε:
βρες ενα ΤBI καντο βολτα,
αν καταπιεις το θεμα της καταναλωσης θα εισαι οκ, αν και τα αλογα του νομιζω δεν ειναι σαν τα 200 ενος TSIΘα κοιταζα και Α4 (αν πραγματικα χρειαζεσαι τοο μεγαλο οχημα)
δεν εχω ακουσει κατι για συστηματικες ζημιες.Πόσα περισσότερα άλογα είναι τα 200 του TSI από τα 200 του ΤBI ?
-
Ο χρήστης efthymis έγραψε:
Αυτο που ταιριαζει περισσοτερο στα ζητουμενα σου ειναι μαλλον η 159, με το Α4 (που μαλλον σου αρεσει περισσοτερο) να μην ειναι τοσο fun to drive αλλα να υπερεχει στη μεταπωληση και ισως στη συντηρηση γιατι τουλαχιστον στα εξουσιοδοτημενα εχω δει περισσοτερη σοβαροτητα απο αυτα της vw. Στη θεση σου θα κοιτουσα πολυ σοβαρα για Α4 1,8 s/w quattro (τετρακινηση για να εχεις το 'κατι παραπανω' στο στριψιμο σε σχεση με τα προσθιοκινητα και sw γιατι με οικογενεια ειδικα θα σε βολεψει πολυ).Κι εγώ έτσι το βλέπω, και τα δύο μου αρέσουν πολύ σαν s/w αλλά θα πήγαινα για το Audi και την τετρακίνηση (και μάλλον καλύτερους χώρους)
-
Ο χρήστης roulis21 έγραψε:
A4 B8 1.8TFSI
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5165405/PASSAT TSI or CC
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5084695/ (ακριβο αλλα φουλ εξτρα)
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5194311/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5324472/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/4126258/ΤΑΧΙ (Οκταβια)
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/4897103/απο εμπειρια μου σε DeltaTBI1750-200αλογα τα 12αρια στη καταναλωση ειναι ευκολακι.
http://www.spritmonitor.de/de/uebersich ... owerunit=2
ΠΑΝΑΚΡΙΒΟ το πρώτο Passat. Δεν έχει τιποτα επιπλέον σε εξοπλισμό, όλα έρχονταν με τη συγκεκριμένη έκδοση.
Πήρε ο πατέρας μου ένα ολόιδιο, του 2008, στις αρχές του 2012, με τα μισά χιλιόμετρα, με 12.000.
-
Οπότε συμπερασματικά είμαστε στην παρακάτω σειρά (διορθώστε όπου κάνω λάθος):
-
Αlfa Romeo 159 tbi:
+: δύναμη, σπορτίφ συμπεριφορά, εμφάνιση, εσωτερικό
-: κατανάλωση (εντός ~11, εκτός ~9), χώροι, άγνωστη αξιοπιστία; -
Audi Α4 B8 1.8tfsi:
+: ok από δύναμη, εμφάνιση, εσωτερικό, κατανάλωση (εντός ~10, εκτός ~8), χώροι
-: λιγότερο σπορτίφ συμπεριφορά (με 2πλά ψαλίδια εμπρός, είναι πολύ υποδεέστερο της tbi;), λίγο κλασσική εμφάνιση, άγνωστη αξιοπιστία;
***To quattro έχει μονιμη 4κίνηση με torsen; Δεν θα καίει αρκετά περισσότερο; -
Citroen C5 THP: ok γενικά, αλλά πιο criusing φάση
-
Passat / merc: λίγο παππουδίστικα στα μάτια μου
-
octavia: οκ γενικά αλλά άθλιο μέσα
-
-
Κάπως έτσι. Έχεις αρχίσει να βλέπεις κανένα?
Άξιος αντικαταστάτης του μξ;