-
-
ferrari specially spider -
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
2,7 δευτερόλεπτα στον γύρο;
...κανε μια συγκριση μεταξυ τους σε αναλογια κιλων/ιππο και δεν θα φαινεται μετα καθολου παραξενο...
Btw, η 'σωστη' συγκριση -εαν και οποτε γινει- ειναι με το Nismo GT-R των 600ιππων, το οποιο 'εγραψε' τον απιστευτο χρονο,
7:08.68 στο Nurburgring, οταν αντιστοιχα ο χρονος της 'απλης' 458 ειναι -ενδεικτικα- στο 7:28.00...Bεβαιως για μια καλυτερη πιο σφαιρικη εικονα, αναμενουμε αποτελεσματα μετρησεων και σε αλλες πιστες, οπου μεγαλο ενδιαφερον θα εχει μια τετοια αναμετρηση (Nismo GT-R Vs 458 Speciale)
-
Η σύγκριση όπως είπες μπορεί να είναι μόνο σε άλλες πίστες καθώς αυτό το ρεκόρ της Νισσάν έγινε με εργοστασιακό οδηγό κλπ, ενώ το 7:28 της Ιτάλια ήταν από περιοδικό. Το ίδιο περιοδικό δοκιμάζοντας διάφορα GTR ποτέ δεν μπόρεσε να πλησιάσει τους χρόνους που διαφημίζει η Νισσάν, όντας δεκάδες δεύτερα μακριά.
Ως τώρα η κατάσταση έχει έτσι σε ανεξάρτητα τεστ: http://www.zeperfs.com/en/duel4652-4841.htm
Και η απλή Ιτάλια με το απλό GTR: http://www.zeperfs.com/en/duel2979-4076.htm -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
**Η σύγκριση όπως είπες μπορεί να είναι μόνο σε άλλες πίστες **καθώς αυτό το ρεκόρ της Νισσάν έγινε με εργοστασιακό οδηγό κλπ, ενώ το 7:28 της Ιτάλια ήταν από περιοδικό. Το ίδιο περιοδικό δοκιμάζοντας διάφορα GTR ποτέ δεν μπόρεσε να πλησιάσει τους χρόνους που διαφημίζει η Νισσάν, όντας δεκάδες δεύτερα μακριά.Ως τώρα η κατάσταση έχει έτσι σε ανεξάρτητα τεστ: http://www.zeperfs.com/en/duel4652-4841.htm
Και η απλή Ιτάλια με το απλό GTR: http://www.zeperfs.com/en/duel2979-4076.htm...oxι ακριβως, για αυτο και ανεφερα την λεξη 'ενδεικτικα'. Συμφωνω γενικα οτι θα πρεπει να ειναι αν οχι ιδιος οδηγος, να εχει αποδεδειγμενα αντιστοιχες οδηγικες ικανοτητες, η μετρηση να πραγματοποιειται σε ιδιες συνθηκες, σε οτι αφορα θερμοκρασια περιβαλλοντος, κατασταση οδοστρωματος, (στο Ring μπορει να αλλαζει αυτο πολυ συχνα στην διαρκεια μιας ημερας...), ελαστικων κτλ.
Κατα την ιδια εννοια βεβαια, δεν εχει ιδιαιτερο νοημα η συγκριση μεσω zeperfs, οταν λαμβανονται υποψιν πχ 17! περιοδικα αυτοκινητου, καθοτι ναι μεν, οσο μεγαλυτερο το ευρος του...στατιστικου δειγματος, τοσο το καλυτερο, απο την αλλη ομως, αμφιβολου 'ποιοτητας' σε επιπεδο μετρησεων τουλαχιστον για καποια περιοδικα...Οποτε και το συνολο του δειγματος εδω, δεν ειναι αρκουντως ποιοτικο.
(P.S το ιδιο περιοδικο που εκανε μετρηση με την 458, δοκιμασε Nismo GT-R με track pack? Aν ναι, τι χρονο εγραψε?)
Οπως και να εχει, η οποια συγκριση, επι του προκειμενου για να εχει και καποιο νοημα, θα πρεπει να αφορα 458 Italia Vs GT-R, ή αντιστοιχα 458 Speciale Vs Nismo GT-R...
-
-
-
Από μια άποψη διαψεύστηκαν οικτρά, για 60-75 μιλλούνια την είχαν 'οι ειδήμονες' δύο μέρες πριν την δημοπρασία. Τελικώς ήταν κοινά παπαγαλάκια σε διατεταγμένη αποστολή.
http://www.autoblog.com/2014/08/13/ferrari-250-gto-75-million-auction-report/
-
-
-
-
Σκοπός της υποενότητας αυτής είναι,
να καταγραφούν και να αναλυθούν οι V12 Ferrari παραγωγής από το 1947 μέχρι σήμερα (ειδική μνεία θα γίνει κατ' εξαίρεση στο Auto Avio 815 και μόνο),
να δημιουργηθεί μία βάση δεδομένων με τα τεχνικά χαρακτηριστικά, τα εγχειρίδια χρήσης και συντήρησης των μοντέλων,
να καταγραφούν οι εμπειρίες, τα μυστικά και οι τεχνικές που έχουμε αναπτύξει απ΄την καθημερινή μας τριβή με τα αγαπημένα μας δωδεκακύλινδρα.Η αρχή θα γίνει με το Auto Avio για ευνόητους λόγους και μετά με προσωπικές εμπειρίες για κάθε μοντέλο ξεχωριστά.
P.s. Θερμή παράκληση, φωτογραφιούλες και λοιπές χαριτωμενιές με μέτρο. Ας αποτελέσει η υποενότητα αυτή έναν οδηγό πληροφορίων και ανταλλαγής απόψεων για νυν και μελλοντικούς ιδιοκτήτες αυτών των κομψοτεχνημάτων της αυτοκίνησης.
-
Τα τελευταία λάδια τα είχα πάρει προσφορά απο το Lidl.
Δεν θυμάμαι τύπο γιατί τα έβαλα πριν 45.000χλμ περίπου.Έχεις link για το kit απο κάνα e-bay?
-
Παίδες λάδια μόνο Selenia & Agip γιατί τα συμπαθούν τα ιταλικά μοτέρ.
Αυτό το έχει πει μια μεγάλη προσωπικότητα. -
Ο Χριστός Angel πόνεσαν τα ματάκια μας. Ήμαρτον...
Ότι είπε ο Μπούσο, ξέρει αυτός
-
Selenia ποιο χρώμα ρε παιδιά?
Νομίζω κάποια είχα δει σε καλή τιμή στο Praktiker. Αν τα πάρω από εκεί μαζί με λάστιχα ίσως πετύχω και καλύτερη τιμή! -
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
Selenia ποιο χρώμα ρε παιδιά?
Νομίζω κάποια είχα δει σε καλή τιμή στο Praktiker. Αν τα πάρω από εκεί μαζί με λάστιχα ίσως πετύχω και καλύτερη τιμή!Τι μλκς
Μόλις βρω χρόνο θα αρχίσουν όλα τα σοβαρά τα ποστ και τότε θέλω να είναι η συμβολή σου εποικοδομητική.
Είπαμε πρώτο μοντέλο Auto Avio 815. Δεν έχω να γράψω πολλά και δεν θα χρειαστεί να γράψω review μιας και το μοναδικό αντίτυπο φυλάσσεται στην συλλογή Righini στην Ιταλία.
Εικόνες: https://www.google.gr/search?client=ope ... Avio%20815
(Να δούμε και καμμιά πραγματική Φερράρι, γιατί έπηξε το μάτι μας στην μλκια, τα Χενται και τα Μανγκα 8 κύλινδρα χρέπια)
-
Χαζεύοντας μια αληθινή Ferrari.
Ferrari 250 GT Lusso από τη συλλογή του εφοπλιστή Κρίτωνα Λεντούδη.
-
Ακόμα ένα θρεντ με ουσία... ΝΟΤ!
8κύλινδρα χρέπια!!!
-
Ferrari Forum (aka REALZEUS' topic)