-
Ο χρήστης astra_n έγραψε:
Στόχος είναι μια κατανάλωση γύρω στο 5, για παρακάτω μακάρι αλλά δύσκολο μου φαίνεται. Για να κρατιούνται και οι στροφές χαμηλά στα 110-120χλμ/ώρα το σκέφτομαι και το 6άρι κιβώτιο.Τα αυτοκίνητα που σου αναφέρονται μποορούν να πιάσουν τέτοιες καταναλώσεις. Αυτό που παίζει σημαντικό ρόλο είναι το πόδι σου...
Νομίζω οτι γι αυτά που ανφέρεις το C4 είναι αυτό που ψάχνεις καθώς και δοκιμασμένο είναι και ποιοτικό αυτοκίνητο. Μετά θα έβαζα το 308 ως πιο φρέσκο (έμενα μου αρέσει και εμφανισιακά περισσότερο). -
Πάρε το Drive που κυκλοφορεί. Κάτι λέει για αυτοκίνητα με κόστος κίνησης 4 ευρώ τα 100 χιλιόμετρα. Φυσικό αέριο... Αν μένεις στην Αθήνα και μπορείς να το γεμίζεις και τα ταξίδια σου δεν είναι μακρινά αλλά συχνά, δε θα βρεις πουθενά τέτοιο κόστος κίνησης.
-
Είναι και η διαφορά τιμής υπέρ του C4, με 15.000 είσαι εντάξει, αν πιστέψω τη διαφήμιση στην τηλεόραση.
-
Δες και το suzuki scross 1.6 gl με 17.500 gl+ στα 20.000.
120 αλογα 32 kg ροπη πολυ καλο πατημα στον δρομο , ξεκουραστο ταξιδι εθνικη, πολυ οικονομικο με τα 120 εθνικη θα εισαι 4.5 λτ αποδεδειγμενα και με καλους χωρους επιβατων και αποσκευων οταν θα τους χρειαστεις. -
Η C4 η φθηνότερη κοστίζει 13900€ στην έκδοση Trend, που είναι η πιο φτωχή με 92ps. Μετά πάει 14700€ η trend plus, που έχει αρκετές αισθητικές διαφορές και επιπλέον υπολογιστή ταξιδίου, δερμάτινο τιμόνι κλπ και πάλι 92ps. Η επόμενη έκδοση είναι η attraction που κοστίζει 15600€ με 92ps. Μετά υπάρχει η attraction με τα 115ps, Start-stop και 6άρι χειροκίνητο στα 17200€ και τελευταία έρχεται η attraction με το mcp (6άρι ρομποτιζέ αυτόματο) με 18000€… Σε όλες το cruise control είναι στανταρ. Απλά στην trend το χειριστήριο
Η attraction έχει επιπλέον bluetooth, aux/usb in, αυτόματα φωτά, αισθητήρες βροχής, σπορ καθισματα, ηλεκτρικά παραθ. και πίσω, ενώ έχει πάλι κάποιες αισθητικές διαφοροποιήσεις..
-
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
Δες και το suzuki scross 1.6 gl με 17.500 gl+ στα 20.000.
120 αλογα 32 kg ροπη πολυ καλο πατημα στον δρομο , ξεκουραστο ταξιδι εθνικη, πολυ οικονομικο με τα 120 εθνικη θα εισαι 4.5 λτ αποδεδειγμενα και με καλους χωρους επιβατων και αποσκευων οταν θα τους χρειαστεις.Μάλλον μπερδεύεις τις τιμές diesel με το βενζινοκίνητο.
-
Ο χρήστης Crektis έγραψε:
Η C4 η φθηνότερη κοστίζει 13900€ στην έκδοση Trend, που είναι η πιο φτωχή με 92ps. Μετά πάει 14700€ η trend plus, που έχει αρκετές αισθητικές διαφορές και επιπλέον υπολογιστή ταξιδίου, δερμάτινο τιμόνι κλπ και πάλι 92ps. Η επόμενη έκδοση είναι η attraction που κοστίζει 15600€ με 92ps. Μετά υπάρχει η attraction με τα 115ps, Start-stop και 6άρι χειροκίνητο στα 17200€ και τελευταία έρχεται η attraction με το mcp (6άρι ρομποτιζέ αυτόματο) με 18000€… Σε όλες το cruise control είναι στανταρ. Απλά στην trend το χειριστήριοΗ attraction έχει επιπλέον bluetooth, aux/usb in, αυτόματα φωτά, αισθητήρες βροχής, σπορ καθισματα, ηλεκτρικά παραθ. και πίσω, ενώ έχει πάλι κάποιες αισθητικές διαφοροποιήσεις..
To έλεγξα, το 6άρι κιβώτιο που με ενδιαφέρει δεν βγαίνει με τη μικρή άκδοση, άρα κι εδώ ξεκινάμε από τα 17.500€. Μεγάλο συν το στάνταρ cruise control σαν επιπλέον μέτρο μείωσης της κατανάλωσης.
-
Ο χρήστης oasisAthens έγραψε:
Ααααα και ξέχασα κανε μια βόλτα από αντίστοιχα forum της Opel μιας και όταν ψαχνομουν εγώ για αγορά είχα δει παρά πολλά diesel να ππαρουσιαζουν ευαισθησία με τα φίλτρα dpf πράγμα το οποίο τότε με απέτρεψε από την αγορά Opel . Βέβαια το θέμα μπορεί να έχει διορθωθεί πλέον ...Ακριβώς αυτό διαβάζω. Σύμφωνα με κάποιους, θέμα με τα φίλτρα έχουν αρκετές μάρκες. Δεν έχω βγάλει άκρη ακόμα και δεν έχω και τις τεχνικές γνώσεις για να ξεχωρίζω τις απόψεις ουσίας από τις παπαρολογίες. Όλο και κάποιος εδώ μέσα θα ξέρει καλύτερα να μας πει.
-
Ως κάτοχος θα πρότεινα το 308, 1.6. Και αν μπορείς πήγαινε για το ALLURE.
Ο κινητήρας είναι οικονομικός και αξιόπιστος. Από κατανάλωση στα 3Κ χλμ είμαι στα 5.4 λτ ενώ στο τελευταίο ταξίδι Κόρινθος-Κυλλήνη με μωτ 99χαω έγραψε μέση 4.9/100χλμ φορτωμένο με τρία άτομα και αποσκευές.
Στην Αθηνών- Κορίνθου με 120 η κατανάλωση κυμαίνεται στα 4-4.5 λίτρα και μπορεί και χαμηλότερα με το cruise control. Όλα όμως είναι ανάλογα του βάρους του ποδιού σου.Επίσης: Εφόσον κινείσαι σε ΕΟ δεν έχεις θέμα με το φίλτρο. Το φίλτρο χρειάζεται να διατηρήσεις μια σταθερή ταχύτητα ΕΟ για 15 λεπτά περίπου για να ανεβασει θερμοκρασια και να κάψει την αιθαλη. Βέβαια παίζει και η ποιότητα του καυσίμου.
-
Ο χρήστης oasisAthens έγραψε:
- σε πληροφωρω ότι να και 5αρι σασμαν στα 110 έχει 2.100 στροφές
Τα 6άρια όμως πάνω-κάτω δίνουν 65χλμ/ω ανά 1000rpm. Αυτό σημαίνει 130χλμ/ω στις 2000, 110 στις 1750 κοκ.. Μειωνει ακόμη παραπάνω την κατανάλωση.
-
Δες και τα TGI αν εχεις πρατηριο Φυσικου αεριου κοντα
http://www.4troxoi.gr/default.php?pname ... t_id=16385
http://www.drive.gr/test-drives/dokimi/seat-leon-14-tgi -
Αφού θα το πάρω καινούριο λέω να δώσω το κάτι παραπάνω για το 6άρι σασμάν. πιστεύω θα βγάλει τα λεφτά του και από άποψη κατανάλωσης και πιο ήσυχης κίνησης.
-
Ο χρήστης koralli έγραψε:
Με τον Συγγελιδη τι προβλημα υπαρχει;
Διάβασε το τοπικ στην υπογραφή μου...
Με δυο λόγια απατεώνες και άσχετοι...
-
Ο χρήστης Crektis έγραψε:
- σε πληροφωρω ότι να και 5αρι σασμαν στα 110 έχει 2.100 στροφές
Τα 6άρια όμως πάνω-κάτω δίνουν 65χλμ/ω ανά 1000rpm. Αυτό σημαίνει 130χλμ/ω στις 2000, 110 στις 1750 κοκ.. Μειωνει ακόμη παραπάνω την κατανάλωση.
Δεν διαφωνώ ότι είναι προτιμότερο το 6αρι απλώς ήθελα να το διορθώσω κι ολας τώρα μόλις γύρισα από βόλτα 110 = οριακά 2.000 (λίγα χιλιοστά ποιο κάτω) . Επίσης ένα κιβώτιο εξαρτάται και από την κλιμάκωση του . Πχ το Tiguan που είχα η 1η ήταν απίστευτα κοντή . Ήθελα να τονίσω ότι κατεμε μόνο το κιβώτιο δεν θα έπαιζε καθοριστικό ρόλο
-
Ο χρήστης oasisAthens έγραψε:
- σε πληροφωρω ότι να και 5αρι σασμαν στα 110 έχει 2.100 στροφές
Τα 6άρια όμως πάνω-κάτω δίνουν 65χλμ/ω ανά 1000rpm. Αυτό σημαίνει 130χλμ/ω στις 2000, 110 στις 1750 κοκ.. Μειωνει ακόμη παραπάνω την κατανάλωση.
Δεν διαφωνώ ότι είναι προτιμότερο το 6αρι απλώς ήθελα να το διορθώσω κι ολας τώρα μόλις γύρισα από βόλτα 110 = οριακά 2.000 (λίγα χιλιοστά ποιο κάτω) . Επίσης ένα κιβώτιο εξαρτάται και από την κλιμάκωση του . Πχ το Tiguan που είχα η 1η ήταν απίστευτα κοντή . Ήθελα να τονίσω ότι κατεμε μόνο το κιβώτιο δεν θα έπαιζε καθοριστικό ρόλο
Οχι, όλα καλά φίλε μου. Καλό είναι και το 5αρι δεν λέω. Άλλωστε στα μικρομεσαία η κλιμάκωση κινείται εκεί που λες, δηλ στις 2000rpm να έχεις 110χλμ/ω. Καλά είναι. Αν όμως, τα πολλά χιλιόμετρα γίνονται σε ΕΟ, είναι πολύ προτιμότερο ένα 6άρι, γιατί σε ταχύτητες 150-160 θα έχει κάτω από 2500rpm.. Έτσι επιτυγχάνεται και χαμηλότερη κατανάλωση και πιο ήσυχο ταξίδι. Αλλά ασφαλώς όλα είναι περί ορέξεως..
-
Ο χρήστης Lippi έγραψε:
Ως κάτοχος θα πρότεινα το 308, 1.6. Και αν μπορείς πήγαινε για το ALLURE.
Ο κινητήρας είναι οικονομικός και αξιόπιστος. Από κατανάλωση στα 3Κ χλμ είμαι στα 5.4 λτ ενώ στο τελευταίο ταξίδι Κόρινθος-Κυλλήνη με μωτ 99χαω έγραψε μέση 4.9/100χλμ φορτωμένο με τρία άτομα και αποσκευές.
Στην Αθηνών- Κορίνθου με 120 η κατανάλωση κυμαίνεται στα 4-4.5 λίτρα και μπορεί και χαμηλότερα με το cruise control. Όλα όμως είναι ανάλογα του βάρους του ποδιού σου.Επίσης: Εφόσον κινείσαι σε ΕΟ δεν έχεις θέμα με το φίλτρο. Το φίλτρο χρειάζεται να διατηρήσεις μια σταθερή ταχύτητα ΕΟ για 15 λεπτά περίπου για να ανεβασει θερμοκρασια και να κάψει την αιθαλη. Βέβαια παίζει και η ποιότητα του καυσίμου.
Καινούριο και το δικό σου, καλοτάξιδο. Η κατανάλωση που λες μετρημένη στη μάνικα υποθέτω. Πραγματικά καλή!
-
Ευχαριστώ
Ναι μάνικα, καθώς γέμισα λίγο πριν το λιμάνι της Κυλλήνης και είχα ξεκινήσει με γεμάτο ρεζερβουάρ.
Οι 4τ στο τεστ μιλάνε για 6.5.
Εγώ ειμαι ακόμα στο στρώσιμο και δεν το ανεβάζω πολύ, ούτε το πιέζω, αλλά η χρήση που περιγράφεις (ΕΟ , 120χαω κλπ) ενδείκνυται για χαμηλές καταναλώσεις. -
Ο χρήστης markvag έγραψε:
Με τον Συγγελιδη τι προβλημα υπαρχει;
Διάβασε το τοπικ στην υπογραφή μου...
Με δυο λόγια απατεώνες και άσχετοι...
Το διαβασα, είναι απιστευτο τι τραβηξες. Και ακομα πιο απίστευτοι οι τυποι...
Αν είναι δυνατον, για να παραλαβεις καινουριο αυτοκινητο πρεπει να πας με μηχανικο και φανοποιο μαζι...Τελικα μονο υπερβολικο δεν είναι.
-
Ο χρήστης koralli έγραψε:
Το διαβασα, είναι απιστευτο τι τραβηξες. Και ακομα πιο απίστευτοι οι τυποι...
Αν είναι δυνατον, για να παραλαβεις καινουριο αυτοκινητο πρεπει να πας με μηχανικο και φανοποιο μαζι...Τελικα μονο υπερβολικο δεν είναι.
Γι' αυτό εγώ δεν πρόκειται να του ξαναδώσω λεφτά...
-
Ο χρήστης astra_n έγραψε:
Καλώς σας βρίσκω! Να ξεκινήσω με κάτι άσχετο προς τους mods, κατά την εγγραφή η ερώτηση επιβεβαίωσης ζητούσε να γράψω ένα από τα δύο μεγάλα ελληνικά κόμματα. Αν έγραφα ΠΑΣΟΚ θα το έπιανε λάθος;Λοιπόν, στο θέμα. Λόγω αλλαγής εργασίας και πολλών χιλιομέτρων, 150 καθημερινά, προγραμματίζω αλλαγή αυτοκινήτου (έχω astra h 1.4 90hp) με κάποιο πετρελαιοκίνητο. Δεν είμαι γκαζάκιας αλλά επειδή η διαδρομή γίνεται εξ ολοκλήρου στην εθνική η μέση ταχύτητα θα είναι περίπου 120χλμ/ώρα. Όπως καταλαβαίνετε αισθητική-ντιζάιν μπαίνουν σε δεύτερη μοίρα, για αυτοκίνητο-εργαλείο που θα κάνει 4.000+χλμ τον μήνα πρώτο κριτήριό μου είναι η χαμηλή κατανάλωση και κατά το δυνατόν η άνεση. Το μπάτζετ περιορίζεται γύρω στα 20.000€ οπότε οι πρώτες μου σκέψεις είναι το astra 1.3 και το C4 1.6.
Οπότε φτάνουμε σε κάποιες ερωτήσεις:- Οι δικές σας προτάσεις για άλλα οικονομικά diesel στην κατηγορία;
- Από την προσωπική εμπειρία όσων έχουν παρόμοια μοντέλα, πόσο καταναλώνουν πραγματικά; Οι εταιρείες λένε κάτι εξωγήινα νούμερα που προφανώς απέχουν από την πραγματικότητα κατά πολύ.
- Για την εθνική να θεωρήσω το 6άρι κιβώτιο απαραίτητο;
thnx
Για υβριδικό,τό σκέφτεσαι καθόλου;Prius για παράδειγμα......
Αγορά μικρομεσαίου diesel για μεγάλες αποστάσεις.