-
Το αυτοκίνητο το έχω ήδη, άλλος ψάχνει. Προσωπικά το πήρα με πλήρη συναίσθηση του τι αγόρασα, άλλωστε για πιο άγριες καταστάσεις υπάρχει και GTI MK-V, το οποίο με κρύα καρδιά θα αποχαιρετήσω σύντομα.
Γενικά συμφωνώ απόλυτα με αυτό που λες. Μιλάμε για όρια σε μικρομεσαία ντίζελ.
Από την άλλη γιατί να μην ξέρεις τι θα συμβεί αν χρειαστεί, ή να μην ακούσεις μια γνώμη κάποιου που το έχει για να σχηματίσεις άποψη; -
Στο Evo καλά τα διαβάζω για το 308.
http://www.evo.co.uk/carreviews/evocarr ... specs.html
-
@lippi...
Από την άλλη γιατί να μην ξέρεις τι θα συμβεί αν χρειαστεί, ή να μην ακούσεις μια γνώμη κάποιου που το έχει για να σχηματίσεις άποψη;Ποιός τό είπε αυτό;
-
κανείς. Ρητορική η ερώτηση και η απάντηση προφανής.
-
Έτσι οκ!!
-
O καθένας που το δοκιμάζει λέει τα δικά του. Για εμένα ο κινητήρας του Golf (ο πετρελαιοκινητήρας) είναι καλός όπως και ο Γαλλικός. Η ποιότητα στο Golf είναι δεδομένη. Ψάξε το κόστος συντήρησης. Εναλλακτικές αν θες περισσότερο αξιοπιστία είναι το civic και το auris.
-
όταν ξεπερνάς τα 20000 είναι αμαρτία να τα δώσεις στους γάλλους και ειδικά τώρα με κάτι ημιάκαμπτους έχουν χάσει το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της οδ.συμπεριφοράς. κοιτάς σε honda, vw, volvo, bmw κτλ.
αν είσαι τελειωμένος γαλλόφιλος το c4 1.6 diesel με 17500(προσφορά που δεν ξέρω αν ισχύει ακόμα) είναι μονόδρομος,πολύ καλή επιλογή,και στα τέτοια σου αν χάσεις σε μεταπώληση αργότερα. -
Ο χρήστης panosft έγραψε:
O καθένας που το δοκιμάζει λέει τα δικά του. Για εμένα ο κινητήρας του Golf (ο πετρελαιοκινητήρας) είναι καλός όπως και ο Γαλλικός. Η ποιότητα στο Golf είναι δεδομένη. Ψάξε το κόστος συντήρησης. Εναλλακτικές αν θες περισσότερο αξιοπιστία είναι το civic και το auris.Τα Civic χαλάνε.
Sent from Corsair's brick
-
Ο χρήστης dimitrioskosmas έγραψε:
όταν ξεπερνάς τα 20000 είναι αμαρτία να τα δώσεις στους γάλλους και ειδικά τώρα με κάτι ημιάκαμπτους έχουν χάσει το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της οδ.συμπεριφοράς. κοιτάς σε honda, vw, volvo, bmw κτλ.
αν είσαι τελειωμένος γαλλόφιλος το c4 1.6 diesel με 17500(προσφορά που δεν ξέρω αν ισχύει ακόμα) είναι μονόδρομος,πολύ καλή επιλογή,και στα τέτοια σου αν χάσεις σε μεταπώληση αργότερα.To Civic και το Golf diesel τι ανάρτηση έχουν?
-
Ο χρήστης dimitrioskosmas έγραψε:
όταν ξεπερνάς τα 20000 είναι αμαρτία να τα δώσεις στους γάλλους και ειδικά τώρα με κάτι ημιάκαμπτους έχουν χάσει το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της οδ.συμπεριφοράς. κοιτάς σε honda, vw, volvo, bmw κτλ.
αν είσαι τελειωμένος γαλλόφιλος το c4 1.6 diesel με 17500(προσφορά που δεν ξέρω αν ισχύει ακόμα) είναι μονόδρομος,πολύ καλή επιλογή,και στα τέτοια σου αν χάσεις σε μεταπώληση αργότερα.'Αμαρτια'
Δε χανεις σε καμια μεταπωληση γιατι κοστισε και 3-4-5 χιλιαρικα λιγοτερο απο τα υπολοιπα... -
Ο χρήστης nonos έγραψε:
όταν ξεπερνάς τα 20000 είναι αμαρτία να τα δώσεις στους γάλλους και ειδικά τώρα με κάτι ημιάκαμπτους έχουν χάσει το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της οδ.συμπεριφοράς. κοιτάς σε honda, vw, volvo, bmw κτλ.
αν είσαι τελειωμένος γαλλόφιλος το c4 1.6 diesel με 17500(προσφορά που δεν ξέρω αν ισχύει ακόμα) είναι μονόδρομος,πολύ καλή επιλογή,και στα τέτοια σου αν χάσεις σε μεταπώληση αργότερα.'Αμαρτια'
Δε χανεις σε καμια μεταπωληση γιατι κοστισε και 3-4-5 χιλιαρικα λιγοτερο απο τα υπολοιπα...Ούτε μεταπώληση δεν έχει αυτό το ρημαδοGolf δηλαδή;
-
Μια χαρά μεταπώληση έχει.
Το πλεονέκτημα που έχει το συγκεκριμένο έναντι όλων των άλλων της κατηγορίας είναι ότι - λόγω αντίληψης του αγοραστικού κοινού -θα πουληθεί ευκολότερα. Σε καλύτερη τιμή; Μάλλον ναι. Η διαφορά 'τιμή αγοράς - τιμή πώλησης' δεν είναι πάντα καλύτερη όμως, όταν το πρώτο μέρος της διαφοράς ξεκινάει από τα +4Κ, για αυτοκίνητα με αντίστοιχο εξοπλισμό. *
Όπως και να ΄χει δεν αγοράζουν όλοι αυτοκίνητα με τη λογική 'πόσα θα πιάσω όταν το δώσω σε Χ χρόνια από τώρα', ειδικά αν σκοπεύεις (βάσει τωρινών συνθηκών και προβλέψεων) να το κρατήσεις πολλά χρόνια.
- σχετικό-άσχετο παράδειγμα. Το 2000 αγόρασα ένα 'ποτέ-ξανά SEAT IBIZA' 1.4 100 hp με πολύ καλό εξοπλισμό έναντι 14Κ ευρώ (ισοτιμία με δρχ). Κολλητός αγοράζει Golf 1.4 75hp MK4 με ανάλογο εξοπλισμό έναντι 18Κ. Τα πουλήσαμε και οι 2 το 2006. Εγώ έναντι 8Κ και αυτός έναντι 11Κ. Εγώ το πούλησα πιο δύσκολα μου (πήρε 2 μήνες), αυτός εύκολα (2-3 εβδομάδες). Ποιος έχασε περισσότερα;
-
Ο χρήστης Lippi έγραψε:
- σχετικό-άσχετο παράδειγμα. Το 2000 αγόρασα ένα 'ποτέ-ξανά SEAT IBIZA' 1.4 100 hp με πολύ καλό εξοπλισμό έναντι 14Κ ευρώ (ισοτιμία με δρχ). Κολλητός αγοράζει Golf 1.4 75hp MK4 με ανάλογο εξοπλισμό έναντι 18Κ. Τα πουλήσαμε και οι 2 το 2006. Εγώ έναντι 8Κ και αυτός έναντι 11Κ. Εγώ το πούλησα πιο δύσκολα μου (πήρε 2 μήνες), αυτός εύκολα (2-3 εβδομάδες). Ποιος έχασε περισσότερα;
Αυτός που αγόρασε το Golf από τον κολλητό σου!
-
[quote='Lippi']Μια χαρά μεταπώληση έχει.
Το πλεονέκτημα που έχει το συγκεκριμένο έναντι όλων των άλλων της κατηγορίας είναι ότι - λόγω αντίληψης του αγοραστικού κοινού -θα πουληθεί ευκολότερα. Σε καλύτερη τιμή; Μάλλον ναι. Η διαφορά 'τιμή αγοράς - τιμή πώλησης' δεν είναι πάντα καλύτερη όμως, όταν το πρώτο μέρος της διαφοράς ξεκινάει από τα +4Κ, για αυτοκίνητα με αντίστοιχο εξοπλισμό. *
Όπως και να ΄χει δεν αγοράζουν όλοι αυτοκίνητα με τη λογική 'πόσα θα πιάσω όταν το δώσω σε Χ χρόνια από τώρα', ειδικά αν σκοπεύεις (βάσει τωρινών συνθηκών και προβλέψεων) να το κρατήσεις πολλά χρόνια.
- σχετικό-άσχετο παράδειγμα. Το 2000 αγόρασα ένα 'ποτέ-ξανά SEAT IBIZA' 1.4 100 hp με πολύ καλό εξοπλισμό έναντι 14Κ ευρώ (ισοτιμία με δρχ). Κολλητός αγοράζει Golf 1.4 75hp MK4 με ανάλογο εξοπλισμό έναντι 18Κ. Τα πουλήσαμε και οι 2 το 2006. Εγώ έναντι 8Κ και αυτός έναντι 11Κ. Εγώ το πούλησα πιο δύσκολα μου (πήρε 2 μήνες), αυτός εύκολα (2-3 εβδομάδες). Ποιος έχασε περισσότερα;[/quote
GOLF 1.4 75 hp του 2000.
By far από τα χειρότερα αμάξια. Αυτός έχασε που οδηγούσε τόσο καιρό ένα απαράδεκτο αμάξι. Το οποίο επίσης έβγαζε αρκετά θεματάκια... -
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
To Civic και το Golf diesel τι ανάρτηση έχουν?
Εγω παντως που ειχα κανει ερευνα αγορας πριν κανα 4μηνο:
civic, golf, leon, qashqai --> ημιακαμπτος
focus, v40 --> πολλαπλων συνδεσμων -
Ο χρήστης panosft έγραψε:
O καθένας που το δοκιμάζει λέει τα δικά του. Για εμένα ο κινητήρας του Golf (ο πετρελαιοκινητήρας) είναι καλός όπως και ο Γαλλικός. Η ποιότητα στο Golf είναι δεδομένη. Ψάξε το κόστος συντήρησης. Εναλλακτικές αν θες περισσότερο αξιοπιστία είναι το civic και το auris.Δεν είπε κανείς 'κακό' τον tdi της vag, αλλά υπάρχουν πολλοί άλλοι καλύτεροι. Γιατί δεν έχει κάτι το ιδιαίτερο. Κάνει αρκετό θόρυβο, ειδικά όταν είναι κρύος, αλλά και όταν ζεσταθεί έχει γενικά μια τραχιά λειτουργία. Δεν έχει τόσο ομαλή λειτουργία όπως ο 1.6 e-hdi της PSA/Ford, ή όπως οι dci της Renault..
- σχετικό-άσχετο παράδειγμα. Το 2000 αγόρασα ένα 'ποτέ-ξανά SEAT IBIZA' 1.4 100 hp με πολύ καλό εξοπλισμό έναντι 14Κ ευρώ (ισοτιμία με δρχ). Κολλητός αγοράζει Golf 1.4 75hp MK4 με ανάλογο εξοπλισμό έναντι 18Κ. Τα πουλήσαμε και οι 2 το 2006. Εγώ έναντι 8Κ και αυτός έναντι 11Κ. Εγώ το πούλησα πιο δύσκολα μου (πήρε 2 μήνες), αυτός εύκολα (2-3 εβδομάδες). Ποιος έχασε περισσότερα;
Τέλειο παράδειγμα. Το είχα αναφέρει αρκετά ποστς παραπάνω. Ό,τι πληρώνει κανείς σήμερα +5-7000€ για να πάρει ένα αμάξι 'ποιοτικότερο' και με 'καλή μεταπώληση'.. Βέβαια η 'καλή μεταπώληση' είναι ακριβώς αυτό που λες, απλά πιο σύντομη (λόγω νοοτροπίας αγοραστικού κοινού), ενώ τα παραπάνω χρήματα που δίνεις, έχουν κάνει αέρα. Μύθος λοιπόν. Επίσης, πριν μιλήσουμε για μεταπώληση, καλό είναι να καταλάβουμε πως εξαρτάται από ΓΕΝΙΚΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ κρατών.. Γιατί ποιος θα πίστευε, όταν το 2008 αγόραζε ένα δίλιτρο-2.5λιτρο-3λιτρο κλπ και έσκαγε ~30.000€ και βάλε, ότι δύο χρόνια μετά, στην αποκορύφωση της κρίσης, αυτό δε θα έπιανε πάνω από το 1/3~1/4 της αρχικής αξίας του.. Το ζούμε αυτό ή όχι;
Κάποιος μίλησε από πάνω για ανάρτηση και ότι οι Γάλλοι, είναι πίσω σε σχέση με τον ανταγωνισμό επειδή χρησιμοποιούν ημιάκαμπτο. Μήπως όμως και το Golf tdi φοράει ημιάκαμπτο πίσω; Δεν λέω για το 4motion, αλλά για το FWD..
Επίσης, είναι τραγικό για μένα να βλέπω απόψεις του τύπου 'δεν διαθέτεις πάνω από 20.000 για γάλλο'.. Τουλάχιστον οι Γάλλοι δεν πουλάνε τον κούκο για αηδόνι (βλέπε vw) και σέβονται την τσέπη του πελάτη τους.
Μια χαρά μεταπώληση έχει.
Το πλεονέκτημα που έχει το συγκεκριμένο έναντι όλων των άλλων της κατηγορίας είναι ότι - λόγω αντίληψης του αγοραστικού κοινού -θα πουληθεί ευκολότερα. Σε καλύτερη τιμή; Μάλλον ναι. Η διαφορά 'τιμή αγοράς - τιμή πώλησης' δεν είναι πάντα καλύτερη όμως, όταν το πρώτο μέρος της διαφοράς ξεκινάει από τα +4Κ, για αυτοκίνητα με αντίστοιχο εξοπλισμό. *
Όπως και να ΄χει δεν αγοράζουν όλοι αυτοκίνητα με τη λογική 'πόσα θα πιάσω όταν το δώσω σε Χ χρόνια από τώρα', ειδικά αν σκοπεύεις (βάσει τωρινών συνθηκών και προβλέψεων) να το κρατήσεις πολλά χρόνια.
- σχετικό-άσχετο παράδειγμα. Το 2000 αγόρασα ένα 'ποτέ-ξανά SEAT IBIZA' 1.4 100 hp με πολύ καλό εξοπλισμό έναντι 14Κ ευρώ (ισοτιμία με δρχ). Κολλητός αγοράζει Golf 1.4 75hp MK4 με ανάλογο εξοπλισμό έναντι 18Κ. Τα πουλήσαμε και οι 2 το 2006. Εγώ έναντι 8Κ και αυτός έναντι 11Κ. Εγώ το πούλησα πιο δύσκολα μου (πήρε 2 μήνες), αυτός εύκολα (2-3 εβδομάδες). Ποιος έχασε περισσότερα;
Δεν είπε κανείς 'κακό' τον tdi της vag, αλλά υπάρχουν πολλοί άλλοι καλύτεροι. Γιατί δεν έχει κάτι το ιδιαίτερο. Κάνει αρκετό θόρυβο, ειδικά όταν είναι κρύος, αλλά και όταν ζεσταθεί έχει γενικά μια τραχιά λειτουργία. Δεν έχει τόσο ομαλή λειτουργία όπως ο 1.6 e-hdi της PSA/Ford, ή όπως οι dci της Renault..
- σχετικό-άσχετο παράδειγμα. Το 2000 αγόρασα ένα 'ποτέ-ξανά SEAT IBIZA' 1.4 100 hp με πολύ καλό εξοπλισμό έναντι 14Κ ευρώ (ισοτιμία με δρχ). Κολλητός αγοράζει Golf 1.4 75hp MK4 με ανάλογο εξοπλισμό έναντι 18Κ. Τα πουλήσαμε και οι 2 το 2006. Εγώ έναντι 8Κ και αυτός έναντι 11Κ. Εγώ το πούλησα πιο δύσκολα μου (πήρε 2 μήνες), αυτός εύκολα (2-3 εβδομάδες). Ποιος έχασε περισσότερα;
Τέλειο παράδειγμα. Το είχα αναφέρει αρκετά ποστς παραπάνω. Ό,τι πληρώνει κανείς σήμερα +5-7000€ για να πάρει ένα αμάξι 'ποιοτικότερο' και με 'καλή μεταπώληση'.. Βέβαια η 'καλή μεταπώληση' είναι ακριβώς αυτό που λες, απλά πιο σύντομη (λόγω νοοτροπίας αγοραστικού κοινού), ενώ τα παραπάνω χρήματα που δίνεις, έχουν κάνει αέρα. Μύθος λοιπόν. Επίσης, πριν μιλήσουμε για μεταπώληση, καλό είναι να καταλάβουμε πως εξαρτάται από ΓΕΝΙΚΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ κρατών.. Γιατί ποιος θα πίστευε, όταν το 2008 αγόραζε ένα δίλιτρο-2.5λιτρο-3λιτρο κλπ και έσκαγε ~30.000€ και βάλε, ότι δύο χρόνια μετά, στην αποκορύφωση της κρίσης, αυτό δε θα έπιανε πάνω από το 1/3~1/4 της αρχικής αξίας του.. Το ζούμε αυτό ή όχι;
Κάποιος μίλησε από πάνω για ανάρτηση και ότι οι Γάλλοι, είναι πίσω σε σχέση με τον ανταγωνισμό επειδή χρησιμοποιούν ημιάκαμπτο. Μήπως όμως και το Golf tdi φοράει ημιάκαμπτο πίσω; Δεν λέω για το 4motion, αλλά για το FWD..
Επίσης, είναι τραγικό για μένα να βλέπω απόψεις του τύπου 'δεν διαθέτεις πάνω από 20.000
-
Ο χρήστης panosft έγραψε:
O καθένας που το δοκιμάζει λέει τα δικά του. Για εμένα ο κινητήρας του Golf (ο πετρελαιοκινητήρας) είναι καλός όπως και ο Γαλλικός. Η ποιότητα στο Golf είναι δεδομένη. Ψάξε το κόστος συντήρησης. Εναλλακτικές αν θες περισσότερο αξιοπιστία είναι το civic και το auris.Δεν είπε κανείς 'κακό' τον tdi της vag, αλλά υπάρχουν πολλοί άλλοι καλύτεροι. Γιατί δεν έχει κάτι το ιδιαίτερο. Κάνει αρκετό θόρυβο, ειδικά όταν είναι κρύος, αλλά και όταν ζεσταθεί έχει γενικά μια τραχιά λειτουργία. Δεν έχει τόσο ομαλή λειτουργία όπως ο 1.6 e-hdi της PSA/Ford, ή όπως οι dci της Renault..
- σχετικό-άσχετο παράδειγμα. Το 2000 αγόρασα ένα 'ποτέ-ξανά SEAT IBIZA' 1.4 100 hp με πολύ καλό εξοπλισμό έναντι 14Κ ευρώ (ισοτιμία με δρχ). Κολλητός αγοράζει Golf 1.4 75hp MK4 με ανάλογο εξοπλισμό έναντι 18Κ. Τα πουλήσαμε και οι 2 το 2006. Εγώ έναντι 8Κ και αυτός έναντι 11Κ. Εγώ το πούλησα πιο δύσκολα μου (πήρε 2 μήνες), αυτός εύκολα (2-3 εβδομάδες). Ποιος έχασε περισσότερα;
Τέλειο παράδειγμα. Το είχα αναφέρει αρκετά ποστς παραπάνω. Ό,τι πληρώνει κανείς σήμερα +5-7000€ για να πάρει ένα αμάξι 'ποιοτικότερο' και με 'καλή μεταπώληση'.. Βέβαια η 'καλή μεταπώληση' είναι ακριβώς αυτό που λες, απλά πιο σύντομη (λόγω νοοτροπίας αγοραστικού κοινού), ενώ τα παραπάνω χρήματα που δίνεις, έχουν κάνει αέρα. Μύθος λοιπόν. Επίσης, πριν μιλήσουμε για μεταπώληση, καλό είναι να καταλάβουμε πως εξαρτάται από ΓΕΝΙΚΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ κρατών.. Γιατί ποιος θα πίστευε, όταν το 2008 αγόραζε ένα δίλιτρο-2.5λιτρο-3λιτρο κλπ και έσκαγε ~30.000€ και βάλε, ότι δύο χρόνια μετά, στην αποκορύφωση της κρίσης, αυτό δε θα έπιανε πάνω από το 1/3~1/4 της αρχικής αξίας του.. Το ζούμε αυτό ή όχι;
Κάποιος μίλησε από πάνω για ανάρτηση και ότι οι Γάλλοι, είναι πίσω σε σχέση με τον ανταγωνισμό επειδή χρησιμοποιούν ημιάκαμπτο. Μήπως όμως και το Golf tdi φοράει ημιάκαμπτο πίσω; Δεν λέω για το 4motion, αλλά για το FWD..
Επίσης, είναι τραγικό για μένα να βλέπω απόψεις του τύπου 'δεν διαθέτεις πάνω από 20.000 για γάλλο'.. Τουλάχιστον οι Γάλλοι δεν πουλάνε τον κούκο για αηδόνι (βλέπε vw) και σέβονται την τσέπη του πελάτη τους.
edit?
-
Ο χρήστης kpsig έγραψε:
....
By far από τα χειρότερα αμάξια. Αυτός έχασε που οδηγούσε τόσο καιρό ένα απαράδεκτο αμάξι. Το οποίο επίσης έβγαζε αρκετά θεματάκια...Αν δεν κάνεις λάθη δεν μαθαίνεις Αλλά σου είπα έφυγε σε 2-3 εβδ, από τότε που του σκέφτηκε. Κακό - ξεκακό (όχι το συγκεκριμμένο του φίλου, η γενιά αυτή) έφυγε γρήγορα και αυτός που το πήρε πήδαγε από την χαρά του.
.....
Αυτός που αγόρασε το Golf από τον κολλητό σου!Πήρες γκολφ 4 μτχ το 2006; Χρώμα; Ζάντες;
@ Crectis
Tο έμπλεξες λίγο το ποστ -
@Lippi
Sorry, δεν ξέρω γιατί, αλλά τα έκανε σαλάτα το Tapatalk..! Θα προσπαθήσω να κάνω edit. -
Ο χρήστης Lippi έγραψε:
.....
Αυτός που αγόρασε το Golf από τον κολλητό σου!Πήρες γκολφ 4 μτχ το 2006; Χρώμα; Ζάντες;
Όχι ρε συ! Φαίνομαι για τέτοιος!
Απλά λέω ποιος έχασε περισσότερο!
VW GOLF BLUEMOTION VS PEUGEOT 308 HDI