Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Αποκλειεται να το εχασε ο οδηγος της και να πηρε σβαρνα και αλλα αμαξια...
Καλά, μην είσαι σίγουρος για αυτό. Στην ελληνική άσφαλτο η 430 ενεργοποιεί το αντισπίν της με 5η και 200 χ.α.ω στην Εθνική αν δώσεις απότομα τέρμα γκάζι!!!
...το ασχημο ειναι οτι υπαρχουν δυο σοβαρα τραυματισμενοι, και μαλλον θα πρεπει να ειναι απο τα αλλα αυτοκινητα (η καμπινα της 430 φαινεται σχεδον ανεπαφη, αν αυτο λεει κατι...).
Απο τα πρωτα δειγματα δηλαδη, αλλος φαινεται να βγηκε στο αντιθετο ρευμα, και -ως συνηθως- αλλος/αλλοι να την πληρωνουν...
Ειναι η περιοδος που ειδικα την νυχτα, η κινηση ειναι ελαχιστη, και αρκετες οι περιπτωσεις οπου στηνονται μεχρι και αυτοσχεδιες κοντρες μεσα στα προαστια, πχ επι της Λ. Κηφησιας.
Απ' οτι φαινεται (μακαρι να κανω λαθος) συνεχιζουν να υπαρχουν καποιοι οδηγοι/κατοχοι γνωστων supercars, oι οποιοι θεωρουν οτι μπορουν να εχουν την σιγουρια/αυτοπεποιθηση σε βαθμο που να φτανουν να 'κοροιδευουν' τους νομους της φυσικης.
Αυτοκινητα οπως το συγκεκριμενο, ειναι προφανες(?) οτι εχει τοσο απολυτο στησιμο, και ρυθμισεις, ωστε η μεγιστη δυνατη
αποτελεσματικοτητα -και φυσικα ευχαριστηση- να 'πιστωνεται' σε καποια κλειστη πιστα/κλειστη διαδρομη, ή -υπο προυποθεσεις- καποια ορεινη απομακρυσμενη διαδρομη με σχεδον μηδενικη κινηση...
Σε γνωστες λεοφωρους/κεντρικους δρομους οπου η ποιοτητα/χαραξη της ασφαλτου μπορει να αλλαζει ανα μερικα μετρα,
ειναι ματαιο καποιοι να πιστευουν οτι με μια Ferrari πχ μπορουν να πηγαινουν ασυλληπτα πιο γρηγορα, απο τα υπολοιπα αυτοκινητα τριγυρω τους, επειδη 'μπορει το αυτοκινητο'. Πρεπει να μπορει, να ξερει, αλλα και να αισθανεται τα παντα, και ο οδηγος...Οχι φυσικα οτι το τελευταιο θα δικαιολογουσε το να πηγαινει κανεις ταπα με οποιοδηποτε Supercar εντος προαστειων.
Ολη αυτη η τοποθετηση, σε γενικοτερο υφος, με αφορμη το συμβαν, και δεν σημαινει οτι πρεπει να αφορα αυτο και μονο αποκλειστικα, καθοτι δεν μπορω να γνωριζω ακριβως τι εγινε, παρα μονο απο τις παραπανω πηγες...