-
Ο χρήστης citastak έγραψε:
Αληθεια ειναι!!Το ακουσα και εγω στο STAR!!!
Star και Λιάγκας = Εγγύηση....

Για πλακα το εγραψα οπως και ο ΙΚΕ .Νομιζα οτι ηταν εμφανες.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Αληθεια ειναι!!Το ακουσα και εγω στο STAR!!!
Star και Λιάγκας = Εγγύηση....

Για πλακα το εγραψα οπως και ο ΙΚΕ .Νομιζα οτι ηταν εμφανες.
φυσικα και ήταν εμφανές!!! και εγώ προσπάθησα (μάλλον αποτυχημένα) να συνεχίσω την πλάκα σου!!!
-
πιστευω οτι η κορεατικη αυτοκινητοβιομηχανια κανει αλματα καθημερινα. σε 10-15 περιπου χρονια προβλεπω η κορεατικη να ειναι εφαμιλη με την ιαπωνικη και στη θεση της κορεατικης να ειναι η κινεζικη. αλλα ας μιλησουμε για το κουπε.
...
αλλωστε, μετα απο μυστικες συνομιλιες με τον μακανταση (συμφωνα με το in.gr: http://www.in.gr/dictionary/lookup.asp?Word=dude) ως προς το ποιον της μοντιφας, θα παρω coupe 2.7, και αμεσως biturbo + 2 nitro + bullbars, και θα ιμπταμαι στην κηφισιας. που θα παει δεν θα πετυχω καμμια veryon, η εστω ενα santa fe, εκει στα 220κμ+...
BEWARE!
-
Ο χρήστης citastak έγραψε:
Αληθεια ειναι!!Το ακουσα και εγω στο STAR!!!
Star και Λιάγκας = Εγγύηση....

Για πλακα το εγραψα οπως και ο ΙΚΕ .Νομιζα οτι ηταν εμφανες.
φυσικα και ήταν εμφανές!!! και εγώ προσπάθησα (μάλλον αποτυχημένα) να συνεχίσω την πλάκα σου!!!


-
Ο χρήστης Af9pk έγραψε:
πιστευω οτι η κορεατικη αυτοκινητοβιομηχανια κανει αλματα καθημερινα. σε 10-15 περιπου χρονια προβλεπω η κορεατικη να ειναι εφαμιλη με την ιαπωνικη και στη θεση της κορεατικης να ειναι η κινεζικη. αλλα ας μιλησουμε για το κουπε.H ιαπωνική σε ποιάς τη θέση θα είναι;
-
Ο χρήστης syele έγραψε:
4.Το κεντρο εξελιξης δοκιμων και ερευνας τεχνολογιας στο Namyang της Κορεας εχει παρει διακριση ISO απο το 1992...........
Αυτό δηλαδή είναι κάποιο μεγάλο κατόρθωμα;
Ναι ειναι κατορθωμα αν σκεφθεις οτι η BMW πηρε διακριση ΙSO to 1998 στη Γερμανια και οχι σε ολους τους χωρους της εγκαταστασης...
-
Ο χρήστης Random έγραψε:
4.Το κεντρο εξελιξης δοκιμων και ερευνας τεχνολογιας στο Namyang της Κορεας εχει παρει διακριση ISO απο το 1992...........
Αυτό δηλαδή είναι κάποιο μεγάλο κατόρθωμα;
Ναι ειναι κατορθωμα αν σκεφθεις οτι η BMW πηρε διακριση ΙSO to 1998 στη Γερμανια και οχι σε ολους τους χωρους της εγκαταστασης...
τι να τα κανεις τα 'σπουδαια' κεντρα εξελιξης δοκιμων και ερευνας τεχνολογιας οταν το τελικο προιον ειναι κατω του μετριου? Ας εβγαζε η χιουνται αυτοκινητα που θα μπορουσαν να πλησιασουν εστω μια Bmw κι ας τα εφτιαχναν σε σταυλους.
-
OK αλλα μην το ξεφτιλιζουμε το θεμα..και σκεφθειτε οτι η Hyundai ανταγωνιζεται στα ισα..και στο κατω κατω προτιμω να παρω ενα κουπε με 26κ το οποιο στοκ τα ριχνει με ανεση σε μια 325ι....
Επισης οσον αφορα την ποιοτητα κατασκευης και συναρμογης σε ολα τα μεγαλα της ΗΜC χρησιμοποιειται ολεφινη P3 οπως και στην ΒΜW..
Επισης για να μη γελιομαστε η ΒΜW μεχρι και τα μεσα του 1990 ειχε κινητηρες 8βαλβιδους που ηταν για κλαματα..και για να μην αρχισουμε αλλο μετωπο και παλι και με περασετε για φανατικο κορεατοφιλο, δεχομαι οτι υπαρχουν καλυτερα αμαξια απο τη Ηyundai αλλα σε τοσο συντομο χρονικο διαστημα να εχει φτιαξει τετοια αμαξια αγοραζοντας τεχνογνωσια δεν υπαρχει αλλη εταιρεια..
Και κατι ακομα ετοιμαστειτε το 2008 για το νεο κουπε το οποιο θα φερει η τον 2.7 supercharged η τον 3.3 με 235 ιππους στοκ και θα ειναι και σε τιμη εκπληξη και CVVT..Nα δω τοτε τι θα πειτε..
Η κατασταση οδευει οπως και με τα ιαπωνικα που τη δεκαετια 80-90 δεν ετυχαν εκτιμησης και μετα ολοι προσκυνησαν στα ΕΠΙΤΕΥΓΜΑΤΑ ΙΑΠΩΝΩΝ και μονον με κινητηρες μεταβλητου χρονισμου,διπλους ξηροδισκους συμπλεκτες,ηλεκτρονικους αισθητηρες BRP τουτεστιν Βeing Repalced in Position, εγκεφαλους PGM, και αλλα πολλα..
Ετσι και η ΗΜC προχωρα στα βηματα των ιαπωνων.....
Οτι και αν πειτε οτι και αν γραψετε την τεχνολογια των ιαπωνων και συντομα και των κορεατων δε θα φτασει ποτε κανενας ευρωπαιος η αμερικανος κατασκευαστης...Πολλοι θα πειτε οτι η ΒΜW εφτιαξε αμαξι Η2 πρωτη στον κοσμο και εσπασε το φραγμα των 100ιππων στο λιτρο ατμοσφαιρικα..Ναι ισχυει αυτο αλλα σε επιπεδο μεμονομενων και πανακριβων αμαξιων..Σε επιπεδο παραγωγης δεν μπορει να φθασει πχ την ΤΟΥΟΤΑ που απο το 1996 βγαζει 67 ιππους στο μικρο ΥΑRIS με κινητηρα μεταβλητου χρονισμου....
Αυτα προς το παρον για να το βουλωσουν μερικοι κομπλεξικοι που κατηγορουν τη Ηyundai...
Δεν κατακρινω κανενα κατασκευαστη αλλα αμα ειναι μαγκες οι ευρωπαιοι ασ φτιαξουν κανενα supercar που με 50 χιλιαρικα τα βαζει με φερραρι και λαμπο βλ.EVO κλπ και μετα μιλαμε και παλι..Παρτε το χαμπαρι πολυ συντομα θα σας κερνανε τσαγακια ακομη και τα μικρα Accent ακια
-
Ο χρήστης Random έγραψε:
Παρτε το χαμπαρι πολυ συντομα θα σας κερνανε τσαγακια ακομη και τα μικρα Accent ακιαΚαι του βουνου? j/k
-
Ο χρήστης Random έγραψε:
Δεν κατακρινω κανενα κατασκευαστη αλλα αμα ειναι μαγκες οι ευρωπαιοι ασ φτιαξουν κανενα supercar που με 50 χιλιαρικα τα βαζει με φερραρι και λαμπο βλ.EVO κλπ και μετα μιλαμε και παλι.α)Το μόνο EVO που χτυπάει Lambo και Ferrari είναι το FQ-400.
β)ΤΟ FQ είναι το καλύτερο αυτοκίνητο μόλις ανοίξει το turbo, όταν είναι κλειστό, μέχρι και Fiat Stilo S/W 1600 του ρίχνει.
γ)Την Ferrari μπορείς να την κυκλοφορείς κάθε μέρα, το EVO όχι. Όποτε βάζεις μπροστά τρως μια απίστευτη 'κλωτσιά' από το αμάξι και επίσης η κλωτσιά που τρως από το τεράστιο turbo είναι απίστευτη και όταν θες να πας κανονικά καταντάει κουραστική
δ)Η Ferrari σου δίνει άλλα πράγματα που δεν στα δίνει ο Μιτσος, σχεδιασμό, ατμοσφαιρικό κινητήρα, brand name, κυβικά...Εν κατακλείδι, καλό είναι να μην κρίνουμε ένα αυτοκίνητο μόνο από τις επιδόσεις του στην πίστα.Το θέμα δεν είναι η πίστα, είναι ο δρόμος..
(και όχι, ο δρόμος δεν είναι πίστα!!!)
-
ΟΛΟΙ ΘΑ ΣΚΥΨΕΤΕ ΣΤΟΥΣ ΣΧΙΣΤΟΜΑΤΗΔΕΣ ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
Και μη νομιζετε θα επιστρεψω με στοιχεια για το κουπε...
-
εγω εχω τρομαξει με αυτα που λες!
προλαβαινω να πουλησω τον κουβα μου και να παρω κανενα accent??? -
Random σκεφτόμουν να πουλήσω τον κουβά μου για να πάρω το GTC αλλά ευτυχώς που είσαι εσύ και μας άνοιξες τα μάτια!!!
Τελικά θα αγοράσω την βασική έκδοση του Accent που κατα 99.99% είναι καλύτερο απο τα υπόλοιπα αυτοκίνητα της κατηγορίας του!
Και για να μην ξεχνιόμαστε με το τασάκι βασικό εξοπλισμό... -
Ο χρήστης Random έγραψε:
Και μη νομιζετε θα επιστρεψω με στοιχεια για το κουπε...
επιτΡέλους, βγήκε και κάτι καλό απο αυτή τη συζήτηση.
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
γ)Την Ferrari μπορείς να την κυκλοφορείς κάθε μέρα, το EVO όχι. Όποτε βάζεις μπροστά τρως μια απίστευτη 'κλωτσιά' από το αμάξι και επίσης η κλωτσιά που τρως από το τεράστιο turbo είναι απίστευτη και όταν θες να πας κανονικά καταντάει κουραστική
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Και μη νομιζετε θα επιστρεψω με στοιχεια για το κουπε...
επιτΡέλους, βγήκε και κάτι καλό απο αυτή τη συζήτηση.
το οτι θα φύγει ή το ότι θα έρθει με στοιχεια;;;
-
Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:
γ)Την Ferrari μπορείς να την κυκλοφορείς κάθε μέρα, το EVO όχι. Όποτε βάζεις μπροστά τρως μια απίστευτη 'κλωτσιά' από το αμάξι και επίσης η κλωτσιά που τρως από το τεράστιο turbo είναι απίστευτη και όταν θες να πας κανονικά καταντάει κουραστική
Στο FQ-400 αναφέρομαι.
-
Παιδια μπραβο... ενα απο τα καλυτερα τοπικς για να περναει κανεις την ωρα του γελωντας. Συνεχιστε αφοβα...
Κοιτα να δεις που τελικα εκανα μαμακια που πηρα Mercedes... που να το ξερε το στραβο μου το κεφαλι οτι το Acc(id)ent ειναι τοσο ποιο προηγμενο.
ps: Επειδη με τα ISO ασχολουμαι... το οτι καποια εταιρια το πηρε δεν σημαινει πως κατασκευαζει καλυτερα προιοντα... αλλα οτι κατασκευαζει προιοντα με σταθερη ποιοτητα.... Μπορει σταθερα καλη, η σταθερα κακη... αλλα ειναι σταθερη. Επισης που πηρε το ISO? Στον κατασκευαστικο τομεα? Στις υπηρεσιες? Το διατηρει ακομα? Το τηρει? Η ευρωπη το ξεπερασε αυτο... παμε για Total Quality κλπ κλπ...
-
Ο χρήστης Random έγραψε:
δεχομαι οτι υπαρχουν καλυτερα αμαξια απο τη Ηyundaiυπαρχουν οντως??? ποια ειναι αυτα???
-
Ο χρήστης xristos69 έγραψε:
δεχομαι οτι υπαρχουν καλυτερα αμαξια απο τη Ηyundai
υπαρχουν οντως??? ποια ειναι αυτα???
Τα ΚΙΑ!!
HYUNDAI COUPE 2.7LTRS........!!!!