-
cpp, κατ'αρχήν λυπάμαι για τη διόρθωση, την έκανα διότι με είχε εκνευρίσει ο ειρωνικός τρόπος γραφής της προηγούμενης απάντησης σου. Διευκρινίζω ότι δεν απολογούμαι επειδή μου είπες ότι έχεις διδακτορικό, έχω αρκετούς καθηγητές στο πανεπιστήμιο που δεν ξέρουν να μιλήσουν σωστά τα Ελληνικά ή, αν ξέρουν, δεν το δείχνουν.
Δεν έχω προσέξει πάντως κανέναν στο topic αυτό να έχει υποστηρίξει ότι τα Rallye, Saxo κλπ είναι το κορυφαίο δείγμα της αυτοκινητοβιομηχανίας, απλώς αυτό που λέμε είναι ότι για τα λεφτά τους είναι κορυφαία από άποψη οδικής συμπεριφοράς, με τη διευκρίνηση ότι δεν προκειται για 'τρένα' και μπορούν πολύ εύκολα να σε σκοτώσουν αν δεν τα σεβαστείς. Όσον αφορά το φίλο σου, λυπάμαι και έχεις τα ειλικρινή μου συλληπητήρια.
Για το κόστος στους υπόλοιπους φορολογούμενους είναι προφανές ότι αυτό είναι πολύ μεγάλο και εννοείται ότι δεν παραμένω ανενόχλητος από το θάνατο ή τον τραυματισμό οποιουδήποτε συνανθρώπου μας στην άσφαλτο. Ακόμα για το ότι το αυτοκίνητο που οδηγεί ο καθένας είναι δείγμα του μυαλού που κουβαλάει, αυτό είναι επίσης σχετικό. -
Συγχωρείστε με, αλλά έχω μιαν τελείως άλλη άποψη περί ασφαλούς οδήγησης: όλα τα αυτοκίνητα είναι απολύτως ασφαλή αν τα συντηρούμε επαρκώς και πηγαίνουμε κάτω από τα όρια τους χωρίς να τα υπερβαίνουμε ποτέ. Το Λάντα μου είναι εξαιρετικά ασφαλές στην άδεια και στεγνή Ε.Ο Αθηνών-Κορίνθου με μ.ω.τ. τα 70 χλμ και ανώτερη ταχύτητα τα 90 χλμ/ω καθώς και στρίβει και φρενάρει με ασφάλεια. Αν λοιπόν πάω με 130 χλμ/ω το Λάντα (που πάει τόσο, σας βεβαιώ!!!) θα έχω τις ίδιες πιθανότητες να γίνω αλοιφή με εκείνον που έστριβε με 170 στην Βουλιαγμένης ή στον περιφερειακό. Περαν αυτών και για να τελειώνουμε με το θέμα, ναι ο καθένας έχει δικαίωμα να την βρίσκει με την ταχύτητα αλλά όχι σε βάρος εμένα και άλλων τινών αθώων. Ας πάει στην όποια πίστα (και όχι αλάνα, φαρδύ δρόμο κλπ. που διάβασα σε άλλα topics, εκεί δεν μένουν άνθρωποι δηλαδή;) και ας το ευχαριστηθεί.
-
Παιδιά, η αλήθεια είναι κάπου στην μέση...
Δεν είναι υγιές να ταξιδεύουμε με 210. Το υγιές δεν κολλάει στο ότι θα σκοτώσουμε / σκοτωθούμε, αλλά στο δεν είναι πνευματικά υγιές. Με τους δρόμους που έχουμε και ΚΥΡΙΩΣ με τους οδηγούς που έχουμε (που συντηρούν κιόλας τα αυτοκίνητά τους ανάλογα με τα μυαλά τους) είναι τουλάχιστον παράλογο.
Ναι, στην Γερμανία δεν έχει όρια (όχι παντού, σε παρα πολλά σημεία έχει, και ΤΗΡΟΥΝΤΑΙ ΑΥΣΤΗΡΑ). Όμως έχετε δει τα εκεί και τα εδώ αυτοκίνητα; Όχι μόνο σαν μοντέλα, αλλά και σαν ηλικία και σαν ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ! Αν δείτε ένα Σιβίκ του 1996 στην Ελλάδα (αυτό που δεν σπάει, δεν χαλάει...) κατά βάση δείχνει αυτό που λέμε 6 ετών. Της κοπέλλας μου στην Ελβετία δείχνει όπως στην βιτρίνα. Και από έξω, και από μέσα και κυρίως μηχανικά. Και το βασικό; Εκεί δεν έχουν οδηγούς που δεν ξέρουν που πάνε τα τέσσερα (τα 4 λάστιχά τους...). Δεν υπάρχει σύγκριση...
Από την άλλη όμως δεν είναι τόσο τραγικό κάποια δεδομένη στιγμή σε δρόμο που δεν είναι καταΐφι και μόνοι μας με άπειρη ορατότητα να δοκιμάσουμε τη δυνατότητα του κινητήρα μας σε τελική. Φυσικά υπάρχουν και οι βλάκες που θα το κάνουν παντού και πάντα, ή που θα το κάνουν χωρίς να έχουν οι ίδιοι την δυνατότητα να το κάνουν. Αντίστοιχα όμως υπάρχουν και αυτοί που θα προξενήσουν ατύχημα επειδή ξεκίνησαν στο ΣΤΟΠ, επειδή βαρέθηκαν στο φανάρι, επειδή πάνε σαλίγκαροι και κλείνουν τους από πίσω. Η βλακεία δεν είναι προνόμιο των γρήγορων μόνο, χωρίς αυτό να σημαίνει πως έχουν και ανοσία.
Τα ραλί και όλοι αυτοί οι 'κουβάδες' είναι κουβάδες πράγματι από παθητική ασφάλεια. Αλλά αν τα οδηγούν νοήμονα όντα που είναι εκπειδευμένα στην οδήγηση (όχι στην μετακίνηση, στην ΟΔΗΓΗΣΗ) θα αποφύγουν ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΑ το ατύχημα από τα κινούμενα θησαυροφυλάκια της κάθε Μερσεντές. Αλλά δυστυχώς χαζές διαφημίσεις του στυλ 'η ζωή αρχίζει στα 122', ή '101 άλογα και δεν σε πιάνει κανένα με 100', ή 'ΣΤΑ 30 ΜΠΟΡΕΙΣ... ΣΤΑ 230 ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΕΙΣ!!!' κλπ κλπ κλπ έκαναν μικρά παιδάκια να ονειρεύονται τελικές από την πρώτη μέρα που πήραν το γλιστερό (από το λάδι) ροζ χαρτί στο χέρι. Και κατέληξαν να ανασχηματίζουν τις μπαριέρες περί την Αθήνα.
Όσο για τις αλάνες, οχι, δεν μένει κόσμος στις αλάνες. Αυτό γινόταν στα γκέτα της Γερμανίας πριν 60 χρόνια. Και όταν μιλάμε για έρημες αλάνες, μιλάμε για ΕΡΗΜΕΣ αλάνες, και δεν θεωρείται ως αλάνα η πλατεία Κυψέλης! Το πόσο ενοχλητικό είναι να σε ξυπνούν το βράδυ με εξατμίσεις, στριγγλίζοντα λάστιχα και επαφές τρίτου τύπου με μπαριέρες το ξέρω καλύτερα από τον καθένα, αφού μένω στην αριστερή στροφή πριν το δάσος Συγγρού στο Μαρούσι. ΔΕΝ ΥΠΗΡΞΕ νύχτα που να μην ακούσω παρολίγον τρακάρισμα, και ποτέ μπαριέρα δεν άντεξε ανέπαφη ένα μήνα. Αλλά από εκεί μέχρι να μας φταίνε όλοι είναι πολύς δρόμος. Όπως πολύς είναι μέχρι να τους πούμε όλους αθώους...
Είπαμε, η αλήθεια είναι κάπου στην μέση...
-
Ο χρήστης gatony έγραψε:
Φίλε pugsang αν το 106 16v είχε την τελική σχέση του 1.6 8v δεν πιστεύω πως θα βλέπαμε πάνω απο 200.Μέχρι εκεί όμως θα ήταν πιο γρήγορο.Πιστεύω οτι η 5η του είναι μία χαρά για πολιτική/νορμάλ χρήση,έως και κοντή θα τη χαρακτήριζα.(προς Θεού δεν θα'θελα πιο μακριά).
'Οσον αφορά την τελική εγώ στα 220 δεν έχω περάσει τις 7.000 και απόρησα που εσύ έχεις δει 7200.Μήπως δεν πρόσεξες τόσο καλά το στροφόμετρο?Αγαπητέ φίλε,
Δεν το εχω κανει μια αλλες πολλες φορές και ειμαι απολύτως σίγουρος γι αυτο που βλέπω.Να ξαναπω ομως οτι αυτο συνέβη στην κατηφόρα του Σείριου.Το στροφόμετρο ηταν κοντα στις 7200 και το κοντερ ελαφρως μετα τα 220.
Υ.Γ. Χαίρομαι ιδιαιτέρως που αναμεσα μας υπάρχουν τοσο καταρτισμένοι πανεπιστημιακοί διδάκτορες & λέκτορες.Αλλα τι να πω εγω.Το δημοτικό τελείωσα & αυτό με το ζόρι
Λίγο προσοχή γι το τι γράφουμε & πως το γράφουμε δεν βλάπτει!!!
-
Η βλακεία δεν είναι προνόμιο των γρήγορων μόνο, χωρίς αυτό να σημαίνει πως έχουν και ανοσία.
Επαυξάνω ...
Αλλά από εκεί μέχρι να μας φταίνε όλοι είναι πολύς δρόμος. Όπως πολύς είναι μέχρι να τους πούμε όλους αθώους...
Να εξηγήσω ότι ύπήρξα σχετικά ακραίος για να τονίσω την ανοησία κάποιων. Εντάξει, κι εγώ κανονικός άνθρωπος είμαι που μετά τα πρώτα 3000 χλμ που είχα το καινούργιο κουπέ, έψαξα να βρω την τελική του στην Ε.Ο έξω από την Θήβα (πληροφοριακά, 205 χλμ/ω στο κοντέρ του στην ευθεία). Αλλά το έκανα μια φορά, μετά πάπαλα. Και επιμένω ότι αν πας 'σαν άνθρωπος', δηλαδή κάτω από τα όρια που βάζουν το αυτοκίνητο, οι ικανότητές σου και ο δρόμος, είσαι ασφαλής με ό,τι και να οδηγείς.
-
Ο χρήστης pugsang έγραψε:
Φίλε pugsang αν το 106 16v είχε την τελική σχέση του 1.6 8v δεν πιστεύω πως θα βλέπαμε πάνω απο 200.Μέχρι εκεί όμως θα ήταν πιο γρήγορο.Πιστεύω οτι η 5η του είναι μία χαρά για πολιτική/νορμάλ χρήση,έως και κοντή θα τη χαρακτήριζα.(προς Θεού δεν θα'θελα πιο μακριά).
'Οσον αφορά την τελική εγώ στα 220 δεν έχω περάσει τις 7.000 και απόρησα που εσύ έχεις δει 7200.Μήπως δεν πρόσεξες τόσο καλά το στροφόμετρο?Αγαπητέ φίλε,
Δεν το εχω κανει μια αλλες πολλες φορές και ειμαι απολύτως σίγουρος γι αυτο που βλέπω.Να ξαναπω ομως οτι αυτο συνέβη στην κατηφόρα του Σείριου.Το στροφόμετρο ηταν κοντα στις 7200 και το κοντερ ελαφρως μετα τα 220.
Υ.Γ. Χαίρομαι ιδιαιτέρως που αναμεσα μας υπάρχουν τοσο καταρτισμένοι πανεπιστημιακοί διδάκτορες & λέκτορες.Αλλα τι να πω εγω.Το δημοτικό τελείωσα & αυτό με το ζόρι
Λίγο προσοχή γι το τι γράφουμε & πως το γράφουμε δεν βλάπτει!!!
Μιλαμε για εργοστασιακη διασταση ελαστικων?
-
Το αυτοκίνητο ειναι ολο απολύτως νορμαλ εκτος απο μια σκούπα & μια ανάρτηση της Peugeot sport.Νορμαλ σιδερένιες ζαντες με τα τασια με λάστιχα εργοστασιακών διαστάσεων 185/55/14
-
Ο χρήστης iceland έγραψε:
Μιλαμε για εργοστασιακη διασταση ελαστικων?
Εγώ τα εχω δει με την εργοστασιακή διάσταση(185/55 R14),αλλά και τα 195/45 R15(η μόνη διαφορετική που παίρνει) αν έχει βάλει κάποιος νομίζω πως έχει την ίδια διάμετρο ο τροχός και δεν θα αλλάξει κάτι σε τελ.ταχύτητα.(ίσα-ίσα που θα έχει και μεγαλύτερη επιφάνεια τριβής...)πολύ το ψίρισα εεε?
-
Ο χρήστης gatony έγραψε:
Μιλαμε για εργοστασιακη διασταση ελαστικων?
Εγώ τα εχω δει με την εργοστασιακή διάσταση(185/55 R14),αλλά και τα 195/45 R15(η μόνη διαφορετική που παίρνει) αν έχει βάλει κάποιος νομίζω πως έχει την ίδια διάμετρο ο τροχός και δεν θα αλλάξει κάτι σε τελ.ταχύτητα.(ίσα-ίσα που θα έχει και μεγαλύτερη επιφάνεια τριβής...)πολύ το ψίρισα εεε?
Συμφωνω μαζι σου.
Το εχω δοκιμασει και με τις δυο διαστασεις ελαστικων και εχω ακριβως τις
ιδιες ενδειξεις. -
Ο χρήστης nakata έγραψε:
ΠΝΤΩΣ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΤΟ 1.6 ΧΣ PEGEUOT DEN ANEBAZEI PANV APO 6000 ΣΤΡΟΦΕΣ ΛΕΤΕ ΕΠΙΔΗ ΕΧΕΙ ΑΚΟΜΗ 25000 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΘΑ ΑΝΟΙΞΗ ΚΑΙ ΑΛΛΟ?ΣΤΗΝ ΕΥΘΕΙΑ ΤΟ ΕΧΩ ΠΑΕΙ 200 ΤΑ 195 ΤΑ ΒΓΑΖΕΙ ΚΑΛΑ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΕΙ 200 ΖΟΡΙΖΕΤΕ ΘΕΛΕΙ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ!ΕΝΤΑΞΕΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΒΑΡΥ!ΑΛΛΑ ΜΕ ΖΟΡΙΣΕ ΤΟ 1.4 ΑΣΤΡΑ ΠΟΛΥ ΤΟ 1.6 ΤΟ ΠΑΙΡΝΩ ΤΙ ΛΕΤΕ?ΕΥΘΕΙΑ ΑΡΤΑ-ΓΙΑΝΝΕΝΑ ΜΕ 307 1.6 ΚΑΙ Ο ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΟΥ ΜΕ 106 RALLYE 16V. ΕΓΩ ΜΕ 190-195 ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΣΤΑΘΕΡΑ 15-20 ΜΕΤΡΑ ΜΠΡΟΣΤΑ.ΦΑΙΝΟΤΑΝ ΝΟΡΜΑΛ ΤΟ 106.ΚΑΙ ΟΙ 2 ΠΗΓΑΙΝΑΜΕ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΑΝΕΤΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΦΤΑΣΕ Η ΕΥΘΕΙΑ!!!!!!!!!!
-
ti theleis na peis me auto?kai ego 1.6 xs exo 307 alla pano apo 200 den paei!den katalaba ti itheles na peis me auto?
-
Τι να πω εγώ ρε παιδιά που με 103 άλογα (146 1,6 boxer) βγάζω μόλις 190 κοντερίσια ΑΚΡΙΒΩΣ?Όχι ότι δεν έχει διάθεση να ανεβάσει παραπάνω αλλά η πέμπτη είναι τοοοοοσο κοντή που σε αυτά τα χιλιόμετρα χτυπάει κόφτη-στις 6.000 σ.α.λ.-και κόβει καύσιμο!Βέβαια τα πιάνει αρκετά γρήγορα αλλά είναι κάπως να σε προσπερνάει Saxo 1,4 σε ελαφρά κατηφόρα...
-
Ο χρήστης Vagvog έγραψε:
Τι να πω εγώ ρε παιδιά που με 103 άλογα (146 1,6 boxer) βγάζω μόλις 190 κοντερίσια ΑΚΡΙΒΩΣ?Όχι ότι δεν έχει διάθεση να ανεβάσει παραπάνω αλλά η πέμπτη είναι τοοοοοσο κοντή που σε αυτά τα χιλιόμετρα χτυπάει κόφτη-στις 6.000 σ.α.λ.-και κόβει καύσιμο!Βέβαια τα πιάνει αρκετά γρήγορα αλλά είναι κάπως να σε προσπερνάει Saxo 1,4 σε ελαφρά κατηφόρα...Εγω παντως που εχω απο τα πιο κοντα κιβωτια σε νορμαλ αυτοκινητο (clio S 1.4) παλι κοντο δαγκωτο θα επαιρνα γιατι πας με μια (η και δυο) πανω οταν θελεις να εισαι καπως πιο χαλαρος. Επισης οταν εχεις βαρετο ταξιδι βαζεις μια πεμπτη οταν ξεκινησεις (στα 60 χιλιομετρα) και την βγαζεις οταν φτασεις. Ενταξει πορεια με 170-175 δουλευει σε ψηλες στροφες και εχω δει μεχρι 195(πηγαινε κι αλλο!!!) λιγο μεσα στο κοκκινο (κατηφορα), αλλα πηγα τοσο μονο για να δω ποσο πιανει. Το βολβο (στεισιον) διπλα μου που με περασε σα σταματημενο στο ιδιο σημειο πηγαινε τουλαχιστον 250. Εκει τρελλαθηκα
Βεβαια οταν εχεις πολλα κυβικα και δυναμη, οτι κιβωτιο και ναχεις....... -
Ο χρήστης odiki_asfaleia έγραψε:
Βεβαια οταν εχεις πολλα κυβικα και δυναμη, οτι κιβωτιο και ναχεις.......
Α ρε αθάνατη Saab με τα 40+ χλμ/1000 στροφές... ήρεμη δύναμη!
-
Ο χρήστης Petros έγραψε:
Βεβαια οταν εχεις πολλα κυβικα και δυναμη, οτι κιβωτιο και ναχεις.......
Α ρε αθάνατη Saab με τα 40+ χλμ/1000 στροφές... ήρεμη δύναμη!
Αν έχεις μακριές σχέσεις και αρκετή δύναμη πας εύκολα με 200 και. Και αν και ο κινητήρας είναι ελαστικός δεν χρειάζεσαι κοντές σχέσεις.
-
Βεβαια οταν εχεις πολλα κυβικα και δυναμη, οτι κιβωτιο και ναχεις....
Α ρε αθάνατη Saab με τα 40+ χλμ/1000 στροφές... ήρεμη δύναμη!
Αν έχεις μακριές σχέσεις και αρκετή δύναμη πας εύκολα με 200 και. Και αν και ο κινητήρας είναι ελαστικός δεν χρειάζεσαι κοντές σχέσεις.Και αν έχει τέτοια ροπή και δύναμη ΔΕΝ χρειάζεσαι εξάρι κιβώτιο. Τεσσάρι θέλεις για να μην αλλάζεις συχνά. Εκτός αν κάνεις 1η->3η->5η.
paraxeno me zorise ena astra 1.4