Ευχαριστώ για τις απαντήσεις!
Στην αντιπροσωπεία μου είπαν στις 200.000Km οπότετο αφήνουμε για την ώρα!
Latest posts made by geozax
-
RE: FORD FORUM
-
RE: FORD FORUM
Καλημέρα!
Έχω ένα Ford Fiesta 1.6 tdci (2009 μοντέλο) και 120.000Km.
Γνωρίζει κανείς πότε αλλάζει ιμάντα;
Μπήκα στο fordetis και αναφέρει αλλαγή στα 200.000Km. Ακόμη δεν έχω ρωτήσει αντιπροσωπεία γιατί δεν το πηγαίνει εκεί για σέρβις (οι τιμές στο Θεό!!). Ο τεχνικός που το πηγαίνω μου είπε πως καλό θα ήταν να τον αλλάξουμε.
Τι λέτε; Καμία συμβουλή; -
RE: GIULIETTA 1.4 120HP VS GOLF 1.4 122HP
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Δεν συγκρίνονται τα δύο αυτοκίνητα. Η Alfa είναι αυτοκίνητο που χαίρεσαι να οδηγείς. Το Golf είναι για όσους θέλουν απλά να μετακινούνται. Πιο σωστή σύγκριση θα ήταν Giulietta-Leon ή Golf-Focus.
Ως συνήθως... υπερβολές....
Ο Theo από πάνω είπε ακριβώς το ίδιο. Στο δρόμο η Alfa είναι σαφώς πιο οδηγοκεντρική (πιο ευχάριστη, πιο άμεση, πιο συμμετοχική) και όποιος δεν το καταλαβαίνει είναι σε λάθος forum.
Δηλ επειδή το είπες εσύ και κάποιος άλλος σημαίνει πως όποιος πάρει Golf απλά μετακινείται. Μάλιστα!!
Μάλλον θα μας υποδείξεις και το που θα σχολιάζουμε και το τι θα σχολιάζουμε.
Έχεις το αλάθητο.....Κανείς δεν είπε κάτι τέτοιο. Αυτό που είπα είναι ότι αν δεν καταλαβαίνει κάποιος τις υπαρκτές διαφορές, μάλλον δεν ασχολείται με το αντικείμενο.
Άλλο όπως το γράφεις τώρα. Συμφωνούμε.
Η διαφωνία ήταν στην απόλυτη δήλωση για το ένα από τα 2 ιχ. Άλλο να αναφέρεσαι σε διαφορές που είναι λίγο πολύ γνωστές σε όλους και άλλο να μηδενίζεις ένα αυτοκίνητο. Και μάλιστα χωρίς αντίλογο να θεωρείς άσχετους ανθρώπους του forum.
Αυτό σχολίασα. Εύχομαι να είμαστε οκ! -
RE: GIULIETTA 1.4 120HP VS GOLF 1.4 122HP
Και για να μην το συνεχίζουμε, κανείς δε λέει ότι ένα Golf είναι τόσο οδηγοκεντρικό όσο μια Gullietta όμως το να λέμε ότι με το πρώτο απλά μετακινείσαι (Το Golf είναι για όσους θέλουν απλά να μετακινούνται....) είναι άστοχο. Και όποιος καταλαβαίνει....
Όσο αφορά την αξιοπιστία συμφωνώ με τα όσα αναφέρει ο Theo. Βέβαια είναι και θέμα τύχης και εγγύησης.... -
RE: GIULIETTA 1.4 120HP VS GOLF 1.4 122HP
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Δεν συγκρίνονται τα δύο αυτοκίνητα. Η Alfa είναι αυτοκίνητο που χαίρεσαι να οδηγείς. Το Golf είναι για όσους θέλουν απλά να μετακινούνται. Πιο σωστή σύγκριση θα ήταν Giulietta-Leon ή Golf-Focus.
Ως συνήθως... υπερβολές....
Ο Theo από πάνω είπε ακριβώς το ίδιο. Στο δρόμο η Alfa είναι σαφώς πιο οδηγοκεντρική (πιο ευχάριστη, πιο άμεση, πιο συμμετοχική) και όποιος δεν το καταλαβαίνει είναι σε λάθος forum.
Δηλ επειδή το είπες εσύ και κάποιος άλλος σημαίνει πως όποιος πάρει Golf απλά μετακινείται. Μάλιστα!!
Μάλλον θα μας υποδείξεις και το που θα σχολιάζουμε και το τι θα σχολιάζουμε.
Έχεις το αλάθητο..... -
RE: GIULIETTA 1.4 120HP VS GOLF 1.4 122HP
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Δεν συγκρίνονται τα δύο αυτοκίνητα. Η Alfa είναι αυτοκίνητο που χαίρεσαι να οδηγείς. Το Golf είναι για όσους θέλουν απλά να μετακινούνται. Πιο σωστή σύγκριση θα ήταν Giulietta-Leon ή Golf-Focus.Ως συνήθως... υπερβολές....
-
RE: VW FORUM
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
να ρωτησω κατι: στο golf gt,τωρα τελευταια, οταν ειμαι με 2η ταχυτητα και χαμηλες στροφες, οταν παταω το γκαζι αποτομα για να επιταχυνω, ακουγεται ενα μικρο 'τσιριγμα' .... ξερει κανεις κατι...?
Ο ήχος της 'σκουριασμένης κούνιας' που λέμε ειναι αυτός. Αλλάζει ένα πηνίο που εμπλέκει τον κομπρέσσορα και πάει μαζί πακέτο με την αντλία νερού. Γνωστό κουσούρι. Με την βελτιωμένη αντλία δεν θα στο ξαναπαρουσιάσει. Το κάνει με όλες τις σχέσεις στις στροφές που δουλεύει φουλ ο κομπρέσσορας και σε απότομο γκάζι (2000-2500σαλ).
δηλ ποιο κουσουρι δεν ειναι γνωστο;;;;;;;;;;;
ελεος με το παγκοσμιο αυτοκινητοΣε όποιον δεν αρέσει απλά δεν το αγοράζει. ...
αυτο ειναι το μονο σιγουρο!!!
ενα σκασμο λεφτα,ενα καρο θεματα και μηδαμινη εγγυηση ειναι αρκετα ........Πότε το αγόρασες; Φαίνεται να αντιμετωπίζεις πολλά προβλήματα!
Δεν είναι ωραίο να γενικεύεις.... -
RE: VW FORUM
Ο χρήστης pipitopapaki έγραψε:
να ρωτησω κατι: στο golf gt,τωρα τελευταια, οταν ειμαι με 2η ταχυτητα και χαμηλες στροφες, οταν παταω το γκαζι αποτομα για να επιταχυνω, ακουγεται ενα μικρο 'τσιριγμα' .... ξερει κανεις κατι...?
Είναι σύνηθες σε όσα είναι turbo-compressor (140 - 170ps). Θα το συνηθίσεις και εσύ όπως όλοι μας!
Για περισσότερα δες εδώ:http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showforum=12Το τσιριγμα που περιγραφω ειναι στιγμιαιο... σε τετοιο αναφερεσαι και εσυ? εχεις ιδεα τι φταει?
Ναι ειναι στιγμιαίο και ακούγεται μόνο στο βαθύ πάτημα του πεντάλ. Όπως προείπε και ένας 'συνάδελφος' είναι ο χαρακτηριστικός ήχος της 'σκουριασμένης κούνιας'.
-
RE: VW FORUM
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
να ρωτησω κατι: στο golf gt,τωρα τελευταια, οταν ειμαι με 2η ταχυτητα και χαμηλες στροφες, οταν παταω το γκαζι αποτομα για να επιταχυνω, ακουγεται ενα μικρο 'τσιριγμα' .... ξερει κανεις κατι...?
Ο ήχος της 'σκουριασμένης κούνιας' που λέμε ειναι αυτός. Αλλάζει ένα πηνίο που εμπλέκει τον κομπρέσσορα και πάει μαζί πακέτο με την αντλία νερού. Γνωστό κουσούρι. Με την βελτιωμένη αντλία δεν θα στο ξαναπαρουσιάσει. Το κάνει με όλες τις σχέσεις στις στροφές που δουλεύει φουλ ο κομπρέσσορας και σε απότομο γκάζι (2000-2500σαλ).
δηλ ποιο κουσουρι δεν ειναι γνωστο;;;;;;;;;;;
ελεος με το παγκοσμιο αυτοκινητοΣε όποιον δεν αρέσει απλά δεν το αγοράζει. ...
-
RE: VW FORUM
Ο χρήστης pipitopapaki έγραψε:
να ρωτησω κατι: στο golf gt,τωρα τελευταια, οταν ειμαι με 2η ταχυτητα και χαμηλες στροφες, οταν παταω το γκαζι αποτομα για να επιταχυνω, ακουγεται ενα μικρο 'τσιριγμα' .... ξερει κανεις κατι...?Είναι σύνηθες σε όσα είναι turbo-compressor (140 - 170ps). Θα το συνηθίσεις και εσύ όπως όλοι μας!
Για περισσότερα δες εδώ:http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showforum=12