-
Aχ πόσο όμορφα λόγια (συγκηνήθηκα τώρα )που από πίσω τους κρύβεται η υποστήριξη ενός ''φίλου'' ή μιας ''μάρκας''. Τι να κάνουμε υπάρχουν και μερικοί που δεν παραδέχονται άμεσα τον διάλογο αλλά μιλάνε υπέρ αυτού.
Τι πιο τρανταχτό επιχείρημα από το smile που έβαλε ένας moderator να πετάει ντομάτες στα λεγόμενά μου ή τις εκτοξευθείσες ειρωνίες σε αντίθετες απόψεις χωρις ίχνος σεβασμού (αλλά γι'αυτά κάνουμε τους κινέζους)
Ευτυχώς που γύρω μας υπάρχουν κάποια άτομα ''με επίπεδο'' που με πολιτισμένο τρόπο ''επιζητούν'' και θέλουν τον μονόλογο!
Οτιδήποτε τους θίγει υπάρχει πάντα η δικαιολογία των μη επιχειρημάτων και του μη ''πολιτισμένου λόγου''.
Τέλος πάντων πολύ ασχλολήθηκα με τους πολιτισμένα ''κολλημένους'' οι οποίοι (τι ειρωνία!) είναι υπερμαχοι του πολιτισμένου διαλόγου και των σωστών επιχειρημάτων (που παραπιπτώντως διαθέτουν), αλλά οι έχοντες κοινή λογική τους καταλαβαίνουν χωρίς δεύτερη σκέψη.
''Πολιτισμένοι'' και υπέρμαχοι του διαλόγου σε τούτη τη γη, αποθεώστε τους, τους αξίζει!!!
Νάστε πάντα καλά!Α! Και για να μην ξεχάσω γιατί ειπώθηκε κάτι περί δημιουργίας μπάχαλου από συγκεκριμένα άτομα (μαντέψτε ποιόν ή ποιούς εννοεί?), το μπάχαλο συνεχίζεται και ξέρετε γιατί? Κάποιοι δεν σεβάστηκαν την τελεία και παύλα του ''φίλου'' και συντρόφου kyan γιατί θεώρησαν σωστό να αναπτύξουν τα ''πολιτισμένα'' επιχειρήματά τους!!!
Άρα για το μπάχαλο, το οποίο συνεχίζεται από την .- και μετά φέρουν ΚΑΙ οι ίδιοι ακέραια την ευθύνη. Εγώ απλά υποστηρίζω τις θέσεις μου (απολίτιστα πάντα), στα δικά τους ''πυρά'', τα οποία ομολογώ ότι εκτοξεύονται με κάποιο ''επίπεδο''. Το δαμε και αυτό!!!! -
Δυστυχως δεν μπορεσα να διαβασω όλες τις σελίδες του tread.
Απαντωντας ομως στο ερώτημα του πρώτου post του topic, και ψηφιζοντας την 3αρα, την ώρα που περίμενα να δώ τα αποτελέσματα, σκεφτόμουν ότι κανένας δεν θα έχει ψηφισει την 159.
Ωσπου φορτωσε η σελίδα με τα αποτελέσματα της ψηφοφορίαςΒεβαια το topic ειναι εντελώς υποθετικό και ψηφιζοντας απλά εκφράζουμε την εικασίας μας και την προτίμησή μας.
Ομως δεν θα φανταζόμουν ποτέ ότι μία τετοια ψηφοφορία θα συγκεντρώσει περιαότερες προτιμησεις υπερ της Alfa.
Σιγουρα το πισω μέρος της Alfa ειναι πιο κομψο απο αυτό της 3αρας, αλλά το ερώτημα του αρχικου post δεν αναφέρεται στην ομορφιά μονο.Ευτυχώς που έχουμε ομως διαφορετικές αποψεις, αλλιως θα πηγαινες σε οποιαδήποτε αντιπροσωπεία και θα είχες 2 επιλογές, την εξής μία..
-
Ο χρήστης Nikos_bugsR έγραψε:
Δυστυχως δεν μπορεσα να διαβασω όλες τις σελιδες του threadOι μονες σελιδες που αξιζουν για αναγνωση ειναι οι 10,11,14,18,19....οπου παραθετω μερικες απο τις δυνατοτητες της 159,ο MICZ αναλυει το πως λειτουργει το x drive και εγω διατυπωνω τις ενστασεις μου.Ολα τα υπολοιπα ειναι ''κουβεντα να γινεται''.
-
Πάντως το δημοψήφισμα είναι άκαιρο, καθότι κανείς δεν έχει μεχρί στιγμής ιδέα, τι φρούτο είναι η 159 (σίγουρα όχι λεμόνι, αλλά ας περίμενουμε), πέρα από τεχνικά και φωτογραφίες.
Μέχρι να οδηγηθεί δεν μπορούν να βγουν ασφαλή συμπεράσματα και να γίνονται και συγκρίσεις με την Ε90.Από αισθητικής απόψεως έχω να κάνω μερικές παρατηρήσεις.
Οι νέες bmw δεν μου αρέσουν όσο οι παλιότερες, ειδικά όταν τις βλέπω για πρώτη φορά. Οι προ Βανγκλ είναι κομψοτεχνήματα.
Η 3άρα είναι κομψότερη από την 5άρα και πιο αρμονική από την 1άρα.
Έχει ιδανικές διαστάσεις και ισορροπημένες και σπορ αναλογίες.
Σε γενικές γράμμες όσο περνάει ο καιρός τόσο περισσότερο μ αρέσει, αν και τα πίσω φώτα αλά Καρίσμα, Πριμέρα κλπ, χαλάνε το προσεγμένο κατά τα άλλα πίσω μέρος.Η 159 φαίνεται πολύ όμορφη. Δεν με ενοχλεί τόσο ότι έβαλαν κλασικές χειρολαβές πίσω, αν και θεωρούσα τις κρυφές της 156 κορυφαία αισθητικά λύση. Αλλά ίσως όχι λειτουργικά.
Γενικά αποτελεί τη λογική εξέλιξη της 156, και όχι ένα επαναστατικό βήμα.
Θυμάμαι το σοκ, που είχε προκαλέσει η 156 όταν είχε πρωτοεμφανιστεί, την οποία ακόμα και σήμερα την κρίνω σαν ένα από τα ωραιότερα αυτοκίνητα, που έχουν βγει ποτέ σε μαζική παραγωγή. Είναι λυπηρό φυσικά, που κυκλοφόρησε τόσο πολύ και πλέον κανείς δεν της δίνει σημασία. Πως ένα ωραίο σχήμα χάνει το ενδιαφέρον του, όταν κυκλοφορεί τόσο πολύ... -
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Πάντως το δημοψήφισμα είναι άκαιρο, καθότι κανείς δεν έχει μεχρί στιγμής ιδέα, τι φρούτο είναι η 159 (σίγουρα όχι λεμόνι, αλλά ας περίμενουμε), πέρα από τεχνικά και φωτογραφίες.Ξερω τι φρουτο ειναι η Ε90 και αυτο μου αρκει.Την αποψη μου την εχω γραψει στο καταλληλο τοπικ στα νεα μοντελα.
Γενικά αποτελεί τη λογική εξέλιξη της 156, και όχι ένα επαναστατικό βήμα.
Ορισε μου τι σημαινει λογικη εξελιξη και τι επαναστατικο βημα?Η 156 δεν πιανει μια μπροστα στην 159.Λογικη εξελιξη σημαινει για π.χ αυτο που κανουν στην Vag για π.χ.Βελτοιωνουν την ποιτητα κατασκευης,κινητηρες και για π.χ απο mcpherson πηγαινουν στα διπλα ψαλιδια.Επανασταση ειναι η 159 που φερει νεας συνδεσμολογιας διπλα τετραπλευρα ψαλιδια και τρι-λινκ πισω αναρτηση κατι που κλασσικα θα αντιγραφει απο τα ιταλοστημενα ford/psa/mazda/vag καθως και η ενεργητικη τετραδιευθυνση 2ης γενιας.Επανασταση ειναι επισης η εφευρεση της δεκαετιας με τον πληρη ηλεκτρονικο ελεγχο των βαλβιδων που θα εφοδιασει ολους τους νεους κινητηρες jts το 2008(uniair).Επισης εχει την μεγαλυτερη στρεπτικη ακαμψια οχι μονο στην κατηγορια της αλλα και απο την Premium Ε/F(9-5,5,Α6,Superb...),3 μηχανικα διαφορικα τριτης γενιας πισωκινητα ρυθμισμενα,την καλυτερη ευελιξια και πιο γρηγορη αλλαγη λωριδας,κλασσικα το πιο ακριβες/γρηγορο συστημα διευθυνσης,κινητηρες diesel/benzina που δεν επιδεχονται κριτικη και ολα αυτα τα σπορ χαρακτηριστηκα συνδιαζομενα με την ποιοτητα κυλησης της κορυφαιας σε αυτο τον τομεα bmw.Βρες μου ενα πιο επαναστατικο μοντελο απο τον προκατοχο του εν ετη 2005.Σε καποια πραγματα ειναι επαναστατικη και σε καποια αλλα οχι.Σιγουρα ομως δεν ειναι το μειωτικο ''λογικη εξελιξη''.
-
Θέλω απλά να θυμίσω ότι εδώ μέσα ξέρουμε όλοι ποιος είναι ο καθένας (και ειδικά ποιοι είναι οι moderator), και σίγουρα δεν περιμένουμε από τρίτους (που η μοναδική επαφή είναι το πληκτρολόγιο) να μας βάλουν ετικέτες και να μας μάθουν ποιοι είμαστε. Με μεγάλη χαρά πάντως παρατηρώ μια ενσωμάτωση στο forum φίλων της BMW που ενώ στην αρχή ζούσαν μόνο για να γράφουν για την BMW, σιγά-σιγά επεκτείνονται και σε άλλα θέματα του forum χαμηλώνοντας και τον τόνο των γραφόμενων τους σε συζητίσιμα πλαίσια. Είμαστε σε καλό δρόμο. Εδώ είμαστε για να μοιραστούμε την τρέλα μας, όχι για να μαλώνουμε.
Ο χρήστης Nikos_bugsR έγραψε:
Δυστυχως δεν μπορεσα να διαβασω όλες τις σελίδες του tread....
Βεβαια το topic ειναι εντελώς υποθετικό και ψηφιζοντας απλά εκφράζουμε την εικασίας μας και την προτίμησή μας.
Ομως δεν θα φανταζόμουν ποτέ ότι μία τετοια ψηφοφορία θα συγκεντρώσει περιαότερες προτιμησεις υπερ της Alfa.
Σιγουρα το πισω μέρος της Alfa ειναι πιο κομψο απο αυτό της 3αρας, αλλά το ερώτημα του αρχικου post δεν αναφέρεται στην ομορφιά μονο.Ευτυχώς που έχουμε ομως διαφορετικές αποψεις, αλλιως θα πηγαινες σε οποιαδήποτε αντιπροσωπεία και θα είχες 2 επιλογές, την εξής μία..
Αυτή ακριβώς είναι και η δικιά μας ένσταση αφού η 159 δεν έχει παρουσιαστεί ακόμα οπότε δεν είναι δυνατό να κρίνουμε τίποτα άλλο πέρα από την εμφάνιση. Και με αυτό το δεδομένο σίγουρα δεν έπρεπε σε καμία περίπτωση να σε εκπλήσει το αποτέλεσμα. Άλλωστε αν κρίνουμε και από τα χαρακτηριστικά που βλέπουμε στα χαρτιά και πάλι η 159 δικαιολογεί κάποιες ψήφους. Όπως και να'χει όλα είναι θεωρίες, θα τα δούμε στην πράξη σύντομα.
-
Ο χρήστης sakiss έγραψε:
Επανασταση ειναι η 159 που φερει νεας συνδεσμολογιας διπλα τετραπλευρα ψαλιδια και τρι-λινκ πισω αναρτηση κατι που κλασσικα θα αντιγραφει απο τα ιταλοστημενα ford/psa/mazda/vag καθως και η ενεργητικη τετραδιευθυνση 2ης γενιας.Επανασταση ειναι επισης η εφευρεση της δεκαετιας με τον πληρη ηλεκτρονικο ελεγχο των βαλβιδων που θα εφοδιασει ολους τους νεους κινητηρες jts το 2008(uniair).Επισης εχει την μεγαλυτερη στρεπτικη ακαμψια οχι μονο στην κατηγορια της αλλα και απο την Premium Ε/F(9-5,5,Α6,Superb...),3 μηχανικα διαφορικα τριτης γενιας πισωκινητα ρυθμισμενα,την καλυτερη ευελιξια και πιο γρηγορη αλλαγη λωριδας,κλασσικα το πιο ακριβες/γρηγορο συστημα διευθυνσης,κινητηρες diesel/benzina που δεν επιδεχονται κριτικη και ολα αυτα τα σπορ χαρακτηριστηκα συνδιαζομενα με την ποιοτητα κυλησης της κορυφαιας σε αυτο τον τομεα bmw.Βρες μου ενα πιο επαναστατικο μοντελο απο τον προκατοχο του εν ετη 2005.
Τι τους έγραψες βρε Σάκη, αφού δεν καταλαβαίνουν τι τους γράφείς , με καμμένες φλάτζες κυκλοφορούν οι άνθρωποι, άστους ήσυχους.
-
Ο χρήστης sakiss έγραψε:
Πάντως το δημοψήφισμα είναι άκαιρο, καθότι κανείς δεν έχει μεχρί στιγμής ιδέα, τι φρούτο είναι η 159 (σίγουρα όχι λεμόνι, αλλά ας περίμενουμε), πέρα από τεχνικά και φωτογραφίες.
Ξερω τι φρουτο ειναι η Ε90 και αυτο μου αρκει.Την αποψη μου την εχω γραψει στο καταλληλο τοπικ στα νεα μοντελα.
Γενικά αποτελεί τη λογική εξέλιξη της 156, και όχι ένα επαναστατικό βήμα.
Ορισε μου τι σημαινει λογικη εξελιξη και τι επαναστατικο βημα?Η 156 δεν πιανει μια μπροστα στην 159.Λογικη εξελιξη σημαινει για π.χ αυτο που κανουν στην Vag για π.χ.Βελτοιωνουν την ποιτητα κατασκευης,κινητηρες και για π.χ απο mcpherson πηγαινουν στα διπλα ψαλιδια.Επανασταση ειναι η 159 που φερει νεας συνδεσμολογιας διπλα τετραπλευρα ψαλιδια και τρι-λινκ πισω αναρτηση κατι που κλασσικα θα αντιγραφει απο τα ιταλοστημενα ford/psa/mazda/vag καθως και η ενεργητικη τετραδιευθυνση 2ης γενιας.Επανασταση ειναι επισης η εφευρεση της δεκαετιας με τον πληρη ηλεκτρονικο ελεγχο των βαλβιδων που θα εφοδιασει ολους τους νεους κινητηρες jts το 2008(uniair).Επισης εχει την μεγαλυτερη στρεπτικη ακαμψια οχι μονο στην κατηγορια της αλλα και απο την Premium Ε/F(9-5,5,Α6,Superb...),3 μηχανικα διαφορικα τριτης γενιας πισωκινητα ρυθμισμενα,την καλυτερη ευελιξια και πιο γρηγορη αλλαγη λωριδας,κλασσικα το πιο ακριβες/γρηγορο συστημα διευθυνσης,κινητηρες diesel/benzina που δεν επιδεχονται κριτικη και ολα αυτα τα σπορ χαρακτηριστηκα συνδιαζομενα με την ποιοτητα κυλησης της κορυφαιας σε αυτο τον τομεα bmw.Βρες μου ενα πιο επαναστατικο μοντελο απο τον προκατοχο του εν ετη 2005.Σε καποια πραγματα ειναι επαναστατικη και σε καποια αλλα οχι.Σιγουρα ομως δεν ειναι το μειωτικο ''λογικη εξελιξη''.
Kαταρχάς Σάκιςς ο όρος 'λογική εξέλιξη' κάθε άλλο παρά αρνητική χροιά έχει.
Λέγοντας ότι η 159 είναι η λογική εξέλιξη της 156, αναφερόμουν στο σχεδιασμό κυρίως, όπως φαίνεται από το γενικό πλαίσιο των γραφομένων μου.
Αλλά αν θες το συζητάμε και για τα υπόλοιπα.
Από τα διπλά ψαλίδια εμπρός (156) πήγαμε στην ίδια διάταξη (159), πιο μελετημένη όμως στη συνδεσμολογία της και πιθανόν στη γεωμετρία. Είναι αυτό εξέλιξη ή δεν είναι; Θα το έλεγε κανείς επανάσταση;
Ο πλήρης ηλεκτρονικός έλεγχος των βαλβίδων για τους jts από το 2008 είναι ένα επαναστατικό βήμα. Όπως ήταν και πριν από περίπου 3 χρόνια και το Valvetronic, που καταργούσε την πεταλούδα...
Για την ακαμψία, αν και δεν έχω στοιχεία (αν έχεις καλό θα ήταν να τα δημοσιεύσεις, όχι γιατί δυσπιστώ αλλά για να μάθουμε), προφανώς θα είναι βελτιωμένη. Όλα τα νέα μοντέλα έχουν καλύτερη ακαμψία από τα προήγουμενα.
Τα άλλα, που λες, περί ευελιξίας, αλλαγής λωρίδας, θα πρέπει να κάνουμε υπομονή να διαπιστώσουμε και στην πράξη. Δεν μπορούμε να προτρέχουμε βγάζοντας τέτοια συμπεράσματα, πριν το αυτοκίνητο οδηγηθεί...Μετά λύπης μου διαπιστώνω ότι πέρα από 2-3 φίλους της Alfa Romeo, που γράφουν με σοβαρότητα και γνώσεις, και μέχρι στιγμής ανήκεις σε αυτούς Sakiss, μπαίνουν κατά διάστηματα και διάφοροι γραφικοί 'αλεξιπτωτιστές', οι οποίοι λένε, λένε, λένε αλλά δε λένε τίποτα...
-
Τελικά, ο μικρότερος κινητήρας της 159 για την Ελλάδα,
ποιός θα είναι, ο 1.9 JTS ?Θα υπάρξει μικρότερη έκδοση ?
-
Νομιζω οτι δεν τιθεται θεμα συγκρισης της μπεμπας με την αλφα .....Διαφορετικη φιλοσοφια των δυο κατασκευαστων..Η μπεμπα ειναι ενα στιβαρο αμαξι και διαχρονικο ενω η αλφα ειναι ενα ψωραμαξο που σε ενα 6μηνο θα πρεπει οπου πηγαινεις να παιρνεις και τον ηλεκτρολογο μαζι για να σου φτιαχνει τα λαμπακια και τις ασφαλειες...
Αυτα προς το παρον... θα επανελθω με αναλυσεις....
-
Ο χρήστης Random έγραψε:
Νομιζω οτι δεν τιθεται θεμα συγκρισης της μπεμπας με την αλφα .....Διαφορετικη φιλοσοφια των δυο κατασκευαστων..Η μπεμπα ειναι ενα στιβαρο αμαξι και διαχρονικο ενω η αλφα ειναι ενα ψωραμαξο που σε ενα 6μηνο θα πρεπει οπου πηγαινεις να παιρνεις και τον ηλεκτρολογο μαζι για να σου φτιαχνει τα λαμπακια και τις ασφαλειες...Αυτα προς το παρον... θα επανελθω με αναλυσεις....
-
Ο χρήστης Random έγραψε:
Νομιζω οτι δεν τιθεται θεμα συγκρισης της μπεμπας με την αλφα .....Διαφορετικη φιλοσοφια των δυο κατασκευαστων..Η μπεμπα ειναι ενα στιβαρο αμαξι και διαχρονικο ενω η αλφα ειναι ενα ψωραμαξο που σε ενα 6μηνο θα πρεπει οπου πηγαινεις να παιρνεις και τον ηλεκτρολογο μαζι για να σου φτιαχνει τα λαμπακια και τις ασφαλειες...Αυτα προς το παρον... θα επανελθω με αναλυσεις....
Περιμενουμε την επανοδο σου με αναλυσεις
.
-
Ο χρήστης Random έγραψε:
Νομιζω οτι δεν τιθεται θεμα συγκρισης της μπεμπας με την αλφα .....Διαφορετικη φιλοσοφια των δυο κατασκευαστων..Η μπεμπα ειναι ενα στιβαρο αμαξι και διαχρονικο ενω η αλφα ειναι ενα ψωραμαξο που σε ενα 6μηνο θα πρεπει οπου πηγαινεις να παιρνεις και τον ηλεκτρολογο μαζι για να σου φτιαχνει τα λαμπακια και τις ασφαλειες...Αυτα προς το παρον... θα επανελθω με αναλυσεις....
Άσε που μπορεί να μπάζει και νερά...έλεος δλδ,δεν βαρεθήκατε πιά την ίδια καραμέλα ?
Δύο εταιρείες με δύο διαφορετικές φιλοσοφίες.
Προσωπικά μου αρέσει πάρα πολύ απο BMW το Coupe και αυτό απο 320 και πάνω για τον λόγο οτι οδηγικά στα 1.6,1.8 δεν έχει να σου προσφέρει τπτ απολύτως οδηγικά. Στα 2.0 'ξεκινάει' αλλα και πάλι δεν θα το αγόραζα αν επιζητούσα οδηγικές συγκινήσεις.
Σίγουρα η Άλφα είναι ένα αυτοκίνητο που σε κάνει να χαμογελάς συνέχεια και ας μην έχει την απόλυτη ισχύ σε κυβικά όπως τα 1.6-1.8.Όπως έγραψε και κάποιος άλλος ακόμα και 1.2 να έβγαινε θα σε συγκινούσε.
Κάθε εταιρεία έχει την χάρη της,απλά επιλέγουμε τι μας συμπληρώνει οδηγικά ανάλογα με τον χαρακτήρα του καθενός μας.
Παρόλα αυτά για να επιστρέψω στο θέμα της ψηφοφορίας ψήφισα 159.
Είναι όπως και με τις γυναίκες ρε παιδιά...
-
Ο χρήστης Random έγραψε:
Νομιζω οτι δεν τιθεται θεμα συγκρισης της μπεμπας με την αλφα .....Διαφορετικη φιλοσοφια των δυο κατασκευαστων..Η μπεμπα ειναι ενα στιβαρο αμαξι και διαχρονικο ενω η αλφα ειναι ενα ψωραμαξο που σε ενα 6μηνο θα πρεπει οπου πηγαινεις να παιρνεις και τον ηλεκτρολογο μαζι για να σου φτιαχνει τα λαμπακια και τις ασφαλειες...Αυτα προς το παρον... θα επανελθω με αναλυσεις....
Καλά θα κάνεις όταν επιστρέψεις να είσαι πολύ προσεκτικός στις εκφράσεις σου [moderator]
-
Ο χρήστης Random έγραψε:
Νομιζω οτι δεν τιθεται θεμα συγκρισης της μπεμπας με την αλφα .....Διαφορετικη φιλοσοφια των δυο κατασκευαστων..Η μπεμπα ειναι ενα στιβαρο αμαξι και διαχρονικο ενω η αλφα ειναι ενα ψωραμαξο που σε ενα 6μηνο θα πρεπει οπου πηγαινεις να παιρνεις και τον ηλεκτρολογο μαζι για να σου φτιαχνει τα λαμπακια και τις ασφαλειες...Αυτα προς το παρον... θα επανελθω με αναλυσεις....
Καλά τα λές!
Και δε χρειάζεται να επανέλθεις, το έχεις στηρίξει ΑΚΛΟΝΗΤΑ με τα επιχειρήματά σου!Ανακυκλωμένος γκαζοντενεκές από λάδι είναι οι Άλφες, γιαυτό και το πίνουν με τις νταμιτζάνες!!
Έχω ένα ξαδερφάκι που έχει ένα κολλητό που ο αποκάτω του γείτονας αγόρασε ένα Ιταλικό (μπορεί να ήταν και Κορεάτικο, αλλά το έχω δει σε φωτό με Ιταλικές πινακίδες ) και μετά από ένα τρακάρισμα τράβαγε αριστερά! Ναι, αυτό είναι το περιφημο ιταλικό στήσιμο!
Και ΣΑΠΙΣΕ! Ίσως να ήθελε βάψιμο μετά τον τράκο, αλλά αν δεν ΗΤΑΝ να σαπίσει δεν θα σάπιζε ούτως ή άλλως!! Ιταλική λαμαρίνα, από γκαζοντενεκέ. Και σου λέει δεν σαπίσουν πλέον! Τότε του γνωστού δε σάπισε δηλαδής;;
Και χάλασε! Κόλλησε το έμβολο, έπεσε η βαλβίδα, έκαψε φλάτζες, κυριολεκτικά διαλύθηκε!!! Και να πεις πως έφταιγε το τρακάρισμα! Καθόλου!! Μόνο ψυγείο χτύπησε, και αυτό δεν ήθελε άλλαγμα, αφού δεν έσπασε, απλά έσταζε!! Και ούτως ή άλλως δεν κουβαλάγαμε παγωτά να λιώσουν!! Ιταλική αξιοπιστία σου λέω... Σκέψου πόσο χρέπια ήταν ΠΡΙΝ να φτιάξουν!!
Μην αρχίσω με τα ηλεκτρικά, ε;;; Έκαψε 956 λάμπες σε 900.000 χιλιόμετρα! Και δεν του έκανε κακή χρήση, τις προβλεπόμενες έβαζε πάντα. Από το τρακάρισμα οι γλόμποι έμειναν ακάλυπτοι και έτσι μπορούσε να τους αλλάζει αμέσως. Μετά το πλυντήριο ή σε βροχή να φανταστείτε αυτός ο κουραμπιές για αμάξι έβγαζε και σπίθες από τις επαφές των γλόμπων!! Ιταλικά ηλεκτρικά... Ανέκδοτο όπως λέγαμε παλιά Αλβανός Τουρίστας!!
Αμ από στεγανότητα;;; Από τότε που διέρρηξαν το αμάξι σπάοντας το πίσω τρίγωνο τζαμάκι δεν τολμάς να κάτσεις πίσω!! Μούσκεμα το πίσω κάθισμα!! Ιταλική στεγανότητα! Ανέκδοτο για απαιτητικούς!!Ξυπνάτε κορόιδα!!! Σας πουλάνε ψωράμαξα και εσείς πάτε και τα αγοράζετε!! Άλλο σπαγγέτι και άλλο αυτοκίνητο, εκτός αν νομίζει κανείς πως θα προσπεράσει BMW ποτέ καβάλα στην Πουτανέσκα την Άλφα!!
-
Ο χρήστης Random έγραψε:
Νομιζω οτι δεν τιθεται θεμα συγκρισης της μπεμπας με την αλφα .....Διαφορετικη φιλοσοφια των δυο κατασκευαστων..Η μπεμπα ειναι ενα στιβαρο αμαξι και διαχρονικο ενω η αλφα ειναι ενα ψωραμαξο που σε ενα 6μηνο θα πρεπει οπου πηγαινεις να παιρνεις και τον ηλεκτρολογο μαζι για να σου φτιαχνει τα λαμπακια και τις ασφαλειες...Αυτα προς το παρον... θα επανελθω με αναλυσεις....
ανυπομονώ για τις αναλυσεις!!!
-
Ορισμενοι Ξερολες, εδω μεσα ας, προσγειωθουν. Ας, βγουν απο αυτον τον μικρο κοσμο που εχουν χτισει γυρω τους και ας αναθεωρησουν αρκετα πραγματα.
Βεβαια, δημοκρατια εχουμε και καθε αποψη δεκτη μεν, σεβαστη οχι απαραιτητα.
Εγω ψηφισα την Αλφα, χωρις βεβαια να σημαινει αυτο οτι η BMW ειναι κατωτερη σε καθε τομεα, κατα την ΔΙΚΗ μου γνωμη.
Αλλα γενικοτητες του τυπου, σαπιες λαμαρινες, κακα ηλεκτρικα κλπ, ανηκουν σε παιδακια 5 χρονων, που μαλλωνουν, ποιος ειναι πιο δυνατοσ, ο Σουπερμαν ή ο Σπαΐντερμαν....για ονομα του Θεου, δεν μπορουν καποιοι να κρατησουν ενα επιπεδο μεσα στο φορουμ, ή ποια ΤΟΣΑ ξερουν που οι αλλοι τελειως αγνοουν? Δεν νομιζω!!!
Γιατι, και εγω, εαν κρινω ΜΟΝΟ απο προσωπικες εμπειριες, ε τοτε τα Ιταλικα που αγαπαω, θα πρπει να βγουν καλυτερα και απο τα Ιαπωνικα σε αξιοπιστια (πραγμα που δεν ισχυει στον πραγματικο κοσμο).
Μια ζωη μεσα σε Ιταλικα ειμαι, και δεν θυμαμαι να εχω μεινει απο τιποτα στο δρομο. Οχι πως δεν θα ηθελα 5 πραγματα καλυτερα, ΑΛΙΜΟΝΟ.
Αλλα ελεος πια, νομιζα οτι εν ετι 2005, οι προκαταληψεις και οι γενικοτητες θα ειχαν εκλειψει, ή εστω μειωθει.....αντε γιατι και εγω μπορω να κανω γενικοτητες και να αναφερω οτι η Αλφα εδω και 4 χρονια σερι, ειναι ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΡΙΑ ΕΥΡΩΠΗΣ στα Touring Cars, kai φετος ισως και στο World Touring Championship. Και η BMW τρεχει και δεν φτανει απο πισω....Τι σημαινει αυτο? Οτι η Αλφα ειναι τοπ σε ολα? Μαλλον οχι, αλλα ας προσγειωθουν μερικοι 'διανοουμενοι'
Ανοιχτα μυαλα, ευχη για ολους μας
-
Ο χρήστης 037 έγραψε:
.....αντε γιατι και εγω μπορω να κανω γενικοτητες και να αναφερω οτι η Αλφα εδω και 4 χρονια σερι, ειναι ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΡΙΑ ΕΥΡΩΠΗΣ στα Touring Cars, kai φετος ισως και στο World Touring Championship. Και η BMW τρεχει και δεν φτανει απο πισω....Δεν νομίζω, κάτι λάθος κάνεις
-
Ο χρήστης syele έγραψε:
.....αντε γιατι και εγω μπορω να κανω γενικοτητες και να αναφερω οτι η Αλφα εδω και 4 χρονια σερι, ειναι ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΡΙΑ ΕΥΡΩΠΗΣ στα Touring Cars, kai φετος ισως και στο World Touring Championship. Και η BMW τρεχει και δεν φτανει απο πισω....
Δεν νομίζω, κάτι λάθος κάνεις
Και πέρυσι η Autodelta ήταν πρωταθλήτρια ομάδα. Προσθέτοντας του βαθμούς από τις ομάδες, η BMW μάζεψε περισσότερους από την Alfa.
-
Πριν πολλα-πολλα χρονια το 1978 γεννηθηκε ενα απο τα χειρωτερα αυτοκινητα ολων των εποχων!Μια ασπρη Αλφασουντ!
Ακομα και οι παπιες ξερουν οτι τα Αλφασουντ ηταν για τον σκουπιδιαρη μετα απο ενα χρονο!Αυτη η ασπρη Αλφασουντ εβγαλε 9 χειμωνες και καλοκαιρια στην Δυτικη Σουηδια!Γιατι το τονιζω Δυτικη Σουηδια?
Γιατι εδω υπαρχει το γνωμικο, μην παρεις ποτε μεταχειρησμενο αυτοκινητο απο την Δυτικη Σουηδια, εκει πετανε το ποιο πολυ αλατι στους δρομους τον χειμωνα και εχουν τις ποιο πολλες μερες με υγρασια τον χρονο!
Παρολα αυτα εγω αγορασα μια Αλφασουντ απο την Δυτικη Σουηδια!
Μετα τα 9 πρωτα χρονια της σκληρης ζωης της, ο ιδιοκτιτης της, μια γυναικα γιατρος, την πουλησε σε καποιον ο οποιος θα την εκανε σαν καινουργια!Αυτος ομως ηταν πολυασχολος, παντρευτηκε εκανε παιδια και το αυτοκινητο ηταν στο γκαραζ και περιμενε!17 χρονια!Ουτε μια φορα την εβαλε μπρος!Μετα απο την μεταφορα της στο χωριο μου με τρειλερ και ενα καλο σερβις, αλλαγη ολων των υγρων, φιλτρων, φρενων ιμαντων κλπ και τον ετησιο ελεγχο, που τον περασε με μεγαλη επιτυχια και σας πληροφωρω οτι ειναι πολυ αυστηρος εδω, η ασπρη Αλφασουντ εκανε τα πρωτα της χιλιομετρα, 450 τον αριθμο προς την πιστα Σβιεσταντ, εκει που με βοηθησε να παρω το αγωνιστικο διπλωμα μου!(αλλα 250 σκληρα χιλιομετρα μεσα στην πιστα!)
Μετα ενα ταξιδακι σε γνωστους στην Στοκχολμη, πισω στο χωριο μου μετα απο 2 μερες!Συνολικα 2000 χιλιομετρα σε 2 μερες!Απο ενα αυτοκινητο που δεν ειχε μετακινηθει ουτε ενα μετρο στα 17 χρονια!Και σαν το κερασακι στην τουρτα, ολα τα ηλεκτρικα δουλευουν, ακομα ειναι οι ιδιες λαμπες εκεινης της εποχης , ουτε αυτες καηκανε!
Και κατι για τους γιαπωνεζοφιλους!
Αφηνεις το τιμονι στα 160, ανωτερη ταχυτητα σε αυτο το μοντελο και το αυτοκινητο παει μπροστα ευθεια!Δεν χρειαζεται καμμια απολυτως διορθωση, σαν το RX-8 που οδηγησα μια φορα!Και ολα τα αλλα αυτοκινητα για να ειμαι ειλικρινης, ακομα και καινουργιες Αλφα Ρομεο!
Ενας καλος φιλος που με ακολουθησε σε μια πολη και ο οποιος δεν ξερει τιποτα απο αυτοκινητα, μου λεει χαρακτηριστικα: Σε αυτο το αυτοκινητο νομιζεις οτι γινεσαι ενα με την ασφαλτο!Μηπως λεει τιποτα αυτο σε μερικους μικρουληδες εδω?
Σπυρος
http://briefcase.pathfinder.gr/zoom/alf ... 946/419527
http://briefcase.pathfinder.gr/zoom/alf ... 946/419533
Alfa Romeo 159 vs BMW σειρά 3