-
Ο χρήστης Ioudas έγραψε:
Είναι 1000αρι τούρμπο για την φορολογία κ όχι για οικονομία 100 άλογα έχει σιγά μην ήταν οικονομικό
Της γυναίκας μου το trip computer ειναι στο 6,2
Με Γρηγόρη οδήγηση άντε να το πάμε στο 6,3
Παραπάνω δεν το έχουμε δει (μέση κατανάλωση)
Εγώ μιλάω εκ πείρας. Δεν πιθανολογώ ούτε υποθέτω.
Και μιλάμε για το 125. Όχι το 100.Ελα αλεεεεκο, ποσοοοοοο;;; χαχαχαχαχαχα
-
Iούδα τα περισσότερα χιλιόμετρα είναι στην εθνική ή στην πόλη;
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
Είναι 1000αρι τούρμπο για την φορολογία κ όχι για οικονομία 100 άλογα έχει σιγά μην ήταν οικονομικό
Της γυναίκας μου το trip computer ειναι στο 6,2
Με Γρηγόρη οδήγηση άντε να το πάμε στο 6,3
Παραπάνω δεν το έχουμε δει (μέση κατανάλωση)
Εγώ μιλάω εκ πείρας. Δεν πιθανολογώ ούτε υποθέτω.
Και μιλάμε για το 125. Όχι το 100.Ελα αλεεεεκο, ποσοοοοοο;;; χαχαχαχαχαχα
- ∞
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
Είναι 1000αρι τούρμπο για την φορολογία κ όχι για οικονομία 100 άλογα έχει σιγά μην ήταν οικονομικό
Της γυναίκας μου το trip computer ειναι στο 6,2
Με Γρηγόρη οδήγηση άντε να το πάμε στο 6,3
Παραπάνω δεν το έχουμε δει (μέση κατανάλωση)
Εγώ μιλάω εκ πείρας. Δεν πιθανολογώ ούτε υποθέτω.
Και μιλάμε για το 125. Όχι το 100.Ελα αλεεεεκο, ποσοοοοοο;;; χαχαχαχαχαχα
-
Ένας μέσος όρος:
http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... owerunit=2
-
Άτσα ο μέσος όρος.
-
Ο χρήστης Ioudas έγραψε:
Είναι 1000αρι τούρμπο για την φορολογία κ όχι για οικονομία 100 άλογα έχει σιγά μην ήταν οικονομικό
Της γυναίκας μου το trip computer ειναι στο 6,2
Με Γρηγόρη οδήγηση άντε να το πάμε στο 6,3
Παραπάνω δεν το έχουμε δει (μέση κατανάλωση)
Εγώ μιλάω εκ πείρας. Δεν πιθανολογώ ούτε υποθέτω.
Και μιλάμε για το 125. Όχι το 100.Όταν λες 'γρήγορη οδήγηση',εννοείς 90-95χ.α.ω.....άντε 100;....
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Άτσα ο μέσος όρος.Εγώ πάντως με το 206 ήμουν λίγο κάτω από τον μ.ο. του συγκεκριμένου site...
Δεν οδηγούσα αργά, οδηγούσα οικονομικά. Σαφέστατα και δεν είναι το ίδιο.
Το μόνο ήταν ότι δεν πήγαινα πάνω από 130 στην εθνική (αλλά έβγαινα πολύ σπάνια στην εθνική ούτως ή άλλως).
-
Ο χρήστης touring the m3 1.6 έγραψε:
Είναι 1000αρι τούρμπο για την φορολογία κ όχι για οικονομία 100 άλογα έχει σιγά μην ήταν οικονομικό
Της γυναίκας μου το trip computer ειναι στο 6,2
Με Γρηγόρη οδήγηση άντε να το πάμε στο 6,3
Παραπάνω δεν το έχουμε δει (μέση κατανάλωση)
Εγώ μιλάω εκ πείρας. Δεν πιθανολογώ ούτε υποθέτω.
Και μιλάμε για το 125. Όχι το 100.Όταν λες 'γρήγορη οδήγηση',εννοείς 90-95χ.α.ω.....άντε 100;....
Όλοι αυτοί που αμφισβήτητε το έχετε;
Εγώ το έχω και αναφέρω τι γράφει το trip computer.
Όταν λέω γρήγορα εννοώ πως πάω πιο γρήγορα απο τα αλλά αυτοκίνητα.
Σχετικά με την ταχύτητα ταξιδιού παει 140 πολύ ήσυχα, και χαλαρά.
Στην πόλη, τραβάει πολύ δυνατά απο πολύ χαμηλά και δεν χρειάζεται στροφές το μοτεράκι. Μέχρι 2500 στροφές το αμάξι παει αέρα.
Στα φανάρια σβήνει αυτόματα. Δεν χρειαζεται να αναφέρω πως ειναι πολύ πολυ ωραία στημένο αυτοκίνητακι.
Εγώ έχω και ένα παλαιότερο 1600 και αναφέρω πως το χίλιαράκι καίει εμφανώς λιγότερο και παει εμφανώς πιο γρήγορα και πιο άνετα.
Υπάρχουν και σάιτ στο Ίντερνετ που καταγράφουν μαζικά τις καταναλώσεις για όσους χρειάζονται επαλήθευση. -
Αν έχεις κάνει κάμποσα χιλιόμετρα οδηγώντας ήρεμα και σου έχει γράψει 6.2 και μόλις αρχίζεις να το πατάς λιγάκι πάει στο 6.3, αυτό δεν σημαίνει πως κάτω από αυτές τις συνθήκες καίει 6.3. Αλλά αρκετά παραπάνω από αυτό, ειδικά αν το νούμερο αλλάζει σχετικά γρήγορα. Για αυτό το λόγο σου είπα να το μηδενίσεις πρώτα ΠΡΙΝ αρχίσεις να το πιέζεις.
Στάλθηκε από το Nexus 5 μου
-
Αυτό με τα trips είναι σχετικό. Αν δεν μηδενίζει ποτέ, φυσικά και θα γράφει 6.2-6.4 lt.
Το θέμα είναι όμως ότι δεν καίει τόσο. Και το elantra 1,6 που έχουμε, 7.4 γράφει μέση κατανάλωση γιατί το έχουμε μόνο για ταξίδια. Όταν όμως το κινήσεις εντός πόλης, είναι φανερό ότι απέχει αρκετά από αυτό το νούμερο. Απλά επειδή έχουν γραφτεί τα άπειρα χιλιόμετρα, δεν αλλάζει η κατανάλωση που δείχνει ο μετρητής.
Στο Seat από την άλλη, η γενική μέση κατανάλωση μου μηδενίζει κάθε 99 ώρες οδήγησης, ή κάμποσα χιλιόμετρα, που είναι η αλήθεια και ο πιο σωστός τρόπος μέτρησης.
on topic, οδήγησέ τα και τα δύο γιατί μιλάμε για δύο εντελώς διαφορετικά αυτοκίνητα. Και αν καταλήξεις εν τέλει στο Fiesta, κάνε την χάρη στον εαυτό σου και απλά δοκίμασε και το 1000αράκι βενζίνης (100 ή 125). Έχω οδηγήσει το 125HP και είναι φοβερό.
Και επειδή τυγχάνω κάτοχος μικρού turbaκίου με την ίδια λογική, η λίγη παραπάνω κατανάλωση που θυσιάζεις για ένα αρκετά καλύτερο, οδηγικά, αυτοκίνητο αξίζει και με το παραπάνω. Για την ιστορία, ακόμα και το golf 1.6TDI σε σχέση με το αντίστοιχο 1.2TSI στα ίδια (νομίζω) άλογα μου είχε φανεί υπερβολικά χειρότερο, όσον αφορά τα ποιοτικά χαρακτηριστικά (κινητήρα,τράβηγμα,συμπεριφορά).
Σκέψου με τον 1000άρη που η διαφορά βάρους μπροστά θα είναι ακόμα μεγαλύτερη.
-
Ο χρήστης van1985 έγραψε:
Iούδα τα περισσότερα χιλιόμετρα είναι στην εθνική ή στην πόλη;Τα περισσότερα ειναι στην πόλη.
Το στιλ οδήγησης μου ειναι σχετικά χαλαρό, δηλαδή οδηγάω με λίγες στροφές.
Αλλά επειδή το αυτοκίνητακι ειναι πολυ δυνατό χαμηλά και μακρυά γραναζομενο ακόμα και με λίγες στροφές παει αέρα.
Κάποιος ρώτησε αν η κατανάλωση μου ειναι μετρημένη στα 80, 90, 100 κλπ
Όχι, ειναι μετρημένη στην πόλη και με λίγο ταξίδι.
Στο ταξίδι πάω περίπου 120-140.
Αν πάω κάτω απο 120 η κατανάλωση πέφτει αισθητά (κάτω απο 6) -
Χωρίς να διαβάσω πολλά πολλά, ειδικά σε fiesta αν δεν κάνεις πάνω από 30.000 χλμ το χρόνο, να μην ασχοληθείς με το ντίζελ. Βασικά, με κανένα ντίζελ.
Ρενώ κλειώ, Φόρντ Φιέστ 3κύλινδρα βενζίνη. Το Ρενώ πιο καλά φτιαγμένο, καλύτερη ηχομόνωση, αλλά για πόλη το Φιέστα δεν παίζεται. -
Εγω παιδια πηρα πριν απο 3 μηνες το A1 diesel. Ασχετα με τους λογους που με οδηγησαν στο συγκεκριμενο αμαξι, ημουν πριν μεταξυ αυτου και του ιμπιζα, πετρελαιο και τα 2. Το φιεστα βγηκε εκτος της εξισωσης οταν ειδα οτι για τα 0-100 θελει 12,9 δευτερολεπτα, σχεδον 2,5 παραπανω απο τον κινητηρα της vw και με 5 αλογα περισσοτερα. Συν οτι δεν μου αρεσε η μουρη του καινουριου. Οσο για τα κια δεν τα κοιταξα καθολου. Τελος, για το διλλημα πετρελαιο βενζινη, εγω κανω γυρω στα 15-20 χιλιαδες χιλιομετρα το χρονο. Στα πρωτα 3000 που εχει το αμαξι, εχω μια μεση καταναλωση 6,4. Αυτο με εθνικη 140-150, σε στροφες παντα μια ταχυτητα κατω και αθηνα γρηγορη οδηγηση(οποτε το επιτρεπουν οι συνθηκες παντα) Με προσοχη, εθνικη εχω γραψει και 3.9 ενω πολη 5. Δε νομιζω οτι πετυχαινεις τετοια νουμερα με τη βενζινη, αφου οσο περισσοτερο το πατας ακομα και στα συγχρονα μικρα τουρμπο, τοσο πλησιαζεις τα 9-10 λτ. Να σημειωσουμε οτι γρηγορη οδηγηση ειναι πολλες επιταχυνσεις και οχι απλως μεγαλη ταχυτητα. Οσο για τον ecoboost απ οτι εχω διαβασει, με πολυ προσοχη τα βλεπεις τα εργοστασιακα νουμερα, αλλα αν το πατησεις βλεπεις τιμες διπλασιες τουλαχιστον.
-
Ο χρήστης corsagls έγραψε:
Εγω παιδια πηρα πριν απο 3 μηνες το A1 diesel. Ασχετα με τους λογους που με οδηγησαν στο συγκεκριμενο αμαξι, ημουν πριν μεταξυ αυτου και του ιμπιζα, πετρελαιο και τα 2. Το φιεστα βγηκε εκτος της εξισωσης οταν ειδα οτι για τα 0-100 θελει 12,9 δευτερολεπτα, σχεδον 2,5 παραπανω απο τον κινητηρα της vw και με 5 αλογα περισσοτερα. Συν οτι δεν μου αρεσε η μουρη του καινουριου. Οσο για τα κια δεν τα κοιταξα καθολου. Τελος, για το διλλημα πετρελαιο βενζινη, εγω κανω γυρω στα 15-20 χιλιαδες χιλιομετρα το χρονο. Στα πρωτα 3000 που εχει το αμαξι, εχω μια μεση καταναλωση 6,4. Αυτο με εθνικη 140-150, σε στροφες παντα μια ταχυτητα κατω και αθηνα γρηγορη οδηγηση(οποτε το επιτρεπουν οι συνθηκες παντα) Με προσοχη, εθνικη εχω γραψει και 3.9 ενω πολη 5. Δε νομιζω οτι πετυχαινεις τετοια νουμερα με τη βενζινη, αφου οσο περισσοτερο το πατας ακομα και στα συγχρονα μικρα τουρμπο, τοσο πλησιαζεις τα 9-10 λτ. Να σημειωσουμε οτι γρηγορη οδηγηση ειναι πολλες επιταχυνσεις και οχι απλως μεγαλη ταχυτητα. Οσο για τον ecoboost απ οτι εχω διαβασει, με πολυ προσοχη τα βλεπεις τα εργοστασιακα νουμερα, αλλα αν το πατησεις βλεπεις τιμες διπλασιες τουλαχιστον.Περί ορέξεως.......
-
Η τάση του όταν αγοράζει κάποιος ένα αμάξι να θάβει ένα ανταγωνιστικό ή να προσπαθεί γενικά να βγάλει το δικό του καλύτερο μπορεί να εξηγηθεί ψυχολογικά; Εμένα μου κάνει περισσότερο προς κάποια ψιλοαμφιβολία η οποία γεννάει την ανάγκη για επιβεβαίωση.
Στάλθηκε από το Nexus 5 μου
-
Ζωντας 3 χρονια με ενα Fiesta Trend(βενζινη βεβαια 1.2) και εδω και ενα χρονο με ενα ProCeed 1.4(προηγουμενης γενιας πλεον)θα ελεγα οτι το καθενα εχει τη χαρη του.Σαφως πιο ενδιαφερον οδηγικα το Ford,με καλυτερο τιμονι,κιβωτιο,ζυγισμα αναρτησης και ευελιξια σε αντιθεση με το πιο ησυχο και ξεκουραστο ταξιδι που κανει το Κia ιδιως σε ταχυτητες των 120-140 ενω βαζω στα υπερ του τα φρενα και την καλη ποιοτητα κυλισης.
Προσωπικα αν διαλεγα θα σκεφτομουν καπως ετσι...
Fiesta σε καποια σπορ εκδοση(1000-125ps η ST )γιατι πραγματικα το αυτοκινητο σε προτρεπει να το οδηγησεις γρηγορα,
Ceed σε diesel γιατι το ιδιο σε βαζει στο τρυπακι της ανετης και χαλαρης μετακινησης απλα χωρις πιεση.
Διαβαζω οτι μιλας αποκλειστικα για πετρελαια και συγκεκριμενα κοστη οποτε απο μενα Ceed. -
Ο χρήστης Mark έγραψε:
Η τάση του όταν αγοράζει κάποιος ένα αμάξι να θάβει ένα ανταγωνιστικό ή να προσπαθεί γενικά να βγάλει το δικό του καλύτερο μπορεί να εξηγηθεί ψυχολογικά; Εμένα μου κάνει περισσότερο προς κάποια ψιλοαμφιβολία η οποία γεννάει την ανάγκη για επιβεβαίωση.Στάλθηκε από το Nexus 5 μου
+1
-
παντως , για τα ντιζελ να πουμε οτι δεν μπορεί να ισχυει αυτο το 30 χιλιαδες χιλιομετρα τον χρονο.......εδω και 3 μηνες εχει πεσει η καταναλωση μου στα 5.4 λιτρα μικτη, διανυω τριτο χρονο που δεν εχω πληρωσει τελη κυκλοφοριας και απο σερβις στα 32 χιλιαδες χιλιομετρα εχω ξοδεψει 3 αλλαγες λαδιων των 60 ευρω η καθε μια (θα μπορούσα να εχω κανει μονο μια, ειναι επιλογη μου οι τρεις). Απο προχειρους υπολογισμους και με βαση αυτα που διαβαζω το φθηνοτερο τουρμπακι βενζινης εκεινη την εποχη που μπορουσα να παρω ηταν το 122αρι Λεων στα ιδια χρηματα που διαβαζω οτι ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΑ οι ιδιοκτητες του πεφτουν κατω απο 10 λιτρα στην πολη (και εχω καθε λογο να το πιστευω μιας και για πολλα χρονια ειχα αλλα και εχω συγχρονα βενζινοκινητα). Κατα συνεπεια και με βαση οτι το 9αρι ειναι φυσιολογικο για ενα τετοιο οχημα και με βενζινη στο 1.70 και το v-power diesel στα 1.32 που το βαζω 2 χρονια και 2 μηνες καθε εβδομαδα στην προσφορα, μου εχει κοστισει το ντιζελ μου περιπου 2.500 ευρω λιγότερα. Αν συνυπολογισω ποσο πουλαω το αμαξι μου (η διαφορα τους τοτε ηταν 1000 ευρω) και ποσο κανει το Λεων μεταχειρισμενο αγγιζουμε ηδη τα 5 χιλιαρικα τουλαχιστον. Κατα συνεπεια πριν προτεινουμε γενικα σε καποιον κατι πρεπει να λαμβανουμε υπ οψιν και αλλες παραμετρους.
Εγω φιλε μου ειμαι υπερ του ντιζελ.....και παρε οποιο σου αρεσει , ολα τα αμαξια σημερα ειναι εξαιρετικα. -
Το 9αρι για μικτή δεν είναι φυσιολογικό.
Κάτι πιο κοντά στο 7-7.5 ίσως. Εκτός φυσικά αν τα πολλά χιλιόμετρα είναι στην πόλη.
KIA proceed diesel ή ford fiesta diesel