-
Κι άλλοι δεν έχουν, αλλά τους έχουν πάει φίφα λοκώ εμπλοκή στα τσαρτς τους τουρμπάτους. Μεγαλύτερο εμπόδιο θεωρώ την μικρού εύρους γκάμα, πράγμα που είναι πάγιο στη φίρμα.
Θεωρώ θετικό ότι ο καινούργιος είναι πολύ πιθανό να ξεκινήσει από καθαρή θέση, χωρίς βαρίδια τύπου δανείων. Άμα είναι και ο φημολογούμενος, είναι θα πολύ καλύτερα από πριν.
Άντε, και στη Χόντα, να φύγουν τα καθιζήματα που λέει και ο Λεβέντης. -
Ο χρήστης bathan έγραψε:
Mazda έχω αλλά δεν ξέρω,
για πες!- Μηδενική προώθηση στα νέα μοντέλα (ουσιαστικά θάψιμο δηλαδή)
- μηδενικό στοκ ανταλλακτικών.
Ακόμη και τα ανταλλακτικά των service δεν υπήρχαν στα εξουσιοδοτημένα συνεργεία (φίλτρα κλπ) και χρησιμοποιούσαν** OEM.** Τί άλλο να πούμε ;
Αυτό έχει να κάνει καθαρά με την κονόμα της ΕΛΜΑ και το τεράστιο περιθώριο κέρδους που άφηναν τα ΟΕΜ που επέλεγε.
Η Ελβετία να ναι καλά και το 3γωνικό εμπόριο. -
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Κι άλλοι δεν έχουν, αλλά τους έχουν πάει φίφα λοκώ εμπλοκή στα τσαρτς τους τουρμπάτους. Μεγαλύτερο εμπόδιο θεωρώ την μικρού εύρους γκάμα, πράγμα που είναι πάγιο στη φίρμα.
Θεωρώ θετικό ότι ο καινούργιος είναι πολύ πιθανό να ξεκινήσει από καθαρή θέση, χωρίς βαρίδια τύπου δανείων. Άμα είναι και ο φημολογούμενος, είναι θα πολύ καλύτερα από πριν.
Άντε, και στη Χόντα, να φύγουν τα καθιζήματα που λέει και ο Λεβέντης.Μικρού εύρους γκάμα....συγκρινόμενη με την φάουβε ναί!!Σε κάθε segment έχει μοντέλο!και μάλιστα μοντέλα που ξεχωρίζουν σε πολλούς τομείς....επειδή δεν εισάγονται δηλαδή;!Μη βλέπουμε το εδώ,ήταν και είναι(με εξαίρεση τη πολιτική του κράτους στο θέμα αυτοκίνηση) καθαρά θέμα ΕΛΜΑ!!!!
-
Το καινούργιο 3αρι που είναι απίστευτο βγαίνει με 1,5 βενζίνη, αναμένεται με 1.5 ντίζελ και θα πουλούσε εδώ like hot cakes
-
Εν τω μεταξύ:
http://www.autoblog.gr/2014/07/07/2015- ... ior-cabin/
Με πιθανό, κατά το άρθρο, τον κινητήρα 1.5 στα 75ΗΡ;;;;;
-
Zουμ ζουμ κατά τα άλλα σύμφωνα με τα ίδια της τα λόγια. Δεν θα είχα πρόβλημα με τον 1500 κινητήρα με τους 75 βουκεφάλες, στην περίπτωση όμως που αυτός θα πλαισιωθεί και με άλλους κινητήρες μεγαλύτερης απόδοσης (όχι 2.000+ κ.εκ. βέβαια). Δηλαδή, κύριοι έχουμε τον 1500 για τέρμα οικονομία, 0 τέλη και διαρκή είσοδο στους δακτυλίους (και μπράβο της στο φινάλε), και π.χ. άλλους 3 για τους συγκαμμένους,
Αλλιώς κάπου δείχνει η ίδια απρόθυμη να παρακολουθήσει εκ του σύνεγγυς τις εξελίξεις και προδιαθετιμένη να μείνει αποκλειστικά στο περιθώριο της αγοράς. 75 άλογα βασικός κινητήρας για αμάξι 4,06 μέτρα είναι κάπως. -
Ο χρήστης touring the m3 1.6 έγραψε:
Κι άλλοι δεν έχουν, αλλά τους έχουν πάει φίφα λοκώ εμπλοκή στα τσαρτς τους τουρμπάτους. Μεγαλύτερο εμπόδιο θεωρώ την μικρού εύρους γκάμα, πράγμα που είναι πάγιο στη φίρμα.
Θεωρώ θετικό ότι ο καινούργιος είναι πολύ πιθανό να ξεκινήσει από καθαρή θέση, χωρίς βαρίδια τύπου δανείων. Άμα είναι και ο φημολογούμενος, είναι θα πολύ καλύτερα από πριν.
Άντε, και στη Χόντα, να φύγουν τα καθιζήματα που λέει και ο Λεβέντης.Μικρού εύρους γκάμα....συγκρινόμενη με την φάουβε ναί!!Σε κάθε segment έχει μοντέλο!και μάλιστα μοντέλα που ξεχωρίζουν σε πολλούς τομείς....επειδή δεν εισάγονται δηλαδή;!Μη βλέπουμε το εδώ,ήταν και είναι(με εξαίρεση τη πολιτική του κράτους στο θέμα αυτοκίνηση) καθαρά θέμα ΕΛΜΑ!!!!
Ακριβώς μικρή γκάμα.
-
Ο χρήστης panosft έγραψε:
Κι άλλοι δεν έχουν, αλλά τους έχουν πάει φίφα λοκώ εμπλοκή στα τσαρτς τους τουρμπάτους. Μεγαλύτερο εμπόδιο θεωρώ την μικρού εύρους γκάμα, πράγμα που είναι πάγιο στη φίρμα.
Θεωρώ θετικό ότι ο καινούργιος είναι πολύ πιθανό να ξεκινήσει από καθαρή θέση, χωρίς βαρίδια τύπου δανείων. Άμα είναι και ο φημολογούμενος, είναι θα πολύ καλύτερα από πριν.
Άντε, και στη Χόντα, να φύγουν τα καθιζήματα που λέει και ο Λεβέντης.Μικρού εύρους γκάμα....συγκρινόμενη με την φάουβε ναί!!Σε κάθε segment έχει μοντέλο!και μάλιστα μοντέλα που ξεχωρίζουν σε πολλούς τομείς....επειδή δεν εισάγονται δηλαδή;!Μη βλέπουμε το εδώ,ήταν και είναι(με εξαίρεση τη πολιτική του κράτους στο θέμα αυτοκίνηση) καθαρά θέμα ΕΛΜΑ!!!!
Ακριβώς μικρή γκάμα.
Θελω να πιστευω οτι αναφερεστε στην γκαμα της ελληνικης αγορας.....
-
Ο χρήστης panosft έγραψε:
Κι άλλοι δεν έχουν, αλλά τους έχουν πάει φίφα λοκώ εμπλοκή στα τσαρτς τους τουρμπάτους. Μεγαλύτερο εμπόδιο θεωρώ την μικρού εύρους γκάμα, πράγμα που είναι πάγιο στη φίρμα.
Θεωρώ θετικό ότι ο καινούργιος είναι πολύ πιθανό να ξεκινήσει από καθαρή θέση, χωρίς βαρίδια τύπου δανείων. Άμα είναι και ο φημολογούμενος, είναι θα πολύ καλύτερα από πριν.
Άντε, και στη Χόντα, να φύγουν τα καθιζήματα που λέει και ο Λεβέντης.Μικρού εύρους γκάμα....συγκρινόμενη με την φάουβε ναί!!Σε κάθε segment έχει μοντέλο!και μάλιστα μοντέλα που ξεχωρίζουν σε πολλούς τομείς....επειδή δεν εισάγονται δηλαδή;!Μη βλέπουμε το εδώ,ήταν και είναι(με εξαίρεση τη πολιτική του κράτους στο θέμα αυτοκίνηση) καθαρά θέμα ΕΛΜΑ!!!!
Ακριβώς μικρή γκάμα.
Τί διαβάζεις ακριβώς;......
-
Μή μπερδεύετε τη γκάμα με τον εξοπλισμό......άλλο το ένα,άλλο οι πολλές εκδόσεις με συγκεκριμένο εξοπλισμό!!
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
Κι άλλοι δεν έχουν, αλλά τους έχουν πάει φίφα λοκώ εμπλοκή στα τσαρτς τους τουρμπάτους. Μεγαλύτερο εμπόδιο θεωρώ την μικρού εύρους γκάμα, πράγμα που είναι πάγιο στη φίρμα.
Θεωρώ θετικό ότι ο καινούργιος είναι πολύ πιθανό να ξεκινήσει από καθαρή θέση, χωρίς βαρίδια τύπου δανείων. Άμα είναι και ο φημολογούμενος, είναι θα πολύ καλύτερα από πριν.
Άντε, και στη Χόντα, να φύγουν τα καθιζήματα που λέει και ο Λεβέντης.Μικρού εύρους γκάμα....συγκρινόμενη με την φάουβε ναί!!Σε κάθε segment έχει μοντέλο!και μάλιστα μοντέλα που ξεχωρίζουν σε πολλούς τομείς....επειδή δεν εισάγονται δηλαδή;!Μη βλέπουμε το εδώ,ήταν και είναι(με εξαίρεση τη πολιτική του κράτους στο θέμα αυτοκίνηση) καθαρά θέμα ΕΛΜΑ!!!!
Ακριβώς μικρή γκάμα.
Θελω να πιστευω οτι αναφερεστε στην γκαμα της ελληνικης αγορας.....
Εννοείτε.
-
...όπως 'ευλογείτε';
-
Με κάθε επιφύλαξη.
-
Ετσι θα βγει στις αγορες,η δικια μας δεν ειναι μεσα.......
Μοναδικη ενσταση........η ξεκαρφωτη οθονη στο ταμπλο,που αρκετοι κατασκευαστες εχουν υιοθετησει -
Ο χρήστης jimdenin έγραψε:
Ποσο ωραιο και μινιμαλ
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
Μοναδικη ενσταση........η ξεκαρφωτη οθονη στο ταμπλο,που αρκετοι κατασκευαστες εχουν υιοθετησειΞεκαρφωτη? Η θεση της οθονης ειναι ιδανικη για να μην αποσπας την προσοχη σου απο το δρομο, και παραλληλα εξαφανιζεται μεσα στο ταμπλο αν δεν την χρειαζεσαι...μεγαλυτερο φαουλ οι χωνευτες!
Η δικη μου ενσταση παλι ειναι για τον ενα κεντρικο αεραγωγο...μια χαρα θα ταιριαζε κι αλλος ενας προς τη μερια του συνοδηγου, χωρις να χαλαει τη συμμετρια, και οσο να 'ναι θα ηταν και πιο αποδοτικο για τα θερμα κλιματα.Ποσο ωραιο και μινιμαλ
Εγω συμφωνω...αλλα μην ξαναπει κανεις αδειο/βαρετο το εσωτερικο του Α3!
-
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
Μοναδικη ενσταση........η ξεκαρφωτη οθονη στο ταμπλο,που αρκετοι κατασκευαστες εχουν υιοθετησει
Ξεκαρφωτη? Η θεση της οθονης ειναι ιδανικη για να μην αποσπας την προσοχη σου απο το δρομο, και παραλληλα εξαφανιζεται μεσα στο ταμπλο αν δεν την χρειαζεσαι...μεγαλυτερο φαουλ οι χωνευτες!
Η δικη μου ενσταση παλι ειναι για τον ενα κεντρικο αεραγωγο...μια χαρα θα ταιριαζε κι αλλος ενας προς τη μερια του συνοδηγου, χωρις να χαλαει τη συμμετρια, και οσο να 'ναι θα ηταν και πιο αποδοτικο για τα θερμα κλιματα.Ποσο ωραιο και μινιμαλ
Εγω συμφωνω...αλλα μην ξαναπει κανεις αδειο/βαρετο το εσωτερικο του Α3!
Edit: Τωρα που το ξαναβλεπω σαν να εχει και προς το συνοδηγο αεραγωγο, αλλα παραλληλογραμμο, στο σχεδιο του ταμπλω.....κατσε να το ξανασκεφτω....αντισυμβατικο, οδηγοκεντρικο
-
Ολοκληρωμένο το μικρό!!!!!και πανέμορφο.....
-
Ο χρήστης touring the m3 1.6 έγραψε:
Ολοκληρωμένο το μικρό!!!!!και πανέμορφο.....+1
Πολύ ωραίο και μέσα και έξω!
-
Το καντράν μου θυμίζει αυτό που έχουν οι μοτοσυκλέτες. Το ταμπλό είναι μονότονο.
MAZDA FORUM