-
Megane 1,6 και QQ 1,5
Στάλθηκε από το GT-I9195 μου
-
3άστερο! Τι περιμένουν?!
http://www.carscoops.com/2014/07/renault-megane-disappoints-in-euroncap.html -
Έχασε ένα αστέρι επειδή δεν είχε την ένδειξη 'Προσδεθείτε' σε όλες τις γλώσσες. Αστειότητες...
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
3άστερο! Τι περιμένουν?!
http://www.carscoops.com/2014/07/renault-megane-disappoints-in-euroncap.htmlΆνετα 4αστερο και εύκολα σχετικά 5αστερο, αν δείς το σκορ του Golf, κι όλα αυτά για ένα παλιό μοντέλο. Πλέον τα αποτελέσματα του euroncap θέλουν πολύ διάβασμα. Δεν ξέρω ποιός σκέφτηκε όλο αυτό το πολύπλοκο σύστημα αξιολόγησης που και κατανοητό δεν είναι και δεν αξιολογεί ουσιαστικά στοιχεία ασφάλειας, βλέπε small overlap του IIHS.
Καλά ο τίτλος του άρθρου δείχνει το βάθος αυτού που έγραψε το άρθρο. -
Εγώ δεν καταλαβαίνω το εξής . Γιατί κάθονται και ασχολούνται με λεπτομέρειες και δεν βάζουν πιο ουσιαστικά τεστ σαν το small overlap που έγραψε και Θανάσης παραπάνω και από όσο φαίνεται μέχρι τώρα από τα αποτελέσματα τα περισσότερα αμάξια που δοκιμάζονται έχουν ελλείψεις ή τεσπα ας ανεβάσουν τις ταχύτητες στην πλαγιομετωπική και την πλευρική. Κάθονται δηλαδή κι ασχολούνται με ταμπελάκια και λεπτομέρειες και χάνουν την ουσία του τεστ πρόσκρουσης νομίζω. Η μόνη ουσιαστική προσθήκη που είδα για μένα ειναι η επέκταση του τεστ για την προστασία του αυχένα σε οπίσθια σύγκρουση και στους πίσω επιβάτες.
-
Γιατί κάθονται και ασχολούνται με λεπτομέρειες και δεν βάζουν πιο ουσιαστικά τεστ σαν το small overlap
Χε, χε. Το σμολ όβερλαπ θα μπει όταν είναι έτοιμοι για κάτι τέτοιο, αλλιώς μπορεί να ξεφτιλιστούν ομαδόν. Άσε που μπορεί να τους βγει κανένα απρόβλεπτο αουτσάιντερ μπροστά, (περίπτωση Μάζντα 2 και Άξεντ στο αμέρικα) και μετά να τρέχουν για δικαιολογίες.
τα περισσότερα αμάξια που δοκιμάζονται έχουν ελλείψεις
Χε, χε (δις). Γιατί δεν κάνουν κάτι άλλο, να ξεχωρίσουν την βαθμολογία για τα ηλεκτρονικά βοηθήματα και τα ταμπελάκια, με αυτό του αυθεντικού κρας τεστ, το οποίο και μας λέει μόνο για την παθητική ασφάλεια του οχήματος.Και ας έχουμε δύο διαφορετικές βαθμολογίες.
ή τεσπα ας ανεβάσουν τις ταχύτητες στην πλαγιομετωπική και την πλευρική.
Χε, χε (τρις). Άμα τις ανεβάσουν, τότες είναι που θα ξεφτιλιστούν όλοι τους, με πρώτους και καλύτερους τα άκρα, τα πολύ μικρά και τα πολύ μεγάλα μεγέθη δηλαδής. Αν δεν το έχετε πάρει χαμπάρι, θα πάρετε αυτό που θέλουν να δώσουν τα εργοστάσια και το κανονιστικό πλαίσιο που αυτά καθορίζουν.
-
Καλησπερα σε ολους.
Εχω το megane ii cc και στο πισω δεξια τζαμι σημερα μολις το εκλεισα ακουστηκε ενας θορυβος σαν να εσπασε κατι,το ανοιξα για να δω τι εγινε και πλεον δεν ξανακλεινει.ακουγεται ο μηχανισμος οταν πατας το κουμπι στο ανοιξε κλεισε αλλα το τζαμι εχει μεινει μεσα...
Ξερετε τι μπορει να εγινε?
Και ποσο περιπου κοστιζει η επισκευη του?
Σας ευχαριστω. -
Έσπασε ο γρύλος, συνηθισμένο πρόβλημα στα Μεγκάν και Γκολφ εκείνης της εποχής. Το ανταλλακτικό είναι αρκετά ακριβό.
-
Δες τι εχει σπασει γιατι ειναι πολυ πιθανο το ακριβες πλαστικακι-εξαρτηματακι να πωλειται ξεχωριστα στο ebay και να τη γλιτωσεις με λιγα ευρω και μονο τα εργατικα του μαστορα!
-
http://m.ebay.com/itm?itemId=131178118960
Αυτο εδω δλδ?
Ναι ειναι τραγικες οι τιμες που ακουω εξω.γυρω στα 200 για επισκευη.δλδ ποσο κανει καινουριο και ζητανε τοσα για την επισκευη? -
κάπου στα 100ε να υπολογιζεις με εργατικά για καινουριο γρύλο...γενικά σταμάτα να ακούς και άρχισε να ψάχνεις!
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
κάπου στα 100ε να υπολογιζεις με εργατικά για καινουριο γρύλο...γενικά σταμάτα να ακούς και άρχισε να ψάχνεις!Ένα 50άρι έδωσα για μεταχειρισμένο για brava 98μοντ που η fiat έχει φθηνά ανταλλακτικά. Μακάρι να του βγει καινούργιο ένα 100άρι με εργατικά.
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
3άστερο! Τι περιμένουν?!
http://www.carscoops.com/2014/07/renault-megane-disappoints-in-euroncap.htmlΆνετα 4αστερο και εύκολα σχετικά 5αστερο, αν δείς το σκορ του Golf, κι όλα αυτά για ένα παλιό μοντέλο. Πλέον τα αποτελέσματα του euroncap θέλουν πολύ διάβασμα. Δεν ξέρω ποιός σκέφτηκε όλο αυτό το πολύπλοκο σύστημα αξιολόγησης που και κατανοητό δεν είναι και δεν αξιολογεί ουσιαστικά στοιχεία ασφάλειας, βλέπε small overlap του IIHS.
Καλά ο τίτλος του άρθρου δείχνει το βάθος αυτού που έγραψε το άρθρο.Φταίει το σύστημα
-
Προτείνουν όσοι πληρώνονται.
Εκτός από πολύπλοκο το σύστημα αξιολόγησης δεν αντικατοπτρίζει το πόσο ασφαλές είναι ένα αυτοκίνητο γιατί αυτοί που γνωρίζουν ΚΑΛΑ το σύστημα αξιολόγησης μπορούν να πάρουν ένα αμάξι με 2 αστέρια και με ΜΙΚΡΟΑΛΛΑΓΕΣ να το κάνουν να πιάσει 4 αστέρια.
Tapatalk
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Προτείνουν όσοι πληρώνονται.Εκτός από πολύπλοκο το σύστημα αξιολόγησης δεν αντικατοπτρίζει το πόσο ασφαλές είναι ένα αυτοκίνητο γιατί αυτοί που γνωρίζουν ΚΑΛΑ το σύστημα αξιολόγησης μπορούν να πάρουν ένα αμάξι με 2 αστέρια και με ΜΙΚΡΟΑΛΛΑΓΕΣ να το κάνουν να πιάσει 4 αστέρια.
Tapatalk
Υπάρχει σύστημα χωρίς τρύπες; Πάντα θα υπάρχει τρόπος να το ξεγελάσεις. Όποιος δε μένει ικανοποιημένος από τα αποτελέσματά του θα το κατηγορεί.
-
Νομιζω οτι η Ρενώ σύντομα θα αλλάξει τους κανόνες των crash test και δεν ενθουσιάζεται η euro ncap......μου φαίνεται οτι η Ρενώ θα ξεγυμνώσει σύντομα την διαδικασία euro ncap για κατι πιο 'αμερικανικό'
-
Ο χρήστης panosft έγραψε:
Προτείνουν όσοι πληρώνονται.
Εκτός από πολύπλοκο το σύστημα αξιολόγησης δεν αντικατοπτρίζει το πόσο ασφαλές είναι ένα αυτοκίνητο γιατί αυτοί που γνωρίζουν ΚΑΛΑ το σύστημα αξιολόγησης μπορούν να πάρουν ένα αμάξι με 2 αστέρια και με ΜΙΚΡΟΑΛΛΑΓΕΣ να το κάνουν να πιάσει 4 αστέρια.
Tapatalk
Υπάρχει σύστημα χωρίς τρύπες; Πάντα θα υπάρχει τρόπος να το ξεγελάσεις. Όποιος δε μένει ικανοποιημένος από τα αποτελέσματά του θα το κατηγορεί.
Οτι να ναι όμως
Sent from Corsair's brick
-
Δεν υπάρχει κάποιος που να συναινεί στο να αξιολογούνται τα αμάξια του στο γιούονκαπ, και να μην γνωρίζει μέχρι κωλοτρυπίδας και το τελευταίο κόμμα των τεστ στα οποία θα υποβληθεί. Τα έχει κάνει δε και ιδιωτικώς, και πολλές φορές μάλιστα προτού τα κάνει και επισήμως.
Αυτό που θα κάνει η Ρενώ μου άρεσε, Δάσιμε έχουμε περισσότερα? -
Δεν έχω κανένα στοιχείο για τίποτα. Απλά μου φαίνεται γελοίο μια εταιρεία σαν την Ρενω να μην τα βρίσκει με την euro ncap για τις ενδείξεις ασφαλείας! Οπότε αυτό και μόνο δημιουργεί κερδοσκοπία
Sent from my Z10 using Tapatalk
-
καλησπέρα,
είμαι στην πρώτη φάση αναζήτησης αυτοκινήτου (εκεί που απλά διαλέγεις μερικά μοντέλα για να τα δεις καλύτερα).
Μέσα στις επιλογές μου είναι και το renault megane 1.5 dCi 110.
Νομίζω ότι ο κινητήρας του είναι πραγματικά πολύ καλός, αυτό που με έχει μπερδέψει είναι η εξέλιξη του μοντέλου.Το μοντέλο που υπάρχει σήμερα πότε κυκλοφόρησε; είναι facelift ή όχι; υπάρχει κάποια ένδειξη ότι θα αλλάξει σχετικά σύντομα;
αν κάποιος μπορεί ας κάνει μια σύντομη αναφορά στην εξέλιξη του μοντέλου για να μπορέσω να βγάλω μια άκρη (ακόμη και οι φωτογραφίες με μπερδεύουν - άλλες έχουν το νέο ταμπλώ άλλες το παλιό κλπ)
RENAULT FORUM