-
Δε ξερω τι παιζει με τα rcz στα μεταχειρισμενα. Ισως να βρεις καποιο στο εξωτερικο...
Ωπα να το ενα με 20 χιλιαρικα...
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5207868/
Προσεξε ομως μην ηταν τιποτα test drive το αμαξι!
-
θεσσαλονικη ε ... θα ανεβω το σαββατοκυριακο να το κοιταξω
-
Ο χρήστης XrhstosDi έγραψε:
θεσσαλονικη ε ... θα ανεβω το σαββατοκυριακο να το κοιταξωΑν εχεις καναν γνωστο σε ασφαλιστικη η αστυνομια, παρτον και πες του να ψαξει τους προηγουμενους ιδιοκτητες. Εδω ειναι και η πινακιδα επισης!
-
Ο χρήστης KWSN_Men έγραψε:
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ -
Ο χρήστης XrhstosDi έγραψε:
Οδηγησα και τα δυο και πιο πολυ μου αρεσε το rcz , αν εξαιρεσεις τον ηχο του toyota , αλλα το ξανασκεφτηκα και αμα το αγορασω θα μεινω με ψιχουλα ... Δανειο δεν μπορω να παρω ... Οποτε παμε σε κατι με το πολυ 20.000 ευρω ... Παιζει να βρω rcz με τοσα και σε καλη κατασταση ;Εφόσον οδήγησες τα 2 και βρήκες το Rcz καλύτερο, τότε δεν κόπτεσαι
για την καλύτερη οδηγική συμπεριφορά.Άρα γιατι δεν κοιτάς και ένα Opel Gt στα 13000-20000 ?
-
Χρειαζομαι πισω χωρους επειδη μεταφερω συχνα τους γονεις μου και τον παππού μου Η ιδεα που πεταξε ενας φιλος , να παρω δυο αμαξια , ειναι δυνατη απο θεμα οικονομικων αλλα φανταζομε πώς θα το εκλαβει αυτο η εφορια
-
Ο χρήστης XrhstosDi έγραψε:
Χρειαζομαι πισω χωρους επειδη μεταφερω συχνα τους γονεις μου και τον παππού μου Η ιδεα που πεταξε ενας φιλος , να παρω δυο αμαξια , ειναι δυνατη απο θεμα οικονομικων αλλα φανταζομε πώς θα το εκλαβει αυτο η εφοριαο παππους σιγουρα θα εχει προβλημα ...
εμενα η γιαγια μου σε 3πορτο γκολφ που μπαινει και την λυπαμε.. -
Ο χρήστης georgetz έγραψε:
Οδηγησα και τα δυο και πιο πολυ μου αρεσε το rcz , αν εξαιρεσεις τον ηχο του toyota , αλλα το ξανασκεφτηκα και αμα το αγορασω θα μεινω με ψιχουλα ... Δανειο δεν μπορω να παρω ... Οποτε παμε σε κατι με το πολυ 20.000 ευρω ... Παιζει να βρω rcz με τοσα και σε καλη κατασταση ;
Εφόσον οδήγησες τα 2 και βρήκες το Rcz καλύτερο, τότε δεν κόπτεσαι
για την καλύτερη οδηγική συμπεριφορά.Άρα γιατι δεν κοιτάς και ένα Opel Gt στα 13000-20000 ?
Δεν ειναι καν αμεσα συγκρισιμα για να βγαλει κανεις συμπερασμα.. ουτε αυτο σημαινει οτι δε τον νοιαζει η συμπεριφορα.. ουτε ειναι πανακεια η πισω κινηση για να ευχαριστηθεις.
-
Ο χρήστης alexandros.K έγραψε:
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ
-
Ο χρήστης KWSN_Men έγραψε:
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ
α εχεις προβλημα με την κατανόηση δλδ
κριμα, γιατι αν ψαξεις στο ιντερνετ θα βρεις πολλες πηγες που λενε οτι ειναι ο ιδιος κινητηρας -
Αudi A5
-
Το πρόβλημα ποιο ακριβώς είναι; Στο ότι δεν είναι ίδιο το μοτέρ υπό την έννοια του αυτούσιου; Οκ, δεν είναι, αφού το ένα τοποθετείται στο διαμήκη άξονα - αν αυτό είναι το πρόβλημα.
Δεν παύει όμως είναι όμως το προϊόν συνεργασίας PSA-BMW, και φαίνεται ότι εκτός από τον κορμό, έχει τις ίδιες ακριβώς τεχνολογίες με τον EP6CDTX.
Εντάξει, τα πλαστικά καπάκια διαφέρουν, αλλά δε μιλάμε για κινητήρες της οικογένειας Prince; Κάνουμε κάπου λάθος;
-
Ο χρήστης XrhstosDi έγραψε:
Γεια σας . Συγγνωμη που απουσιαζα , αλλα εχει πεσει πολυ εργασια ... Πως γινεται ενα peugeot να φοραει ιδιο κινητηρα με μια bmw ; Δεν γνωριζω πολλα απλως μου εκανε εντυπωση
Τεσπα τελικως το ξανασκεφτηκα και θα παω σε κατι μεταχειρισμενο σε χαμηλοτερη τιμη ... Θα με ενδιεφερε π.χ μια τετοια μπεμπα
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5164854/
Αλλα εχω ακουσει οτι τα bmw δεν πανε για τα αλογα τους ... Ισχυει ; Προτεινετε και τπτ αλλο ( μεχρι 2.300 κυβικα και ιπποι 180 + )Μια χαρά πάνε για τα άλογά τους (αν τα έχουν γιατί τα 200 που λέει η αγγελία δεν τα πολυπιστεύω και τα 265 ελαστικά δε βοηθάνε). Το πρόβλημα δεν είναι τα άλογα αλλά το που τα βγάζουν (σχετικά ψηλά οπότε αν έχεις μάθει με τούρμπο δεν νιώθεις τα άλογα παρά μόνο αν ανεβάσεις στροφές) και βέβαια το βάρος (αλλά αυτό ισχύει για όλα πια).
Αν δέχεσαι μέχρι 2300 τότε πάρε μια 320 εξακύλινδρη με τον 2,2. Μόνο(?!) 170 μαμά άλογα αλλά βελούδινη λειτουργία, χώροι. Ναι τα τουρμπάκια θα σου ρίχνουν σε οποιαδήποτε κόντρα αλλά αν αυτή είναι η προτεραιότητά σου με BMW ατμοσφαιρική κάτω από 3000 κυβικά δεν έχεις ελπίδα.
Αλλά αφού δεν φαίνεται να σε νοιάζει η πισωκίνηση (ούτε λόγω ηλικίας η βελούδινη λειτουργία) πάρε Audi τούρμπο 1,8-2λιτρο. -
Ο χρήστης kpsig έγραψε:
Ρε μάγκες με 2000 ευρώ το μήνα είναι δυνατόν να σε γονατίσει η απλή Cayman; Εκτός και αν είσαι παντρεμένος ή είσαι από αυτούς που θέλουν κάθε μήνα καινούρια ρούχα και παπούτσια.
Ένα προφυλακτήρα να χρειαστείς κάηκες, το αμάξι κατεβάζει πολύ βενζίνη μέσα στην πόλη, τέλη κυκλοφορίας/ασφάλεια φωτιά, και μετά πετυχαίνεις και ένα καλό Γκόλφ GTi και σε σκίζει. Θέλεις και άλλα;
1oν, σε τετοια αγορα πας για μεικτη ασφαλιση, ακριβως για περιπτωσεις σαν αυτη που λες, ή ακομα χειροτερες...
2ον, Porsche που να 'κατεβαζει' λιγη βενζινη δεν παιζει, εκτος αν μιλαμε για κανενα Cayenne/Panamera diesel...
Μια ενδεικτικη μετρηση ειναι αυτη της παρακατω ιστοσελιδας, απο κατοχους:
http://www.spritmonitor.de/de/uebersich ... owerunit=2
Tα 10l/100km μεσης καταναλωσης παντως για σπορ αυτοκινητο πχ 7 ετιας δεν ειναι δα και απαγορευτικο, εφοσον δεν προοριζεται για να καλυπτει πανω απο 10-15κ χλμ το χρονο...
3ον το παραδειγμα με το GTI ειναι παντελως ασχετο, ατυχεστατο, για να μην πω τιποτε αλλο...
Καταρχας για το 'τυπικο' 0-100Km/h η 'απλη' cayman 2.7 θελει ενα 6.5sec με το στανταρ χειροκινητο κιβωτιο.
Το GTI χρειαζεται ενα ολοκληρο δευτερολεπτο παραπανω...
Ακομα και ελαφρως ταχυτερο να ηταν παντως, δεν υπαρχει ΚΑΜΜΙΑ συγκριση σε επιπεδο οδηγικης ευχαριστησης-απολαυσης.
Κοντολογοις, αυτος που εχει τα...νεφρα να ψωνισει σημερα Cayman, το οποιοδηποτε Golf GTI, δεν θα γυρισει ΚΑΝ να το κοιταξει. Ακομα και εαν ειναι πιο γρηγορο (κατι πολυ ευκολο λογο υπαρξης Turbo)...Στα της ουσιας τωρα, για τον φιλο που ενδιαφερεται...
Τυχαινει να εχω οδηγησει και τα δυο, σε αρκετα ικανοποιητικες συνθηκες, μαλιστα στην ιδια ακριβως γνωστη διαδρομη της Πεντελης προς Νεα Μακρη.
Οπως σωστα ειπωθηκε και απο καποιους χρηστες εδω, προκειται για δυο εντελως διαφορετικες 'φιλοσοφιες'.
Το RCZ (μιλαω για το 200αρι φυσικα...) ειναι ενα ακρως εντυπωσιακο κουπε, προσεγγιζει μαλιστα τον ορο του εξωτικου, με την ιδιαιτερη σχεδιαση του. Σε 'φτιαχνει' ακομα και σταματημενο, μεσα-εξω.
Ειναι αισθητα πιο γρηγορο απο το Scirocco 160 ΠΑΝΤΟΥ, εχει πιο αμεσο μπροστινο, καλυτερο τιμονι, λιγο καλυτερο κιβωτιο σε αισθηση, εξισου σωστα ρυθμισμενη αναρτηση σε γρηγορη οδηγηση, αν και λιγο πιο σκληρη απο του rocco, ισως και λογω του ημιακαμπτου πισω αξονα.
Προκειται για ενα εξαιρετικα καλοστημενο προσθιοκινητο σπορ κουπε, αρκετα κοντινο σε στυλ-φιλοσοφια με το Scirocco, με περισσοτερο τονισμενη την σπορ οδηγικη αισθηση, αλλα και με ενα συγκριτικο μειονεκτημα, την οχι τοσο ιδανικα ρυθμισμενη αναρτηση για καθημερινες ανετες μετακινησεις, οσο αυτη του Scirocco.Το GT86 ειναι ενα εξαιρετικο 'σχολειο' για οσους θελουν να μυηθουν στις χαρες της πισωκινητης διαταξης.
Ειναι ιδιαιτερα προβλεψιμο, φιλικο και απιστευτα καλοζυγισμενο σπορ κουπε αυτοκινητο, τοσο προσεκτικα ρυθμισμενο ως πακετο (σασι-αναρτηση-τιμονι-κιβωτιο-φρενα, και λιγοτερο μεν συγκριτικα, αλλα οριακα ικανοποιητικος imo ο κινητηρας...)
που θυμιζει αρετες πολυ ακριβοτερων πισωκινητων σπορ κουπε αυτοκινητων.
Το εσωτερικο του, παροτι λιγοτερο λουσατο απο του RCZ εχει οτι ακριβως χρειαζεται για να το 'ξεζουμιζεις' ανα πασα στιγμη. Ιδανικη, χαμηλη θεση οδηγησης, τιμονι και λεβιες κιβωτιου σε σωστη αποσταση απο τα χερια του οδηγου, και με καταπληκτικη αισθηση, πληροφορουν αντιστοιχα για το τι συμβαινει ανα πασα στιγμη στο δρομο, σε υψηλοτερο βαθμο απο αυτα του RCZ, οταν το τελευταιο ειναι ηδη ενα κλικ πανω σε οδηγικη αισθηση απο το rocco...
O κινητηρας ειναι το μοναδικο 'αδυναμο σημειο' του ειδικα εαν εχεις μαθει-συνηθισει τις αρετες ενος συμπιεσμενου κινητηρα, με ροπη απο χαμηλα.
Εδω πρεπει να το 'δουλευεις' αρκετα το μοτερ σε στροφες αλλα και το -καταπληκτικο σε αισθηση- κιβωτιο, για να πας πραγματικα γρηγορα. Απο την αλλη βεβαια η ικανοποιηση ειναι σαφως μεγαλυτερη, καθοτι ακομα και με εναν λιγοτερο 'ροπατο' κινητηρα, αλλα τρομερα γραμμικο και υψηλοστροφο, μπορεις να το τοποθετησεις στις στροφες με οποιο τροπο θελεις. Ειτε πχ με 'γραμμες', ουδετερα, ειτε και με το πλαι, και μαλιστα το τελευταιο με ιδιαιτερα προοδευτικο τροπο και με καποια εξασκηση, ειτε με μικρες, ειτε και με μεγαλες γωνιες, χαρις στο καλοζυγισμενο πλαισιο και μηχανικο μπλοκε διαφορικο.
Απλα, ενδεχομενως να βρεθεις σε σχετικα συντομο χρονικο διαστημα, να αναζητας περισσοτερο γκαζι, κυριως σε οτι αφορα τις ρεπριζ περισσοτερο και οχι τοσο τις απιταχυνσεις απο σταση...P.S Στα ιδια χρηματα, πλεον υπαρχει και η δυνατοτητα επιλογης της 220i. Οδηγικα τουλαχιστον, τα περισσοτερα σοβαρα εντυπα του χωρου, εχουν αποφανθει με ιδιαιτερα θετικα σχολια, οποτε και ειναι μια προταση την οποια θα εβαζα στην λιστα των υποψηφιων προς αγορα.
-
Πολύ χρήσιμη ανάλυση και πολύ βοηθητική για την επιλογή των αυτοκινήτων!
-
Ο χρήστης Sailor66 έγραψε:
Πολύ χρήσιμη ανάλυση και πολύ βοηθητική για την επιλογή των αυτοκινήτων!...μονο που δεν εχει νοημα για τον φιλο που ανοιξε το τοπικο πλεον, καθοτι αλλαξε τα δεδομενα, και εγω δεν ειχα δει την τελευταια δημοσιευση του...
Anyway, ισως για αλλους υποψηφιους αγοραστες με το συγκεκριμενο διλημμα... -
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Οδηγησα και τα δυο και πιο πολυ μου αρεσε το rcz , αν εξαιρεσεις τον ηχο του toyota , αλλα το ξανασκεφτηκα και αμα το αγορασω θα μεινω με ψιχουλα ... Δανειο δεν μπορω να παρω ... Οποτε παμε σε κατι με το πολυ 20.000 ευρω ... Παιζει να βρω rcz με τοσα και σε καλη κατασταση ;
Εφόσον οδήγησες τα 2 και βρήκες το Rcz καλύτερο, τότε δεν κόπτεσαι
για την καλύτερη οδηγική συμπεριφορά.Άρα γιατι δεν κοιτάς και ένα Opel Gt στα 13000-20000 ?
Δεν ειναι καν αμεσα συγκρισιμα για να βγαλει κανεις συμπερασμα.. ουτε αυτο σημαινει οτι δε τον νοιαζει η συμπεριφορα.. ουτε ειναι πανακεια η πισω κινηση για να ευχαριστηθεις.
Είναι συγκρίσιμα ως κουπέ σπορ αυτοκίνητα για αυτό και
υπάρχουν μπόλικα συγκριτικά στο νετ, κατα συνέπεια και για την
οδηγική συμπεριφορά.Πανάκεια δεν είναι,χρειάζεται εξαιρετικό προσθιοκίνητο όμως
για να αντισταθμίσεις ένα καλοζυγισμένο πισωκίνητο. -
Στην προκειμένη το RCZ είναι τέτοιο
Sent from Corsair's brick
-
Ενδιαφέρουσα άποψη.
-
Δεν αντισταθμίζεται παίδες,ότι και να λέμε..
Πισωκίνητο επιπέδου GT86, που δεν το λες και αργό συν τις απερίγραπτες άλλες χάρες του , στην αναφορά του 'οδηγώ και χαίρομαι παντού και πάντα' δεν αντισταθμιζεται αό κανένα προσθιοκίνητο
Ακόμη και από το RCZ και τα καταπληκτικά RS της Renault. Και ας του ρίχνουν στ'αυτιά υπό αρκετές συνθήκες!Ο Γρηγόρης το ανέλυσε πολύ ωραία πιο πάνω ...
Peugeot RCZ vs Toyota GT86