-
γεια σας παιδια και καλως ηρθα στην παρεα σας !!! εχω μια mercedes tou 2006 c 200 με amg packet πανω την ειχα παρει απο μαμα ! πηγα σημερα συνεργειο ( το αμαξι εχει 150000χλμ πανω) και με ειπαν οτι ο κομπρεσορας τα εφτυσε ! θα βαλω εναν του μοντελου με 192 αλογα (163 εχει το δικο μου)! θα εχω παραπανω ιπποδυναμη μετα απο αυτη την αλλαγη?
-
γεια σας παιδια και καλως ηρθα στην παρεα σας !!! εχω μια mercedes tou 2006 c 200 με amg packet πανω την ειχα παρει απο μαμα ! πηγα σημερα συνεργειο ( το αμαξι εχει 150000χλμ πανω) και με ειπαν οτι ο κομπρεσορας τα εφτυσε ! θα βαλω εναν του μοντελου με 192 αλογα (163 εχει το δικο μου)! θα εχω παραπανω ιπποδυναμη μετα απο αυτη την αλλαγη?
-
γεια σας παιδια και καλως ηρθα στην παρεα σας !!! εχω μια mercedes tou 2006 c 200 με amg packet πανω την ειχα παρει απο μαμα ! πηγα σημερα συνεργειο ( το αμαξι εχει 150000χλμ πανω) και με ειπαν οτι ο κομπρεσορας τα εφτυσε ! θα βαλω εναν του μοντελου με 192 αλογα (163 εχει το δικο μου)! θα εχω παραπανω ιπποδυναμη μετα απο αυτη την αλλαγη?
-
Απο περιεργεια, το συνεργειο τι λεει για το ερωτημα σου? Αυτοι στο προτειναν ή μονος σου το σκεφτηκες?
-
ηταν μεταχειρισμενος στα 500 ευρω ενω καινουργιος εκανε 2000 και αποφασισα να βαλω αυτον.. δεν συζητησα τιποτα με το συνεργειο
-
Μήπως επισκευάζεται; Αξίζει να το ψάξεις.
-
σε βλεπω να τα παιρνεις στη μασχαλη.Επαναπρογραμματισμο δεν θα κανεις?
-
Κανένα πρόβλημα απολύτως, απλά έχει ελάχιστα πιο μικρή τροχαλία
Την ίδια αλλαγή έχω κάνει εδώ και 3 χρόνια -
Νομίζω οτι χρειάζεται ξανα προγραμματισμο ο εγκεφαλος λογο μεγελητερου κομπρεσορα, απο εκει και περα τι θελεις να κανεις?θα ρειξεις τα μπαρ στο να εχεις την ιδια αποδοση που ειχες ή θα πας για παραπανω αλογα?
-
Πολύ πιθανό ο κινητήρας σου να έχει ίδιο κομπρέσορα με αυτόν των 192 ίππων. Τη διαφορά τη κάνει η λίγο μικρότερη τροχαλία που είπες η οποία κάνει τα στροφεία του να γυρίζουν γρηγορότερα. Ο εγκέφαλος όμως του κινητήρα σου είναι προγραμματισμένος για συγκεκριμένη ποσότητα και πίεση αέρα. Τη στιγμή που του βάνεις παραπανίσιο αέρα μπορεί να κάνει μικροδιορθώσεις της τάξεως του 5% περίπου. Από εκεί και πέρα το μοτέρ στεγνώνει διότι δεν του φτάνει το καύσιμο. Έτσι λοιπόν σε ένα άνοιγμα από 3τη σχέση και πάνω, εάν το μοτέρ στεγνώσει θα το πάρει ο διάολος. Είναι δύσκολο ο εγκέφαλος να μπορεί να διορθώσει τόσο ώστε να κρατήσει τη κατάλληλη σύσταση του μίγματος. Αυτό που σε βοηθάει είναι να διαθέτεις halmeter ή ακόμα καλύτερα πυρόμετρο καυσαερίων για να δεις εάν το μοτέρ υπόκειται σε τέτοια κατάσταση.
Αυτό που μπορείς να κάνεις είναι να σου δώσει γραπτή εγγύηση ο μάστοράς σου για κάποια χιλιόμετρα έστω. Επίσης εάν έχει διαγνωστικό μπορεί μέσω της θύρας obd2 να διαπιστώσει εάν το μίγμα είναι σωστό. -
ή μπορει μεσω obd να του εχουν φορεσει το προγραμμα των 192 και να μην το γνωριζει.
-
η να βάλει την παλαιά μεγάλη τροχαλία και τέλος
-
Ο χρήστης kospapad έγραψε:
η να βάλει την παλαιά μεγάλη τροχαλία και τέλοςhttp://www.mbclub.co.uk/forums/1007133-post55.html
The pulley is pressed on the supercharger
-
Ο κομπρεσσορας ειναι διαφορετικος,και θελεις και προγραμμα, με αυτα τα 2 εχεις 192 που εχει το c230.
Kαι για λιγη θεωρια,το c200 εχει 0,48 bar πιεση και το c230 0.65 αρα με 0,2 bar ειναι συν 30 αλογα γιατι εχει και μεγαλυτερο κομπρεσορα αλλιως για 192 αλογα πανε σε πιεση 0,8 τα 200αρια. -
δεν ξερω εσεις τι λετε παντος αλλο αυτοκινητο μετα την αλλαγη.... εχει αλλαξει ο ηχος και εχει γινει ποιο βαρης και που το ανοιξα προχθες στον δρομο ηταν κοντα στα 250 κατι... πριν γυρω στα 220 πηγαινε
-
Τα πιστόνια και οι μπιέλες τι λένε; Πλάκα κάνω. Μάλλον όλα είναι ίδια εκτός από τα bar που ανεβάζει ο καινούργιος κομπρέσορας και μπορεί και η χαρτογράφηση.
-
Ο χρήστης panosft έγραψε:
:lol: Τα πιστόνια και οι μπιέλες τι λένε; Πλάκα κάνω. Μάλλον όλα είναι ίδια εκτός από τα bar που ανεβάζει ο καινούργιος κομπρέσορας και μπορεί και η χαρτογράφηση.Ελα που δεν ειναι ομως,το c180 με το c200 εχουν τα ιδια το c230 εχει διαφορετικα πιστονια συν το οτι εχει και πιο χαμηλη συμπιεση οποτε μεγαλυτερος κομπρεσορας με ιδιο προγραμμα δεν ειναι και πολυ ιδεα.
-
Ο χρήστης giorgos_krhth_91 έγραψε:
Ο κομπρεσσορας ειναι διαφορετικος,και θελεις και προγραμμα, με αυτα τα 2 εχεις 192 που εχει το c230.
Kαι για λιγη θεωρια,το c200 εχει 0,48 bar πιεση και το c230 0.65 αρα με 0,2 bar ειναι συν 30 αλογα γιατι εχει και μεγαλυτερο κομπρεσορα αλλιως για 192 αλογα πανε σε πιεση 0,8 τα 200αρια.Για το Ε200 '04 Kompressor (1.8 163hp) ισχύουν οι ίδιες τιμές ?? (1.8 163hp)
-
Ο χρήστης chania_mechE έγραψε:
Ο κομπρεσσορας ειναι διαφορετικος,και θελεις και προγραμμα, με αυτα τα 2 εχεις 192 που εχει το c230.
Kαι για λιγη θεωρια,το c200 εχει 0,48 bar πιεση και το c230 0.65 αρα με 0,2 bar ειναι συν 30 αλογα γιατι εχει και μεγαλυτερο κομπρεσορα αλλιως για 192 αλογα πανε σε πιεση 0,8 τα 200αρια.Για το Ε200 '04 Kompressor (1.8 163hp) ισχύουν οι ίδιες τιμές ?? (1.8 163hp)
Ειναι ακριβως τα ιδια,οπως και με το slk200 ,clk200 κτλ.
κομπρεσορας