Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    κομπρεσορας
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. κομπρεσορας
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    12
    18
    1177
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      georgexxx7 last edited by

      γεια σας παιδια και καλως ηρθα στην παρεα σας !!! εχω μια mercedes tou 2006 c 200 με amg packet πανω την ειχα παρει απο μαμα ! πηγα σημερα συνεργειο ( το αμαξι εχει 150000χλμ πανω) και με ειπαν οτι ο κομπρεσορας τα εφτυσε ! θα βαλω εναν του μοντελου με 192 αλογα (163 εχει το δικο μου)! θα εχω παραπανω ιπποδυναμη μετα απο αυτη την αλλαγη?

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • G
        georgexxx7 last edited by

        γεια σας παιδια και καλως ηρθα στην παρεα σας !!! εχω μια mercedes tou 2006 c 200 με amg packet πανω την ειχα παρει απο μαμα ! πηγα σημερα συνεργειο ( το αμαξι εχει 150000χλμ πανω) και με ειπαν οτι ο κομπρεσορας τα εφτυσε ! θα βαλω εναν του μοντελου με 192 αλογα (163 εχει το δικο μου)! θα εχω παραπανω ιπποδυναμη μετα απο αυτη την αλλαγη?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          georgexxx7 last edited by

          γεια σας παιδια και καλως ηρθα στην παρεα σας !!! εχω μια mercedes tou 2006 c 200 με amg packet πανω την ειχα παρει απο μαμα ! πηγα σημερα συνεργειο ( το αμαξι εχει 150000χλμ πανω) και με ειπαν οτι ο κομπρεσορας τα εφτυσε ! θα βαλω εναν του μοντελου με 192 αλογα (163 εχει το δικο μου)! θα εχω παραπανω ιπποδυναμη μετα απο αυτη την αλλαγη?

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • T
            trident1971 last edited by

            Απο περιεργεια, το συνεργειο τι λεει για το ερωτημα σου? Αυτοι στο προτειναν ή μονος σου το σκεφτηκες?

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • G
              georgexxx7 last edited by

              ηταν μεταχειρισμενος στα 500 ευρω ενω καινουργιος εκανε 2000 και αποφασισα να βαλω αυτον.. δεν συζητησα τιποτα με το συνεργειο

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • ?
                A Former User last edited by

                Μήπως επισκευάζεται; Αξίζει να το ψάξεις.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  dim8 last edited by

                  σε βλεπω να τα παιρνεις στη μασχαλη.Επαναπρογραμματισμο δεν θα κανεις?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • I
                    iliasp last edited by

                    Κανένα πρόβλημα απολύτως, απλά έχει ελάχιστα πιο μικρή τροχαλία
                    Την ίδια αλλαγή έχω κάνει εδώ και 3 χρόνια

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • S
                      spyrosa last edited by

                      Νομίζω οτι χρειάζεται ξανα προγραμματισμο ο εγκεφαλος λογο μεγελητερου κομπρεσορα, απο εκει και περα τι θελεις να κανεις?θα ρειξεις τα μπαρ στο να εχεις την ιδια αποδοση που ειχες ή θα πας για παραπανω αλογα?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • K
                        kostas-chania last edited by

                        Πολύ πιθανό ο κινητήρας σου να έχει ίδιο κομπρέσορα με αυτόν των 192 ίππων. Τη διαφορά τη κάνει η λίγο μικρότερη τροχαλία που είπες η οποία κάνει τα στροφεία του να γυρίζουν γρηγορότερα. Ο εγκέφαλος όμως του κινητήρα σου είναι προγραμματισμένος για συγκεκριμένη ποσότητα και πίεση αέρα. Τη στιγμή που του βάνεις παραπανίσιο αέρα μπορεί να κάνει μικροδιορθώσεις της τάξεως του 5% περίπου. Από εκεί και πέρα το μοτέρ στεγνώνει διότι δεν του φτάνει το καύσιμο. Έτσι λοιπόν σε ένα άνοιγμα από 3τη σχέση και πάνω, εάν το μοτέρ στεγνώσει θα το πάρει ο διάολος. Είναι δύσκολο ο εγκέφαλος να μπορεί να διορθώσει τόσο ώστε να κρατήσει τη κατάλληλη σύσταση του μίγματος. Αυτό που σε βοηθάει είναι να διαθέτεις halmeter ή ακόμα καλύτερα πυρόμετρο καυσαερίων για να δεις εάν το μοτέρ υπόκειται σε τέτοια κατάσταση.
                        Αυτό που μπορείς να κάνεις είναι να σου δώσει γραπτή εγγύηση ο μάστοράς σου για κάποια χιλιόμετρα έστω. Επίσης εάν έχει διαγνωστικό μπορεί μέσω της θύρας obd2 να διαπιστώσει εάν το μίγμα είναι σωστό.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • D
                          dim8 last edited by

                          ή μπορει μεσω obd να του εχουν φορεσει το προγραμμα των 192 και να μην το γνωριζει.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • K
                            kospapad last edited by

                            η να βάλει την παλαιά μεγάλη τροχαλία και τέλος

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • V
                              vazanas-iosif last edited by

                              Ο χρήστης kospapad έγραψε:
                              η να βάλει την παλαιά μεγάλη τροχαλία και τέλος

                              http://www.mbclub.co.uk/forums/1007133-post55.html

                              The pulley is pressed on the supercharger

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • G
                                giorgos_krhth_91 last edited by

                                Ο κομπρεσσορας ειναι διαφορετικος,και θελεις και προγραμμα, με αυτα τα 2 εχεις 192 που εχει το c230.
                                Kαι για λιγη θεωρια,το c200 εχει 0,48 bar πιεση και το c230 0.65 αρα με 0,2 bar ειναι συν 30 αλογα γιατι εχει και μεγαλυτερο κομπρεσορα αλλιως για 192 αλογα πανε σε πιεση 0,8 τα 200αρια.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • G
                                  georgexxx7 last edited by

                                  δεν ξερω εσεις τι λετε παντος αλλο αυτοκινητο μετα την αλλαγη.... εχει αλλαξει ο ηχος και εχει γινει ποιο βαρης και που το ανοιξα προχθες στον δρομο ηταν κοντα στα 250 κατι... πριν γυρω στα 220 πηγαινε

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • P
                                    panosft last edited by

                                    Τα πιστόνια και οι μπιέλες τι λένε; Πλάκα κάνω. Μάλλον όλα είναι ίδια εκτός από τα bar που ανεβάζει ο καινούργιος κομπρέσορας και μπορεί και η χαρτογράφηση.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • G
                                      giorgos_krhth_91 last edited by

                                      Ο χρήστης panosft έγραψε:
                                      :lol: Τα πιστόνια και οι μπιέλες τι λένε; Πλάκα κάνω. Μάλλον όλα είναι ίδια εκτός από τα bar που ανεβάζει ο καινούργιος κομπρέσορας και μπορεί και η χαρτογράφηση.

                                      Ελα που δεν ειναι ομως,το c180 με το c200 εχουν τα ιδια το c230 εχει διαφορετικα πιστονια συν το οτι εχει και πιο χαμηλη συμπιεση οποτε μεγαλυτερος κομπρεσορας με ιδιο προγραμμα δεν ειναι και πολυ ιδεα.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • C
                                        chania_meche last edited by

                                        Ο χρήστης giorgos_krhth_91 έγραψε:
                                        Ο κομπρεσσορας ειναι διαφορετικος,και θελεις και προγραμμα, με αυτα τα 2 εχεις 192 που εχει το c230.
                                        Kαι για λιγη θεωρια,το c200 εχει 0,48 bar πιεση και το c230 0.65 αρα με 0,2 bar ειναι συν 30 αλογα γιατι εχει και μεγαλυτερο κομπρεσορα αλλιως για 192 αλογα πανε σε πιεση 0,8 τα 200αρια.

                                        Για το Ε200 '04 Kompressor (1.8 163hp) ισχύουν οι ίδιες τιμές ?? (1.8 163hp)

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                        • G
                                          giorgos_krhth_91 last edited by

                                          Ο χρήστης chania_mechE έγραψε:

                                          Ο κομπρεσσορας ειναι διαφορετικος,και θελεις και προγραμμα, με αυτα τα 2 εχεις 192 που εχει το c230.
                                          Kαι για λιγη θεωρια,το c200 εχει 0,48 bar πιεση και το c230 0.65 αρα με 0,2 bar ειναι συν 30 αλογα γιατι εχει και μεγαλυτερο κομπρεσορα αλλιως για 192 αλογα πανε σε πιεση 0,8 τα 200αρια.

                                          Για το Ε200 '04 Kompressor (1.8 163hp) ισχύουν οι ίδιες τιμές ?? (1.8 163hp)

                                          Ειναι ακριβως τα ιδια,οπως και με το slk200 ,clk200 κτλ.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • First post
                                            Last post
                                          • 1 / 1
                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΕΛΛΑΔΑ
                                            • ΚΟΣΜΟΣ
                                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • TEST
                                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                          • VIDEO
                                            • 4TTV
                                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CANDID CAMERA
                                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΛΕΞΙΚΟ
                                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • FORMULA 1
                                            • WRC
                                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4T CLASSIC
                                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΟΡΑ
                                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CLASSIC
                                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                          • MENU
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                          • ΚΟΚ

                                          logo footer

                                          coty











                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • CLASSIC
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • VIDEO
                                          • FORUM
                                          4T FORUM
                                          4T LIBRARY
                                          APRILIOS

                                          ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                          Powered by nxcode.gr