Την ιδια απορια ειχα κ εγω φιλε με τα βενζιναδικα κ έμαθα τα εξής:η διαφορα που βλεπεις στο καντραν σε φουλαρισμα απο διαφορετικο βενζιναδικο ειναι λογικο γιατι το φλοτερ του ρεζερβουαρ ανεβενει με την ποσότητα της βενζινης, σε αυτην την περίπτωση απο την πιεση που τροφοδοτηται η βενζίνη δημιουργουντε αναθιμιασεις οπου δεν πρόλαβενουν να βγουν απο το ρεζερβουαρ κ σηκώνουν το φλοτερ με αποτελεσμα να δειχνει λαθος ένδειξη,(μην φονταστεις πολυ) γιαυτο αν εχεις προσεξει οτι καθως οδηγεις για λιγα χιλιομετρα κατεβενει λιγο πιο γρηγορα η βολονα του καντραν μεχρι να σταθεροποιηθει κ ηρεμήσει η βενζίνη απο το κούνημα, αυτο που σου προτείνω ειναι να βαζεις τις πρωινές ωρες βενζίνη καθως αργα το βράδυ, γιατι το καυσιμο εχει την ιδιότητα στην ζεστη να αυξανει τον ογκο του, γιαυτο κ η διαφορα στα λιτρα σου, κ ποτε μα ποτε δεν βαζεις βενζινη μετα απο φουλαρισμα βιτιου σε βενζιναδικο...κερδιζει ο βενζινας κ χανεις εσυ κ σε καυσιμα κ σε ζιμιες...
Latest posts made by spyrosa
-
RE: Γέμισμα βενζίνης - Με δουλεύουνε;
-
RE: ΦΙΜΕ ΤΖΑΜΙΑ
Εγω εχω βαλει την μεβρανη Νο2 σε ολλα τα τζαμια εκτος απο μπροστα οπου και απαγορευεται αυστυρα για τους εξεις λογους:το νομικο κοματι στην ελλαδα μας δεν ειναι αξιοπιστο...ο καθε ενας κανει οτι θελει κ δεν εχω εμπιστοσινη στον αστυνομικό που θα με σταματισει να του αποδείξω οτι δεν ειμαι καγκουρας κοντρακιας κ απλως τα εβαλα για την ζεστη κ την προφηλαξη του σαλονιου,παρολου που συνοδευονται με το ευροπαικο παραστατικο εγκατάστασης της εταιριας οπου μονο εδω δεν εχει έγκριση...κ δευτερων για την ορατότητα του οδηγού, τα εντονα μαυρα ειναι δυσκολα το βραδυ να εχεις καθαρο οπτικό πεδίο, εχω δει νεα οδηγό να κανει οπισθογωνια το αυτοκηνιτο του φιλου της και να το παρκαρει στην κολονα της δεη γιατι δεν την ειδε λογο του εντονου φιμε...ο φιλος της τρελαθικε... οπως λεει κ η γαγια μου...παν μετρον αριστον...
-
RE: Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?
Πριν ενα χρονο περιπου η αδελφη μου δουλευε στην φιατ στο λογιστήριο ανταλακτικων στην θεσσαλια (δεν θα πω πολη για αυτονοιτους λογους), αυτα που μου εχει πει το τι χρεώναν στους πελατες ειναι να τραβας τα μαλια σου...οι καλητεροι πελατες ηταν ιδιος οι συνταξιούχοι που εβγαζαν το αυτοκίνητο μια φορα το χρονο, οταν χρειαστικε το αυτοκίνητο της σερβις της ειπα να το παει εκει...μονο που δεν με εβρισε. τωρα βεβαια παει σε σε αλλο μηχανικο της γειτονιάς, θελει να στηρίξει κ αυτους που εστω εχουν τσιπα κ φιλότιμο στον επαγγελματισμο...θα επιβιώσει στους δυσκολους καιρους που ζουμε οποιος ειναι σωστος κ τιμιος απεναντι στους συναθρωπους του...
-
RE: κομπρεσορας
Νομίζω οτι χρειάζεται ξανα προγραμματισμο ο εγκεφαλος λογο μεγελητερου κομπρεσορα, απο εκει και περα τι θελεις να κανεις?θα ρειξεις τα μπαρ στο να εχεις την ιδια αποδοση που ειχες ή θα πας για παραπανω αλογα?
-
RE: προβλημα σε passat cc
Ευχαριστω παιδια κ εχετε δικιο σε πολλα πραγματα, το αυτοκινητο θελει παραπανω χρηματα απο το να αλλάξει μονο κινητήρα, απο οτι ειδα σε μια βολτα που το εκανα, σηγουρα θελει αμορτισέρ σινεμπλοκ και αλλα πολλα...θα του πω να το σμπρωξει σε μαντρα κ να δει για ντιζελ...δεν αξιζει να δωσει φραγκο πλεον, απο οπου κ να το δεις ποναει...κ παλι ευχαριστω...
-
RE: προβλημα σε passat cc
Ο μηχανικος...οσο αφορα τα πηρακια...και το εντονο ρεταρισμα στο ρελαντι κ στην πορεια,500.000 χωρις σερβις ή αντικατασταση τουρμπινας, τα χλμ ειναι παρα πολλα...αυτο που με προβληματισε ειναι το πως τσεκαρε οτι δεν φτεει η τρομπα λαδιου κ φτεει το τουρμπο ,αφου δεν την ελησε για αν την ελέγξει, μονο την ειδε...οτι κ να ειναι παντος δεν αξιζει να δωσεις χρηματα...
-
RE: προβλημα σε passat cc
Το τουρμπο εχει σχεση μετα οστηρια απο οτι ξερω ως εξης:οταν δινεις περισοτερες στροφες και το τουρμπο υπολειτουργει δινοντας χομιλοτερη πιεση (παροχη αερα)στον κυλινδρο δεν ειναι σωστη η αναλογια οξυγονου και καυσιμου με αποτελεσμα ο εγκεφαλος ν δινει περισοτερο καυσιμο για να πετιχει την καυση του μιγματος, ετσι δημιουρειται μεγαλιτερη θερμοτητα στον χορο καυσης με αποτελεσμα να στεγνονουν τα οστηρια ή να βουλονουν απο το λαδι οπου ξεπερναει τα ορια της αντοχης του και καιγετε βουλονοντας της μικρες τριπες σαν κεφαλη βελονας που εχουν πανω τους...
-
RE: προβλημα σε passat cc
Το αυτοκίνητο κανει καθε μερα γυρο στα 140 με 190 χιλιομετρα, πηστευω οτι τα λευτα του τα εβγαλε κ με το παρααααανω...το θεμα που μας προβληματιζει ειναι αν αξίζει η επισκευή του, γιανα παει ποσο παραπερα? Στα 700.000 χλμ?το σκαφος ειναι καινουριο αλλα μηχανικα εφτασε στα κόκκινα, με μια έρευνα που εκανα τον κινητήρα 1800κ τουρμπο τον βρισκω στα 2500 χιλιαρικα, το περασμα του κανενα 300, αντε κ ενα γενικο σερβις στα 500 , ιμαντες.λαδια.φιλτρα, μιας κ κατεβει θα αλλαχτει συγουρα δισκο πλατο γυρο στα 500,συνολο 3800 εντε 4000 χιλιαρικα, κ θα ειναι αξιοπιστο για δρομο,κ κραταει την παλια για ανταλακτικα στα περιφεριακα. Αν παει για επισκευει εχουμε κ λεμε, μπεκ 1000, τουρμπο 1000, δισκο πλατο 500, ανλιες αν τα εφτισαν και πες απο 300, οστηρια 300, βαλβιδες?500 αν αλλαχτουνν, φλατσες, λαδια, φιλτρα, μπουζι πλατινενια 400, ανοιγμα κλεισιμο κινητήρα 400,και δεν παω σε στροφαλο για κουζινετα , πλανιαρισμα κεφαλης κ αλλα πολλα, συνολο 3800 κ κατι παραπανω με φοβο τι θα ξανα χαλασει, γιατι ποσο θα κρατησουνε τα καημενα τα πιστόνια με τα ελατήρια?δεν αξιζει πιστευω αρα θα του πω να παει για κινητήρα κ τελος.
-
προβλημα σε passat cc
Παιδια καλησπερα...ειμαι νεος στο φορουμ και θα ηθελα την συμβουλη σας, για να σας πω σε συντομια το προβημα αφορα το car του πεθερου μου ,ενα passat cc,ειχε να αλλαξει λαδια εδω κ ενα χρονο συμπληρωνωντας μονο την απολια απο το turbo, με αποτελεσμα να χτυπήσει οστηρια κ να μπει σε λειτουργια safe mod και να μην ανεβενουν οι στροφες πανω απο 4.000 στροφες, τα χλμ του ειναι (κρατηθειτε) ανω τα 500.000, του αλλαξα αμεσως λαδια κ φίλτρο οπου και μετα απο λιγα λεπτα λειτουργιας ηρέμησε το δυνατο κροταλισμα απο τα οστηρια, το πηγα αμεσως στο συνεργειο να μπει στον εγκεφαλο, μας εδιξε σφαλμα στον 2 κ 4 κύλινδρο καθως και χαμηλή πίεση στο turbo κ πρόβλημα στην πολλαπλή, κοιταξαμε την πιεση λαδιου κ οσες στροφες κ να δίναμε δεν ανεβαζε πανω απο 2,5bar, λεμε οτι φτεει η τρομπα λαδιου με αποτελεσμα να μην συκωνει πιεση στην κεφαλη κ να στεγνωσαν τα οστηρια, ανοιξαμε το καρτερ και η τρομπα μου ειπε ο μαστορας οτι ειναι καλη, καθαρισε το διχτυ και το ξαναεκλεισε, δεν μπορεσαμε να δουμε τα κουζινετα γιατι εχει διερουμενο καρτερ και πρεπει να βγει κ το σασμαν, το ξανα αλλαξα λαδια στα 3.000χλμ και πηγα ξανα στον εγκέφαλο, ο μαστορας μου ειπε οτι μπορει ξεβουλοσαν αλλα τον ανυσιχει ακομη η πιεση λαδιου, οι βλαβες στους κυλίνδρους εσβησε, τωρα μετα απο 5.000χλμ ρεταρει έντονα στο ρελαντι κ μπενει συχνα σε λειτουργια safe mode κ στην πορεια, ο μαστορας λεει οτι με τα χλμ και τα λευτα που θελει για να μπει σε σειρα να βαλουμε εναν με λιγοτερα χλμ, βασικα συμφωνώ με τον μαστορα, γιατι εαν μπει σε ενα γολγοθα να βρει τι φτεει , αν ειναι το turbo λογο χαμηλης πιεσεις να στεγνώνει τα οστηρια,η τα μπεκ να κατουρανε ή να τα εφτισαν , η ραγισμενη πολλαπλη,η κτλ δεν ξερω τι θα κερδισει με τα χλμ που εχει, εσεις τι λετε, τι να του πω να κανει;ειναι κρίμα να το δωσει για ανταλλακτικά για ενα κομμάτι ψωμί....
-
RE: προβλημα σε passat cc
Παιδια καλησπερα...ειμαι νεος στο φορουμ και θα ηθελα την συμβουλη σας, για να σας πω σε συντομια το προβημα αφορα το car του πεθερου μου ,ενα passat cc,ειχε να αλλαξει λαδια εδω κ ενα χρονο συμπληρωνωντας μονο την απολια απο το turbo, με αποτελεσμα να χτυπήσει οστηρια κ να μπει σε λειτουργια safe mod και να μην ανεβενουν οι στροφες πανω απο 4.000 στροφες, τα χλμ του ειναι (κρατηθειτε) ανω τα 500.000, του αλλαξα αμεσως λαδια κ φίλτρο οπου και μετα απο λιγα λεπτα λειτουργιας ηρέμησε το δυνατο κροταλισμα απο τα οστηρια, το πηγα αμεσως στο συνεργειο να μπει στον εγκεφαλο, μας εδιξε σφαλμα στον 2 κ 4 κύλινδρο καθως και χαμηλή πίεση στο turbo κ πρόβλημα στην πολλαπλή, κοιταξαμε την πιεση λαδιου κ οσες στροφες κ να δίναμε δεν ανεβαζε πανω απο 2,5bar, λεμε οτι φτεει η τρομπα λαδιου με αποτελεσμα να μην συκωνει πιεση στην κεφαλη κ να στεγνωσαν τα οστηρια, ανοιξαμε το καρτερ και η τρομπα μου ειπε ο μαστορας οτι ειναι καλη, καθαρισε το διχτυ και το ξαναεκλεισε, δεν μπορεσαμε να δουμε τα κουζινετα γιατι εχει διερουμενο καρτερ και πρεπει να βγει κ το σασμαν, το ξανα αλλαξα λαδια στα 3.000χλμ και πηγα ξανα στον εγκέφαλο, ο μαστορας μου ειπε οτι μπορει ξεβουλοσαν αλλα τον ανυσιχει ακομη η πιεση λαδιου, οι βλαβες στους κυλίνδρους εσβησε, τωρα μετα απο 5.000χλμ ρεταρει έντονα στο ρελαντι κ μπενει συχνα σε λειτουργια safe mode κ στην πορεια, ο μαστορας λεει οτι με τα χλμ και τα λευτα που θελει για να μπει σε σειρα να βαλουμε εναν με λιγοτερα χλμ, βασικα συμφωνώ με τον μαστορα, γιατι εαν μπει σε ενα γολγοθα να βρει τι φτεει , αν ειναι το turbo λογο χαμηλης πιεσεις να στεγνώνει τα οστηρια,η τα μπεκ να κατουρανε ή να τα εφτισαν , η ραγισμενη πολλαπλη,η κτλ δεν ξερω τι θα κερδισει με τα χλμ που εχει, εσεις τι λετε, τι να του πω να κανει;ειναι κρίμα να το δωσει για ανταλλακτικά για ενα κομμάτι ψωμί....