Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Επίπεδα ασφαλειας κάμπριο αυτοκίνητων σε ανατροπή
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Επίπεδα ασφαλειας κάμπριο αυτοκίνητων σε ανατροπή
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 3 / 4
    Περί αυτοκίνησης
    33
    64
    644
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • E
      eliast last edited by

      Youtube Video

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kwsn_men last edited by

        Πάω να πουλήσω

        ΥΓ: Γιατί στα τεστ ESP του EuroNCAP στα SUV βάζουν βοηθητικές;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • O
          odyssey last edited by

          Για αυτό στο κάμπριό μου έχω τόσο αρχιδ@το ρολμπάρ.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • 106s16
            106s16 last edited by

            Ο χρήστης odyssey έγραψε:
            Για αυτό στο κάμπριό μου έχω τόσο αρχιδ@το ρολμπάρ.

            +1
            rollbar 6 σημείων με 48άρα χωρίς ραφή με διπλή διαγώνιο

            http://img38.imageshack.us/img38/9986/dscf0182.JPG
            http://www.bethania-garage.com/images/ab2.jpg

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • realzeus
              realzeus last edited by

              Όσο καλό και αν είναι το roll bar, αν δεν σε κρατήσει ακίνητο η ζώνη, είναι άχρηστο. Και φυσικά δεν πρέπει να πέσεις σε προεξοχές (βράχια κλπ) γιατί τότε δεν σε σώζει τίποτα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • 106s16
                106s16 last edited by

                Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                Όσο καλό και αν είναι το roll bar, αν δεν σε κρατήσει ακίνητο η ζώνη, είναι άχρηστο. Και φυσικά δεν πρέπει να πέσεις σε προεξοχές (βράχια κλπ) γιατί τότε δεν σε σώζει τίποτα.

                Ενοείται ότι η παθητική ασφάλεια σε ανατροπή ενός κάμπριο εστω και με ρολμπαρ είναι μικρότερη του αντίστοιχου κλειστού, με την τοποθέτηση ενός σωστού ρολμπαρ (όχι διακοσμητικού νικελ 2/4 σημείων) και πάντα με την χρήση ζώνης πολλαπλασιάζεις τις πιθανότητες να την σκαπουλάρεις φτηνά.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • N
                  nidosan last edited by

                  Ο χρήστης EliasT έγραψε:

                  Να το πουλήσω δηλαδή;

                  Να το κρατήσεις.
                  Χιλιάδες τρόμπες καθημερινά αγοράζουν SUV χωρίς να φοβούνται ότι θα γυρίσει ανάποδα το ψηλό μπορντέλο και θα σκοτωθούν.

                  Σύμφωνα με τα στοιχεία των ασφαλιστικών εταιρειών αυτοί που πρέπει να φοβούνται ότι θα σκοτωθούν από ανατροπή, είναι οι κάτοχοι των SUV γιατί είναι ψηλά και τουμπάρουν εύκολα.
                  Αυτοί πρέπει να τα πουλήσουν και να πάρουν κανονικά αμάξια.

                  Ακόμα και με ανοικτό αυτοκίνητο οι πιθανότητες να σκοτωθείς σε τουμπάρισμα είναι μικρότερες από αυτές των SUV.

                  Και γιατι ειναι τρομπας οποιος αγοραζει suv;
                  Τι εκφρασεις ειναι αυτες που χρησιμοποιειτε;
                  Ναι ,τα suv ειναι πιο ψηλα αλλα ειναι και πιο φαρδυα.

                  Οι ανατροπες συμβαινουν σε δρομους ταχειας κυκλοφοριας οταν το οημα για τον οποιοδηποτε λογο φευγει απτην πορεια και ανατρεπεται.
                  Συμβαινουν επισης οταν φευγουν απο μια στροφη με πολλα χλμ και ανατρεπονται απο την προσκουση σε καποιο σημειο,ειτε πεφτουν στον γκρεμο.

                  Επίσης, τα SUV μπορούν να κάνουν πιο εύκολα αυτό:

                  Youtube Video

                  Δε χρειάζονται ούτε πολλά χλμ ούτε πρόσκρουση σε κάτι.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    dim8 last edited by

                    Ο χρήστης nidosan έγραψε:

                    Επίσης, τα SUV μπορούν να κάνουν πιο εύκολα αυτό:

                    Youtube Video

                    Δε χρειάζονται ούτε πολλά χλμ ούτε πρόσκρουση σε κάτι.

                    αν και οφτοπικ,η αντλια λαδιου πως ρουφαει με τετοια κλιση ρε σεις,για τοσο μεγαλο διαστημα?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      pskarm last edited by

                      Το μεγαλο προβλημα ειναι οι ζωνες.
                      σε roadster ειναι πολυ κοντα ενω στα τετραθεσια
                      αν δειτε και παλια βιντεο παντα γλυστρα το σωμα
                      εξω απο τη ζωνη....
                      σχεδον σε κανενα καμπριο ρολ τεστ δε κατερευσε τελειως το πλαισιο οροφης.παντα απο ζωνες γινεται η ζημια.

                      παντως εγω με το mr2 τρεμει η ψυχουλα μου οταν κανω τααρζανιες...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • O
                        odyssey last edited by

                        Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                        Όσο καλό και αν είναι το roll bar, αν δεν σε κρατήσει ακίνητο η ζώνη, είναι άχρηστο. Και φυσικά δεν πρέπει να πέσεις σε προεξοχές (βράχια κλπ) γιατί τότε δεν σε σώζει τίποτα.

                        Ενώ ένα φύλλο λαμαρίνας σε σώζει αν πέσεις σε βράχια

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • E
                          eliast last edited by

                          Ο χρήστης odyssey έγραψε:

                          Όσο καλό και αν είναι το roll bar, αν δεν σε κρατήσει ακίνητο η ζώνη, είναι άχρηστο. Και φυσικά δεν πρέπει να πέσεις σε προεξοχές (βράχια κλπ) γιατί τότε δεν σε σώζει τίποτα.

                          Ενώ ένα φύλλο λαμαρίνας σε σώζει αν πέσεις σε βράχια

                          Νομιζω τα βλεπεις λαθος.
                          Το φυλλο λαμαρινας κρατιεται απο τεσσερις κολωνες,αρα εχουμε ηδη αυξημενη ακαμψια σε σχεση με μια σκετη λαμαρινα.
                          Η λαμαρινα εχει απο κατω ενα καλυμα που σε προστατευει ακομη περισσοτερο.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • realzeus
                            realzeus last edited by

                            Ο χρήστης odyssey έγραψε:

                            Όσο καλό και αν είναι το roll bar, αν δεν σε κρατήσει ακίνητο η ζώνη, είναι άχρηστο. Και φυσικά δεν πρέπει να πέσεις σε προεξοχές (βράχια κλπ) γιατί τότε δεν σε σώζει τίποτα.

                            Ενώ ένα φύλλο λαμαρίνας σε σώζει αν πέσεις σε βράχια

                            Αυτό το φύλο λαμαρίνας κάνει τεράστια διαφορά, δεν είναι τόσο αδύναμο όσο νομίζεις. Το έζησα και το λέω...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • N
                              nidosan last edited by

                              Λίγο άσχετο (μια και πρόκειται για την καλύτερη δυνατή προστασία που μπορεί να έχει κάποιος σε τέτοιες περιπτώσεις) αλλά για όσους δεν το έχετε δει αξίζει να δείτε τη βουτιά στο γκρεμό του Τζέρεμι Φόλυ στην ανάβαση του Pike's Peak πρόπερσι...

                              Youtube Video

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                thanos last edited by

                                Χρυσό, τέλειο το κλουβί (για αμάξι διασκέδασης φυσικά) αλλα δεν περνάς κτεο συν οτι αν δεν φοράς κράνος, μπορει να σε σκοτώσει αυτό σε κάποια δυνατή ανατρωπή.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  mad_max_geo last edited by

                                  Ο χρήστης Thάnos έγραψε:
                                  Χρυσό, τέλειο το κλουβί (για αμάξι διασκέδασης φυσικά) αλλα δεν περνάς κτεο συν οτι αν δεν φοράς κράνος, μπορει να σε σκοτώσει αυτό σε κάποια δυνατή ανατρωπή.

                                  Πολλα καυσαερια?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    thanos last edited by

                                    Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:

                                    Χρυσό, τέλειο το κλουβί (για αμάξι διασκέδασης φυσικά) αλλα δεν περνάς κτεο συν οτι αν δεν φοράς κράνος, μπορει να σε σκοτώσει αυτό σε κάποια δυνατή ανατρωπή.

                                    Πολλα καυσαερια?

                                    Ορίστε;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      alexkid last edited by

                                      Θα ήθελα πολύ να δω δοκιμή ανατροπής καμπριολέ αλλά με χαρντ τοπ...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • 2
                                        21-quadra last edited by

                                        Ο χρήστης dim8 έγραψε:

                                        Επίσης, τα SUV μπορούν να κάνουν πιο εύκολα αυτό:

                                        Youtube Video

                                        Δε χρειάζονται ούτε πολλά χλμ ούτε πρόσκρουση σε κάτι.

                                        αν και οφτοπικ,η αντλια λαδιου πως ρουφαει με τετοια κλιση ρε σεις,για τοσο μεγαλο διαστημα?

                                        'Εχει διαμορφωμένα τοιχώματα στο κάρτερ και το drain γίνεται από την πλευρά που γέρνει το αμάξι, η άλλη περίπτωση είναι του ξηρού κάρτερ.

                                        Δες εδώ τη διαμόρφωση με τοιχώματα και αποθήκη γύρω από την αντλία στο κάρτερ που φτιάξαμε για το Williams του γιού μου όταν ακόμα ήταν ακόλλητα τα κομμάτια.


                                        jpg images

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          dim8 last edited by

                                          Quadra δεν νομιζω οτι οι κελεμπιες εχουν κανει αλλαγες στο καρτερ.Ξηρο καρτερ παντως δεν εχουν αποτι εχω δει σε μερικα βιντεακια που μπορεις να δεις το καρτερ.

                                          εδω πχ ειναι ορατο
                                          Youtube Video

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • realzeus
                                            realzeus last edited by

                                            Τα 4x4 εχουν προβλεψη για οδηγηση υπο μεγαλες κλισεις.

                                            Sent from my Neo V using Tapatalk.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 3 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr