-
-
Πάω να πουλήσω
ΥΓ: Γιατί στα τεστ ESP του EuroNCAP στα SUV βάζουν βοηθητικές;
-
Για αυτό στο κάμπριό μου έχω τόσο αρχιδ@το ρολμπάρ.
-
Ο χρήστης odyssey έγραψε:
Για αυτό στο κάμπριό μου έχω τόσο αρχιδ@το ρολμπάρ.+1
rollbar 6 σημείων με 48άρα χωρίς ραφή με διπλή διαγώνιοhttp://img38.imageshack.us/img38/9986/dscf0182.JPG
http://www.bethania-garage.com/images/ab2.jpg -
Όσο καλό και αν είναι το roll bar, αν δεν σε κρατήσει ακίνητο η ζώνη, είναι άχρηστο. Και φυσικά δεν πρέπει να πέσεις σε προεξοχές (βράχια κλπ) γιατί τότε δεν σε σώζει τίποτα.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Όσο καλό και αν είναι το roll bar, αν δεν σε κρατήσει ακίνητο η ζώνη, είναι άχρηστο. Και φυσικά δεν πρέπει να πέσεις σε προεξοχές (βράχια κλπ) γιατί τότε δεν σε σώζει τίποτα.Ενοείται ότι η παθητική ασφάλεια σε ανατροπή ενός κάμπριο εστω και με ρολμπαρ είναι μικρότερη του αντίστοιχου κλειστού, με την τοποθέτηση ενός σωστού ρολμπαρ (όχι διακοσμητικού νικελ 2/4 σημείων) και πάντα με την χρήση ζώνης πολλαπλασιάζεις τις πιθανότητες να την σκαπουλάρεις φτηνά.
-
Ο χρήστης EliasT έγραψε:
Να το πουλήσω δηλαδή;
Να το κρατήσεις.
Χιλιάδες τρόμπες καθημερινά αγοράζουν SUV χωρίς να φοβούνται ότι θα γυρίσει ανάποδα το ψηλό μπορντέλο και θα σκοτωθούν.Σύμφωνα με τα στοιχεία των ασφαλιστικών εταιρειών αυτοί που πρέπει να φοβούνται ότι θα σκοτωθούν από ανατροπή, είναι οι κάτοχοι των SUV γιατί είναι ψηλά και τουμπάρουν εύκολα.
Αυτοί πρέπει να τα πουλήσουν και να πάρουν κανονικά αμάξια.Ακόμα και με ανοικτό αυτοκίνητο οι πιθανότητες να σκοτωθείς σε τουμπάρισμα είναι μικρότερες από αυτές των SUV.
Και γιατι ειναι τρομπας οποιος αγοραζει suv;
Τι εκφρασεις ειναι αυτες που χρησιμοποιειτε;
Ναι ,τα suv ειναι πιο ψηλα αλλα ειναι και πιο φαρδυα.Οι ανατροπες συμβαινουν σε δρομους ταχειας κυκλοφοριας οταν το οημα για τον οποιοδηποτε λογο φευγει απτην πορεια και ανατρεπεται.
Συμβαινουν επισης οταν φευγουν απο μια στροφη με πολλα χλμ και ανατρεπονται απο την προσκουση σε καποιο σημειο,ειτε πεφτουν στον γκρεμο.Επίσης, τα SUV μπορούν να κάνουν πιο εύκολα αυτό:
Δε χρειάζονται ούτε πολλά χλμ ούτε πρόσκρουση σε κάτι.
-
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Επίσης, τα SUV μπορούν να κάνουν πιο εύκολα αυτό:
Δε χρειάζονται ούτε πολλά χλμ ούτε πρόσκρουση σε κάτι.
αν και οφτοπικ,η αντλια λαδιου πως ρουφαει με τετοια κλιση ρε σεις,για τοσο μεγαλο διαστημα?
-
Το μεγαλο προβλημα ειναι οι ζωνες.
σε roadster ειναι πολυ κοντα ενω στα τετραθεσια
αν δειτε και παλια βιντεο παντα γλυστρα το σωμα
εξω απο τη ζωνη....
σχεδον σε κανενα καμπριο ρολ τεστ δε κατερευσε τελειως το πλαισιο οροφης.παντα απο ζωνες γινεται η ζημια.παντως εγω με το mr2 τρεμει η ψυχουλα μου οταν κανω τααρζανιες...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Όσο καλό και αν είναι το roll bar, αν δεν σε κρατήσει ακίνητο η ζώνη, είναι άχρηστο. Και φυσικά δεν πρέπει να πέσεις σε προεξοχές (βράχια κλπ) γιατί τότε δεν σε σώζει τίποτα.Ενώ ένα φύλλο λαμαρίνας σε σώζει αν πέσεις σε βράχια
-
Ο χρήστης odyssey έγραψε:
Όσο καλό και αν είναι το roll bar, αν δεν σε κρατήσει ακίνητο η ζώνη, είναι άχρηστο. Και φυσικά δεν πρέπει να πέσεις σε προεξοχές (βράχια κλπ) γιατί τότε δεν σε σώζει τίποτα.
Ενώ ένα φύλλο λαμαρίνας σε σώζει αν πέσεις σε βράχια
Νομιζω τα βλεπεις λαθος.
Το φυλλο λαμαρινας κρατιεται απο τεσσερις κολωνες,αρα εχουμε ηδη αυξημενη ακαμψια σε σχεση με μια σκετη λαμαρινα.
Η λαμαρινα εχει απο κατω ενα καλυμα που σε προστατευει ακομη περισσοτερο. -
Ο χρήστης odyssey έγραψε:
Όσο καλό και αν είναι το roll bar, αν δεν σε κρατήσει ακίνητο η ζώνη, είναι άχρηστο. Και φυσικά δεν πρέπει να πέσεις σε προεξοχές (βράχια κλπ) γιατί τότε δεν σε σώζει τίποτα.
Ενώ ένα φύλλο λαμαρίνας σε σώζει αν πέσεις σε βράχια
Αυτό το φύλο λαμαρίνας κάνει τεράστια διαφορά, δεν είναι τόσο αδύναμο όσο νομίζεις. Το έζησα και το λέω...
-
Λίγο άσχετο (μια και πρόκειται για την καλύτερη δυνατή προστασία που μπορεί να έχει κάποιος σε τέτοιες περιπτώσεις) αλλά για όσους δεν το έχετε δει αξίζει να δείτε τη βουτιά στο γκρεμό του Τζέρεμι Φόλυ στην ανάβαση του Pike's Peak πρόπερσι...
-
Χρυσό, τέλειο το κλουβί (για αμάξι διασκέδασης φυσικά) αλλα δεν περνάς κτεο συν οτι αν δεν φοράς κράνος, μπορει να σε σκοτώσει αυτό σε κάποια δυνατή ανατρωπή.
-
Ο χρήστης Thάnos έγραψε:
Χρυσό, τέλειο το κλουβί (για αμάξι διασκέδασης φυσικά) αλλα δεν περνάς κτεο συν οτι αν δεν φοράς κράνος, μπορει να σε σκοτώσει αυτό σε κάποια δυνατή ανατρωπή.Πολλα καυσαερια?
-
Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
Χρυσό, τέλειο το κλουβί (για αμάξι διασκέδασης φυσικά) αλλα δεν περνάς κτεο συν οτι αν δεν φοράς κράνος, μπορει να σε σκοτώσει αυτό σε κάποια δυνατή ανατρωπή.
Πολλα καυσαερια?
Ορίστε;
-
Θα ήθελα πολύ να δω δοκιμή ανατροπής καμπριολέ αλλά με χαρντ τοπ...
-
Ο χρήστης dim8 έγραψε:
Επίσης, τα SUV μπορούν να κάνουν πιο εύκολα αυτό:
Δε χρειάζονται ούτε πολλά χλμ ούτε πρόσκρουση σε κάτι.
αν και οφτοπικ,η αντλια λαδιου πως ρουφαει με τετοια κλιση ρε σεις,για τοσο μεγαλο διαστημα?
'Εχει διαμορφωμένα τοιχώματα στο κάρτερ και το drain γίνεται από την πλευρά που γέρνει το αμάξι, η άλλη περίπτωση είναι του ξηρού κάρτερ.
Δες εδώ τη διαμόρφωση με τοιχώματα και αποθήκη γύρω από την αντλία στο κάρτερ που φτιάξαμε για το Williams του γιού μου όταν ακόμα ήταν ακόλλητα τα κομμάτια.
-
Quadra δεν νομιζω οτι οι κελεμπιες εχουν κανει αλλαγες στο καρτερ.Ξηρο καρτερ παντως δεν εχουν αποτι εχω δει σε μερικα βιντεακια που μπορεις να δεις το καρτερ.
εδω πχ ειναι ορατο
Youtube Video -
Τα 4x4 εχουν προβλεψη για οδηγηση υπο μεγαλες κλισεις.
Sent from my Neo V using Tapatalk.
Επίπεδα ασφαλειας κάμπριο αυτοκίνητων σε ανατροπή