Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Επίπεδα ασφαλειας κάμπριο αυτοκίνητων σε ανατροπή
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Επίπεδα ασφαλειας κάμπριο αυτοκίνητων σε ανατροπή
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 2 / 4
    Περί αυτοκίνησης
    33
    64
    644
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      n4speed last edited by

      Μεγάλο ρόλο παίζει και το ύψος έτσι. Ενας 1.50 και ενας 1.90 εχουν διαφορετική τύχη σε ανατροπή με κάμπριο.

      Επίσης η μόδα-αεροδυναμική που προστάζει πολύ κεκλιμενα παρπριζ καθιστά πιο δύσκολη την δουλεια των Α Pillars.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • H
        heras last edited by

        Aν η οροφη ηταν ανοιχτη ομως???...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • ?
          A Former User last edited by

          Χωρίς ζώνες;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            mad_max_geo last edited by

            Οχι φορουσαν το λεει και στη περιγραφη.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • ?
              A Former User last edited by

              Λεω αν δεν φορούσαν ....

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                travelman last edited by

                Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
                Κωλοφαρδοι

                Πολύ κωλόφαρδοι θα προσέθετα.

                Αναμφίβολα πάντως το ύψος παίζει ρόλο. Ειδικά σε αυτά τα σούπερμίνι cc τύπου 206 και μίκρα η κορυφή του παρμπρίζ έρχεται περίπου στο ύψος ...του μετώπου σε δίμετρους.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • P
                  popol-ros last edited by

                  Η λογική αναφέρει : δεν αγοράζουμε ανοιχτό αυτοκίνητο αν δεν έχει σχεδιαστεί επ αυτού. Οι εξαιρέσεις είναι λίγες.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kwsn_men last edited by

                    Να το πουλήσω δηλαδή;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      popol-ros last edited by

                      Εμένα Ρώτας; κάνε οτι καταλαβαίνεις...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • ?
                        A Former User last edited by

                        Ο χρήστης KWSN_Men έγραψε:
                        Να το πουλήσω δηλαδή;

                        Πούλα το , άχρηστα τα έβγαλαν τα κάμπριο μερικοί , ανασφαλή οχήματα, σκοτώνετε κόζμος.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • L
                          leonp last edited by

                          Ο χρήστης KWSN_Men έγραψε:
                          Να το πουλήσω δηλαδή;

                          Να το κρατήσεις.
                          Χιλιάδες τρόμπες καθημερινά αγοράζουν SUV χωρίς να φοβούνται ότι θα γυρίσει ανάποδα το ψηλό μπορντέλο και θα σκοτωθούν.

                          Σύμφωνα με τα στοιχεία των ασφαλιστικών εταιρειών αυτοί που πρέπει να φοβούνται ότι θα σκοτωθούν από ανατροπή, είναι οι κάτοχοι των SUV γιατί είναι ψηλά και τουμπάρουν εύκολα.
                          Αυτοί πρέπει να τα πουλήσουν και να πάρουν κανονικά αμάξια.

                          Ακόμα και με ανοικτό αυτοκίνητο οι πιθανότητες να σκοτωθείς σε τουμπάρισμα είναι μικρότερες από αυτές των SUV.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • realzeus
                            realzeus last edited by

                            Εχοντας τουμπαρει με κανονικο αυτοκινητο, θα προτιμουσα 1000 φορες να ειμαι σε SUV παρα σε καμπριο, αν μου ξανασυνεβαινε. Την οροφη μονο να βλεπατε πως ειχε γινει...

                            Sent from my Neo V using Tapatalk.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • L
                              leonp last edited by

                              Σημασία έχει να ΜΗΝ τουμπάρεις εύκολα
                              και ένα ανοικτό αυτοκίνητο έχει σημαντικά χαμηλότερο κέντρο βάρους από ένα SUV.

                              Τα στοιχεία των ασφαλιστικών εταιρειών τα δείχνουν όλα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • realzeus
                                realzeus last edited by

                                Ρα παντα μπιρουν να τουμπαρουν. Τα SUV ειναι πιο επιρρεπη βεβαια αλλα και πιο ασφαλη αν γινει το κακο.

                                Sent from my Neo V using Tapatalk.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • ?
                                  A Former User last edited by

                                  Τα ανοιχτά λόγω σχετικά μειωμένης ακαμψίας παραμορφώνονται περισσότερο και έχουν λιγότερο απόλυτη συμπεριφορά οπότε τουμπάρουν πιο δύσκολα (βασικά εκτονώνουν την ενέργεια με γλύστρημα).

                                  Τα περισσότερα CC για να τους βγει αρκετά μικρό το κινητό κομμάτι που πρέπει να μαζευτεί πίσω βάζουν πολύ μεγάλο και πολύ οριζόντια μπροστινή κολώνα που όσο ενισχυμένη και να την κάνεις δεν αντέχει λόγω μήκους και φοράς. Και δυστυχώς φτάνει ακριβώς πάνω από το κεφάλι σου (στην πράξη οι εμπρός δεν έχουν καν καλή αίσθηση κάμπριο).
                                  Αντίθετα το ίδιο ενισχυμένη αν είναι πιο όρθια και πιο μικρή θα πάει καλύτερα (και δεν θα την φας και στο κεφάλι).
                                  Αλλά έτσι κι αλλιώς είμαι σίγουρος ότι ενισχυμένο από ενισχυμένο έχει διαφορά.... παίζουν πολλά πράματα ρόλο...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • N
                                    nidosan last edited by

                                    Ο χρήστης 224.v έγραψε:
                                    Το τζαμι στο παρπριζ εσπασε???

                                    Απ οσο θυμαμαι οχι.

                                    Σχετικα με την οροφη: Αν την ειχαμε ανοιχτη παιζει να μας ειχαν χτυπησει τα κλαδια πανω απο τα οποια περασαμε μετα το χαντακι μεχρι να ακινητοποιηθουμε. Ειπαμε, αγιο...

                                    Οταν γραφτηκα στο 4ΤF πριν απο μια 10ετια ειχα για καιρο ως avatar ενα crash test dummy, να μου θυμιζει το περιστατικο αυτο και το οτι για να μην φανει οτι δεν εμπιστευομαι τις οδηγικες ικανοτητες του φιλου δεν του ειπα να κοψει μπαινοντας στη στροφη εκεινη, την οποια υποτιθεται οτι γνωριζε πολυ καλυτερα απο εμενα. ..

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • G
                                      gakost last edited by

                                      Ο χρήστης nidosan έγραψε:
                                      Ειπαμε, αγιο...

                                      = φορούσαμε τις ζώνες μας και ο κατασκευαστής του αυτοκινήτου δεν έκοψε απλά την οροφή έκανε και άλλες αλλαγές για να είναι όσο το δυνατόν ασφαλέστερο σε περίπτωση ανατροπής.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • N
                                        nidosan last edited by

                                        Ο χρήστης gakost έγραψε:

                                        Ειπαμε, αγιο...

                                        = φορούσαμε τις ζώνες μας και ο κατασκευαστής του αυτοκινήτου δεν έκοψε απλά την οροφή έκανε και άλλες αλλαγές για να είναι όσο το δυνατόν ασφαλέστερο σε περίπτωση ανατροπής.

                                        Έτσι.

                                        Συν άλλα που έχουν να κάνουν με καθαρή τύχη - π.χ. ότι δεν ερχόταν κανένας απ' το απέναντι ενώ το περνούσαμε καθετιασμένοι.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • E
                                          eliast last edited by

                                          Ο χρήστης leonp έγραψε:

                                          Να το πουλήσω δηλαδή;

                                          Να το κρατήσεις.
                                          Χιλιάδες τρόμπες καθημερινά αγοράζουν SUV χωρίς να φοβούνται ότι θα γυρίσει ανάποδα το ψηλό μπορντέλο και θα σκοτωθούν.

                                          Σύμφωνα με τα στοιχεία των ασφαλιστικών εταιρειών αυτοί που πρέπει να φοβούνται ότι θα σκοτωθούν από ανατροπή, είναι οι κάτοχοι των SUV γιατί είναι ψηλά και τουμπάρουν εύκολα.
                                          Αυτοί πρέπει να τα πουλήσουν και να πάρουν κανονικά αμάξια.

                                          Ακόμα και με ανοικτό αυτοκίνητο οι πιθανότητες να σκοτωθείς σε τουμπάρισμα είναι μικρότερες από αυτές των SUV.

                                          Και γιατι ειναι τρομπας οποιος αγοραζει suv;
                                          Τι εκφρασεις ειναι αυτες που χρησιμοποιειτε;
                                          Ναι ,τα suv ειναι πιο ψηλα αλλα ειναι και πιο φαρδυα.
                                          Οι ανατροπες συμβαινουν σε δρομους ταχειας κυκλοφοριας οταν το οημα για τον οποιοδηποτε λογο φευγει απτην πορεια και ανατρεπεται.
                                          Συμβαινουν επισης οταν φευγουν απο μια στροφη με πολλα χλμ και ανατρεπονται απο την προσκουση σε καποιο σημειο,ειτε πεφτουν στον γκρεμο.
                                          Τα καμπριο δεν ηταν ποτε πιο ασφαλη και γιαυτον τον λογο οι κατασκευαστες εφτιαξαν το προστατευτικο για τα κεφαλια των οδηγων.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • R
                                            rx8_drifter last edited by

                                            Τρομπα ιταλακια βαλε το κομπρεσερ μπροστα και φουσκωσε καμια σαμπρελα, ασε τα SUV

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 2 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr