Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Σκέψεις για αγορά τετραθέσιου κάμπριο...
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Σκέψεις για αγορά τετραθέσιου κάμπριο...
    • 1
    • 2
    • 3
    • 3 / 3
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    26
    59
    146
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • R
      red_monster last edited by

      Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
      Βασικα στις βορειες χωρες μπορεις να το ανοιγεις πιο συχνα απο οτι στην Ελλαδα που 4-5 μηνες θα ειναι κλειστο και με air con.

      +1000

      Tα κάμπριο είναι ιδανικά για χώρες όπως η Ολλανδία, στην Ελλάδα μόνο βράδια

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • realzeus
        realzeus last edited by

        Δεν ειναι τυχαιο πως τα περισσοτερα αυτοκινητα με ηλιοροφη στην Ευρωπη πωλουνται στην Αγγλια. Εκει το χαιρεσαι το δροσερο αερακι στη μουρη.

        Sent from my Neo V using Tapatalk.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • H
          highfidelity last edited by

          Ο χρήστης red_monster έγραψε:

          Βασικα στις βορειες χωρες μπορεις να το ανοιγεις πιο συχνα απο οτι στην Ελλαδα που 4-5 μηνες θα ειναι κλειστο και με air con.

          +1000

          Tα κάμπριο είναι ιδανικά για χώρες όπως η Ολλανδία, στην Ελλάδα μόνο βράδια

          Και στην Ολλανδία μόνον όταν δεν βρέχει...
          Στην Ελλάδα έχεις ελάχιστη βροχή και έχει πολύ ήλιο από Μάιο έως Σεπτέμβριο, άντε Οκτώβριο. Σ' αυτούς τους μήνες δεν το ανοίγεις την μέρα γιατί σκας. Το ανοίγεις το βράδυ όμως που είναι τέλειο.
          Επιπλέον, το ανοίγεις μέρα και νύχτα όλους τους υπόλοιπους μήνες.

          Πού λοιπόν το ανοίγεις περισσότερο;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • H
            highfidelity last edited by

            Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
            Δεν ειναι τυχαιο πως τα περισσοτερα αυτοκινητα με ηλιοροφη στην Ευρωπη πωλουνται στην Αγγλια. Εκει το χαιρεσαι το δροσερο αερακι στη μουρη.

            Sent from my Neo V using Tapatalk.

            Μήπως ένας επιπλέον λόγος είναι πως η ηλιοροφή προσφέρει περισσότερο φως σε χώρες με την μουνταμάρα της Αγγλίας...
            Επιπλέον, πάρα πολλά αυτοκίνητα έχουν μη ανοιγόμενη ηλιοροφή...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              kwsn_men last edited by

              Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
              Βασικα στις βορειες χωρες μπορεις να το ανοιγεις πιο συχνα απο οτι στην Ελλαδα που 4-5 μηνες θα ειναι κλειστο και με air con.

              Νομίζεις...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                d-jet last edited by

                Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
                Για αντίκα δε συζητάω, το θέλω σαν μοναδικό οικογενειακό αυτοκίνητο, αυτό θα είναι το ΙΧ μου. Θέλω τις σχετικές ευκολίες και ασφάλεια.

                OK, αλλά εξ ορισμού, εφόσον μιλάμε για ανοικτό αυτοκίνητο η ασφάλεια συγκριτικά πάει περίπατο.
                Σε αυτή την περίπτωση θα πήγαινα για την ακριβότερη και πιο καινούργια λύση μπορώ (Α5 που πραγματικά δεν καταλαβαίνεις ότι είσαι σε κάμπριο όταν οδηγάς με κλειστή οροφή ή ένα καινούργιο σκαθάρι κάμπριο που είναι πανέμορφο) και φυσικά δε θα κοιτούσα Ε30/36, w208 και αλλά παλιά αυτοκίνητα, τα οποία και θα είναι λιωμένα αλλά και ανεπαρκή από πλευράς ασφάλειας με τα σύγχρονα στάνταρ.

                Έχω ζήσει με ανοιχτό με μαλακή οροφή, ναι είχα γκαράζ που τώρα δεν έχω αλλά δεν το φοβάμαι εδώ που μένω. Περί πρακτικότητας ναι οι πίσω θέσεις ίσως δεν είναι οι πιο άνετες αλλά υπάρχουν και ο χώρος αποσκευών αντιστοιχεί με σούπερμίνι-μικρομεσαίο αλλά μπορείς να κουβαλήσεις γλάστρα με δεντράκι! Αν θέλεις D-jet εξήγησέ μου τους περιορισμούς που εννοείς..

                Πρακτικότητα: Το πιο απλό παράδειγμα είναι ότι ένα βράδυ που θα θέλεις να πας κάπου θα το σκέφτεσαι δύο και τρεις φορές που θα το αφήσεις. Εμένα μου έσκισαν την οροφή για να μου κλέψουν πράγματα εντελώς ασήμαντα (γυαλιά με αστιγματισμό πχ) και μου έκαναν πανάκριβη ζημιά.

                Πολυπλοκότητα: Στο συνεργείο που πάω το Μερσεντές βλέπω συχνά πυκνά ανοικτά (συνήθως slk) με κολλημένη οροφή: Ο μηχανισμός έχει ένα απλό υδραυλικό κύκλωμα το οποίο, φυσικά, κανείς δε σου λέει ότι πρέπει να το συντηρήσεις και αυτό, πέρα από τα λάδια ξίδια που κάνεις κάθε χρόνο. Το αποτέλεσμα είναι κάποτε η τρομπίτσα να τα φτύνει και να κολλάς με την οροφή ημι-ανοικτή (εκεί που ζορίζεται φυσικά). Ε, δε νομίζω ότι το θέλεις αυτό στο καθημερινό σου αυτοκίνητο, είδικα με παιδιά και ζιμπράγκαλα μεσα...

                Έγνοια: Ό,τι και να γράψουν οι φίλοι μας εδώ, όσο φανατικά και να το υποστηρίζουν, δεν υπάρχει κάμπριο αυτοκίνητο που να μην μπάζει κάπου, έστω και λίγο, νερά σε δυνατές βροχές ή στο ταξίδι. Αν είσαι τυπικός και σχολαστικός στη συντήρησή του θα το έχεις συνέχεια στο νου.
                Αντιλαμβάνεσαι ότι σε ένα μτχ 10-15 ετών έχει παίξει το ρόλο του και αυτό (στα κλασσικά το βλέπουμε συνέχεια: τα ανοικτά αυτοκίνητα είναι πολύ πιο ταλαιπωρημένα από τα αντίστοιχα κλειστά ίδιας ηλικίας).

                Κοντολογίς, η άποψή μου είναι ότι το κάμπριο είναι ωραίο για πρώτο αυτοκίνητο όταν είσαι εργένης ή για δεύτερο όταν έχεις οικογένεια. Συνεπώς, η επιλογή του 4θέσιου ανοικτού ως μοναδικό αυτοκίνητο μάλλον είναι για πολύ προχωρημένες οικογένειες! Η πόρσε για το μποξστερ έλεγε ότι όσα περισσότερα παιδιά έχεις τόσο περισσότερο νόημα έχει!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • realzeus
                  realzeus last edited by

                  Ο χρήστης KWSN_Men έγραψε:

                  Βασικα στις βορειες χωρες μπορεις να το ανοιγεις πιο συχνα απο οτι στην Ελλαδα που 4-5 μηνες θα ειναι κλειστο και με air con.

                  Νομίζεις...

                  Που να ξέρω μωρέ κι εγώ. Απλά έζησα εκεί...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    peterpan last edited by

                    Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
                    Τον τελευταίο καιρό μου έχει επανέλθει η επιθυμία για ανοιχτό αυτοκίνητο. Είχα παλιά διθέσιο ανοιχτό και πολύ το είχα ευχαριστηθεί. Αναγκαστικά πλέον λόγω τέκνου συζητάω για τετραθέσιο με σχετικά αξιοπρεπή πρακτικότητα. Εννοείται μτχ και οπωσδήποτε αυτόματο. Αγορά και χρήση εκτός Ελλάδας. Δεν έχω σκεφτεί οικονομική οροφή αλλά όπως τα βλέπω με μέχρι 10-12000 ευρώ βρίσκω μια χαρά αυτοκίνητα μέχρι 10 ετών και με μέχρι 100000χλμ. Στις τιμές το μέγεθος/κατηγορία/κυβικά παίζουν λιγότερο ρόλο από χρονολογία και λαιφστάιλ για αυτό και μπαίνουν μέσα αυτοκίνητα που τα θεωρούμε πολύ διαφορετικής κατηγορίας.
                    Στο μυαλό μου παίζουν κυρίως BMW 3 E46 ίσως και Ε93 αλλά και σειρά 1 (πιο σπάνια και πιο ακριβή), Mercedes CLK (μου κακοφαίνονται κάποια εσωτερικά με στρογγυλά φουσκωτά κουμπάκια και τα στρογγυλά φώτα τους) και Audi A4 καλύτερα τετρακίνητο. Αμερικάνικα νομίζω αποκλείονται, γαλλικά Peugeot Renault δεν, Saab ή Volvo δε θα έπαιρνα γιατί είναι προσθιοκίνητα και το Eos που πάντα συμπαθούσα δεν φτάνει να ανταγωνιστεί πισωκίνητα. Astra, Golf, A3, Micra μάλλον όχι....Beetle μπααα. Με λίγο παραπάνω μια 911 θα ήταν θαύμα αλλά υστερεί σε πρακτικότητα και η χρήση και όχι τόσο η αγορά κοστίζει. Αλλά μια και η χρήση θα είναι περισσότερο πόλης σκέφτομαι και τίποτα πιο μικρό. Πχ Μινι ή 500... αλλά το πορτπαγκάζ τους λίγο διακοσμητικό μοιάζει.
                    Δεν βιάζομαι, άλλωστε είναι λάθος εποχή να αγοράζεις κάμπριο, τώρα είναι εποχή για να τα πουλάς. Θα ήθελα όμως να έχω κάποια στοιχεία για να απορρίψω μερικά και ίσως να ψιλοκαταλήξω ώστε να είμαι έτοιμος αν έρθει η ώρα. Δηλαδή εμπειρίες, γνωστά προβλήματα, άτυπες συγκρίσεις (πχ το Α έχει πιο καλό πορτπαγκάζ από το Β) κλπ.
                    Βασικά θέλω BMW αλλά ακούω απόψεις.

                    Όνυχα πάρε την Ε93 και τέλος...
                    Μην πας σε Ε46, το αμάξι είναι περασμένο, παλιό, μαλακή οροφή. Σχεδιαστικά εξωτερικά είναι πολύ όμορφο ακόμη, όμως το εσωτερικό χάνει πολύ. Γνώμη μου είναι να πάρεις πετρέλαιο, έχει διαφορά μεγάλη στην κατανάλωση. Εγώ με το δίλιτρο έχω μ.ο. 6,3λ/100 χλμ κ το δίλιτρο βενζίνη κοντά στα 10-11. Αααααααν βρεις κανένα βενζίνης πολύ φθηνότερο (πχ 7-8.000 € κάτω από τα πετρελαιοκίνητα), τότε μόνο πάρε το. Εξαρτάται βέβαια κ πόσο θα το κινείς.
                    Αξίζει να δώσεις λίγα λεφτά παραπάνω κ να πάρεις κάτι νεότερο, δλδ Ε93 αντί της Ε46.
                    Αγγλία ζεις?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      peterpan last edited by

                      Ο χρήστης onyx ! έγραψε:

                      Αν και πιο πιθανό είναι τα ταξίδια να γίνονται με κλειστή οροφή ως φανατικός θα προσπαθήσω με ανοιχτό (βασικά εξαρτάται από τον πίσω, αυτός τρώει τον αέρα). Η διαφορά χώρου αποσκευών με κλειστή ανοιχτή οροφή είναι μόνο 40 λίτρα (260-300).

                      Ταξίδι με ανοιχτή οροφή μπορείς να κάνεις ΜΟΝΟ με ανεμοθραύστη, με εκείνο το εξάρτημα που βάζεις στο πίσω κάθισμα... Ταξιδεύοντας με 150χαω καταλαβαίνεις κάτι, αλλά εντάξει. χωρίς αυτό καταλαβαίνουν οι μπροστά πολύ περισσότερα. Οι πίσω πάνω από τα 80 χαω δεν την παλεύουν εύκολα. Αν είναι πχ ταγάρια κ πηγαίνεις Θεσσαλονίκη-Χαλκιδική πάει κ έρχεται. Αν όμως βάλεις γυναίκες, μετά τα 70χαω το μαλλί πάει κ έρχεται. Θα φας παντόφλα

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        drdino last edited by

                        Υπάρχουν λύσεις και για αυτό, μαθημένα τα βουνά στα χιόνια.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • P
                          peterpan last edited by

                          Ο χρήστης drdino έγραψε:
                          Υπάρχουν λύσεις και για αυτό, μαθημένα τα βουνά στα χιόνια.

                          πέρα από τον ανεμοθραύστη και τα σηκωμένα παράθυρα δεν υπάρχει άλλη λύση

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kwsn_men last edited by

                            Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

                            Βασικα στις βορειες χωρες μπορεις να το ανοιγεις πιο συχνα απο οτι στην Ελλαδα που 4-5 μηνες θα ειναι κλειστο και με air con.

                            Νομίζεις...

                            Που να ξέρω μωρέ κι εγώ. Απλά έζησα εκεί τη μισή ζωή μου...

                            Και είχες πόσα καμπριο;

                            Έγνοια: Ό,τι και να γράψουν οι φίλοι μας εδώ, όσο φανατικά και να το υποστηρίζουν, δεν υπάρχει κάμπριο αυτοκίνητο που να μην μπάζει κάπου, έστω και λίγο, νερά σε δυνατές βροχές ή στο ταξίδι. Αν είσαι τυπικός και σχολαστικός στη συντήρησή του θα το έχεις συνέχεια στο νου.

                            Η Ζέτα έμπαζε ελάχιστες σταγόνες από το παράθυρο του οδηγού ακριβώς στο 'τριεθνές' παράθυρο-παρμπρίζ-οροφή και περισσότερο αν έριχνες νερό απευθείας με πίεση με λάστιχο ή σε πλυντήριο. Επίσης έκανε αυξημένο θόρυβο σε χιλιόμετρα.

                            Όταν έπιανα το κρύσταλλο κουνιόταν ελαφρα ενώ έκανε και λίγο περίεργο ήχο στο κλείσιμο. Διαβάζοντας είδα ότι είναι γνωστό πρόβλημα του αυτοκινήτου. Το πήγα σε φαναρτζή, άνοιξε την πόρτα, έσφιξε μια βίδα που συγκρατεί το τζάμι και διόρθωσε τη θέση του. Μου πήρε 20 ευρώ και το αυτοκίνητο δεν βάζει ούτε σταγόνα, δεν πάει να γίνεται κατακλυσμός έξω. Τον μηχανισμό της οροφής έβαλα και τον κοίταξαν μία φορά πριν 4 χρόνια μήπως έχει βρωμιές και κρατάει υγρασίες (έτσι χαλάει) κι από τότε δεν έχω ασχοληθεί ποτέ. Το μόνο που λέω να κάνω φέτος είναι να περάσω με προστατευτικό την κουκούλα (η οποία είναι σε πάρα πολύ κατάσταση έτσι κι αλλιώς). Παρκάρω πάντως σε πυλωτή αλλά το αυτοκίνητο το χρησιμοποιώ καθημερινά.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • realzeus
                              realzeus last edited by

                              Ο χρήστης KWSN_Men έγραψε:
                              Και είχες πόσα καμπριο;

                              Κανένα γιατί δεν τα γουστάρω. Προτιμώ ηλιοροφή.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • fanis75
                                fanis75 moderator last edited by

                                Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
                                Έγνοια: Ό,τι και να γράψουν οι φίλοι μας εδώ, όσο φανατικά και να το υποστηρίζουν, δεν υπάρχει κάμπριο αυτοκίνητο που να μην μπάζει κάπου, έστω και λίγο, νερά σε δυνατές βροχές ή στο ταξίδι. Αν είσαι τυπικός και σχολαστικός στη συντήρησή του θα το έχεις συνέχεια στο νου.

                                2 χρόνια η Ζ4 δεν έβαλε σταγόνα νερό, ακόμα και μετά από 3 ώρες ταξίδι με καταρρακτώδη βροχή.

                                We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • H
                                  highfidelity last edited by

                                  H E93 είναι πρακτική λόγω μεταλλικής οροφής, αλλά αυτό σημαίνει βάρος, ΠΟΛΥ παραπάνω βάρος (είναι +200 κιλά) και πλησιάζει πια τους 2 τόνους (η τρίλιτρη αλλά και η diesel είναι πάνω από 1800 κιλά), που για μένα είναι ανασταλτικός παράγων.
                                  Η τρίλιτρη coupe Ε92 για παράδειγμα, είναι κάπου 1600 κιλά, που και πάλι δεν τα λες λίγα...
                                  Ενδεικτικά, η Ε81/7 είναι 150 κιλά κάτω, πάντα στα τρία λίτρα.

                                  Κάμπριο και diesel ούτε που θα το σκεφτόμουν λεπτό.
                                  Εξακύλινδρο και βενζίνη, για να το ακούς. Στο diesel, θα κλείνεις τα αυτιά σου με την οροφή ανοιχτή!

                                  Ξαναλέω πάντως, δεν το βρίσκω τόσο λογικό σαν αγορά κάτι τέτοιο. Καλύτερα ένα δεύτερο μικρό.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • ?
                                    A Former User last edited by

                                    Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
                                    Έχεις οικογένεια και ΠΑΙΔΙ και κάθεσαι και σκέφτεσαι για κάμπριο που θα το ανοίγεις μια φορά στο τόσο θυσιάζοντας την πρακτικότητα...
                                    Σοβαρή ακαμψία έχει η e class cabrio. Αλλά πίσω δεν χωράει κανένας.

                                    Τόσο συντηρητικών ιδεών δε σε περίμενα. Το κάμπριο δεν είναι μόνο για επίδειξη και γκομενιλίκια, και η οικογένεια και το παιδί έχουν κι αυτοί δικαίωμα στο κάμπριο. Και τα συγκεκριμένα πρέπει να προσφέρουν πολύ καλύτερη ασφάλεια στο παιδί μου από πολλά άλλα κλειστά (αν και λιγότερη από το ίδιο κλειστό μοντέλο). Αυτό δεν τα κάνει όλα επικίνδυνα. Σιγά μην κολλήσουμε και ταμπελάκια στα κάμπριο το παρόν προϊόν βλάπτει σοβαρά την υγεία!
                                    Θυσιάζω κάμποση πρακτικότητα μεν κάμπριο δε. Γενικά είμαστε μινιμαλιστική οικογένεια, μόλις γυρίσαμε από εβδομαδιαίες διακοπές σε άλλη χώρα που πήγαμε με μόνο μια μεσαία βαλίτσα (γονείς και παιδί) και τσάντα + σακίδιο μικρό σαν χειραποσκευές.
                                    Δεν είμαι από αυτούς που το ανοίγουν μια στο τόσο (για αυτό μου λείπει και τόσο). Μπαίνω, φοράω ζώνη, βάζω μπρός, κοιτάω αν βρέχει, ανοίγω οροφή και φεύγω, αυτά γίνονται αυτόματα χειμώνα καλοκαίρι(+καπέλο).
                                    Σαφώς και χωράει κάποιος πίσω, και σε Ε και σε 3 έχω δει δύο ενήλικες πίσω οπότε ένα νήπιο σίγουρα χωράει για πολλά χρόνια ακόμα. Μια και το αναφέρεις νομίζω ότι η E-class πρέπει να έχει μεγαλύτερους χώρους από την 3άρα.

                                    **Γενικά πάτε να μου χαλάσετε το θέμα. Που δεν είναι αν πρέπει να πάρω ανοιχτό ή όχι, ξέρω τα συν και πλην και έχω ζήσει με ανοιχτό, το θέμα είναι το ποιο να επιλέξω και γιατί. **Με κριτήρια κυρίως χώρων, προβλημάτων, ιδιαιτεροτήτων κλπ.
                                    Βασικά πρέπει να τα δώ από κοντά και να δω ποιος χωράει πού, πόσο κλειστοφοβικά είναι για τον πίσω και αν χωράει καθισματάκι παιδικό, πόσο εύχρηστα είναι τα πορτπαγκάζ τους, δηλαδή αν χωράνε έστω μια βαλίτσα ή μόνο σάκους. Δυστυχώς κανένα περιοδικό δεν ξέρω που να μετράει διαστάσεις χώρου αποσκευών με το μέτρο, τα λίτρα μόνα τους μπορούν να σε αποπροσανατολίσουν.

                                    Το κόστος του πανιού δεν το υπολογίζω γιατί δεν σκοπεύω να το αλλάξω περισσότερο από όσο το κιβώτιο ή τον κινητήρα. Γενικά τα με μαλακή οροφή τα πάνε καλά, αντέχουν χρόνια και δεν θέλουν ρύθμιση όπως αυτά με σκληρή (με τον παγετό νομίζω δεν τα πάνε καλά αλλά δεν έχω τέτοιο θέμα). Και είναι μονοκόμματο οπότε άμα χαλάσει κλείνει πιο εύκολα με το χέρι. Πάντως υπάρχουν εξειδικευμένα μαγαζιά που σου ράβουν οροφή τζιτζί.
                                    Χάρηκα για τα καλά σχόλια του Fanis75 για την οροφή και γενικότερα.

                                    Ξεκαθαρίζω ότι δεν παύει η Ε39 5άρα, δεν αντικαθίσταται, όπως αναφέρατε δεν αξίζει καν να δοθεί, παραμένει στην Ελλάδα, το ανοιχτό το θέλω για εκτός Ελλάδας. Βασικά ανοιχτό ήθελα κι όταν πήρα την Ε39.... αλλά έτυχε αλλιώς και σωστά για τότε. Τώρα χλμ λίγα, ταξίδια λίγα και σπορ βλέψεις ανύπαρκτες έτσι όπως τις εννοείτε μερικοί σκληροπυρηνικοί. Για την ακαμψία δεν ξέρω αλλά αν η 3 έχει όση της κουπέ για την οποία δεν έχουν ακουστεί παράπονα μια χαρά είναι! Γενικά η ακαμψία σε αυτοκίνητο μη αγωνιστικό είναι λίγο υπερτιμημένη, καλή χρυσή αλλά δεν είναι το παν, αρκεί αν μην είναι επικίνδυνο. Είχα πολύ εύκαμπτο ανοιχτό (τόσο εύκαμπτο που φίλος που με ακολουθούσε το έβλεπε με το μάτι να στρεβλώνει) και μια χαρά το ευχαριστήθηκα οπότε ναι το έχω λάβει υπόψη μου.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      dsgeo last edited by

                                      Youtube Video

                                      Εισαι σίγουρος για κάμπριο...?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • ?
                                        A Former User last edited by

                                        Χμμμ γιατί δεν κοιτάς την E class cabrio? (κωδικός αμαξώματος Α207) Την περιεργαζόμουν προχθές στην αντιπροσωπία και ομολογώ πως με εξέπληξε ευχάριστα, άνεση για 3μελή ή 4μελή οικογένεια έχει, άνετο πορτ παγκάζ που όπως αναφέρεις δεν θα έχεις πρόβλημα μιας και δεν κουβαλάτε νοικοκυριό ολόκληρο, πολύ άνετη κύληση ( ειδικά για μικρό παιδί) , εξαιρετικός κινητήρας (δεν ξέρω αν σου αρέσουν τα V σύνολα) .
                                        Να σημειώσω επίσης πως αν πετύχεις μτχ με το aircap δεν πιστεύω να έχεις κανένα πρόβλημα με στροβιλισμούς αέρα.
                                        Εντιτ:
                                        Youtube Video

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • panos2171
                                          panos2171 last edited by

                                          Delete

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • panos2171
                                            panos2171 last edited by

                                            Ο χρήστης dsgeo έγραψε:

                                            Youtube Video

                                            Εισαι σίγουρος για κάμπριο...?

                                            Άντε πάλι...

                                            Στάλθηκε από το Lenovo K900_ROW μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 3 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr