-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Εγώ πάντως δεν θα εμπιστευόμουν υγραέριο σε οποιοδήποτε αυτοκίνητο δεν έχει ειδική πρόβλεψη από το εργοστάσιο για αυτό το καύσιμο. Απορώ με την ευκολία που συζητάτε για κάτι που είναι εκτός προδιαγραφών...Θα πέσουν να σε φάνε....
-
Θα φάνε κεραυνούς...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Εγώ πάντως δεν θα εμπιστευόμουν υγραέριο σε οποιοδήποτε αυτοκίνητο δεν έχει ειδική πρόβλεψη από το εργοστάσιο για αυτό το καύσιμο. Απορώ με την ευκολία που συζητάτε για κάτι που είναι εκτός προδιαγραφών...Αν εχεις την ιδια αποψη και για τα σταδια βελτιωσεων των αυτοκινητων, τοτε συμφωνω μαζι σου.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Τα γκρουπ vag δεν με ενδιαφέρουν γιατί δεν είναι καλά δοκιμασμένο το lpg πάνω τους. Τα Peugeot και Citroën δεν μου αρέσουν εμφανισιακά.
Τα BMW που ανέφερα με κάποιο τούρμπο κιτ τα κοιτάω γιατί έχει συγγενής μου και είναι αρκετά αξιόπιστο και το έχω ψάξει και κάπως. Επίσης δεν με ενδιαφέρουν και τα κάμπριο αυτοκίνητα...Sent from my MI 2S using Tapatalk
Δηλαδή θα κάνεις δύο μετατροπές ,τούρμπο και υγραέριο;
Έχεις δείγματα που δούλεψαν απροβλημάτιστα;Μιλάς για την περίπτωση που πάω σε κάποιο BMW ναι δύο μετατροπές μια με ένα light turbo και lpg. Βέβαια στο car έχω δει κάποια που έχουν ήδη τούρμπο και ίσως να με συμφέρει να πάρω κάποιο έτοιμο και απλά να το κάνω lpg. Ναι έχω δείγμα ένα αυτοκίνητο συγγενή μου για αυτό και κοιτάω και μια τέτοια περίπτωση και δεν είμαι τόσο επιφυλακτικος γιατί το έχω δει στην πράξη.
Sent from my MI 2S using Tapatalk
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Εγώ πάντως δεν θα εμπιστευόμουν υγραέριο σε οποιοδήποτε αυτοκίνητο δεν έχει ειδική πρόβλεψη από το εργοστάσιο για αυτό το καύσιμο. Απορώ με την ευκολία που συζητάτε για κάτι που είναι εκτός προδιαγραφών...
Αν εχεις την ιδια αποψη και για τα σταδια βελτιωσεων των αυτοκινητων, τοτε συμφωνω μαζι σου.
Φυσικά και έχω την ίδια άποψη και για τα πειράγματα.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Εγώ πάντως δεν θα εμπιστευόμουν υγραέριο σε οποιοδήποτε αυτοκίνητο δεν έχει ειδική πρόβλεψη από το εργοστάσιο για αυτό το καύσιμο. Απορώ με την ευκολία που συζητάτε για κάτι που είναι εκτός προδιαγραφών...+1
Λες και δεν ξέρεις την ιδιοσυγκρασία του μέσου έλληνα ρε αλεξ -
Αυτό προσπαθώ να εξηγήσω εδω και να πω ότι το να έχεις ένα γρήγορο αυτοκίνητο δεν πάει να πει ότι πρέπει και να κλαις κάθε φορά που πας να βάλεις καύσιμο αλλά να μπορείς να το ευχαριστηθείς και σε ένα ταξίδι οικονομικό. Δεν νομίζω ότι είναι έγκλημα κάτι τέτοιο ούτε είσαι καγκουρας φίλε Θωμά αν προσπαθείς να επιδιώξεις κάτι τέτοιο. Καβάλα το παπί σου και κάνε καμιά σούζα και άσε με εμένα.
Sent from my MI 2S using Tapatalk
-
Έλα ρε παιχταρά...πού'σαι;Προσπαθούνε τόσα άτομα(άσχετοι) να σου πούνε,οτι θα κάνεις μαλακία άν επιμείνεις στη σκέψη σου......και εσύ,όχι μόνο δε το δέχεσαι,αλλά την έχεις πεί σε δύο κιόλας!!!Μήπως πρέπει να'ξαναπάρεις τηλέφωνο',για να μη μπλέξεις και ψάχνεις να βρείς το κουτί με τα σπίρτα;!;!;
-
Εγώ δεν μίλησα για όλους αλλά για 2 συγκεκριμένα. Με χαρακτηρισμους δεν πείθει κανένας κανένα. Ζητάω σοβαρές απόψεις με κάποια βασικά επιχειρήματα. Το υπόλοιπο ποστ σου και τα περί παιχταρα δεν τα καταλαβαίνω.
Sent from my MI 2S using Tapatalk
-
Έμ....τα καλύτερα πετάς!!!!
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Δηλαδή θα κάνεις δύο μετατροπές ,τούρμπο και υγραέριο;
Έχεις δείγματα που δούλεψαν απροβλημάτιστα;Να θυμίσω προϋπολογισμός 10000 €
Γρήγορο αυτοκίνητο - καλή βάση να ξεκινήσεις =
Μετατροπή turbo =
Υγραέριο =Βάλε τα νούμερα να δεις τι μπορείς να αγοράσεις και όχι τι θέλεις να αγοράσεις.
Από εκεί και πέρα
Αξία του αυτοκινήτου μετά από τις μετατροπές (ΑΝ γίνονται ) = 0
Αξιοπιστία αυτοκινήτου -// = 0
Πιθανότητα προβλημάτων που θα πληρώνεις από την τσέπη σου και ο ένας μάστορας (του turbo) θα κατηγορεί τον άλλο (του υγραερίου) και οι 2 το αυτοκίνητο = Σχεδόν βέβαιο. -
Ο χρήστης gakost έγραψε:
Πιθανότητα προβλημάτων που θα πληρώνεις από την τσέπη σου και ο ένας μάστορας (του turbo) θα κατηγορεί τον άλλο (του υγραερίου) και οι 2 το αυτοκίνητο = Σχεδόν βέβαιο.
καλά αυτό είναι το πλέον απολαυστικό κομμάτι αν δεν έχεις πληρώσει εσύ το χάρχαλο και είσαι απλός παρατηρητής
-
Ο χρήστης gakost έγραψε:
Δηλαδή θα κάνεις δύο μετατροπές ,τούρμπο και υγραέριο;
Έχεις δείγματα που δούλεψαν απροβλημάτιστα;Να θυμίσω προϋπολογισμός 10000 €
Γρήγορο αυτοκίνητο - καλή βάση να ξεκινήσεις =
Μετατροπή turbo =
Υγραέριο =Βάλε τα νούμερα να δεις τι μπορείς να αγοράσεις και όχι τι θέλεις να αγοράσεις.
Από εκεί και πέρα
Αξία του αυτοκινήτου μετά από τις μετατροπές (ΑΝ γίνονται ) = 0
Αξιοπιστία αυτοκινήτου -// = 0
Πιθανότητα προβλημάτων που θα πληρώνεις από την τσέπη σου και ο ένας μάστορας (του turbo) θα κατηγορεί τον άλλο (του υγραερίου) και οι 2 το αυτοκίνητο = Σχεδόν βέβαιο.Φίλε ευχαριστώ πολύ για την απάντησή σου.
Τα παραπάνω που ανέφερες είναι και η βασική αιτία που με κρατάνε μακριά από την επιλογή κάποιας BMW και προσανατολίζομαι στο Corsaκι αν και δεν έχουν κάποια σχέση τα 2 αυτοκίνητα.
Θέλετε να μου πείτε κάποιες εντυπώσεις λοιπόν για το corsa OPC και τι θα πρέπει να προσέξω; -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Εγώ πάντως δεν θα εμπιστευόμουν υγραέριο σε οποιοδήποτε αυτοκίνητο δεν έχει ειδική πρόβλεψη από το εργοστάσιο για αυτό το καύσιμο. Απορώ με την ευκολία που συζητάτε για κάτι που είναι εκτός προδιαγραφών...
+1
Λες και δεν ξέρεις την ιδιοσυγκρασία του μέσου έλληνα ρε αλεξΆλλωστε είναι γνωστό πως οι βελτιώσεις και οι μετρατροπές σε υγραέριο ξεκίνησαν από το μέσο Έλληνα.
-
Ο χρήστης plessinho έγραψε:
Δηλαδή θα κάνεις δύο μετατροπές ,τούρμπο και υγραέριο;
Έχεις δείγματα που δούλεψαν απροβλημάτιστα;Να θυμίσω προϋπολογισμός 10000 €
Γρήγορο αυτοκίνητο - καλή βάση να ξεκινήσεις =
Μετατροπή turbo =
Υγραέριο =Βάλε τα νούμερα να δεις τι μπορείς να αγοράσεις και όχι τι θέλεις να αγοράσεις.
Από εκεί και πέρα
Αξία του αυτοκινήτου μετά από τις μετατροπές (ΑΝ γίνονται ) = 0
Αξιοπιστία αυτοκινήτου -// = 0
Πιθανότητα προβλημάτων που θα πληρώνεις από την τσέπη σου και ο ένας μάστορας (του turbo) θα κατηγορεί τον άλλο (του υγραερίου) και οι 2 το αυτοκίνητο = Σχεδόν βέβαιο.Φίλε ευχαριστώ πολύ για την απάντησή σου.
Τα παραπάνω που ανέφερες είναι και η βασική αιτία που με κρατάνε μακριά από την επιλογή κάποιας BMW και προσανατολίζομαι στο Corsaκι αν και δεν έχουν κάποια σχέση τα 2 αυτοκίνητα.
Θέλετε να μου πείτε κάποιες εντυπώσεις λοιπόν για το corsa OPC και τι θα πρέπει να προσέξω;αν πάρεις corsa άστο μαμα κ μην βάλεις υγραέριο, φίλος μου έχει θέματα αρκετα
-
Ο χρήστης makrimanolis έγραψε:
Δηλαδή θα κάνεις δύο μετατροπές ,τούρμπο και υγραέριο;
Έχεις δείγματα που δούλεψαν απροβλημάτιστα;Να θυμίσω προϋπολογισμός 10000 €
Γρήγορο αυτοκίνητο - καλή βάση να ξεκινήσεις =
Μετατροπή turbo =
Υγραέριο =Βάλε τα νούμερα να δεις τι μπορείς να αγοράσεις και όχι τι θέλεις να αγοράσεις.
Από εκεί και πέρα
Αξία του αυτοκινήτου μετά από τις μετατροπές (ΑΝ γίνονται ) = 0
Αξιοπιστία αυτοκινήτου -// = 0
Πιθανότητα προβλημάτων που θα πληρώνεις από την τσέπη σου και ο ένας μάστορας (του turbo) θα κατηγορεί τον άλλο (του υγραερίου) και οι 2 το αυτοκίνητο = Σχεδόν βέβαιο.Φίλε ευχαριστώ πολύ για την απάντησή σου.
Τα παραπάνω που ανέφερες είναι και η βασική αιτία που με κρατάνε μακριά από την επιλογή κάποιας BMW και προσανατολίζομαι στο Corsaκι αν και δεν έχουν κάποια σχέση τα 2 αυτοκίνητα.
Θέλετε να μου πείτε κάποιες εντυπώσεις λοιπόν για το corsa OPC και τι θα πρέπει να προσέξω;αν πάρεις corsa άστο μαμα κ μην βάλεις υγραέριο, φίλος μου έχει θέματα αρκετα
Μαμά είναι το μόνο σίγουρο για το συγκεκριμένο μιας και έχω διαβάσει αρκετά. Ο φίλος σου που έχει βάλει αέριο τι σύστημα και τι προβλήματα έχει;
Sent from my MI 2S using Tapatalk
-
Ο χρήστης plessinho έγραψε:
Τα γκρουπ vag δεν με ενδιαφέρουν γιατί δεν είναι καλά δοκιμασμένο το lpg πάνω τους. Τα Peugeot και Citroën δεν μου αρέσουν εμφανισιακά.
Τα BMW που ανέφερα με κάποιο τούρμπο κιτ τα κοιτάω γιατί έχει συγγενής μου και είναι αρκετά αξιόπιστο και το έχω ψάξει και κάπως. Επίσης δεν με ενδιαφέρουν και τα κάμπριο αυτοκίνητα...Sent from my MI 2S using Tapatalk
Δηλαδή θα κάνεις δύο μετατροπές ,τούρμπο και υγραέριο;
Έχεις δείγματα που δούλεψαν απροβλημάτιστα;Μιλάς για την περίπτωση που πάω σε κάποιο BMW ναι δύο μετατροπές μια με ένα light turbo και lpg. Βέβαια στο car έχω δει κάποια που έχουν ήδη τούρμπο και ίσως να με συμφέρει να πάρω κάποιο έτοιμο και απλά να το κάνω lpg. Ναι έχω δείγμα ένα αυτοκίνητο συγγενή μου για αυτό και κοιτάω και μια τέτοια περίπτωση και δεν είμαι τόσο επιφυλακτικος γιατί το έχω δει στην πράξη.
Sent from my MI 2S using Tapatalk
Φίλε μου πας να μπλέξεις πάρα πολύ άσχημα.
Αφού δεν σου αρέσουν τα Γαλλικά, πάρε μια Τζουλιέτα 170 hp. -
Ο χρήστης plessinho έγραψε:
[qυγραέριο'plessinho']>>
Δηλαδή θα κάνεις δύο μετατροπές ,τούρμπο και υγραέριο;
Έχεις δείγματα που δούλεψαν απροβλημάτιστα;Να θυμίσω προϋπολογισμός 100μερi
00ικά Γρήγορο αυτοκίνητο - καλή βάση να ξεκινήσεις =
Μετατροπή turbo =
Υγραέριο =Βάλε τα νούμερα να δεις τι μπορείς να αγοράσεις και όχι τι θέλεις να αγοράσεις.
Από εκεί και πέρα
Αξία του αυτοκινήτου μετά από τις μετατροπές (ΑΝ γίνονται ) = 0
Αξιοπιστία αυτοκινήτου -// = 0
Πιθανότητα προβλημάτων που θα πληρώνεις από την τσέπη σου και ο ένας μάστορας (του turbo) θα κατηγορεί τον άλλο (του υγραερίου) και οι 2 το αυτοκίνητο = Σχεδόν βέβαιο.Φίλε ευχαριστώ πολύ για την απάντησή σου.
Τα παραπάνω που ανέφερες είναι και η βασική αιτία που με κρατάνε μακριά από την επιλογή κάποιας BMW και προσανατολίζομαι στο Corsaκι αν και δεν έχουν κάποια σχέση τα 2 αυτοκίνητα.
Θέλετε να μου πείτε κάποιες εντυπώσεις λοιπόν για το corsa OPC και τι θα πρέπει να προσέξω;αν πάρεις corsa άστο μαμα κ μην βάλεις υγραέριο, φίλος μου έχει θέματα αρκετα
Μαμά είναι το μόνο σίγουρο για το συγκεκριμένο μιας και έχω διαβάσει αρκετά. Ο φίλος σου που έχει βάλει αέριο τι σύστημα και τι προβλήματα έχει;Sent from my MI 2S using Tapatalk
Δεν έχει υγραέριο το έχει χαλαρο πρόγραμμα φίλτρο εξάτμιση περίπου 230 ps και έβγαλε ελατήρια πολλαπλή χωρίς ιδιαίτερο σκίσιμο κ άτομο που είχε punto gt κ ήξερε από turbo(ζέσταμα κρύωμα)
Για το υγραέριο είναι δικιά μου άποψη να είχες ατμόσφαιρα θα έλεγα οκ
Πάντως το corsa opc είναι πολύ τούμπανο εμφανισιακά κ το εσωτερικό προσεγμένο με τα backet του κ ωραία θέση οδήγησης
Εμένα με χάλασε το στυσιμο βγάζει μούτρα πολύ εύκολα φρενα κ γκάζι θα σε καλύψουν
Στα κριτήρια που είπες e46 valvotronik κ με υγραέριο αν έχει κ m pack πάνω πολύ τούμπανο , η 318 turbo θέλει ψάξιμο μπορεί να την έφτιαξαν κανίβαλοι κ να την ειχαν κανίβαλοι οποτε θα μπλεξεις.
rx8,mx5, mr2,slk 180,z3, κ με το χέρι βαθύτερα σε έξοδα s2000 -
H Giulietta είναι έρωτας μεγάλος αλλά δυστυχώς αυτό που ίσχυε για τις αλφα δεν έχει σταματήσει. Πολλά τα προβλήματα που διάβασα και απογοητεύτηκα εντελώς...
-
Ο χρήστης plessinho έγραψε:
H Giulietta είναι έρωτας μεγάλος αλλά δυστυχώς αυτό που ίσχυε για τις αλφα δεν έχει σταματήσει. Πολλά τα προβλήματα που διάβασα και απογοητεύτηκα εντελώς...Που διάβασες για προβλήματα;
Αγορά γρήγορου μεταχειρισμένου???