-
Sorry alla πλεον παλιωσαν και τα δυο......
308 - civic μενουν κ ρεστα
εκτος αν θες το εξτρα ιματζ -
Ο χρήστης meco έγραψε:
Το δικό μας 116d έχει πλέον 22Κχλμ τον Ιούνιο γίνεται 2 χρονών και δεν έχει παρουσιάσει τίποτα. Νωρίς ok αλλά π.χ. to Golf θυμάμαι είχε κάψει μία λάμπα και στο RAV4 χάλασε ο γρύλλος στο ένα πίσω ηλεκτρικό παράθυρο.
Μετά από δύο χρόνια μπορώ να πω με βεβαιότητα ότι για τα δικά μου γούστα τουλάχιστον είναι το πιο σπορ στη κατηγορία του με διαφορά από τα υπόλοιπα. Κάθεσαι χαμηλά το τιμόνι είναι άμεσο κάτι που το συναντάς σπάνια στις μέρες μας και έχει κορυφαία κρατήματα. Ο κινητήρας έχει αρκετή ροπή και το αυτοκίνητο είναι πολύ σβέλτο. Η ροπή σε ξεγελάει ενίοτε και νομίζεις ότι έχεις 200 άλογα αλλά εντάξει είπαμε...Με διαφορά κιόλας;
Θεωρείς δηλαδή ότι η Giulietta υπολείπεται της BMW και μάλιστα κατά πολύ;
-
Ο χρήστης koralli έγραψε:
Το δικό μας 116d έχει πλέον 22Κχλμ τον Ιούνιο γίνεται 2 χρονών και δεν έχει παρουσιάσει τίποτα. Νωρίς ok αλλά π.χ. to Golf θυμάμαι είχε κάψει μία λάμπα και στο RAV4 χάλασε ο γρύλλος στο ένα πίσω ηλεκτρικό παράθυρο.
Μετά από δύο χρόνια μπορώ να πω με βεβαιότητα ότι για τα δικά μου γούστα τουλάχιστον είναι το πιο σπορ στη κατηγορία του με διαφορά από τα υπόλοιπα. Κάθεσαι χαμηλά το τιμόνι είναι άμεσο κάτι που το συναντάς σπάνια στις μέρες μας και έχει κορυφαία κρατήματα. Ο κινητήρας έχει αρκετή ροπή και το αυτοκίνητο είναι πολύ σβέλτο. Η ροπή σε ξεγελάει ενίοτε και νομίζεις ότι έχεις 200 άλογα αλλά εντάξει είπαμε...Με διαφορά κιόλας;
Θεωρείς δηλαδή ότι η Giulietta υπολείπεται της BMW και μάλιστα κατά πολύ;
Για τα δικά του γούστα έγραψε
-
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
Σε αυτα το πακετα και τιμη cc , hill assist, δερματινο τιμονι λεβιες, προβολεις ομιχλης, ελεγχος πιεσης ελαστικων, κλιμα, υπαρχουν?Συγγνώμη δεν καταλαβαίνω την ερώτηση
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Το δικό μας 116d έχει πλέον 22Κχλμ τον Ιούνιο γίνεται 2 χρονών και δεν έχει παρουσιάσει τίποτα. Νωρίς ok αλλά π.χ. to Golf θυμάμαι είχε κάψει μία λάμπα και στο RAV4 χάλασε ο γρύλλος στο ένα πίσω ηλεκτρικό παράθυρο.
Μετά από δύο χρόνια μπορώ να πω με βεβαιότητα ότι για τα δικά μου γούστα τουλάχιστον είναι το πιο σπορ στη κατηγορία του με διαφορά από τα υπόλοιπα. Κάθεσαι χαμηλά το τιμόνι είναι άμεσο κάτι που το συναντάς σπάνια στις μέρες μας και έχει κορυφαία κρατήματα. Ο κινητήρας έχει αρκετή ροπή και το αυτοκίνητο είναι πολύ σβέλτο. Η ροπή σε ξεγελάει ενίοτε και νομίζεις ότι έχεις 200 άλογα αλλά εντάξει είπαμε...Με διαφορά κιόλας;
Θεωρείς δηλαδή ότι η Giulietta υπολείπεται της BMW και μάλιστα κατά πολύ;
Για τα δικά του γούστα έγραψε
Φυσικα, δεν το αμφισβητησα αυτο, αλλωστε ολοι τις αποψεις-εντυπωσεις μας λεμε, απλα ισως σε αυτο το πλαισιο να ειναι χρησιμο για καποιους να επιχειρηματολογουμε λιγο επι αυτων (αν θελουμε βεβαια).
-
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
Για τα υπόλοιπα που γράφεις δεν τα έχω ξανακούσει και φυσικά δεν τα αποκλείω αλλά δεν νομίζω ότι ξεφέυγουν από το μέσο όρο των προβλημάτων σε όλες τις μάρκες και τα μοντέλα τους.
Δλδ όλες οι μάρκες και ολα τα τα μοντέλα εχουν την ίδια συχνότητα αναφοράς προβλημάτων? απο ποτε? Δλδ την ίδια συχνότητα εχει η χοντα με την αουντι?
κοίτα το θέμα περί αξιοπιστίας σηκώνει μεγάλη κουβέντα.
Η γραμμή παραγωγής κάθε εταιρίας στατιστικά θα βγάλει και κάποιο fail 1 στα 50 π.χ. αυτοκίνητα .
Αυτή η αναλογία μεγαλώνει συνήθως στους ιάπωνες και μειώνεται στους ευρωπαίους παραδοσιακά.H original αρχική έκδοση του 116 είχε προβλήματα με μεγαλύτερο αυτό του χρονισμού και κάποια θέματα με πολλαπλασιαστές-κλασικό πρόβλημα ηλεκτρικών σε γερμανικά αυτοκίνητα κυρίως.Αυτά τα προβλήματα έχουν αντιμετωπιστεί στα νεότερα μοντέλα αλλά φυσικά κανείς δεν μπορεί να έιναι σίγουρος ότι δεν θα ξαναεμφανιστούν.Για την σκουριά στα καθίσματα είχα διαβάσει σε φορουμ του εξωτερικού ότι η μπεμβε έχει ενισχύσει στα τωρινά μοντέλα της παραγωγής της την βαφή αλλά η ζημιά έγινε ήδη και μόνο που ακούστηκε στην αγορά.
Ο υποψήφιος αγοραστής μπορεί να μην το επιλέξει για όλα τα παραπάνω και δεν θα τον κατηγορήσει και κανένας.Εδικά στην περίπτωση του φίλου που δεν τον αγγίζουν πίσω κινήση,πλαίσια και θέση οδήγησης νομίζω η επιλογή του volvo μάλλον θα του ταιριάξει καλύτερα.
-
Ο χρήστης popinjay έγραψε:
Σε αυτα το πακετα και τιμη cc , hill assist, δερματινο τιμονι λεβιες, προβολεις ομιχλης, ελεγχος πιεσης ελαστικων, κλιμα, υπαρχουν?
Συγγνώμη δεν καταλαβαίνω την ερώτηση
ρωτω αν στην προσφορα που πηρες με τα 23000 υπαρχει ο εξοπλισμος που γραφω.
-
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
Σε αυτα το πακετα και τιμη cc , hill assist, δερματινο τιμονι λεβιες, προβολεις ομιχλης, ελεγχος πιεσης ελαστικων, κλιμα, υπαρχουν?
Συγγνώμη δεν καταλαβαίνω την ερώτηση
ρωτω αν στην προσφορα που πηρες με τα 23000 υπαρχει ο εξοπλισμος που γραφω.
Ααα δερμάτινο τιμόνι, λεβιές προβολείς ομίχλης, έλεγχος πίεσης και διζωνικό κλίμα. Ναί
Hill Assist με ερωτηματικό, κάποιος φίλος από εδώ είπε ότι περιλαμβάνεται στο DSC. (Dynamic Stability Control)
CC ?? δεν ξέρω τι είναι
-
Σταθεροποιητής ταχύτητας
-
Είχα και εγώ το ίδιο δίλημμα, και τελικά προτίμησα την 116d γιατί μου φάνηκε ποιο άνετη πίσω και γιατί ήταν και λίγο πιο γρήγορη (για να μην μου κακοφανει η μετάβαση από τα 180 άλογα). Εγώ την αγόρασα 22.850 στα τέλη του Μαρτίου, χωρίς έκδοση urban \ sport, λευκή
+ζάντες αλουμινιου 16''
+αισθητήρες φώτων και βροχής
+sport τιμόνι
+advantage pack (τιμόνι πολλαπλών λειτουργιών, διζωνικός κλιματισμός, υποβραχιονιο εμπρός, πακέτο αποθηκευτίκων χώρων, προβολείς ομίχλης)
+Bluetooth, usb
+εργοστασιακους αισθητήρες παρκαρισματος
+διευρυμένος πίνακας οργάνων- 5 χρόνια service (μέχρι 60.000 χλμ)
και από ότι θυμάμαι νομίζω ο axem το πήρε με ακριβώς τον ίδιο εξοπλισμό χωρίς τον διευρυμένο πίνακα οργάνων 21.550 από αντιπροσωπεια στη Θεσσαλονικη.
Το Start and Stop στο αυτοκίνητο που έκανα test drive ήταν πολύ απότομο, αλλά μάλλον το διορθώσανε γιατί στο δικό μου είναι πολύ ομαλό. Πάντως μετά από 2.000 χλμ έχω μέση κατανάλωση 5,4 λίτρα/100χιλ και είμαι πολύ ευχαριστημενος από το αμάξι. Το hill assist είναι στο βασικό εξοπλισμό της σειράς 1.
-
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
Σταθεροποιητής ταχύτηταςCruise control όχι, έχει μόνο limiter (ορίζει ταχύτητα αφήνεις το πόδι σου στο γκάζι)
Εγώ την αγόρασα 22.850 στα τέλη του Μαρτίου, χωρίς έκδοση urban \ sport, λευκή
+ζάντες αλουμινιου 16''
+αισθητήρες φώτων και βροχής
+sport τιμόνι
+advantage pack (τιμόνι πολλαπλών λειτουργιών, διζωνικός κλιματισμός, υποβραχιονιο εμπρός, πακέτο αποθηκευτίκων χώρων, προβολείς ομίχλης)
+Bluetooth, usb
+εργοστασιακους αισθητήρες παρκαρισματος
+διευρυμένος πίνακας οργάνων- 5 χρόνια service (μέχρι 60.000 χλμ)
και από ότι θυμάμαι νομίζω ο axem το πήρε με ακριβώς τον ίδιο εξοπλισμό χωρίς τον διευρυμένο πίνακα οργάνων 21.550 από αντιπροσωπεια στη Θεσσαλονικη.
Εξαιρετικές και οι δύο προσφορές σας , η δίκη μου δεν έχει τον διευρυμένο πίνακα και το εργοστασιακό αισθητήρα parking αλλά έχει μεταλλικό χρώμα midnight blue.
Να σου πω θα μπορούσα να ζήσω χωρίς το cruise control και τον εργοστασιακό αισθητήρα. αλλά ρε γμτ τον διευρυμένο θα τον βλέπω κάθε μέρα.
Ξέχασα να σας πω ότι η προσφορά είναι για ταξινόμηση μέχρι τέλη ιουνίου και για αυτοκίνητο το οποίο είναι ήδη εδώ. Έχει τρία χρώματα το midnight blue, ανθρακι και το bronze sparkling,
Στον άλλο αντιπρόσωπο μου δίνει την δυνατότητα να το παράγγειλω στα 23.000 με παραλαβή αύγουστο με τις εξής αλλαγές βγάζω αισθητήρες βροχής, βγάζω μεταλλικό χρώμα και βάζω cruise control.
-
Έκατσα πίσω σε v40 με οροφή και το κεφάλι μου ακουμπούσε κανονικά την οροφή (είμαι 1.87). Ο αέρας για τα κεφάλια είναι πολύ καλύτερος στον άσο και μάλλον ο τελευταίος υπερέχει και στο χώρο για τα πόδια. Απλά το τούνελ δυσκολεύει την μεταφορά πέμπτου επιβάτη (όχι ότι στο volvo θα είναι πασάς). Σε γενικές γραμμές 4 άνθρωποι κανονικού ύψους (μέχρι/γύρω στο 1.80) θα βολευτούν και στα 2. Αλλά overall οι χώροι του volvo είναι χειρότεροι, έτσι τουλάχιστον ένιωσα εγώ και αυτός ήταν ένας λόγος απόρριψης από εμένα (είναι και ο χώρος αποσκευών μικρότερος και με στενό άνοιγμα-ψηλό κατώφλι).Κατά τα λοιπά είναι πολύ καλό σε όλα τα επίπεδα και δεν υπάρχουν χτυπητές αδυναμίες ή μειονεκτήματα.
Από οδηγική σκοπιά προτιμώ τoν άσο με το καλύτερο σε feeling και βάρος τιμόνι, την πιο επιθετική θέση οδήγησης και το καλύτερο σε αίσθηση κιβώτιο. Βλέπεις το καπό και αυτό είναι κάτι που προσωπικά μου αρέσει πολύ και γενικά νιώθεις όμορφα είτε πας χαλαρή βόλτα είτε στρίβεις.
Μετά από 1 χρόνο και κάτι και 23.000 χλμ δεν έχει κάνει τσικ, δεν καίει σταγόνα λάδι, καίει πολύ λίγο πετρέλαιο και έχει μια στιβαρότητα που πείθει. Το πρώτο service κόστισε 100 ευρώ. -
Ο χρήστης milop έγραψε:
Είχα και εγώ το ίδιο δίλημμα, και τελικά προτίμησα την 116d γιατί μου φάνηκε ποιο άνετη πίσω και γιατί ήταν και λίγο πιο γρήγορη (για να μην μου κακοφανει η μετάβαση από τα 180 άλογα). Εγώ την αγόρασα 22.850 στα τέλη του Μαρτίου, χωρίς έκδοση urban \ sport, λευκή+ζάντες αλουμινιου 16''
+αισθητήρες φώτων και βροχής
+sport τιμόνι
+advantage pack (τιμόνι πολλαπλών λειτουργιών, διζωνικός κλιματισμός, υποβραχιονιο εμπρός, πακέτο αποθηκευτίκων χώρων, προβολείς ομίχλης)
+Bluetooth, usb
+εργοστασιακους αισθητήρες παρκαρισματος
+διευρυμένος πίνακας οργάνων- 5 χρόνια service (μέχρι 60.000 χλμ)
και από ότι θυμάμαι νομίζω ο axem το πήρε με ακριβώς τον ίδιο εξοπλισμό χωρίς τον διευρυμένο πίνακα οργάνων 21.550 από αντιπροσωπεια στη Θεσσαλονικη.
Το Start and Stop στο αυτοκίνητο που έκανα test drive ήταν πολύ απότομο, αλλά μάλλον το διορθώσανε γιατί στο δικό μου είναι πολύ ομαλό. Πάντως μετά από 2.000 χλμ έχω μέση κατανάλωση 5,4 λίτρα/100χιλ και είμαι πολύ ευχαριστημενος από το αμάξι. Το hill assist είναι στο βασικό εξοπλισμό της σειράς 1.
ακριβώς φίλε + το σύστημα ανοιχτής ακρόασης(κλάιν μάιν δηλαδή λεπτομέρεια)
21460 για την ακρίβεια μεταβιβασμένο με το κλειδί στο χέρι και χωρίς δική μου απόσυρση(400 γιούρο).
Ηταν 3 κομμάτια για διώξιμο και ο αντιπρόσωπος έχασε την έκπτωση από την μαμά εταιρία για τα σμπρώξει.Δεν νομίζω ότι πάιζει τέτοια τιμή τώρα μακάρι να βγάλουν πάλι προσφορές. -
Ο χρήστης axem έγραψε:
ακριβώς φίλε + το σύστημα ανοιχτής ακρόασης(κλάιν μάιν δηλαδή λεπτομέρεια)
21460 για την ακρίβεια μεταβιβασμένο με το κλειδί στο χέρι και χωρίς δική μου απόσυρση(400 γιούρο).
Ηταν 3 κομμάτια για διώξιμο και** ο αντιπρόσωπος έχασε την έκπτωση από την μαμά εταιρία για τα σμπρώξει**.Δεν νομίζω ότι πάιζει τέτοια τιμή τώρα μακάρι να βγάλουν πάλι προσφορές.Αυτο μπορεις να το εξηγησεις λιγο γιατι δεν το καταλαβαινω οπως το γραφεις...
Παντως η τιμη ηταν πραγματι ανεπαναληπτη. Δεν ξερω εαν θα ξαναβγει τοσο καλη προσφορα.
-
κοίτα η αντιπροσωπεία έχει μια έκπτωση για κάθε αυτοκίνητο που θα αγοράσει από τα κεντρικά και πάνω σε αυτήν παίζει το ποσοστό κέρδους της.Από μέσα ξέρω ότι για κάθε άσσο ο αντιπρόσωπος βγάζει μαχ 1500 ευρώ.Επειδή όμως θέτουν και στόχους τριμήνου ο αντιπρόσωπος αγοράζει τα τεμάχια που θέλει για να πιάσει το στόχο και τα πινακιδώνει .Αυτά μετά τα πουλάει πινακιδωμένα για να του φύγουν για να πάρει νέα παρτίδα και τα δίνει σε χαμηλότερες τιμές ως κίνητρο χάνοντας έτσι το ποσό της έκπτωσης και άρα το ποσοστό κέρδους και έτσι μετακυλεί την έκπτωση στο πελάτη.
-
Ο χρήστης UnHackAble έγραψε:
...
Volvo V40
- Κλειστοφοβικό στους πίσω χώρους
- Το περιμένεις μεγαλύτερο εσωτερικά σε σχέση με το πως δείχνει εξωτερικά
- Ελάχιστος χώρος για τα κεφάλια των πίσω (που μειώνεται ακόμα περισσότερο με το Πανόραμα)
- Δυσκολεύτηκα να βρω θέση Οδήγησης, το κιβώτιο είναι κάπως δυσπρόσιτο
- Αναμονή 2 μηνών για παραλαβή
- Κλειστοφοβικό είναι ναι αλλά αυτό διορθώνεται με την πανοραμική. Το BMW είναι εξίσου αν όχι περισσότερο κλειστοφοβικό
- στο 2ο έχεις δίκιο αλλά δεν είναι κριτήριο επιλογής αφού αυτό που σε ενδιαφέρει είναι το πόσους χώρους έχει τελικά εσωτερικά
- Έχω το ίδιο αυτοκίνητο (όχι το D2) με την πανοραμική. Πίσω κάθομαι μια χαρά και είμαι 1.92. Αν σκοπεύεις να βάζεις μπασκεντμπολίστες μέσα ... ναι θα έχεις θέμα
- Τι εννοείς δυσπρόσιτο?
- Αμάξι αγοράζεις δεν κάνεις ψώνια στο σουπερμαρκετ. Δήλαδή πχ για μια διαφορά από την άλλη εναλλακτική, της τάξης των 2 μηνών θα διαλλέξεις την εναλλακτική ? (εγώ περίμενα 4 μήνες και θα περίμενα και 6 για να το πάρω όπως το ήθελα)
...
Καταλήγω λέγοντας ότι δεν έχω καμία ιδιαίτερη προτίμηση σε οποιαδήποτε εταιρία και το κυριότερο δεν έχω καμία καψούρα με τα αυτοκίνητα, απλά θέλω να με πηγαίνει απροβλημάτιστα χωρίς να χρειάζεται να ξέρω πολλά πολλά.
Δηλαδή, σχόλια των πωλητών ότι είναι ζυγισμένο άριστα, το άκαμπτο μεταξόνιο, η πίσω κίνηση κτλ, με αφήνουν παγερά αδιάφορα.
Αφού δεν έχεις καψούρα με τα αυτοκίνητα, το μόνο (για εμένα) πλεονέκτημα του BMW, η πίσω κίνηση (το οποίο και με 110-115 ντιζελάτα άλογα μπορεί και να μην είναι πλεονέκτημα που 'φαίνεται' τελικά ), μάλλον δεν θα σου λέει κάτι οπότε .... καλορίζικο το v40
Εντελώς φιλικά (και υπόψην έχω οδηγήσει και τα 2 αυτοκίνητα)
Ανηψιά μου πάντως που έχει το V40 και κάθησα μπροστά και πίσω, το κεφάλι μου έβρισκε στην οροφή. Σε ΟΛΑ τα καθίσματα. Και είμαι 1.91, όχι δίμετρος. Στο δε πίσω κάθισμα απλά δε χωρούσα.
-
Ο χρήστης axem έγραψε:
κοίτα η αντιπροσωπεία έχει μια έκπτωση για κάθε αυτοκίνητο που θα αγοράσει από τα κεντρικά και πάνω σε αυτήν παίζει το ποσοστό κέρδους της.Από μέσα ξέρω ότι για κάθε άσσο ο αντιπρόσωπος βγάζει μαχ 1500 ευρώ.Επειδή όμως θέτουν και στόχους τριμήνου ο αντιπρόσωπος αγοράζει τα τεμάχια που θέλει για να πιάσει το στόχο και τα πινακιδώνει .Αυτά μετά τα πουλάει πινακιδωμένα για να του φύγουν για να πάρει νέα παρτίδα και τα δίνει σε χαμηλότερες τιμές ως κίνητρο χάνοντας έτσι το ποσό της έκπτωσης και άρα το ποσοστό κέρδους και έτσι μετακυλεί την έκπτωση στο πελάτη.Αρα στην περιπτωση σου ο αντιπρόσωπος εχασε ολο το κερδος των 1500 ευρω που θα εβγαζε. Σωστα;
Και επομενως προκυπτει ότι η καλυτερη εποχη για να αγορασει κανεις είναι το τελος κάθε τριμηνου (και ειδικα το τελος του χρονου), αφου τοτε θα πρεπει να παρει νεα παρτιδα, επομένως θα αναγκαστεί να πουλησει με μεγαλυτερη εκπτωση για να μην του μεινει στοκ.
-
Πάμε πάλι ... επειδή το διάβασα στην προηγούμενη σελίδα, το διαβάζω και εδώ ... μόλις πετάχτηκα μέχρι το πάρκινγκ και μπήκα πίσω στο δικό μου . Με ύψος 1.92, βρίσκω τελικά στην οροφή μόνο εάν κάτσω τελείως τεντωμένος (και στο ακριανό κάθισμα). Μπροστά δεν έχω κανένα απολύτως πρόβλημα όπως και αν κάτσω (με το κάθισμα στην 4η σκάλα από το τέλος στο πιο χαμηλό (απο τις 18 αν θυμάμαι καλά)- αν ήθελα να κάθομαι ψηλά θα έπαιρνα κασκάι και όχι v40 )
Μάλλον κάποιος κάνει κάτι λάθος και μάλλον όχι εγώ αφού οδηγώ το αμάξι εδώ και 3 εβδομάδες χωρίς να κουτουλάω στην οροφή
-
Επειδή με προβληματίσατε ξαναπήγα στο αμάξι .
Λοιπόν και για να κλείσουμε το συγκεκριμένο θέμα:
- Στις πίσω ακριανές θέσεις βρίσκω ελάχιστα στην οροφή μόνο εάν κάτσω σαν να έχω καταπιεί γκλίτσα
- Πίσω και στο κέντρο, ναι έχω θέμα. Επειδή το κάθισμα σε εκείνο το σημείο είναι λίγο υπερυψωμένο, βρίσκει το πίσω μέρος του κεφαλιού μου, στην οροφη. Αν κάτσω ελάχιστα σκυφτά δεν έχω θέμα αλλά ομολογώ ότι αν ήμουν επιβάτης σε αυτή τη θέση θα δυσανασχετούσα (τουλάχιστον μετά από κάποια ώρα)
- Τα εμπρός καθίσματα έχουν τελικά 20 σκάλες στο ύψος. Εγώ κάθομαι στην τέταρτη από το πιο χαμηλό και έχω αέρα 3 πόντους. Παίζοντας με το μοχλό που ρυθμίζει το ύψος, το κεφάλι αρχίζει να βρίσκει στην οροφή στο 14. Στο 20 πρέπει να κάθεσαι με στραβο το λαιμό . Θεωρώ ότι αν βολεύεται κάποιος σε θέση πάνω από το 8 μάλλον έχει διαλέξει λάθος αμάξι ...
Δεν ξέρω αν έχει σχέση με όλα αυτά αλλά δεν έχω ίχνος τρίχας στο κεφάλι . Η αλήθεια είναι ότι αν κάποιος από εσάς έχει μαλί άφρο στυλ Μαικλ Τζακσον (όταν ήταν μαύρος ακόμα ) ναι θα έχει θέμα σε όλες τις θέσεις, ακόμα και αν είναι 1.80 . Με 1.87 που διαβάζω και με νορμαλ μαλί, δεν υπάρχει θέμα σε καμιά θέση (εκτός από του οδηγού αν βάλει το κάθισμα σαν να οδηγεί φορτηγό) ... μη λέμε και ότι θέλουμε ...
-
Clash of the titans. The newcomer against the establishment. Μάχη μέχρις εσχάτων. Πόντο πόντο η αναμέτρηση. Ο νέος και το υπερατού.
F20 116d ED vs Volvo V40 d2