-
Ο χρήστης Elric83 έγραψε:
Δεν ξερω απο δαυτα γιαυτο ρωταω, ενα ρημαδοc4 ειχα τοσα χρονιαΣε καλυπτει το παρκτρονικ απο μονο του; γιατι απο οτι ειδα δεν εχει και πολυ καλη οπτικη πισω (κι εγω δεν ειμαι και ιδιαιτερα λεπτεπιλεπτος στους χειρισμους μου )
Τι να σου πω...εγω ενα ρημαδοS40 εχω, με το απλο ηχητικο...τοσα χρονια μια φορα ακουσα γκουπ, κι αυτο γιατι πηγαινα γρηγορα και αργησε να χαμηλωσει η ενταση στο stereo
Για το V40, καλυτερα να πει κανενας κατοχος.. -
Ο χρήστης Elric83 έγραψε:
Εκλεισα προχθες το v40 cross country d2 εκδοση kinetic με τα παρακατω εξτρα:Μεταλλικο χρωμα
Style pack
Business pack
Ρυθμιζομενο καθισμα συνοδηγου
Πλαινα μασπιεΣκεφτομαι να του χωσω και μια καμερα οπισθοπορειας,εμποριου ομως γιατι εργοστασιακη δε μπαινει.
Καμια συμβουλη;; αξιζει η μπα;;
Φιλε δεν ξερω για την καμερα αλλα αυτο που αξιζει ειναι να αναβαθμίσεις την οθονη του ηχοσυστηματος απο 5' σε 7'.
Το λενε upgrade stage 1 στο business pack. γυρω στο 200ευρο ειναι. πιστευω οτι αξιζει τα λεφτα του. Σου ειπαν 2 μηνες αναμονη για το αμαξι ? -
Οχι, ειναι ετοιμοπαραδωτο και το περνω παρασκευη. Αυτο το αυτοκινητο το ειχαν εδω ετοιμο, οποτε δεν επαιζε η 7αρα οθονη.
Απλα δεν ηθελα να περιμενω,μου εκανε και καλη τιμη (απο οτι ειδα συγκρητικα με αλλους) οποτε το κλεισα να τελειωνω. -
http://caranddriver.e-go.gr/article.asp ... id=7343113
** ίσως το χειρότερο test που έχω διαβάσει ..... !!!!**
το κιβώτιο ΔΕΝ είναι διπλού συμπλέκτη ... αλλά 'παλιό' με μετατροπέα ροπής ....
το μοτέρ είναι ένα παλίο 2.500 5cyl με κουτσουρεμένη διαδρομή εμβόλων ??κι όλα αυτά γιατί η VOLVO θέλει να πάρει μερίδιο αγοράς στα CC, χωρίς να έχει
τα μηχανικά σύνολα να το κάνει αφού δεν έχει λύση AWD
ούτε για τα ford turbo μοτέρ ούτε για τα Volvo turbo VEA μοτέρ .... επιστρατεύοντας τις πολύ παλιές καραβάνεςμε αυτή την επιλογή της, η volvo ΔΕΝ τιμά και δεν σέβεται το όνομα της ... ΚΡΙΜΑ
η volvo είναι σε φάση ..... που περνά στα νέα VEA μοτέρ με τα SPA πλαίσια και το 8ρι ASin κιβώτιο .....
ότι άλλο πάρεις σήμερα από την volvo, νομίζω ότι ΔΕΝ αξίζει .....
επίτηδες τελικά το marketing έχει μπλέξει τον υποψήφιο αγοραστή με Τ4/Τ5/Τ6
που βλέποντας πχ Τ4 ... μπορεί να καταλήξει να έχει μοτέρ 1.6Τford 2.0Tvolvo5cyl δεινόσαυρο κιβώτιο ή 2.0Τ VEA volvo ...whatever , το ίδιο και για τα Τ5/Τ6 etc
-
Για το αυτοματο κιβωτιο,powershift,του XC 60 2,0 T 203 HP model 2011 τι γνωμη -εμπειριες εχετε?.
-
Οτι πρεπει για το χαρακτήρα του αυτοκινήτου
-
Ο χρήστης Elric83 έγραψε:
Μου ειπαν οτι επειδη δεν υπαρχει προκαλωδιωση δε μπορει να μπει το οριτζιναλ.
Μαλακιες;
Το εργοστασιακο παρκτρονικ που χει σε τι φαση ειναι; το κλασσικο ηχητικο η εχει και καμια τσαχπινια παραπανω;Δεν θα έχεις πρόβλημα με το απλό Parking radar που έχει γιατι μέσα στην οθόνη σου εμφανίζει και το αυτοκίνητο και σε ποιο σημείο πλησιάζεις.
-
Ευχαριστω για το τιπ μαν! Δεν με λες και απο τους πιο λεπτεπιλεπτους γενικα, γιαυτο ρωταω
-
Ο χρήστης Elric83 έγραψε:
Ευχαριστω για το τιπ μαν! Δεν με λες και απο τους πιο λεπτεπιλεπτους γενικα, γιαυτο ρωταωΑν θέλεις κάνε ενα test drive να το δεις live γιατί εγώ δεν έχω και πρόβλημα χώρου ...
-
Ριχνοντας μια ματια σε site του εξωτερικου βλεπω οτι εχουν ξεκινησει ηδη παραγελλιες για το V40 my2015.
Ξερει κανεις τι αλλαγες υπαρχουν σε σχεση με το my2014;
-
Φαίνεται να είναι κι αυτό διαθέσιμο πλέον με τα καινούρια δίλιτρα drivE μοτέρ, 190 άλογα σε diesel (D4) και 245 βενζίνης (Τ5).
Και με το νέο 8χυτο αυτόματο κιβώτιο.Πέρα από αυτό, ίδωμεν.
-
Ο χρήστης mcduck έγραψε:
Φαίνεται να είναι κι αυτό διαθέσιμο πλέον με τα καινούρια δίλιτρα drivE μοτέρ, 190 άλογα σε diesel (D4) και 245 βενζίνης (Τ5).
Και με το νέο 8χυτο αυτόματο κιβώτιο.Πέρα από αυτό, ίδωμεν.
Τιμες;
-
Ο χρήστης mcduck έγραψε:
Φαίνεται να είναι κι αυτό διαθέσιμο πλέον με τα καινούρια δίλιτρα drivE μοτέρ, 190 άλογα σε diesel (D4) και 245 βενζίνης (Τ5).
Και με το νέο 8χυτο αυτόματο κιβώτιο.Πέρα από αυτό, ίδωμεν.
Τελικα VEA drive-e για λιγοτερα απο 2000 κ.εκ. δεν θα βγαλουν; Στην Ελλαδα του 2014 ποιος θα ρισκαρει να παρει διλιτρο;
Οχι πως αυτο ενδιαφερει τους Σουηδους, αλλα λεμε τωρα...
-
Ο χρήστης koralli έγραψε:
Φαίνεται να είναι κι αυτό διαθέσιμο πλέον με τα καινούρια δίλιτρα drivE μοτέρ, 190 άλογα σε diesel (D4) και 245 βενζίνης (Τ5).
Και με το νέο 8χυτο αυτόματο κιβώτιο.Πέρα από αυτό, ίδωμεν.
Τελικα VEA drive-e για λιγοτερα απο 2000 κ.εκ. δεν θα βγαλουν; Στην Ελλαδα του 2014 ποιος θα ρισκαρει να παρει διλιτρο;
Οχι πως αυτο ενδιαφερει τους Σουηδους, αλλα λεμε τωρα...
Αν καταφερουν να το φερουν σε λογικη τιμη μπορει και να αξιζει το diesel.
-
Για μικρότερo VEA moter μάλλον θα χρειαστεί τουλάχιστον διετία όπως το βλέπω. Φαίνεται ότι η volvo έχει αυτή τη στιγμή πολλά στο πιάτο της (νέα μοντέλα, τετρακίνηση στα VEA).
Η δική μου εντύπωση είναι ότι όταν βγάλει την καινούρια πλατφόρμα μικρών αυτοκινήτων (πχ το νέο V40 όταν έρθει) σε αυτά θα έχει τα καινούρια μοτέρ. Το αν θα προλάβει και την τωρινή γενιά (και πάρει η μπάλα και τα S60/V60), ποιός ξέρει;
Πάντως είναι αρκετά αξιοπρεπή τα 1.6 της ford για να σκοτωθεί να τ'αλλάξει το γρηγορότερο, κακά τα ψέματα.Τώρα για τις τιμές, στην Ολλανδία το D4 έχει 5000€ διαφορά από το D2 στον ίδιο εξοπλισμό. Στην Ελλάδα τώρα έχει 6000€ διαφορά από το απερχόμενο D4. Μηδενικά τέλη (όχι στο 8χυτο αυτόματο) αλλά ΦΠΔ 440 φυσικά (με την τρέχουσα κατάσταση).
Για κάποιον που σκέφτεται τα GTI/GTD πάντως δεν είναι κακή επιλογή. Κάθε άλλο θα έλεγα.
-
Ο χρήστης koralli έγραψε:
Ριχνοντας μια ματια σε site του εξωτερικου βλεπω οτι εχουν ξεκινησει ηδη παραγελλιες για το V40 my2015.Ξερει κανεις τι αλλαγες υπαρχουν σε σχεση με το my2014;
Περαν απο τα μοτερ (VEA D4 και VEA T5) τιποτα ουσιωδες...το νεο Sensus Connect και το αναβαθμισμενο Premium Sound με Dirac Live, μπαινει πλεον και στο V40..
New infotainment experience – Sensus Connect (geographical restrictions may apply)
The Digital Display theme colours are also echoed in the connected infotainment system Sensus Connect, which is now introduced in the V40. It features a refreshed user interface with a number of innovative functions offering customers a fully connected experience.
The cloud-based services allow the driver to find and pay for parking from the car, discover new restaurants at the destination, stream favourite music seamlessly and much more. The driver can also have text messages read out aloud without taking hands off the wheel.
The brand new app Connected Service Booking is only the first step in making the dealer workshop fully integrated into the digital eco-system. The car will not only tell the driver when it’s time to visit the garage but also suggest an appointment at the Volvo dealership.
Improved Premium Sound system
The Sensus family also includes an improved top-of-the-line Premium Sound system with a 5x130W amplifier with the next-generation sound enhancement software Dirac Live and up to 12 loudspeakers, including a new long-throw woofer for enhanced bass, new soft dome tweeters for soft highs and new, larger mid-range centre and door speakers.
With the new Premium Sound system by Harman Kardon the driver can enjoy an immersive sound stage with improved bass performance, while being able to turn up the volume with full audio clarity.
Γενικα, στο V40 λιγο βαρος θα δοθει. Απο Σεπ το νεο XC90 λανσαρει τους VEA με awd (haldex και hybrid), και απο εκει και επειτα καθε 6 μηνες ενα νεο μοντελο, λογικα ξεκινωντας απο τα S80/V70/XC70..
Για το V40 δεν υπαρχουν αμεσα σχεδια αντικαταστασης, δεν θα ειναι πανω στη SPA (πολυ ακριβη για C-Seg), και λογικα δεν τρεχει αυτη τη στιγμη αλλο προγραμμα.
Για τα αποκλειστικα 2.0 μοτερ, προφανως για την ελληνικη αγορα θα επιστρεψει παλι στα πολυ χαμηλα νουμερα πωλησεων που ειχε παντα ...αλλα οπως ολοι οι κατασκευαστες στα τετοια τους η χωρα μας. Για τον υπολοιπο κοσμο τα CO2 σε συνδυασμο με την αποδοση τους, καθιστουν τους νεους VEA ακρως ανταγωνιστικους..αλλωστε για κανενα κατασκευαστη δεν ηταν ποτε τοσο σημαντικο στοιχειο ο κυβισμος (οχι τωρα με το downsizing), αλλα το ευρος των προσφερομενων ιπποδυναμεων, κατι που τα τελευταια χρονια με τα τουρμπακια καλυπτεται με 1-2 μοτερ.. -
Αν δεν απατώμαι, δεν είπε πουθενά η volvo ότι θα καταργήσει τα τωρινά 1600.
Οπότε συζητάμε όταν με το καλό εμφανιστούν τα νέα S60/V60 (πάνω στην SPA υποθέτω) αν θα είναι 2-litre only, ή αν θα εμφανιστεί κάποιο 1.5l 3-cylinder VEA. Μπορεί και κατά τη διάρκεια της ζωής του μοντέλου, δε χρειάζεται να είναι διαθέσιμο από την πρώτη στιγμή.
Θυμίζω ότι το τωρινό S60 δεν είχε 1.6 μοτέρ παρά μετά από κανά χρόνο κυκλοφορίας.
Σωστό αυτό με τα CO2, αλλά τα όρια θα γίνουν πιο αυστηρά όσο περνάει ο καιρός, και ο μέσος όρος εκπομπών τους κάθε εταιρίας δεν κατεβαίνει χωρίς μείωση των κυβικών. -
Βασικα δεν το ειπε, αλλα μαλλον το εννοει...πιθανον οχι για το V40, γιατι οπως ειπα δεν συμφερει, οπως ειναι λογικο τα νεα μοτερ ειναι πολυ ακριβα ακομη για αυτη την κατηγορια και φυσικα δεν προκειται να δωσει πολυ βαρος σε μια πλατφορμα που εγκαταλειπει. Συν το οτι το V40 δεν πωλειται σε Αμερικη/Κινα. Αλλα σε ολα τα αλλα μοντελα, μαλλον αμεσα. Ενας αλλος λογος για τον οποιο αργει το phase out περαν απο το οτι κατι πρεπει να εχουν να δειξουν με το λανσαρισμα του νεου XC90 ειναι και το εργοστασιο στην Κινα οπου ακομα δεν εχει παρει μπρος η συναρμογη των VEA οποτε τα μοτερ και για την εκει αγορα φευγουν απο Σουηδια..
Οσο για το 3-cyl, ποτε μη λες ποτε, αλλα αμφιβαλω οτι θα αξιζει τον κοπο για ενα οχημα τυπου V40..για κατι μικροτερο ισως, οπως παλαιοτερα διερρεε αλλα οχι πια. Παρολο που αρκετα χρονια η Volvo παραμενει πιστη στο ~500cc/cyl, δεν πιστευω οτι θα παει σε κατι τετοιο. Επισης, για το C-Seg εψαχνε καποιον αλλο κατασκευαστη για να κανουν απο κοινου εξελιξη (οπως ανεκαθεν συνηθιζε- 300series/DAF, 400series/Renault, S40 I/Mitsubishi) για οικονομιες κλιμακας, κατι που ισως γινει με την Geely..ε δεν νομιζω η Geely ή οποια αλλη εταιρεια να θελει να παει σε αποκλειστικα 3κυλινδρα μοτερ για το ευρος ιπποδυναμης/κυβισμου που συζηταμε
-
Είναι ενδιαφέρουσα η θέση σου, χωρίς αμφιβολία.
Αλλά στα πλαίσια της σπέκουλας, μου φαίνεται κάπως δύσκολο να γίνει η volvo ο μόνος κατασκευαστής παγκοσμίως (μιλάμε για mass market) που δεν έχει ούτε ένα μοτέρ κάτω από τα 2 λίτρα και ουσιαστικά να φύγει από το sub-30k market στην Ευρώπη ολοσχερώς.
Προφανώς και το ότι δεν είναι προτεραιότητα είναι αναμφίβολο, κυρίως επειδή ο VEA στις παραλλαγές του (hybrid, haldex AWD, hybrid-AWD, κλάσεις υποδύναμης κλπ) έχει μεγάλο δρόμο μπροστά του για να αφήσει χρόνο και χρήμα για ανάπτυξη μικρότερου μοτέρ. Αλλά, υπάρχει η πολυτέλεια του χρόνου (τα 1.6 της ford θα κάνουν μια χαρά τη δουλειά τους για καιρό ακόμα), και το VEA διαφημίζεται σαν modular. Όπως το φαντάζομαι εγώ, κόβεις ένα κύλινδρο και είσαι στα 1.5 λίτρα, σε diesel και βενζίνη, με υποδυνάμεις πχ 140-170 hp στα diesel και 160-210 hp στη βενζίνη. Με εξαιρετικά μικρές εκπομπές ρύπων που θα ρίχνουν το μέσο όρο της volvo συνολικά σε fleet CO2 (σημαντικό και σε ΗΠΑ και σε ΕΕ).Φυσικά γίνεται να πέσει ο μέσος όρος και με διάφορες hybrid εφαρμογές, αλλά το κόστος μετά δε συγκρατείται με τίποτα. Δε νομίζω τη στιγμή που η mercedes μοιράζεται πλατφόρμες με τη renault για να βγάζει τις Α-class με το τσουβάλι, να αποφασίσει η volvo να παίζει μόνο στο luxury market.
Πέρα απο τα παραπάνω, ένα high-output 1.5l μοτέρ μπαίνει άνετα σε καρότσα μεγέθους S60/V60, άρα το κόστος μοιράζεται.
Εδώ η ford πουλάει το focus με το 1l ecoboost στις ΗΠΑ...
-
[quote='mcduck']Είναι ενδιαφέρουσα η θέση σου, χωρίς αμφιβολία.
Αλλά στα πλαίσια της σπέκουλας, μου φαίνεται κάπως δύσκολο να γίνει η volvo ο μόνος κατασκευαστής παγκοσμίως (μιλάμε για mass market) που δεν έχει ούτε ένα μοτέρ κάτω από τα 2 λίτρα και ουσιαστικά να φύγει από το sub-30k market στην Ευρώπη ολοσχερώς.
Προφανώς και το ότι δεν είναι προτεραιότητα είναι αναμφίβολο, κυρίως επειδή ο VEA στις παραλλαγές του (hybrid, haldex AWD, hybrid-AWD, κλάσεις υποδύναμης κλπ) έχει μεγάλο δρόμο μπροστά του για να αφήσει χρόνο και χρήμα για ανάπτυξη μικρότερου μοτέρ. Αλλά, υπάρχει η πολυτέλεια του χρόνου (τα 1.6 της ford θα κάνουν μια χαρά τη δουλειά τους για καιρό ακόμα), και το VEA διαφημίζεται σαν modular. Όπως το φαντάζομαι εγώ, κόβεις ένα κύλινδρο και είσαι στα 1.5 λίτρα, σε diesel και βενζίνη, με υποδυνάμεις πχ 140-170 hp στα diesel και 160-210 hp στη βενζίνη. Με εξαιρετικά μικρές εκπομπές ρύπων που θα ρίχνουν το μέσο όρο της volvo συνολικά σε fleet CO2 (σημαντικό και σε ΗΠΑ και σε ΕΕ).Μια ερώτηση που μπορεί να φανεί αστεία σε πολλούς εδώ μέσα , Το D2 1,6 diesel που φοράει το V40 ειναι μοτερ της Ford ? Αν ναι τι χρονολογίας ? και τι σημαίνει η ανάκτηση ενεργείας απο την πέδηση ? αφου δεν ειναι υβριδικό. Αυτα.,,
VOLVO FORUM