-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Κάνε το εξής: Βρες ένα πάρκινγκ με σχετικά γλιστερή άσφαλτο και πήγαινε μια μέρα που θα έχει βρέξει και πλακώσου στις ανωριμόητες. Δεν ξέρω τι συμπέρασμα θα βγάλεις αλλά σίγουρα θα διασκεδάσεις.πάρκινγκ βρίσκω, αυτοκίνητο δεν βρίσκω!
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Κάνε το εξής: Βρες ένα πάρκινγκ με σχετικά γλιστερή άσφαλτο και πήγαινε μια μέρα που θα έχει βρέξει και πλακώσου στις ανωριμόητες. Δεν ξέρω τι συμπέρασμα θα βγάλεις αλλά σίγουρα θα διασκεδάσεις.
πάρκινγκ βρίσκω, αυτοκίνητο δεν βρίσκω!
αστα αυτα τωρα, ειπαμε θα μου κανονισεις test drive!!! Αλλιως θα κοιταξω προς RX-8 μερια!!!
-
Τελικά GTi παρήγγειλες? Μην μας κρατάς ανενημέρωτους..
-
lkar,
οι πληροφορίες μου λένε ότι απενεργοποιείται πλήρως!
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
lkar,οι πληροφορίες μου λένε ότι απενεργοποιείται πλήρως!
Εμένα στη συνοδήγηση στα Μέγαρα μου είπε ο Μιχελακάκης ότι απενεργοποιείται αλλά αν ξεπεράσεις κάποια ταχύτητα επανενεργοποιείται μόνο του...
-
Δηλαδή μετά το μπλοκέ του Type R, θα χουμε κι άλλο σήριαλ;
-
Ε αυτό όσο νάναι πιστεύω ότι είναι ευκολότερο να αποδειχθεί Π.χ,τραβάμε ένα χειρόφρενο σε βρεγμένο δρόμο με καμιά 180 χλμ (λέτε πιο πάνω απο αυτή τη ταχύτητα να επανεργοποιείται??) τέσπα,τα κάνουμε 210 νάμαστε σίγουροι,και βλέπουμε τις αντιδράσεις του αυτοκινητου,κατόπιν στουκέρνουμε σε όσα εμπόδια βρούμε μπροστά μας,αλλα το θέμα είναι οτι θα ξέρουμε την επόμενη μέρα τι θα απαντήσουμε σε όποιον μας ρωτήσει...Είπαμε,η γνώση είναι δύναμη..
-
Ο χρήστης rally maniac έγραψε:
lkar,
οι πληροφορίες μου λένε ότι απενεργοποιείται πλήρως!
Εμένα στη συνοδήγηση στα Μέγαρα μου είπε ο Μιχελακάκης ότι απενεργοποιείται αλλά αν ξεπεράσεις κάποια ταχύτητα επανενεργοποιείται μόνο του...
Πάντως στη στροφή κοντά στην εξέδρα, που τα περισσότερα καπνίζανε τον πίσω εσωτερικό τροχό, το Golf [μου φάνηκε πως] έκανε τα πιο στρωτά περάσματα. Το χρονόμετρο, στο μοναδικό γύρο που μέτρησα, έγραψε 1'16.2'. Φαινόταν πάντως να βυθίζεται αρκετά στο δυνατό φρενάρισμα - δεν ξέρω από μέσα τι εντύπωση σου έδωσε...
-
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Πάντως στη στροφή κοντά στην εξέδρα, που τα περισσότερα καπνίζανε τον πίσω εσωτερικό τροχό, το Golf [μου φάνηκε πως] έκανε τα πιο στρωτά περάσματα.
Το GTI έχει ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μπροστινό διαφορικό (EDL). Έτσι εξηγείται η παρατήρησή σου. Αυτό ναι δεν απενεργοποιείται όπως δεν απενεργοποιείται και ένα απλό μπλοκέ διαφορικό.
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Πάντως στη στροφή κοντά στην εξέδρα, που τα περισσότερα καπνίζανε τον πίσω εσωτερικό τροχό, το Golf [μου φάνηκε πως] έκανε τα πιο στρωτά περάσματα.
Το GTI έχει ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μπροστινό διαφορικό (EDL). Έτσι εξηγείται η παρατήρησή σου. Αυτό ναι δεν απενεργοποιείται όπως δεν απενεργοποιείται και ένα απλό μπλοκέ διαφορικό.
αναφέρεται στον πίσω εσωτερικό τροχό
-
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Πάντως στη στροφή κοντά στην εξέδρα, που τα περισσότερα καπνίζανε τον πίσω εσωτερικό τροχό, το Golf [μου φάνηκε πως] έκανε τα πιο στρωτά περάσματα. Το χρονόμετρο, στο μοναδικό γύρο που μέτρησα, έγραψε 1'16.2'. Φαινόταν πάντως να βυθίζεται αρκετά στο δυνατό φρενάρισμα - δεν ξέρω από μέσα τι εντύπωση σου έδωσε...Πραγματικά 'γονάτιζε' αρκετά στα δυνατά φρεναρίσματα. Βέβαια μιλάμε για φρενάρισμα από τα 160 στα 70-60. Δεν έχω εμπειρία από παρόμοιο αυτοκίνητο για να συγκρίνω (το vitara μου γονατίζει σε κάθε φρενάρισμα ανεξαρτήτως ταχύτητας ), αλλά μου φάνηκε αρκετά φυσιολογικό. Δε νομίζω κάποιο από τα υπόλοιπα να μην βυθίζεται έτσι...
Πάντως για το ΕSP που λέγαμε πριν, όταν τράβηξε το χειρόφρενο στη στροφή που είναι η έξοδος από την πίστα,πάνω που ξεκόλλησε μας 'διόρθωσε', κόβοντας τα αυτοκίνητο αρκετά. Γεγονός αρκετά ενοχλητικό αν θέλει κανείς να παίξει.... Ιδιαίτερα όταν συνοδεύεται από αυτόν τον ενοχλητικό ήχο (σαν να πατάει το αμάξι τα μεταλλικά τετραγωνάκια που χωρίζουν σε ορισμένους δρόμους τις λωρίδες κυκλοφορίας... ) -
Κάπνισμα του πίσω εξωτερικού τροχού από την υπερστροφή εννοείται, ε ; Γιατί στο πρώτο διάβασμα που το έκανα, νόμιζα ότι εννοούσε σήκωμα τροχού, σπινάρισμα (!) και κάθισμα με συνοδεία καπνού!
όχι, όχι δεν είμαι ξανθός!
-
Ο χρήστης rally maniac έγραψε:
Πραγματικά 'γονάτιζε' αρκετά στα δυνατά φρεναρίσματα. Βέβαια μιλάμε για φρενάρισμα από τα 160 στα 70-60.Όταν έπαιξα το GT4 και πήρα το GTi ήταν το πρώτο πράγμα που παρατήρησα.. Τώρα καταλαβαίνω τι τρομερή δουλειά έχει γίνει στον τομέα της ρεαλιστικότητας..
Στο GT4 το GTi έστριβε καλύτερα από το CTR...
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Στο GT4 το GTi έστριβε καλύτερα από το CTR...Ωχ... Προβλέπω πόλεμο!!!
-
Ο χρήστης rally maniac έγραψε:
Στο GT4 το GTi έστριβε καλύτερα από το CTR...
Ωχ... Προβλέπω πόλεμο!!!
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
αναφέρεται στον πίσω εσωτερικό τροχό
Οπότε πολύ απλά, η εξήγηση είναι το τρομερό στήσιμο του Golf GTI...
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
αναφέρεται στον πίσω εσωτερικό τροχό
Οπότε πολύ απλά, η εξήγηση είναι το τρομερό στήσιμο του Golf GTI...
Ναι καλά...
Απλά έχει μαλακή πίσω αντιστρεπτική και -επιτέλους- ανεξάρτητη ανάρτηση.
Πάντως δεν έχει καμία σημασία αυτό το χαρακτηριστικό. Μάλλον δείχνει πολύ φιλικό στήσιμο και φυσικά... ΥΠΟΣΤΡΟΦΙΚΟ χαρακτήρα -
Ο χρήστης kpsig έγραψε:
αναφέρεται στον πίσω εσωτερικό τροχό
Οπότε πολύ απλά, η εξήγηση είναι το τρομερό στήσιμο του Golf GTI...
Ναι καλά...
Απλά έχει μαλακή πίσω αντιστρεπτική και -επιτέλους- ανεξάρτητη ανάρτηση.
Πάντως δεν έχει καμία σημασία αυτό το χαρακτηριστικό. Μάλλον δείχνει πολύ φιλικό στήσιμο και φυσικά... ΥΠΟΣΤΡΟΦΙΚΟ χαρακτήραΔε διαφωνώ... Για αυτό άλλωστε έβαλα και τις φατσούλες.
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Πάντως στη στροφή κοντά στην εξέδρα, που τα περισσότερα καπνίζανε τον πίσω εσωτερικό τροχό, το Golf [μου φάνηκε πως] έκανε τα πιο στρωτά περάσματα.
Το GTI έχει ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μπροστινό διαφορικό (EDL). Έτσι εξηγείται η παρατήρησή σου. Αυτό ναι δεν απενεργοποιείται όπως δεν απενεργοποιείται και ένα απλό μπλοκέ διαφορικό.
Τι'ν' τούτο πάλι; Μήπως είναι απλά ένας illustrious τρόπος να ονοματίσεις το διαφορικό antispin που έχουν άλλα αυτοκίνητα; Π.χ. σε σπινάρισμα του ενός τροχοί ενεροποιείται το φρένο του και σε σπινάρισμα και των δύο μειώνεται το γκάζι;
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Τι'ν' τούτο πάλι; Μήπως είναι απλά ένας illustrious τρόπος να ονοματίσεις το διαφορικό antispin που έχουν άλλα αυτοκίνητα; Π.χ. σε σπινάρισμα του ενός τροχοί ενεροποιείται το φρένο του και σε σπινάρισμα και των δύο μειώνεται το γκάζι;
Παλιά ιστορία είναι αυτό και ενεργοποιεί το φρένο όταν σπινάρει ο ένας τροχός ενώ κόβει και το γκάζι αν σπινάρουν και οι δύο. Πιθανόν και στην πρώτη περίπτωση να κόβει λίγο το γκάζι.
Τελικά όμως απενεργοποιείται πλήρως και αυτό. Και η GT έχει κάτι αντίστοιχο (και όχι μόνο)...
Οδηγικές εντυπώσεις από VW Golf V GTI