-
Ο χρήστης nightspirit έγραψε:
εχουμε πληροφοριες για citroen saxo 1.1 98 + μοντελο....είχα εγώ το 1.0 του 99 του είχα κάνει 40.000 και του έπινα το αίμα συνέχεια (18 ήμουν)ήθελε ελατήρια όταν το πούλησα έκαιγε λάδια αλλά μιλάμε για άπυρο σκίσιμο μπορώ να πω ότι είναι σκυλιά
-
Ο χρήστης makrimanolis έγραψε:
εχουμε πληροφοριες για citroen saxo 1.1 98 + μοντελο....
είχα εγώ το 1.0 του 99 του είχα κάνει 40.000 και του έπινα το αίμα συνέχεια (18 ήμουν)ήθελε ελατήρια όταν το πούλησα έκαιγε λάδια αλλά μιλάμε για άπυρο σκίσιμο μπορώ να πω ότι είναι σκυλιά
1.4 του '97 ειχα εγω.
το 2001 το εδωσα στον αδερφο μου με 187000 χιλιομετρα χωρις κανενα μηχανικο προβλημα.
Ο αδερφος μου εκαψε φλαντζα κεφαλης (χαλασε η τρομπα νερου και δεν το πηρε χαμπαρι) εκανε κι αυτος μερικες δεκαδες χιλιαδες χιλιομετρων και το πουλησε μετα απο 2-3 χρονια οταν του εδωσαν εταιρικο.Ευχαριστη εκπληξη η αξιοπιστια αυτου του αυτοκινητου
1.1 98+ ειχε ενας φιλος μου.
Εκανε κι αυτο πολλες χιλιαδες χιλιομετρα, μετα το εδωσε στον πεθερο του.
Το αυτοκινητο υπαρχει ακομα, απο προβληματα δεν ξερω αν εβγαλε κατι, αλλα δεν ακουσα και τιποτα... -
Ο χρήστης nightspirit έγραψε:
εχουμε πληροφοριες για citroen saxo 1.1 98 + μοντελο....Βαλβίδες ψυχρης.... Γενικα αξιόπιστο μοτέρ
-
μοτερακι ρελαντι επισης και ο TU μια φλατζα μεσα σε 200.000km θα τη ζητησει.
Αυτα. -
όντως και μοτεράκι ρελαντί είχα αλλάξει στο μικρό διάστημα που υπήρχε στην οικογένεια...
-
Και στο δίκο μου saxo 1,1 είχα αλλάξει μοτεράκι ρελαντί (εντός εγγύησης) και τρόμπα νερού περίπου στα 60.000χμ. Επίσης μια βλάβη που μου έβγαλε και θυμάμαι τότε αρκετούς ιδιοκτήτες saxo να την έχουν είναι στο μοτεράκι της ανακύκλωσης του αέρα στον δεξί αεραγωγό. Το έφτιαξα δυο φορές και τη τρίτη τελικά το αποσυνδέσαμε για να μην ακούω τον ενοχλητικό θόρυβο.. Ακόμα ένας καμμένος θερμοστάτης περίπου στα 70.000. Ένα ακόμα μικρό προβληματάκι επίσης που μου έβγαλε και δεν πρόλαβα να το επισκευάσω ποτέ ήταν στο δεξί ηλεκτρικό παράθυρο. Είχε ένα θεματάκι του μοτέρ και ανέβαινε για να κλείσει με δυσκολία. Γενικά όμως σε όλα τα άλλα είναι μια ευχάριστη ανάμνηση. Παιχνιδιάρικη οδική συμπεριφορά, καλός εξοπλισμός και τιμή για τα δεδομένα της εποχής του, καλός χώρος αποσκευών και καλές επιδόσεις για τη κατηγορία του κινητήρα.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Έβγαλε μήνυμα στο ταμπλό LOW OIL PRESSURE (όχι λαμπάκι).Στην αντιπροσωπεία συμπλήρωσαν λάδι και του είπαν να περάσει μετά από 1.000 χλμ.
Διαπίστωσαν ότι σε 1.000 χλμ. έκαψε (έχασε?) το λάδι αν και δεν είχε ανάψει ξανά η ένδειξη.
Το κράτησαν για να το επισκευάσουν λόγω εγγύησης.Μήπως ρούφηξε μπίλιες?
-
Ειναι να μη σου τυχει τελικα..
Citroen Xsara 1.6 vts '02 202.000km.. απολυτως καμια βλαβη με εξαιρεση εναν πολλαπλασιαστη.
Citroen Xsara 1.6 exclusive '02 93.000km.. αντλια βενζινης, φλατζα κεφαλης, πολλαπλασιαστης, μοναδα BSI..
-
Να πω κι εγω το δικο μου. Πεζο 307 του '07 με πλεον 130 χιλιαδες χιλιομετρα. Μεχρι τα 70-80 χιλιαδες εβγαλε κατι χαζα προβληματα, κατι ηλεκτρονικα και μια φλατζα, αλλα απο τοτε ειναι αψογο. Καθε μερα κ καλυτερο!
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Ειναι να μη σου τυχει τελικα..Citroen Xsara 1.6 vts '02 202.000km.. απολυτως καμια βλαβη με εξαιρεση εναν πολλαπλασιαστη.
Citroen Xsara 1.6 exclusive '02 93.000km.. αντλια βενζινης, φλατζα κεφαλης, πολλαπλασιαστης, μοναδα BSI..
Τον ίδιο κινητήρα φοράνε;
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Ειναι να μη σου τυχει τελικα..Citroen Xsara 1.6 vts '02 202.000km.. απολυτως καμια βλαβη με εξαιρεση εναν πολλαπλασιαστη.
Citroen Xsara 1.6 exclusive '02 93.000km.. αντλια βενζινης, φλατζα κεφαλης, πολλαπλασιαστης, μοναδα BSI..
Έχουνε σταθερή ποιότητα φαίνεται (με προφορά Σημίτη το ποιότητα)!!!
-
Ο χρήστης panosft έγραψε:
Ειναι να μη σου τυχει τελικα..
Citroen Xsara 1.6 vts '02 202.000km.. απολυτως καμια βλαβη με εξαιρεση εναν πολλαπλασιαστη.
Citroen Xsara 1.6 exclusive '02 93.000km.. αντλια βενζινης, φλατζα κεφαλης, πολλαπλασιαστης, μοναδα BSI..
Τον ίδιο κινητήρα φοράνε;
Ακριβως τον ιδιο. η διαφορα ειναι οτι το vts ειναι 3θυρο και το exclusive 5θυρο.
-
Παιζει ρολο η χρηση και κυριως η τηρηση της περιοδικης συντηρησης.
-
Τί περιοδική συντήρηση να κάνεις στην αντλία καυσίμου, φλατζα, πολλαπλασιαστες και σε ηλεκτρονικές μονάδες; ;;;;;
Είναι θέμα προμηθευτη και παρτιδας.. .... -
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
Τί περιοδική συντήρηση να κάνεις στην αντλία καυσίμου, φλατζα, πολλαπλασιαστες και σε ηλεκτρονικές μονάδες; ;;;;;
Είναι θέμα προμηθευτη και παρτιδας.. ....α) Να μην πηγαίνεις στο βενζινάδικο με τον δείκτη κάτω από τον πάτο
β) Μια αλλαγή παραφλού, καθαρισμός ψυγείου, και καμία αλλαγή αντλίας νερού δεν κάνει και κακό
γ) Οκ σε κάποια αυτοκίνητα είναι μάλλον από κερί και τελειώνουν κάποια στιγμη΄
δ) Το πλύσιμο μηχανής και οι μπαταρίες άδειες και συνέχεια να βάζεις μπροστά με καλώδια σίγουρα δεν βοηθάνεΓενικά όμως υπάρχουν και προδιαγραφές κατασκευαστή και ο σχεδιασμός με ημερομηνία λήξης.
-
Ο χρήστης gakost έγραψε:
Τί περιοδική συντήρηση να κάνεις στην αντλία καυσίμου, φλατζα, πολλαπλασιαστες και σε ηλεκτρονικές μονάδες; ;;;;;
Είναι θέμα προμηθευτη και παρτιδας.. ....α) Να μην πηγαίνεις στο βενζινάδικο με τον δείκτη κάτω από τον πάτο
β) Μια αλλαγή παραφλού, καθαρισμός ψυγείου, και καμία αλλαγή αντλίας νερού δεν κάνει και κακό
γ) Οκ σε κάποια αυτοκίνητα είναι μάλλον από κερί και τελειώνουν κάποια στιγμη΄
δ) Το πλύσιμο μηχανής και οι μπαταρίες άδειες και συνέχεια να βάζεις μπροστά με καλώδια σίγουρα δεν βοηθάνεΓενικά όμως υπάρχουν και προδιαγραφές κατασκευαστή και ο σχεδιασμός με ημερομηνία λήξης.
Λες ο συγκεκριμένος να έβαζε βενζίνη μόνο με λαμπακι, να επλενε κάθε μήνα τη μηχανή και να έβαζε μπροστά αποκλειστικά με καλώδια; ;;;;;;δεν νομίζω.. ....
Με τη λογική αυτή καλό θα ήταν στην 5ετια να αλλαζαμε όλο το σύστημα ψύξης.. .....ετσι μωρε προληπτικα! !!!σιγά το κόστος.. .... -
nissan sunny 1.4 16v multipoint injection 1994 με 304.000χλμ, o κινητηρας δεν εβγαλε ποτε προβλημα σε αυτα τα χιλιομετρα εκαιγε 200ml λαδι απο τσιμουχακια βαλβιδων, το σασμαν τα τελευταια 80.000χλμ οταν βαζεις οπισθεν την κραταει και πρεπει να χτυπησεις το λεβιε για να ξεκουμπωσει(το ιδιο προβλημα με το σασμαν που φορουσαν τα cherry-sunny toy '84, στην ουσια το ιδιο σασμαν ηταν απλα στα παλια ειχαν ντιζα και σε αυτο ειχε αισθητηρα για να λειτουργει ο χιλιομετρητης-στα μειον του που στη βασικη εκοση του δεν ειχαν στροφομετρο) οταν ηταν σε ακινησια για 2χρονια και το ξεκινησαμε για τον πρωτο μηνα η αντλια βενζινης λειτουργουσε αλλα βουιζε μετα αρχισε να καταπινει χιλιομετρα 4.000χλμ/μηνα και δεν καταλαβαινε τιποτα, τα μπεκ ποτε δεν χρειαστηκαν καθαρισμο, φιλτρο βενζινης καθε 10.000χλμ, αντλια νερου ακομη η ιδια, καποια περιοδο δεν επαιρνε με την πρωτη μπρος οταν ηταν κρυο & ζεστο τελικα καθριστηκε η πεταλουδα γκαζιου, η idle air control valve και η βαλβιδα ανακυκλωσης καυσαεριων, κακη μονωση της καμπινας οσο αφορα το θορυβο κυλισης που προερχονταν απο τους πισω τροχους εξαιρετικα αθορυβος κινητηρας, μα παραλληλα και αργος για τα υποσχομενα 90αλογα του
βρισκεται σε ακινησια λογω αντικαταστασης του επειδη δεν ειχε υδραυλικο τιμονι & ac
βεβαια ειναι η μερα με τη νυχτα το micra 1.4 του 2005 ποιο οικονομικο πιο γρηγορο, αψογο κουμπωμα ολες οι ταχυτητες ακομη και απο 2α σε 1η με 10χιλ. αλλα ο κινητηρας αυτου ακουγεται μεσα στην πολη και εχει πιο κοντο σασμαν
Υγ:στα μειον το θορυβωδης βεντιλατερ της magnetti mareli και το οποιο χαλασε απο καρβουνακια στα 210.000χλμ, δεν ξερω αν αυτο ηταν το εργοστασιακο η αν ειχε τρακαρει-χαλασει καποτε και το αντικατεστησαν με τετοια μαρκα, βρηκα και εβαλα μετχειρισμενο ιαπωνικο βεντιλατερ με αθορυβη λειτουργια και λειτουργουσε μεχρι τελευταια -
Σχετικα με τις xsara.. η αποψη μου με αρκετα μεγαλο δειγμα ειναι περι αυτοκινητου αρκετα πανω απο το μεσο ορο σε οτι αφορα την αξιοπιστια. Συγκεκριμενα το αμαξι με τα προβληματα που ανεφερα ειναι το μοναδικο που εγω τουλαχιστον γνωριζω με τετοιο ιστορικο βλαβων.. ξερω και αλλα με 300.000km-460.000km με απολυτα φυσιολογικο ιστορικο και φυσιολογικες φθορες απλα επειδη προσπαθω να δινω αντικειμενικα στοιχεια στην ερευνα δεν εχει νοημα ν αναφερω μονο τις καλες περιπτωσεις.. εν καιρω ολα θα μπουν..
Δεν ανεφερα δε οτι το 'λεμονακι' της περιπτωσης μας στα λιγα αυτα χιλιομετρα ειναι στο 3ο χερι εχωντας μεινει και σε μαντρα μεταχειρισμενων καποια εποχη...Εγω δε προσωπικα τις 20 απο τις 30 μερες του μηνα ειμαι με κατω απο 1/4 ρεζεβρουαρ και ρεζεβρα πολυ συχνα... για τους πολλαπλασσιαστες βλεπε mazda rx8 bmw,vag,renault κτλπ.. μαλλον μαστιγα των συγχρονων αυτοκινητων θα το χαρακτηριζα το φαινομενο...
-
Ο χρήστης r200 έγραψε:
nissan sunny 1.4 16v multipoint injection 1994 με 304.000χλμ, o κινητηρας ... εξαιρετικα αθορυβος κινητηρας, μα παραλληλα και αργος για τα υποσχομενα 90αλογα του
?..Αργο το ιντζεκξιονατο 14αρι Σανι? Και ιδιατερα δε, αν το συγκρινω με τον τραγικο -στον τομεα αυτο, ετσι;- ανταγωνισμο του, μαλλον καποιο λαθος κανεις.
Επειτα και απο 332000χλμ που εχει το δικο μας, ανευ πινακιδων πια, ανετα θα το επιθυμουσα στο Σουΐφτ το συνολο κιβωτιο-κινητηρα. Πολυ καλη ελατικοτητα απο χαμηλα, χαμηλη καταναλωση, κιβωτιο που αντεχει αδιαμαρτυρητα ολες τις αλλαγες διχως να κανει κιχ. Κανω τοσο λαθος.
-
Αυτη η γενια sunny ηταν που εβγαζε καπακια συνεχως ή η προηγουμενη?
Πόσο άντεξε ο κινητήρας του αυτοκινήτου σας;