Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ποιο να διαλεξω?Peugeot 307 1.6 ή Ford Focus 1.6?
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Ποιο να διαλεξω?Peugeot 307 1.6 ή Ford Focus 1.6?
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    16
    32
    133
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • F
      firegarden last edited by

      Ειμαι αναμεσα σε αυτα τα 2 αμαξια(Peugeot 307 1.6 ή Ford Focus 1.6) και ομολογω πως δυσκολευομαι αρκετα να διαλεξω.Επειδη ειμαι νεος οδηγος και ειναι το πρωτο αμαξι που θα παρω,θα ηθελα να μαθω τι λενε απο οδικη συμπεριφορα,αξιοπιστια,κλπ κλπ.Το Peugeot 307 μου αρεσει πιο πολυ σαν εμφανιση αλλα εχω ακουσει οτι τα Γαλλικα ειναι ζημιαρικα.Ισχυει αυτο?Ας σημειωθει οτι η οικονομικη μου κατασταση δεν επιτρεπει τις συχνες επισκευες.Μπορουν οι κατοχοι των συγκεκριμενων μοντελων(ή και παλιοτερων)να βοηθησουν???

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • F
        firegarden last edited by

        Ειμαι αναμεσα σε αυτα τα 2 αμαξια(Peugeot 307 1.6 ή Ford Focus 1.6) και ομολογω πως δυσκολευομαι αρκετα να διαλεξω.Επειδη ειμαι νεος οδηγος και ειναι το πρωτο αμαξι που θα παρω,θα ηθελα να μαθω τι λενε απο οδικη συμπεριφορα,αξιοπιστια,κλπ κλπ.Το Peugeot 307 μου αρεσει πιο πολυ σαν εμφανιση αλλα εχω ακουσει οτι τα Γαλλικα ειναι ζημιαρικα.Ισχυει αυτο?Ας σημειωθει οτι η οικονομικη μου κατασταση δεν επιτρεπει τις συχνες επισκευες.Μπορουν οι κατοχοι των συγκεκριμενων μοντελων(ή και παλιοτερων)να βοηθησουν???

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • F
          firegarden last edited by

          Ειμαι αναμεσα σε αυτα τα 2 αμαξια(Peugeot 307 1.6 ή Ford Focus 1.6) και ομολογω πως δυσκολευομαι αρκετα να διαλεξω.Επειδη ειμαι νεος οδηγος και ειναι το πρωτο αμαξι που θα παρω,θα ηθελα να μαθω τι λενε απο οδικη συμπεριφορα,αξιοπιστια,κλπ κλπ.Το Peugeot 307 μου αρεσει πιο πολυ σαν εμφανιση αλλα εχω ακουσει οτι τα Γαλλικα ειναι ζημιαρικα.Ισχυει αυτο?Ας σημειωθει οτι η οικονομικη μου κατασταση δεν επιτρεπει τις συχνες επισκευες.Μπορουν οι κατοχοι των συγκεκριμενων μοντελων(ή και παλιοτερων)να βοηθησουν???

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • L
            logikos last edited by

            Διάβασε το παρακάτω thread http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=1089, στο οποίο υπάρχει σχετικά εκτενής συζήτηση για μικρομεσαία 1.6

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • D
              dhmhtrios last edited by

              HMHTRHS
              EGV PROSVPIKA DEN UELV NA SE EPHREASV STHN PROSVPIKH SOY EPILOGH. EXEIS NA EPILEJEIA SE DYO DIAFORETIKA AYTOKINHTA POY PROERXONTAI APO DIAFORETIKES SXOLES.GERMANIKO TO ENA GALLIKO TO ALLO. TO ENA EINAI NEO SAN MONTELO ENV TO ALLO EINAI META APO ''LIFTING''. TO ENA EINAI XRONIA STHN AGORA KAI DOKIMASMENO ENV TO ALLO EINAI PROSFATO.KAI TA DYO EINAI EJOISOY KALA ARKEI NA BREIW TI UELEIS.KALH EPITYXIA!!!!!!!

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • G
                geozax last edited by

                ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΜΟΥ ΑΠΟΨΗ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΤΥΧΑΙΝΕΙ ΝΑ ΕΧΩ ΚΑΙ ΤΑ 2 ΜΟΝΤΕΛΑ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ!!
                ΣΑΦΩΣ ΠΙΟ ΧΛΙΔΑΤΟ ΤΟ 307 ΜΕ ΣΑΦΕΣΤΑΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΓΚΑΖΙ.ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΙΝΑΙ ΦΑΝΕΡΗ. ΤΟ ΦΟΡΝΤ ΕΧΕΙ ΜΑΚΡΥΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΣΕ ΣΗΜΕΙΟ ΠΟΥ ΝΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΚΑΤΕΒΑΖΕΙΣ ΔΥΟ-ΔΥΟ ΤΙΣ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ.
                ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΙΔΙΑΙΤΕΡΕΣ ΟΔΗΓΙΚΕΣ ΑΝΗΣΥΧΙΕΣ ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΚΑΙ ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ.ΑΠΛΑ ΤΠ ΦΟΚΟΥΣ ΟΤΑΝ ΠΙΕΣΤΕΙ ΑΝΤΙΔΡΑ ΠΙΟ ΣΠΟΡ ΚΑΙ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΤΙΚΑ.ΕΧΕΙ ΚΟΡΥΦΑΙΟ ΤΙΜΟΝΙ ΚΑΙ ΠΑΡΑ ΤΙΣ ΣΦΙΚΤΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΑΝΕΤΟ.
                ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΖΕΙ ΣΤΟ ΦΟΚΟΥΣ ΕΙΝΑΙ Η ΑΙΣΘΗΣΗ ΕΝΟΣ ΚΟΜΜΑΤΙΟΥ ΠΟΥ ΔΙΝΕΙ ΟΤΑΝ ΠΕΡΝΑ ΑΠΟ ΛΑΚΟΥΒΕΣ.ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΤΟ ΘΕΩΡΩ ΘΩΡΗΚΤΟ.
                ΣΑΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΝΟΜΙΖΩ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΜΕΣΟ ΟΡΟ,ΣΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ ΚΟΝΤΑ.ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ:ΟΛΑ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΛΙΓΟ Ή ΠΟΛΥ ΤΡΙΖΟΥΝ!!!
                ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ ΤΑ 5 ΧΡΟΝΙΑ ΕΓΓΥΗΣΗΣ ΤΗΣ ΦΟΡΝΤ ΕΝΑΝΤΙ 2 ΤΗΣ ΠΕΖΩ.
                ΑΠΟ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ ΟΙ ΠΛΟΥΣΙΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΤΟΥ 307 ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΠΑΙΖΟΝΤΑΙ.ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ.
                ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ:ΠΙΟ ΣΠΟΡ ΤΟ ΦΟΚΟΥΣ ΚΑΙ ΠΙΟ ΝΕΑΝΙΚΟ, ΠΙΟ ΧΛΙΔΑΤΟ ΚΑΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥΤΕΛΕΣ ΤΟ 307.
                ΕΣΥ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙΣ!!!

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • F
                  firegarden last edited by

                  Βασικα,πιο πολυ μ'αρεσει το Peugeot αλλα αυτο που με προβληματιζει ειναι η αξιοπιστια.Σιγουρα τα 5 χρονια εγγυηση του Focus ειναι μεγαλη υποθεση.Η Peugeot απο αξιοπιστια τι λεει?Μπορει να με βοηθησει κανεις?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • D
                    dev last edited by

                    An apolambaneis ta anapoda timonia, ti strofes sto orio kai genika ta strofilikia pare focus...
                    An kai kata tin gnwmi mou ena aftokinito den mporei na einai sportif an den exei kalo kinitira...

                    An sou aresei i anesi, o eksoplismos, i neotita enos montelou, oi xwroi ktl ktl pare to 307 (kai to 307 den exei asximi odigiki symperifora). Episis exei kalyteres epidoseis se repriz logw tou kalyterou kinitira kai ton kontyterwn sxesewn.

                    Oson afora ta problhmata aksiopistias ti na sou pw ?
                    Kserw osa akouw....

                    Pantws enas filos mou exei peugeot 206 3 xronia twra xwris problhma.
                    Enas allos filos mou exei 106 xwris problhma...
                    Enas allos exei Ford Focus xwris problhma...
                    Enas exei golf kai einai ka8e mina synergio...
                    Enas exei....

                    FIMES, FIMES, FIMES....
                    Pantws ontws prepei na isxyei oti to focus einai pio aksiopisto...
                    Afto den simainei omws oti den mporei na sou xalasei i oti 8a sou xalasei siougra to 307 ...
                    Einai TO PWS 8A SOU KATSEI ....
                    KAI AMA SOU KATSEI....

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • I
                      indy last edited by

                      [quote='Firegarden']Ειμαι αναμεσα σε αυτα τα 2 αμαξια(Peugeot 307 1.6 ή Ford Focus 1.6) και ομολογω πως δυσκολευομαι αρκετα να διαλεξω.
                      Για σκέψου και τη λύση Focus 1.8 η διαφορά σε τιμή είναι περίπου 1000 ευρώ και το τεκμήριο πλέον καταργήθηκε και τα τέλη κυκλοφορίας είναι ίδια 1.6 1.8.Ετσι έχεις καλύτερες επιδόσεις,κράτημα,αξιοπιστία, από το Peugeot με ελάχιστη επιβάρυνση

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • N
                        nikos-karnis last edited by

                        Δύσκολη επιλογή. Η Ford μας έχει συνηθίσει σε αυτοκίνητα με ιδιαίτερο χαρακτήρα, αξιόπιστα και με πολύ καλά οδηγικά χαρακτηριστικά.
                        Ειδικά για το Focus έχει καταφέρει να το προσφέρει στην αγορά με ιδιαίτερα ανταγωνιστική τιμή ακόμα και με την πλουσιότερη έκδοση 5+ χρόνια στην αγορά γαρ. Η Peugeot από την άλλη αντιπαρατάσει ένα νέο σχετικά μοντέλο με πολύ καλό κινητήρα 110 hp υπερπλήρη εξοπλισμό και οδηγική συμπεριφορά αντάξια της Γαλλικής Σχολής.
                        Εάν δεν έχεις ιδιαίτερες απαιτήσεις από τα αυτοκίνητα όπως κράτημα, κινητήρας κτλ τότε η τιμή μεταπώλησης είναι ένα άλλο χαρακτηριστικό που πρέπει να σε απασχολήσει. Πληροφοριακά το 307 έχει ένα αξιόλογο πλεονέκτημα σαν νεότερο μοντέλο, και θα το διατηρήσει μέχρι να ανακοινωθεί ο αντικαταστάτης του από την Peugeot όχι πριν το 2006 - 2007.
                        Σχεδιαστικά και τα δύο μοντέλα διαθέτουν μοντέρνα σχεδίαση και απευθύνονται σε νεανικό κοινό με πιο φρέσκια σχεδίαση αυτή του 307.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • ?
                          A Former User last edited by

                          Εμένα μου αρέσει πιο πολύ το Focus, και μάλιστα πριν το facelift που είχε πιο έντονες γωνίες. Το 307 μου θυμίζει μελιτζάνα (και που να το δείτε σε μωβ).
                          Εγώ με τη μικρή επαφή που είχα μαζί τους θα διάλεγα το Focus από το 307.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            georgex last edited by

                            Συμφωνώ με τα πιό πάνω σχόλια.

                            Εγώ θα προτιμούσα Focus λόγω καλύτερης αξιοπιστίας (το έχουν αρκετοί γνωστοί μου, ενώ για 307 έχω ακούσει διάφορα αρνητικά από συνεργείο), μεγαλύτερης εγγύησης, άριστης οδικής συμπεριφοράς (307 δεν έχω οδηγήσει).

                            Αν μπορείς να πάρεις το 1.8, ξεπερνάς το μόνο μειονέκτημα του αυτοκινήτου.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • F
                              firegarden last edited by

                              Σημερα πηγα στις αντιπροσωπειες για μια δευτερη επαφη με τα 2 αμαξια.Το 307 υπολειπεται σε αισθηση στιβαροτητας εναντι του Focus αλλα εχει σαφως μεγαλυτερους χωρους.Το Focus εχει μια πιο γεροδεμενη κατασκευη και ενα πραγματικα κορυφαιο,κατα τη γνωμη μου,κιβωτιο ταχυτητων αλλα οι χωροι για τους πισω επιβατες ειναι πολυ περιορισμενοι.Ειμαι 1.90 κι οταν εκατσα πισω,τα ποδια μου εβρισκαν στο μπροστινο καθισμα αλλα και το κεφαλι μου εβρισκε στην οροφη!Επισης,μου φαινεται οτι οι πισω επιβατες στο Focus καθονται πιο ορθια(και συνεπως πιο κουραστικα) απο οτι στο 307.Κανενα σχολιο ή διαφωνια???

                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • L
                                logikos last edited by

                                Ο χρήστης Firegarden έγραψε:
                                Σημερα πηγα στις αντιπροσωπειες για μια δευτερη επαφη με τα 2 αμαξια.Το 307 υπολειπεται σε αισθηση στιβαροτητας εναντι του Focus αλλα εχει σαφως μεγαλυτερους χωρους.Το Focus εχει μια πιο γεροδεμενη κατασκευη και ενα πραγματικα κορυφαιο,κατα τη γνωμη μου,κιβωτιο ταχυτητων αλλα οι χωροι για τους πισω επιβατες ειναι πολυ περιορισμενοι.Ειμαι 1.90 κι οταν εκατσα πισω,τα ποδια μου εβρισκαν στο μπροστινο καθισμα αλλα και το κεφαλι μου εβρισκε στην οροφη!Επισης,μου φαινεται οτι οι πισω επιβατες στο Focus καθονται πιο ορθια(και συνεπως πιο κουραστικα) απο οτι στο 307.Κανενα σχολιο ή διαφωνια???

                                Τι σε νοιάζει για τους πίσω; Έτσι κι αλλιώς εσύ θα κάθεσαι στη θέση του οδηγού.

                                Όσο για τα κιβώτια ταχυτήτων, του Focus είναι πολύ καλό, όπως λες, ενώ του 307 είναι επιεικώς κάτω του μετρίου.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • O
                                  odiki_asfaleia last edited by

                                  Ο χρήστης logikos έγραψε:
                                  Τι σε νοιάζει για τους πίσω; Έτσι κι αλλιώς εσύ θα κάθεσαι στη θέση του οδηγού.

                                  Συμφωνω απολυτα. Το αυτοκινητο το παιρνουμε για μας και οχι για τους αλλους.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • F
                                    firegarden last edited by

                                    Εγω παλι διαφωνω.Αν ασπαστουμε τη λογικη οτι παιρνουμε αμαξι μονο για εμας,τοτε ας μη βαζουμε αεροσακο συνοδηγου ή ας μην παιρνουμε καν πενταθυρα αμαξια γιατι ετσι κι αλλιως και το 3θυρο εχει πορτα για μας!Για μενα οι χωροι εχουν μεγαλυτερη σημασια απο το κιβωτιο,διοτι το αμαξι θα αποτελει και μεταφορικο μεσο για ολη την οικογενεια περιστασιακα,οποτε επιβαλλεται να εχει μεγαλυτερους χωρους. Δυστυχως,στο Focus οι πισω χωροι δεν μπορουν καν να συγκριθουν με αυτους του 307...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • L
                                      logikos last edited by

                                      Ο χρήστης Firegarden έγραψε:
                                      Εγω παλι διαφωνω.Αν ασπαστουμε τη λογικη οτι παιρνουμε αμαξι μονο για εμας,τοτε ας μη βαζουμε αεροσακο συνοδηγου ή ας μην παιρνουμε καν πενταθυρα αμαξια γιατι ετσι κι αλλιως και το 3θυρο εχει πορτα για μας!Για μενα οι χωροι εχουν μεγαλυτερη σημασια απο το κιβωτιο,διοτι το αμαξι θα αποτελει και μεταφορικο μεσο για ολη την οικογενεια περιστασιακα,οποτε επιβαλλεται να εχει μεγαλυτερους χωρους. Δυστυχως,στο Focus οι πισω χωροι δεν μπορουν καν να συγκριθουν με αυτους του 307...

                                      Αλλάζουν τα δεδομένα. Αν προτεραιότητά σου είναι οι χώροι, προτίμησε το 307. Αν είχα εγώ το δίλημμα που θέτεις, θα διάλεγα Focus (κατά προτίμηση 3θ), καθώς δεν έχω οικογένεια. Μη συγκρίνεις όμως τον αερόσακο συνοδηγού, που παρέχει παθητική ασφάλεια, με τους χώρους, που είναι αποκλειστικά θέμα άνεσης.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • C
                                        ckosm last edited by

                                        Ο χρήστης Νίκος Καρνής έγραψε:
                                        Η Peugeot από την άλλη αντιπαρατάσει ένα νέο σχετικά μοντέλο με πολύ καλό κινητήρα 110 hp υπερπλήρη εξοπλισμό και οδηγική συμπεριφορά αντάξια της Γαλλικής Σχολής.
                                        Εάν δεν έχεις ιδιαίτερες απαιτήσεις από τα αυτοκίνητα όπως κράτημα, κινητήρας κτλ τότε η τιμή μεταπώλησης είναι ένα άλλο χαρακτηριστικό που πρέπει να σε απασχολήσει. Πληροφοριακά το 307 έχει ένα αξιόλογο πλεονέκτημα σαν νεότερο μοντέλο, και θα το διατηρήσει μέχρι να ανακοινωθεί ο αντικαταστάτης του από την Peugeot όχι πριν το 2006 - 2007.

                                        Oδήγησα το Peugeot 307 1.6 πρόσφατα και εντυπωσιάστηκα από την οδική του συμπεριφορά, την ακρίβεια του συστήματος διεύθυνσης και τις επιδόσεις φυσικά γιά 1.6. Τώρα το Focus 1.6 το είχα οδηγήσει πριν ένα χρόνο. Εντάξει άλλο ένα 'ανούσιο' αυτοκίνητο από τη Ford (ελπίζω να μην με παρεξηγήσουν οι κάτοχοι Focus-είναι προσωπική εκτίμηση). Αραιά διατεταγμένες σχέσεις στο κιβώτιο και μεγάλο αγκομαχητό!!! Eντάξει, όπως είπαν και κάποιοι φίλοι σε αυτό το θέμα; καλό κράτημα-σφιγκτό! Τίποτα πάρα πέρα όμως, καμμιά πρόκληση να το οδηγήσεις, σε αντίθεση με το Peugeot. Από πλευράς συστήματος διεύθυνσης και ποιότητας κύλισης το Peugeot απέχει παρασάγγες, όπως αναμενόταν.
                                        Ας μην πάμε στην αισθητική πλευρά!!!

                                        Chris

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • F
                                          firegarden last edited by

                                          Χτες ρωτησα ενα κατοχο 307 στο δρομο αν ειναι ευχαριστημενος απο το αμαξι κι αν εχει παρουσιασει καποια προβληματα.Μου ειπε οτι εχει το αμαξι 6 μηνες,οτι εχει κανει πολλα χιλιομετρα και οτι το μονο προβλημα που παρουσιασε ειναι μια αλλαγη στην αντλια συμπλεκτη πριν μια εβδομαδα.Επειδη ειμαι νεος οδηγος θα ηθελα να μαθω αν αυτο το προβλημα ειναι σοβαρο και αν οφειλεται σε ελαττωματικη κατασκευη ή σε σκληρη μεταχειριση απο τον οδηγο(ή μηπως ισχυουν και τα δυο?)Μπορει να βοηθησει κανεις???

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • S
                                            sado last edited by

                                            Ο χρήστης Firegarden έγραψε:
                                            Ειμαι 1.90 κι οταν εκατσα πισω,τα ποδια μου εβρισκαν στο μπροστινο καθισμα αλλα και το κεφαλι μου εβρισκε στην οροφη!

                                            Σκεφτεσαι οταν θα πάρεις το αμάξι σου να κάθεσαι στο πίσω κάθισμα και να το οδηγεί αλλός;
                                            Εγώ είμαι 2.06 και το μόνο που με νοιάζει είναι να χωράω εγώ και μόνο.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr