-
Ευρωπαϊκή τουρνέ;
-
ΠΣΚ με 2 παιδιά (και μόνο τα απαραίτητα).
Sent from Samsung Mobile
-
Απο το μεσαιο καθρεφτη εβλεπες τιποτα..? το θεωρω αρκετα επικινδυνο.
-
Δεν είναι αυτό το επικίνδυνο, έχεις τους πλαινούς καθρέπτες και κάνεις μια χαρά τη δουλειά σου, όπως τόσα και τόσα επαγγελματικά
Το πρόβλημα είναι η απουσία διαχωριστικού διχτύου της καμπίνας από το πορτ μπαγκάζ!
Το δίνει σαν έξτρα στις Α & Β Class?
Αν ναι, να το βάλεις, γιατί βλέπω ότι ανήκετε και εσείς στις 'Σπαρτιατικές' οικογένειες των 'απολύτως απαραίτητων' !! -
και το διχτυ σιγουρα..
Συνεχιζω να θεωρω παντως ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ την πληρη ορατοτητα απο τον μεσαιο. -
Έβλεπα μια χαρά πίσω (εκνευριστικό και επικίνδυνο το να μη βλέπεις).
Δίχτυ δεν έχω πάρει μιας και σπάνια το φορτώνω τόσο πολύ (πρέπει να είναι η δεύτερη φορά), αλλά και τα ταξίδια που έχουμε πάει μέχρι τώρα ήταν σύντομα (
-
-
Ο χρήστης Scotch έγραψε:
:lol: ΠΣΚ με 2 παιδιά (και μόνο τα απαραίτητα).Sent from Samsung Mobile
Έτσι ανέβαζε φωτός να γουστάρουμε
-
Ευχαριστώ για τις φωτό, ήταν κατατοπιστικές. Πάντως είναι απίστευτο πόσο φονέας χώρων αποσκευών είναι τα καροτσάκια stokke.
Με σωστές επιλογές μπορείς να κυκλοφορείς με παιδιά και με σούπερμίνι. Τελικά έχω καταλάβει ότι έχει σημασία η σύζυγος, εκεί παίζεται το παιχνίδι, αν είναι μινιμάλ όλα καλά αν τα θέλει όλα την πάτησες, θέλεις τουλάχιστον SUV!Μια χαρά κυκλοφορείς και με τους 2 έξω καθρέφτες, στην αρχή σου κακοφαίνεται αλλά μετά συνηθίζεις. Ειδικά για ταξίδι το χωνεύεις πιο εύκολα.
Ο φίλος για τον οποίο και το θέμα αναγκάστηκε να πάει Ελλάδα για θλιβερή υποχρέωση και μάλλον θα προχωρήσει σε αγορά το ερχόμενο ΠΣΚ.
-
H όλη υπόθεση είχε αίσιο τέλος, μετά από χάζεμα και δοκιμή ενός αυτοκινήτου σε απίστευτα καταπληκτική κατάσταση παρελήφθη σήμερα Β180 blue efficiency 2 ετών με 15000χκμ σε χρώμα γκριζοειδές monolith πολύ χαριτωμένο περλέ που χρυσίζει. Αυτόματο και το κιβώτιο είναι αν κατάλαβα καλά το εφτατάχυτο διπλοσύμπλεκτο (και όχι CVT). Λάστιχα Michelin Energy saver 205/κάτι-16. Το αυτοκίνητο είχε στοχοποηθεί από ευυπόληπτο δίικτυο μαντράδων εξειδικευμένων σε όχι παλιά της μάρκας και η κυρία το έσπρωξε όταν πέθανε ο σύζυγος.
Από εξοπλισμό έχει τεράστια λίστα. Πάντως δεν έχει ηλεκτρικά καθίσματα, δεν έχει φακό στο ντουλαπάκι που δεν μου φάνηκε να είναι ψυχόμενο και δεν είχε τηλεόραση.
-Διζωνικό κλιματισμό. Αρκετά φωτάκια μέσα. Το τιμόνι έχει πολλά κουμπιά, το ραδιόφωνο το ίδιο... τουλάχιστον το τιμόνι έχει και paddles. Χειρόφρενο βγαίνει αυτόματα (μάλλον δεν μπαίνει) και μοχλός ταχυτήτων στο χέρι!
-Καθίσματα δερμάτινα καλά αλλά όχι σπορτίφ προσανατολισμού με αρκετές ρυθμίσεις και ηλεκτρική ρύθμιση μέσης (πάνω κάτω μέσα έξω). Και θερμαινόμενα (σε 3 στάδια). Με τραπεζάκι στις πλάτες και πολύ χώρο για τα πόδια των πίσω. Τα πίσω καθίσματα διαιρούμενα 1/3+2/3 αναδιπλούμενα ρυθμίζονται σε 3-4 θέσεις κλίσης και κινούνται εμπρός πίσω. Και είχαν και τρύπα για σκι.
-Συρόμενο υποβραχιόνιο και ντουλαπάκια κάμποσα αλλά δεν εντυπωσιάστηκα, θα ήθελα κάτι παραπάνω.
-Χώρος αποσκευών δεν μοιάζει τεράστιος αλλά είναι μεγάλος και τελείως τετραγωνισμένος. Κάνει όμως σημαντικό σκαλοπάτι αν ρίξεις τα καθίσματα.
-Ουρανός σκούρος που με την διπλή ηλιοροφή (η εμπρός ανοιγόμενη και ανακλινόμενη) ήταν μια χαρά. Πίσω τζάμια σκούρα. Τα παράθυρα αυτόματα και στο ανέβασμα και στο κατέβασμα (τα εμπρός, τα πίσω δεν ξέρω).
-Φώτα ξένον από αυτά που στρίβουν και με κάποιο σύστημα αυτόματων προβολέων για να μην τυφλώνουν. Φώτα ημέρας και ομίχλης. Προφανώς αυτόματα φώτα και υαλοκαθαριστήρες. Αναδιπλούμενοι καθρέφτες, δεν ξέρω αν είναι και φωτοχρωμικοί.
-Ηχοσύστημα Harman-Kardon με κάμποσα ηχεία και εγκατάσταση στο χώρο ρεζέρβας όπου και ο συμπιεστής. Με DVD και ηχητικά τρισδιάστατη surround επιλογή, σκληρό δίσκο (δεν ξέρω μέγεθος) αλλά και είσοδο κάρτας μνήμης και USB και άλλη περίεργη μπρίζα που με το σχετικό καλωδιάκι δέχεται iphone. Βέβαια συνδέθηκε και με bluetooth οπότε είχαμε μουσική της αρεσκείας μας. Είχε και DAB (ψηφιακό ραδιόφωνο). Μπρίζες 12V εμπρός, στη μέση για τους πίσω και στο χώρο αποσκευών.
-To τηλέφωνο συνδέεται κι αυτό με ΒΤ και σου σώζει επαφές μέχρι 15 συσκευών κλπ.
-Είχε και σύστημα να του μιλάς αλλά δεν προλάβαμε να το μελετήσουμε.
-Αυτόματο πιλότο με distronic που διατηρεί απόσταση από τον προπορευόμενο (μας τρόμαξε όταν άρχισε να γκαζώνει μόλις στρίψαμε στην έξοδο όπου δεν είχαμε άλλον μπροστά). Το σύστημα μέτρησης της απόστασης μπορείς να το βάλεις και μόνο του ώστε να βλέπεις πόσο απέχεις....
-Σύστημα πλοήγησης λειτουργικό χωρίς δυσκολίες. (μας δυσκόλεψε να βρούμε από πού δυναμώνουμε τη φωνή των οδηγιών).
-Από κάμερες διαθέτει 2 μία πίσω για το παρκάρισμα, επιπλέον των αισθητήρων και μία εμπρός για να βλέπει τις λωρίδες και να σου βαράει κουδούνια και να σου δονεί το τιμόνι αν ξεχαστείς και τους απέναντι ώστε να σβήνει προβολείς. Ενδείξεις στους εξωτερικούς καθρέφτες για ύπαρξη άλλου στην τυφλή γωνία. Και κάποιο σύστημα που καταλαβαίνει πότε κουράζεσαι και σου λέει να πας για καφέ. Αερόσακους κάμποσους, δεν μέτρησα.Αίσθηση πλαστικών κλπ καλή αλλά όχι όσο περίμενα για τη μάρκα. Η εργονομία δεν με ενθουσίασε (ίσως επειδή είμαι BMWδάκιας) και οι χαραμάδες των πάνελ σχετικά μεγάλες. (γενικά για μένα και πολλούς άλλους η A και Β είναι μια κατηγορία κάτω από τις πιο μεγάλες και αυτή την αίσθηση αποκόμισα).
Στην πράξη συμπαθητικό αλλά όχι ενδιαφέρον (=αδιάφορο), όχι ιδιαίτερα άνετο (μάλλον ενοχλητικά σκληρό με τη σπορ ανάρτηση και 18άρες που είχε δοκιμάσει ο φίλος στην αναζήτησή του) και ο κινητήρας μια χαρά για τη δουλειά που θέλουν, τραβάει από χαμηλά και σπάνια χρειάζεται να ανεβάσεις στροφές. To κιβώτιο αθόρυβο, πολύ ομαλό με προγράμματα economy, sport, manual στα οποία νιώθεις διαφορά.Το σταρτ στοπ του μου φάνηκε πιο θορυβώδες από του Fiat 500. Γενικά μάλλον οικονομικό και με καλή αυτονομία.Ο φίλος και σύζυγος πολύ ικανοποιημένοι γιατί είναι αυτό ακριβώς που ήθελαν και που χρειάζονταν.
-
Μοιάζει όντως εξαιρετική περίπτωση αν είναι καλή και η τιμή του. Μάλλον θα το πλήρωσε ακριβά ο 1ος ιδιοκτήτης γιατί είναι πολλά τα extra (εκτός αν η ΜΒ αποφάσισε να ενσωματώνει αρκετά από αυτά στην αρχική τιμή). Καλοτάξιδο!
-
Καλοτάξιδο να είναι και διάβασα και με πλούσιο εξοπλισμό , εξαιρετική επιλογή. Καιρός onyx να αφήσεις το Μόναχο και να έρθεις Στουτγκάρδη μεριά από C και πάνω
-
Εξαιρετική επιλογή ακούγεται. Καλοτάξιδο να 'ναι!
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Χώρος αποσκευών δεν μοιάζει τεράστιος αλλά είναι μεγάλος και τελείως τετραγωνισμένος. Κάνει όμως σημαντικό σκαλοπάτι αν ρίξεις τα καθίσματα.Στο δικό μου ρυθμίζεται σε ύψος το πάτωμα του χώρου αποσκευών. Δεν πιστεύω να το κατάργησαν στο καινούργιο.
Sent from Samsung Mobile
-
Δεν υπάρχει διπλοσυμπλεκτο 7αρι στις Merc εκτός κι αν δεν τα θυμάμαι καλά. Καλοταξιδη
Sent from Corsair's brick
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Δεν υπάρχει διπλοσυμπλεκτο 7αρι στις Merc εκτός κι αν δεν τα θυμάμαι καλά. ΚαλοταξιδηSent from Corsair's brick
7G-DCT που μεταφράζεται σε 7gears dual clutch transmition , είναι το κιβώτιο που μοιράζονται τα οχήματα της μπροστοκίνητης πλατφόρμας MFA (Mercedes Frontwheel Architecture) δλδ A-B-CLA-GLA ή σε κωδικούς ανά σειρά W176 -W246 -C117 -X156
-
Axα
Sent from Corsair's brick
-
Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
Καιρός onyx να αφήσεις το Μόναχο και να έρθεις Στουτγκάρδη μεριά από C και πάνωΔεν ψάχνει για ανθρωπομεταφορεα ο άνθρωπος για να το κάνει αυτό. Κρίμα να χαντακωθει έτσι.
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
H όλη υπόθεση είχε αίσιο τέλος, μετά από χάζεμα και δοκιμή ενός αυτοκινήτου σε απίστευτα καταπληκτική κατάσταση παρελήφθη σήμερα Β180 blue efficiency 2 ετών με 15000χκμ σε χρώμα γκριζοειδές monolith πολύ χαριτωμένο περλέ που χρυσίζει.Πόσο το πήρε, ξέρεις?
-
Στην Αγγλια ειναι το αμαξι;
-
Στην Αγγλία αγοράστηκε. Όπου οι τιμές μερικές φορές μου φαίνονται πιο χαμηλές και από της Γερμανίας (μόνο που είναι δεξιοτίμονα). Μιλάω για την κατηγορία μτχ πρίμιουμ αυτοκινήτων των 6-9000 ευρώ.
Λοιπόν μπήκα στον configurator. Αρχική τιμή μοντέλου 21220 αλλά αφού έβαλα όσα μπόρεσα και βρήκα μου βγήκε τελική κάπου στις 35400 λίρες..... Το πήραν κάπου στις 19 ή 20000 λίρες.Είδα ότι σαν έξτρα διατίθεται το ρυθμιζόμενο ύψος πατώματος χώρου αποσκευών. Δεν ήξερα ότι υπήρχε τέτοιο πράμα οπότε δεν το ξέρω αν το έχει το αυτοκίνητο, θα το ψάξω όταν το ξαναδώ, μάλλον περιλαμβάνεται στο πακέτο με τα συρόμενα πίσω καθίσματα οπότε θα το έχει.
Θωμά τις εκτιμώ τις Mercedes αλλά οι BMW μου αρέσουν πιο πολύ τόσο αισθητικά όσο και οδηγικά. Δεν λέω, εξαιρετικά αυτοκίνητα (από C και πάνω) αλλά όχι για μένα... ακόμα! Και ας μην γίνομαι υπερβολικός με το τιμόνι και το οδήγημα, δεν είμαι αρνητικός στη μάρκα και σε κάποιες περιπτώσεις πολύ θα με βόλευε πχ μια ανοιχτή CLK (ροπές υπερσυμπιεσμένου, χώροι σε σχέση με 3άρα). Αλλά ειδικά τα στρογγυλά φώτα τους (ευτυχώς αυτό τελείωσε) και η πολλαπλή στρογγυλοσύνη χειριστηρίων, κουμπιών κλπ εντός όπως και το ταμπλώ με κάνανε πολύ επιφυλακτικό. Και άμα έχεις συνηθίσει σε εργονομία BMW όλα τα άλλα....
Τεκνοποιία, Α-class, B-class ή άλλο...