-
Το κακό είναι ότι η σύζυξ δεν τα θέλει τα στέισον (νεκροφόρες λέει).... ενώ αποδέχεται τα SUVοειδή... Τα οποία δεν τα πολυχωνεύω αλλά μου αρέσει η λίγο αυξημένη απόσταση από το έδαφος.... Βγαίνει η 3άρα σε έκδοση scout/cross/allroad κλπ, είναι πιο ψηλή η τετρακίνητη; Αλλά αν είναι για τετρακίνητη τότε παίζει και το Α4 που έχει σηκωμένη έκδοση.
Τελικά ή τίποτα ή κανένα ανοιχτό θα πάρω αλλά κουβέντα να γίνεται....! Από πορτπαγκάζ με οροφή ανοιγμένη πως τα πάει η 3άρα Ε46/Ε93 σε σχέση με τον ανταγωνισμό από Audi-Mercedes ή κάτι άλλο (Saab, VW EOS);
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Το κακό είναι ότι η σύζυξ δεν τα θέλει τα στέισον (νεκροφόρες λέει).... ενώ αποδέχεται τα SUVοειδή... Τα οποία δεν τα πολυχωνεύω αλλά μου αρέσει η λίγο αυξημένη απόσταση από το έδαφος.... Βγαίνει η 3άρα σε έκδοση scout/cross/allroad κλπ, είναι πιο ψηλή η τετρακίνητη; Αλλά αν είναι για τετρακίνητη τότε παίζει και το Α4 που έχει σηκωμένη έκδοση.Τελικά ή τίποτα ή κανένα ανοιχτό θα πάρω αλλά κουβέντα να γίνεται....! Από πορτπαγκάζ με οροφή ανοιγμένη πως τα πάει η 3άρα Ε46/Ε93 σε σχέση με τον ανταγωνισμό από Audi-Mercedes ή κάτι άλλο (Saab, VW EOS);
Πάρε αυτό συγκεκριμένα:
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/4843532/
Και πήγαινε παρέα με τη σύζυξ να το δει.
Έχουμε μιλήσει, πολύ αξιόλογος άνθρωπος και φαίνεται να το πρόσεχε. Δυστυχώς δεν τον ενδιαφέρει ανταλλαγή, αλλιώς θα το είχα πάρει ήδη.
Η Ε91 δεν βγαίνει σε άλλη έκδοση και το Allroad Α4 είναι πανάκριβο.
Το Χ1 είναι ψιλοτραγικό σε σχέση με αυτά που κοιτάς...
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Πάρε αυτό συγκεκριμένα: http://www.car.gr/classifieds/cars/view/4843532/
Και πήγαινε παρέα με τη σύζυξ να το δει.
Η Ε91 δεν βγαίνει σε άλλη έκδοση και το Allroad Α4 είναι πανάκριβο.
Το Χ1 είναι ψιλοτραγικό σε σχέση με αυτά που κοιτάς...Πολύ καλό το συγκεκριμένο και σε χρώμα που θα άρεσε πολύ της συζύγου.
Δεν θα αγοραστεί για Ελλάδα αλλά εκτός για εκτός, στην Ελλάδα παραμένει η Ε39 σε ακινησία. Οπότε ίσως αλλάζουν οι σχέσεις τιμών κλπ.
Οκ κατάλαβα η Χ1 δεν παίζει, σβήστηκε! -
It was about time
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Πάρε αυτό συγκεκριμένα: http://www.car.gr/classifieds/cars/view/4843532/
Και πήγαινε παρέα με τη σύζυξ να το δει.
Η Ε91 δεν βγαίνει σε άλλη έκδοση και το Allroad Α4 είναι πανάκριβο.
Το Χ1 είναι ψιλοτραγικό σε σχέση με αυτά που κοιτάς...Πολύ καλό το συγκεκριμένο και σε χρώμα που θα άρεσε πολύ της συζύγου.
Δεν θα αγοραστεί για Ελλάδα αλλά εκτός για εκτός, στην Ελλάδα παραμένει η Ε39 σε ακινησία. Οπότε ίσως αλλάζουν οι σχέσεις τιμών κλπ.
Οκ κατάλαβα η Χ1 δεν παίζει, σβήστηκε!Ε τότε κοίτα εξωτερικό για diesel Ε91.
-
Bargetastic. Βλέπω SMG στον le-bgie, ποιό κιβώτιο είναι αυτό;
-
Το smg III είναι .Ιδιο με της Μ5 e60.Με άλλες ρυθμίσεις και χωρίς όλα τα προγράμματα λειτουργίας.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Καλοτάξιδο Dr...
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
..η Χ1 μου μοιάζει αρκετά κοντά σε 3 από πλευράς μεγέθους και χώρων.Δικαίως σου μοιάζει, γιατί βασίζεται στο πάτωμα της Ε91 (3αρα station). Γενικά είναι μια 3αρα station σε αρκετά μέρη, με λίγο χειρότερη (οπτικά κυρίως) ποιότητα κατασκευής. Είχα οδηγήσει την 28i για ένα ΠΣΚ (1.000 χλμ, review εδω: http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showpost.php?p=370375&postcount=98) και είχα ενθουσιαστεί. Φυσικά σήμερα είναι αρκετά παλιό μοντέλο (σειρά Εχχ και όχι Fxx) σε σχέση με την υπόλοιπη γκάμα της BMW και αυτό φάινεται τόσο στο εσωτερικό, όσο και στην άνεση της ανάρτησης (πάντως είναι πιο άνετη από Ε90/Ε91), αρκεί να μην έχει σπορ ανάρτηση...με την σπορ ανάρτηση χαλάει πάρα πολύ σε στήσιμο (και καλό είναι να έχει 17''΄ζάντες).
Εαν υπήρχε σε 1.6i όταν πήρα την 116i, θα την έπαιρνα (δεν ήθελα να ανέβω σε κυβικά τότε) γιατί την θεωρώ πολύ ολοκληρωμένο αυτοκίνητο (το καλύτερο SUV της κατηγορίας) και σε πάρα πολύ λογική (έως και χαμηλή) τιμή. Σκέψου ότι καινούργια η 20i με xDrive και αυτόματο μου έβγαινε τα ίδια χρήματα με την 116i (με αντίχτοι εξοπλισμό), λόγω των προωθητικών ενεργειών που συνεχώς έχει η X1.
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
**Φυσικά σήμερα είναι αρκετά παλιό μοντέλο (σειρά Εχχ και όχι Fxx) **σε σχέση με την υπόλοιπη γκάμα της BMW και αυτό φάινεται τόσο στο εσωτερικό, όσο και στην άνεση της ανάρτησης (πάντως είναι πιο άνετη από Ε90/Ε91), αρκεί να μην έχει σπορ ανάρτηση...με την σπορ ανάρτηση χαλάει πάρα πολύ σε στήσιμο (και καλό είναι να έχει 17''΄ζάντες).Τι διαφορες εχουν μεταξυ τους τα Ε και F πατωματα αυτης της σειρας, και τι ειναι αυτο που καθιστα τα Ε παλια?
-
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
Τι διαφορες εχουν μεταξυ τους τα Ε και F πατωματα αυτης της σειρας, και τι ειναι αυτο που καθιστα τα Ε παλια?Μια γενιά πίσω σε πάτωμα, αναρτήσεις και κυρίως ηλεκτρικά και ηλεκτρονικά. Επίσης, με τις σειρές F, επανήλθε το οδηγοκεντρικό ταμπλό (με μικρότερη κλίση, αλλά υπάρχει).
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Τι διαφορες εχουν μεταξυ τους τα Ε και F πατωματα αυτης της σειρας, και τι ειναι αυτο που καθιστα τα Ε παλια?
Μια γενιά πίσω σε πάτωμα, αναρτήσεις και κυρίως ηλεκτρικά και ηλεκτρονικά. Επίσης, με τις σειρές F, επανήλθε το οδηγοκεντρικό ταμπλό (με μικρότερη κλίση, αλλά υπάρχει).
F με Ε οι αναρτησεις ειναι ουσιαστικα ιδιες (γεωμετρια, αντιστρεπτικες, spring rate aside)...μιλαμε δηλαδη για μικροβελτιωσεις (δες τα υποπλαισια τι διαφορες εχουν-οχι στη βασικη γεωμετρια τους, ουτε καν στα anchoring points!)
Ιδια ιστορια και πισω...
Το ηλεκτρολογικο κοματι ειναι ακριβως το ιδιο...
..κινητηρες/κιβωτια/μεταδοση, νομιζω δεν χρειαζεται σχολιο, περαν απο τα νεα τουρμπο-μοτερ...ακομα και η σκαφη, κρινοντας απο το routing της εξατμισης ιδια πρεπει να ειναι! Το οδηγοκεντρικο ταμπλο το αφηνω ασχολιαστο... Μιλαμε δηλαδη για ενα εκτεταμενο re-engineering στο προηγουμενο πατωμα και οχι για κατι καινουριο...Απολυτα φυσιολογικο βεβαια, απλα το προηγουμενο σχολιο σου δειχνει πως αντιλαμβανονται μερικοι ανθρωποι το παλαιο με το καινουριο, το platform sharing κτλ ...
Βεβαια κι εγω αρχικα την ειχα πατησει με τα νεα γραμματα, νομιζοντας οτι μιλαμε για κατι εντελως καινουριο..Τελικα αποδεικνυεται οτι απλα τελειωσαν τα νουμερα, οποτε πηγαν στο επομενο γραμμα.
Να θυμισω επισης οτι το αντιστοιχο εγχειρημα πριν μερικα χρονια απο τη Saab με το ανανεωμενο 9-3 (χωρις να κανω συγκριση μεταξυ 9-3/3er) αντιμετωπιστηκε ως απλα ενα απαρχαιομενο πλαισιο! Για δες που η νεα F30 ειναι πατωμα 10ετιας!Επομενως, ειναι παλιο το πατωμα της X1? Δεν ειναι το τελευταιας γεννιας, αλλα σιγουρα δεν δικαιολογει το παραπανω σχολιο σου. Η Χ1 ειναι απλα ενα κακο αυτοκινητο! Ενα ψηλομενο 3αρι που για να δικαιολογει το σημα του ειναι σκληρο χωρις λογο, και με ποιοτητα κατωτερη της σειρας 1. Ειδικα αν βγεις απο 5αρα, ακομα και E39 ( ) δεν υπαρχει καμια επαφη...
-
Εντάξει...κέρδισες.
-
@volvozeus: .Επίσης στην F30 έχει αλλάξει το κάτω τμήμα της πίσω ανάρτησης ,δεν είναι πια αλουμινενιο ,αλλά ατσάλινο.
-
Ας πούμε δύο αλήθειες. Σήμερα στριφτερό και σβέλτο μεσαίο μέχρι 1600-1800 κυβικά υπάρχει μόνο ένα. Η 3άρα. Δεύτερη αλήθεια... παλιότερα υπήρχαν καλύτερα τέτοια, όπως η 156 π.χ...
-
116 ED
Αξίζουν τα καθίσματα της Sport Line?
-
^ ναι
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
Τι διαφορες εχουν μεταξυ τους τα Ε και F πατωματα αυτης της σειρας, και τι ειναι αυτο που καθιστα τα Ε παλια?
Μια γενιά πίσω σε πάτωμα, αναρτήσεις και κυρίως ηλεκτρικά και ηλεκτρονικά. Επίσης, με τις σειρές F, επανήλθε το οδηγοκεντρικό ταμπλό (με μικρότερη κλίση, αλλά υπάρχει).
F με Ε οι αναρτησεις ειναι ουσιαστικα ιδιες (γεωμετρια, αντιστρεπτικες, spring rate aside)...μιλαμε δηλαδη για μικροβελτιωσεις (δες τα υποπλαισια τι διαφορες εχουν-οχι στη βασικη γεωμετρια τους, ουτε καν στα anchoring points!)
Κώστα τη στιγμή που διαστάσεις είναι άλλες (track, wheelbase) και το σασί στην ουσία καινούριο (πάτωμα) καθώς επίσης και το γεγονός ότι έχουν άλλες ρυθμίσεις οι αναρτήσεις, νομίζω αλλάζει εντελώς η συμπεριφορά όλου του πλαισίου.
Το ότι κάποια parts φαίνονται σε ένα online ETK (που δεν είναι κάτι επίσημο BMW) ως προς τα thumbnails τους παρόμοια με κάποια άλλα, νομίζω απέχει πολύ από το να χαρακτηρίσουμε την F re-engineering.
-
Ο χρήστης ddt έγραψε:
116 EDΑξίζουν τα καθίσματα της Sport Line?
Ναι, μπορείς να τα βάλεις και σκέτα (χωρίς το sport line).
-
οκ, σας ευχαριστω
-
BMW FORUM