Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Υγραεριοκίνηση!
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Υγραεριοκίνηση!
    • 1
    • 2
    • 629
    • 630
    • 631
    • 632
    • 633
    • 731
    • 732
    • 631 / 732
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    41
    14631
    126498
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nascar1 last edited by

      Ο χρήστης alexeft έγραψε:
      Ξέχασα να πω ότι προχθές ρύθμισα βαλβίδες στο aygo ~150000 χλμ μετά την επισκευή.
      Άντε να πάμε άλλα τόσα.

      Μπράβο πολύ καλά νέα.. Αν θυμάμαι καλά χρησιμοποιείς λαδιερα με πολλές σταγόνες. Ισχύει; έχεις και παράλληλο ψεκασμό βενζίνης. Νομίζω πως όχι αλλά καλό είναι να μας ξαναπείς..

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        alexeft last edited by

        Ο χρήστης nascar1 έγραψε:

        Ξέχασα να πω ότι προχθές ρύθμισα βαλβίδες στο aygo ~150000 χλμ μετά την επισκευή.
        Άντε να πάμε άλλα τόσα.

        Μπράβο πολύ καλά νέα.. Αν θυμάμαι καλά χρησιμοποιείς λαδιερα με πολλές σταγόνες. Ισχύει; έχεις και παράλληλο ψεκασμό βενζίνης. Νομίζω πως όχι αλλά καλό είναι να μας ξαναπείς..

        Χρησιμοποιώ λαδιέρα στη διπλάσια ποσότητα, όχι βενζίνη, αλλά αυγό στο πόδι .
        Συγκεκριμένα για το αυγό, δεν περνάω ποτέ τα 90 εκτός απόλυτης ανάγκης (με έπρηξε το φορτηγό μπροστά).

        Επίσης να συμπληρώσω ότι ρύθμιση χρειάστηκαν μόνο οι εξαγωγής.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nina1981 last edited by

          Εχω hobda crv 2007 και ειμαι αναμεσα σε zavoli η brc LPG. Ποιο ειναι καλυτερο τελικα?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • N
            nascar1 last edited by

            Υπάρχει κατάλληλο θέμα να ρωτήσεις για όλα τα αυτοκίνητα που έχεις και όχι να ανοίγεις θέματα με το παραμικρό..

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              tsargy last edited by

              Απλή ερώτηση:
              Landi Renzo σε Citroen Jumpy 2007 (2000cc) ενδείκνυται?...αν ναι καλώς...αν όχι, γιατί?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • I
                ilias-a last edited by

                Ο χρήστης tsargy έγραψε:
                Απλή ερώτηση:
                Landi Renzo σε Citroen Jumpy 2007 (2000cc) ενδείκνυται?...αν ναι καλώς...αν όχι, γιατί?

                ειναι απο τις καλες επιλογες.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  dathens last edited by

                  Ο χρήστης tsargy έγραψε:
                  Απλή ερώτηση:
                  Landi Renzo σε Citroen Jumpy 2007 (2000cc) ενδείκνυται?...αν ναι καλώς...αν όχι, γιατί?

                  Μεχρι 800 € ειναι καλη επιλογη παραπάνω υπαρχουν καλυτερα κιτ .

                  Sent from my iPad using Tapatalk

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • F
                    famas last edited by

                    Λοιπόν μετά από 26.000 χλμ επί συνόλου 71.300 και δύο χρόνια από τηνεγκατάσταση περίπου είδαμε βαλβίδες. Οι εισαγωγής όλες ΟΚ. Οι εξαγωγής 15-20, 15-20, 15-25, 30-20. Εκτός ορίων φυσικά. Κάθε 10Κ tunap163/164, βενζίνη ψεκάζει, οδήγηση όχι σβέλτη, αλλά ούτε κινητό εμπόδιο. Σύστημα BRC seq-24

                    https://www.spritmonitor.de/en/detail/1383600.html

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      alexeft last edited by

                      Ο χρήστης famas έγραψε:
                      Λοιπόν μετά από 26.000 χλμ επί συνόλου 71.300 και δύο χρόνια από τηνεγκατάσταση περίπου είδαμε βαλβίδες. Οι εισαγωγής όλες ΟΚ. Οι εξαγωγής 15-20, 15-20, 15-25, 30-20. Εκτός ορίων φυσικά. Κάθε 10Κ tunap163/164, βενζίνη ψεκάζει, οδήγηση όχι σβέλτη, αλλά ούτε κινητό εμπόδιο. Σύστημα BRC seq-24

                      Αυτά τα περί tunap και ψεκασμού βενζίνης λοιπόν.

                      Μήπως θα ήταν καλό να συζητήσεις για αντικατάσταση των βαλβίδων με πιο ανθεκτικές και να τα καταργήσεις όλα αυτά; Εφόσον θέλεις και υπάρχει η δυνατότητα φυσικά.
                      Αν μάθεις οτιδήποτε, ενημέρωσέ μας. Ευχαριστώ.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • B
                        bebes last edited by

                        Ο χρήστης famas έγραψε:
                        Λοιπόν μετά από 26.000 χλμ επί συνόλου 71.300 και δύο χρόνια από τηνεγκατάσταση περίπου είδαμε βαλβίδες. Οι εισαγωγής όλες ΟΚ. Οι εξαγωγής 15-20, 15-20, 15-25, 30-20. Εκτός ορίων φυσικά. Κάθε 10Κ tunap163/164, βενζίνη ψεκάζει, οδήγηση όχι σβέλτη, αλλά ούτε κινητό εμπόδιο. Σύστημα BRC seq-24

                        ποια ειναι τα κανονικα διακενα;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • F
                          famas last edited by

                          Alexeft προς το παρόν περιμένω σε 2 χρόνια πώς θα είναι οι βαλβίδες. Αν είναι στα ίδια χάλια θα δω τι θα κάνω.
                          Bebes βάλαμε 35 σε όλες τώρα.

                          https://www.spritmonitor.de/en/detail/1383600.html

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • L
                            leonp last edited by

                            Μπορεί να υπήρχαν κατάλοιπα καύσης από την βενζίνη στις έδρες των βαλβίδων και με το υγραέριο να έφυγαν γι αυτό φαίνεται μεγάλη φθορά.
                            Την επόμενη φορά μάλλον δεν θα έχεις μεγάλη φθορά.

                            Να μην περιμένεις 2 χρόνια, σε 6 μήνες το πολύ 1 χρόνο - επανέλεγχο.
                            Όταν η βαλβίδα έχει το σωστό διάκενο (ή λίγο μεγαλύτερο) τότε κάθεται για περισσότερο χρόνο στην έδρα της και κρυώνει ικανοποιητικά.
                            Με πολύ μικρό διάκενο η βαλβίδα δεν έχει χρόνο να κρυώσει κανονικά στην έδρα της και το πρόβλημα της φθοράς επιταχύνεται.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              dalikerman last edited by

                              Ο χρήστης famas έγραψε:
                              Λοιπόν μετά από 26.000 χλμ επί συνόλου 71.300 και δύο χρόνια από τηνεγκατάσταση περίπου είδαμε βαλβίδες. Οι εισαγωγής όλες ΟΚ. Οι εξαγωγής 15-20, 15-20, 15-25, 30-20. Εκτός ορίων φυσικά. Κάθε 10Κ tunap163/164, βενζίνη ψεκάζει, οδήγηση όχι σβέλτη, αλλά ούτε κινητό εμπόδιο. Σύστημα BRC seq-24

                              Η μετρηση ποσο στοιχισε; Χρονος; Χρειαζεται να κατευουν εκκεντροφοροι;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • F
                                famas last edited by

                                Πανευκολα τάσο. Ήμουν πάνω από το κεφάλι του. Μονο το μαύρο καπάκι έβγαλε κ όλα ήταν εκεί. Κόστος ακριβώς δεν ξέρω, γιατί βγήκε σύνολικο κουστούμι.(538)

                                https://www.spritmonitor.de/en/detail/1383600.html

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  dalikerman last edited by

                                  Ο χρήστης famas έγραψε:
                                  Πανευκολα τάσο. Ήμουν πάνω από το κεφάλι του. Μονο το μαύρο καπάκι έβγαλε κ όλα ήταν εκεί. Κόστος ακριβώς δεν ξέρω, γιατί βγήκε σύνολικο κουστούμι.(538)

                                  Aυτη τη φθορα τη συζητησες με τον εγαταστατη σου, τι λεει;..............Χρονια πολλα κι ολα, σε πλακωσα με τις ερωτησεις....

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    alexeft last edited by

                                    Ο χρήστης famas έγραψε:
                                    Alexeft προς το παρόν περιμένω σε 2 χρόνια πώς θα είναι οι βαλβίδες. Αν είναι στα ίδια χάλια θα δω τι θα κάνω.

                                    Οκ, καλή συνέχεια λοιπόν.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • F
                                      famas last edited by

                                      @dalikerman, με το που ξεβιδώσαμε το πλαστικό καπάκι, είδαμε αυτό

                                      Πολύ εύκολα όπως είπα έγινε η μέτρηση κι η ρύθμιση. Και με το μηχανικό που έκανε τη δουλειά και με το αφεντικό το συζήτησα, όλοι μου είπαν καλύτερο το προλαμβάνειν (δλδ. μην αμελείς τον έλεγχο). Το γιατί ενώ παίρνω όλα τα μέτρα (πρόσθετα, ψεκασμός, πάνω από 4Κ το γυρνάω σε βενζίνη) μου βγάζει τέτοιες μετρήσεις, δεν ήξερε να μου πει. Θα φανεί σίγουρα την επόμενη φορά.

                                      https://www.spritmonitor.de/en/detail/1383600.html

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        alexeft last edited by

                                        Ο χρήστης famas έγραψε:

                                        Πολύ εύκολα όπως είπα έγινε η μέτρηση κι η ρύθμιση.

                                        Χρειάστηκε να βγάλουν εκκεντροφόρους; Μάλλον όχι.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • F
                                          famas last edited by

                                          Ο χρήστης alexeft έγραψε:

                                          Πολύ εύκολα όπως είπα έγινε η μέτρηση κι η ρύθμιση.

                                          Χρειάστηκε να βγάλουν εκκεντροφόρους; Μάλλον όχι.

                                          Όχι προς Θεού

                                          https://www.spritmonitor.de/en/detail/1383600.html

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            alexeft last edited by

                                            Ο χρήστης famas έγραψε:

                                            Πολύ εύκολα όπως είπα έγινε η μέτρηση κι η ρύθμιση.

                                            Χρειάστηκε να βγάλουν εκκεντροφόρους; Μάλλον όχι.

                                            Όχι προς Θεού

                                            Αλλάζουν πλακάκια λοιπόν. Εντάξει, αυτό είναι εύκολο.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 629
                                            • 630
                                            • 631
                                            • 632
                                            • 633
                                            • 731
                                            • 732
                                            • 631 / 732
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr