Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    D
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 9
    • Best 0
    • Groups 0

    dalikerman

    @dalikerman

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    9
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    dalikerman Unfollow Follow

    Latest posts made by dalikerman

    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Ο χρήστης famas έγραψε:
      Πανευκολα τάσο. Ήμουν πάνω από το κεφάλι του. Μονο το μαύρο καπάκι έβγαλε κ όλα ήταν εκεί. Κόστος ακριβώς δεν ξέρω, γιατί βγήκε σύνολικο κουστούμι.(538)

      Aυτη τη φθορα τη συζητησες με τον εγαταστατη σου, τι λεει;..............Χρονια πολλα κι ολα, σε πλακωσα με τις ερωτησεις....

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      D
      dalikerman
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Ο χρήστης famas έγραψε:
      Λοιπόν μετά από 26.000 χλμ επί συνόλου 71.300 και δύο χρόνια από τηνεγκατάσταση περίπου είδαμε βαλβίδες. Οι εισαγωγής όλες ΟΚ. Οι εξαγωγής 15-20, 15-20, 15-25, 30-20. Εκτός ορίων φυσικά. Κάθε 10Κ tunap163/164, βενζίνη ψεκάζει, οδήγηση όχι σβέλτη, αλλά ούτε κινητό εμπόδιο. Σύστημα BRC seq-24

      Η μετρηση ποσο στοιχισε; Χρονος; Χρειαζεται να κατευουν εκκεντροφοροι;

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      D
      dalikerman
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Ο χρήστης alexeft έγραψε:

      Τα 15000 είναι λίγα για συμπέρασμα. Το 600000 μήπως είναι 60000;

      Δικιο εχεις, 60000 ειναι.....παντως σαν ευχη καλη θα ηταν τα 600000.....

      Οκ, στο εύχομαι! [/quote]
      Thanks!!!

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      D
      dalikerman
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Τα 15000 είναι λίγα για συμπέρασμα. Το 600000 μήπως είναι 60000;[/quote]
      Δικιο εχεις, 60000 ειναι.....παντως σαν ευχη καλη θα ηταν τα 600000.....

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      D
      dalikerman
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Ο χρήστης panagiotis32 έγραψε:

      Στο δικο μου, focus ΄05 ti-vct 1.6, με πορεια σε ταξιδι 130χλν./ωρα στις 3750στρ. δεν εχω αντιμετωπισει καποιο θεμα. BRC 24 seq. χωρις λιπανση ή ψεκασμους βενζινης στα 15000χλμ. με αεριο. (600000 συνολο). Αποφευγω να ξεπαιρναω τις 4000στρ. με αεριο. Eντος πολης, χαλαρα κατω απο 3-3200στρ.

      πρεπει να εισαι πιο κατω απο 3750 εγω στα 125-130 εχω 3500-3600 που εχω και 1400cc

      Δεν ξερω αν εχει διαφορα στο βημα το 1.4 με το 1.6, στο στροφομετρο τοσο γραφει........

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      D
      dalikerman
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Στο δικο μου, focus ΄05 ti-vct 1.6, με πορεια σε ταξιδι 130χλν./ωρα στις 3750στρ. δεν εχω αντιμετωπισει καποιο θεμα. BRC 24 seq. χωρις λιπανση ή ψεκασμους βενζινης στα 15000χλμ. με αεριο. (600000 συνολο). Αποφευγω να ξεπαιρναω τις 4000στρ. με αεριο. Eντος πολης, χαλαρα κατω απο 3-3200στρ.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      D
      dalikerman
    • RE: Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]

      OK...........οποτε παω για Ρ7, ευχαριστω για τις απαντησεις.......

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      D
      dalikerman
    • RE: Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]

      Kαλησπερα στη παρεα...........θα΄θελα τη γνωμη σας για το CINT. P7 ή P1 της PIRELLI σε 205/55/16 για FOCUS 1.6, λογο που υπαρχει μια προσφορα στα 300e ( 330e μειον 30e απο smart club shell ).........τωρα εχω τα rosso και προσανατολιζωμουν κατα Dunlop maxx rt στα 340e αλλα η προσφορα απ΄τη μια και η χρηση του αυτοκινητου απ΄την αλλη (οικογενειακες μετακινησεις, οι ταρζανιες σπανια) μ΄εχουν βαλει σε σκεψεις..........ευχαριστω.....

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      D
      dalikerman
    • RE: Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]

      Ο χρήστης sainof έγραψε:
      Πρώτες εντυπώσεις από Dunlop sport maxx RT, 205/55/16 σε Golf V Tsi.

      Είναι με διαφορά το καλύτερο λάστιχο που έχω οδηγήσει σε γρηγορη οδήγηση, μηδενικό μαγούλιασμα, προοδευτικό και με υψηλότατα περιθώρια πλευρικής και ελκτικής πρόσφυσης. Μέχρι τώρα δεν έχω δει κάποιο μειονέκτημα, αλλά δεν έτυχε ακόμα να το δοκιμάσω σε βρεγμένο.

      Επίσης έρχεται σε θερμοκρασία λειτουργίας ταχύτατα, ήταν το μόνο για το οποίο είχα αμφιβολία λόγω υψηλού δείκτη ταχύτητας. Oι προηγούμενες σελίδες του νήματος ήταν διαφωτιστικές ως προς αυτό

      Κρατα μας ενημερους για συνολικη συμπεριφορα, υπαρχει ενδιαφερον..........
      Σε 205/55/16 ειναι λιγα πλεον τα ελαστικα για πιο σπορτιφ οδηγηση........

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      D
      dalikerman
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr